Wednesday, December 19, 2012

PAS GEMBIRA DAP HANCURKAN KUBUR ORANG ISLAM DI PENANG.


adakah pas xxxxx jadah ?
adakah pas xxxxxxpang ?
adakah xxkixxx ?
YA.
tak percaya KLIK SINI

20 comments:

webdesign2u.info said...

The easy and instant website tools for free. Create an add to cart business online or personal website in minutes, even with no knowledge or design skills!.

http://webdesign2u.info/

Anonymous said...

Apa yng boleh aku kakatakan...

Apabila orang2 islam dialam PR di babikan oleh DAP maka sampai bila2 mereka akan jadi babi menuruti perintah DAP!

Anonymous said...

DAP = vavi.
PAS = pengikut telunjuk vavi.

Anonymous said...

UNDI PAS + UNDI DAP + UNDI PKR = MENGHANCORKN ORANG ISLAM/MELAYU

Padiyappa said...

Apa yg tinggal dlm PAS... Kekuatan hilang, maruah dipijak-pijak...

azlan aini said...

Yang tinggal puak puak dayus

Anonymous said...

Hidup khaliPAS Lim GUan Nenen.... hidup juga Ng Tong Gas.... undi lagi DAPig, inilah yang anda akan dapat di tempat anda....

Servant of God said...

Undi lagi parti kapir kulup tuh.. undi.

oej said...

ya undilah mereka ini lg di PRU 13..undilah wahai melayu pulau pinang ...3 parti ini wajib diundi pas pkr dan dap.. belum mati lagi kuburan ko org dah sempit.. sokong lah LGE itu kerana dia khalifah kapir harbi yg terbaik di abad ini.. syabas.. org jijik lihat dia di melaka tapi ko org angkat dia... ini lah kesan terbaik yg ko org dapat..

Anonymous said...

Mana Mat Sabu ? mana Mat mat Pas dan umno yg lain ??? nak tunggu apa lagi???

Anonymous said...

Kalau dah takde cara lain, kena alihkan kubur tu dengan tertib dan sopan. Waris kena dimaklumkan dan surat kebenaran dari mahkamah telah diperolehi. Bukan boleh main cabut dan buat tembok. Ada juga kubur yg dialihkan untuk buat jalan tapi kebanyakkannya akan mengelak dan memagar kawasan kubur.

Pada waris buatlalh laporan polis jika pekara ini tidak mengikut prosidur.

Anonymous said...

545
bersopan lg lemah lembut ulasan hang..

Anonymous said...

Anda memfitnah anda melakukan dosa besar sampaikan berita benar pebuatan anda akan d nilai d akhirat wallahuaqlam

Detmat said...

Sampai bila Melayu nak sedar.........kasihan aku melihat bangsa aku dipermainkan oleh PAS.

Anonymous said...

PAS BANGSAT....DGN KAFIR HARBI PENGECUT...DGN UMNO BERANI...MMG BANGSAT

Anonymous said...

Pas pok nik dan mat sabu telah dibutakan mata dan hati dengan habuan dunia. Penyokong2 pas harus sedar. Ikutlah zulkulim, ustaz nasha dan dato hassan ali.

Anonymous said...

PAS SEMAKIN MEMBUSUK SAMPAI KE PANGKAL USUS...

Anonymous said...

Semasa bekas ketua menteri Melaka hendak memajukan kawasan Bukit Cina di Melaka bantahan besaran oleh DAP Melaka. Ini kerana melibatkan beberapa kubur Cina hendak di alehkan. Kain rentang begitu banyak dipasang di bandar Melaka Save Bukit Cina. Kenapa DAP begitu sensitif bila melibatkan kubur lama Cina?. Kenapa DAP tidak menjaga sensitiviti masyarakat Islam?. Dimana suara Anwar Ibrahim dalam isu ini?. Kenapa pemimpin Islam PAS dan PKR senyap membisu. Yang mereka tahu hanya menyalahkan UMNO dalam apa jua isu.

Anonymous said...

Semasa bekas ketua menteri Melaka hendak memajukan kawasan Bukit Cina di Melaka bantahan besaran oleh DAP Melaka. Ini kerana melibatkan beberapa kubur Cina hendak di alehkan. Kain rentang begitu banyak dipasang di bandar Melaka Save Bukit Cina. Kenapa DAP begitu sensitif bila melibatkan kubur lama Cina?. Kenapa DAP tidak menjaga sensitiviti masyarakat Islam?. Dimana suara Anwar Ibrahim dalam isu ini?. Kenapa pemimpin Islam PAS dan PKR senyap membisu. Yang mereka tahu hanya menyalahkan UMNO dalam apa jua isu.

Anonymous said...

biasalah org melayu......semua mcm tin kosong...hahahaha.....ckp aje lebih tapi xda hasil...hahahaha....harapkan serban dengan jubah ajelah....dah xda apa lagi yang tinggal.....padan muka....sejarah dah membuktikan yang orang melayu ni memang suka khianati bangsa sendiri....dpd zaman sultan melaka lagi.....hehehehe....fikir-fikirkanlah kemana arah tuju yang diinginkan oleh orang melayu.....