Saturday, December 15, 2012

PAS.. PARTI HAMPAS YANG TUMPAS.


KLIK SINI

59 comments:

Anonymous said...

.


GAP suka makan durian . Hari-hari Gap makan durian belanda .




.

pok ngah nik ajis said...

Syabas zul, . Dominan ke PAS dlm pakatan. . ????
Sebagai peguam dan ahli politik. . Pandangan dan pengalaman org yg melaluinya saja yg dpt menelah maksud tersurat dan tersirat. .
Kini nampak kedayusan dan kepondanan PAS utk mendominankn diri dlm pakatan rakyat. . Yeah. . . Bravo. . DAP berdehem je PAS dah mati pucuk. Kalau batuk dah tentu kojol

Anonymous said...

Nik Aziz blajar agama dgn Karpal Singh. Mana boleh nik aziz lawan TokGuru nyer...masak nanti.

Anonymous said...

Zul Kulim ni pun pencacai dok hormat sngt. Zul Kulim kaki auta. 10 cakap satu x leh percaya. Sebab tu Zul suka puak-puak UMNO , sebab dia tahu puak umno ni bangang mcm lembu.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

Anon 4:53. Hai dah lupa ke,,,dulukan Anon 4:53 juga yang pernah jilat telor Zul Kulim....??

kah..kah..kah..

Anonymous said...

Zul Kulim kaki auta? Ko pegi dengar cerita dia dulu baru komen. Dia x reka cerita dn semuanya cerita yg telah dilaporkan. Kisah tabung Memali, isu majlis peguam, kes Saiful dan banyak lagi diulas dgn lengkap. Yg best sorg pembangkangpun mampu mengulas kisah2 yg diceritakan.. Tiada seorgpun gang.

Anonymous said...

Kaum PAS tahu meliwat itu SEDAP !!
Kalu tidak masakan Hudud PAS mati2 halalkan org2 PAS meliwat lubang taik bini. PAS sesat giler weiiii.

Anonymous said...

anon pencacai PR ni ditugaskan mengambilalih tugas bomo siam.....

Anonymous said...

PAS mmg BODOH...

Sbb kebodohan mrkla DAP dan PKR sgp bkrjasama dgn mrk...jadi senang di prANJENGkan...

PAS umpama agama pada penganut mrk..taksuban yg ketrlaluan ini memudahkn DAP dan PKR mengawal PAS...jolok dan usap pemimpin PAS dgn wang hengget atau pon jwtn yg xde kuasa...trkulai layu melentokla mrk mnjilat DAP dan PKR..

Penganut agama PAS ttp akan menurut kata pemimpin yg dah di DEWAkn oleh mrk...

PAS penghancur kesatuan umat Islam di Malaysia..

ANUwar Ibrahim pengkhianat agama ,, bangsa dan negara ...

pok ngah nik ajis said...

Zul kulim ada fakta dan bukti. Ko pulak ada auta. . Bangang sampai ketua. . Tak tahu nak lihat kaca dgn intan.
Aku kat kedah ni ramai geng geng nyesal undi PAS. Ingatkan bawa islam rupanya separuh. . . Isle katakan.

pok ngah nik ajis said...

Dulu. . Kalau kita campur dgn parti kaum lain kita kafir. Kita sekular. Kita assobiah.

Sekarang. .Kita sekatil dgn DAP sbb lo ni ambo dapat wahyu kita halal belako. .

Manusia allah swt panjangkan usia atas 2 pekara.
1.mahathir. Jadi rujukan(dinaik darajat keilmuanya)
2.nik ajis. Jadi bebanan (nyayuk serta pelupa dan dihina atas keilmuanya)

Anonymous said...

Salam wbt....all muslim frens especially in PAS

Eversince PAS Leadership worked hand in hand with PKR & DAP, I immediately shifted my support to UMNO or Barisan Nasional. Just look at all the fatwa songsang issued by TGNA, statement made by Hadi Awang, Tuan Ibrahim, Harun Taib, it only creates further rift amongst the muslims community and confusion to the grassroots. The ideology upheld by PAS previous leaders had been thrown out, instead librral and Syiah ideologies are being gradually instilled in PAS. That is why now we can see Group of Parasites holding key positions ahd young folowers have become very aggressive (btpreaking law) .

reena said...

Melayu mesti maju untuk agama, bangsa n negara d dunia n akhirat. Kita mesti berjuang dlm semua hal agar bangsa n agama lain tidak menindas kita. Rakyat mesti bersama pemerintah yg menegakkan bangsa n agama

hangkedee said...

Malay pas stupidfull.

hangkedee said...

Malay pas stupidfull.

Anonymous said...

Saya percaya apa yg saudara Zul kata benar belaka. Tapi kita sekarang berdepan dgn Penganut2 bkn lagi Penyokong PAS or PR...mereka dah lebalkan PAS sebagai ugama mereka dn mengangap sesiapa yg tidak sehaluan adalah KAFIR serupa macam kwn2 dia diDAP dan PKR...Hairan bin Ajaibkan..Penganut2 ini blh sebantal dgn mereka tetapi tak bolih pula dgn BN/UMNO...status BODOH bin BINGGAL. Nampak sangat bukan Bangsa dan Ugama ISLAM yg menjadi Ajenda penganut2 ini tetapi KUASA dan kerusi diPUTRAJAYA yg diImpi2kan setelah di Dodoi olih siPeliwat@Al'Juburi@Anuar Ibtahim@Bapak LGBT semalaysia. Sadar2lah tapi sampai sekarang masih belum terlamabt wahai Penganut@ PR/PAS..buka MATA, HATI dan MINDA kamu semua sebelum DAP yg pasti Anti_Islam mendapat kuasa memerintah yg diberi olih Kamu
semua dlm sedar atau pon tidak...MASIH BELUM TERLAMBAT....

Anonymous said...

yes ...yes ... I agree . Malay stupidfull .

Anonymous said...

Mana2 pencacai PR yg kata YB Zul Kulim buat cerita auta..meh sini tolong bagitau mana satu yg auta. Kasi tunjuk mana yg betul fakta..itu pun kalau ada dan berani!!!!!!!!setakat buat komen kosong boleh la..kah kah kah

Anonymous said...

4:53 mcm marahhhh jer. STOR KUNYIT ko dah lama tak pekena pancutan konek bengkok Bang Nuar yer...hehehe

Anonymous said...

Anon 4.53 PM nie otak dia kalau basuh dgn klorox pun tak kan bersih punya... Cakap demi kebenaran pun tak terima... sebab otaknya dah berkarat...Bila org dah beritahu kebenarannya, cubalah fikir secara waras, ini tak, ikut kan sangat kebencian hati....

Anonymous said...

Yg hampas adalah pas pok nik dan pas mat sabu. Yg dungu2 adalah penyokong2 pas pok nik dan mat sabu ni. Percaya la ramai penyokong pas ori yg dah fedup dengan pimpinan pas sekarang. The silence majority of pas ori supporters will teach pok nik and his group this coming pru13.

Anonymous said...

Artikel yg penuh fakta dan jelas mcm ni pun masih x mampu sedarkan puak2 pencacai pr ni.masih x mau terima hakikat yg pas semata mata balaci dap dan pkr.

Paling jelas puak2 ni sampai mati pun x kan terima umno sbg parti dominan yg perjuangkan agama islam dan bangsa melayu sejak merdeka hingga kini.

Semua keturunan para pencacai ni dpt hidup dan beribadat dgn bebas, tak kira bangsa dan agama.agaknya mereka smua dah bosan hidup aman dan dambakan hidup huru hara dan kacau bilau.

Memang dasar manusia tak tahu kenang budi dan untung nasib.

Anonymous said...

PAS BEKERJASAMA DENGAN PKR DAN DAP???
SEBENORNYA DAP DAN PKR SAMA2 KEJEKAN PAS SAMPAI TAHAP KELDAI 1 MALAYSIA.
KAH KAH KAH.

Pekong Pondan said...

The HOMO will become the hot shot.
Karpal will be ass-fucked so he can never leave his wheel-chair.

The bloody communist-DAP will finally change the constitution of Malaysia in order to make Malaysia into a Parlamentary Republic (read Dictatur).

The reason is that...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Karpals wrinkled buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Hahaha. Pencacai-pencacai umno sudah kena kencing dgn Zul Kulim. Peguam auta. suruhlah Zul utk ulas isu Deepak. Takut bebeno puak-puak lembu bila sebut deepak.

Anonymous said...

Pas tu tukang kiPAS kafir harbi dap. Sebsb tu takut sgt ngan dap. Kena kipas taiko canteeek punya.barula soru tak miss.haha

Anonymous said...

PAS bila2 masa bolih tinggalkan PR, asalkan UMNO tinggalkan BN. Ada berani ?

Anonymous said...

Yang musykilnya , kenapa TV3 & akhbar perdana tidak siar ISU DEEPAK ni. takut rahsia terbongkar ke.?Adakah pendedahan Deepak ini akn melumpuhkan persediaan UMNO & BN? Buat pencacai UMNO , tepuk dada tanya otak lembu NFC......

Detmat said...

Ya ALLAH Engkau bukalah bebelan org2 PAS. Kami sayang akan agamamu dan kami sayang akan bangsa kami MELAYU.

Antu Labu said...
This comment has been removed by the author.
Antu Labu said...

Zul Noordin, sekapal ngan Brahim Ali & Hassan Ali. Sedang sibuk mencari dahan utk berpaut. Lompat pokok durian, dia kata makan durian takleh lena malam! Lompat pokok moktan, dia kata makan moktan dpt penyakit batuk kokol...!

Antu Labu said...

Kerana dominan UMNO itulah yg buatkan other komponen lain dlm BN...LINGKUP ! Dominan boleh dibanggakan jika komponen bertambah kuat. Malangnya apa dah jadi pd BN skrg?

Anonymous said...



Musykil2 aku...... Bila zulkulum ni cakap..... Mungkin sbb termakan nasi kangkang rosma kok!

Anonymous said...

Sebenarnya hang tu bangang... Celik sikit, guna la otak yg Allah TAALA kurnia tu, fdok lagi bawa tempurung, hang fikir pasal bawah tempurung je la...Otak hang kalau nak banding dgn ZUL Kulim ibarat bumi dgn langit itu bezanya, semua otak puak puak PAS yg karat biru yang buta hati, hidup puak puak ni kerana pembohongan dan fitnah yang di sebarkan, bohong dan fitnah ibarat baja, kecuali yang mahu berfikir serta akal sebaik mungkin baru dpt kenal yg mana intan yg mana permata, puak puak ni masih berkayal konon nya jadi awang akn jadi PM, langkah mayat KARPAL SING dulu le beb

Anonymous said...

Sampai kiamat le puak puak PAS ni akn jadi KALDAI DAP, PKR, last last kena sembelih
BARU TAU??

Anonymous said...



Banyak hak Melayu terjual kpd bangsa asing bukan melayu kerana UMNO ditipu oleh Mca spt pulau Singapura, genting hiland, pulau ketam, dll. ....


UMNO dah rosak hingga ke usus "....." '

Anonymous said...

S


Umno hamba kafir harbi MCA melalui amalan ali-baba......

Anonymous said...



Kebodohan UMNO. Kl, Melaka ..... Dikuasai bangsa Cina ....


Anonymous said...

Duit tabung MEMALI pun jumpa tutuh
Dasar HAMPAS!!!!

Anonymous said...

Ana tak heran, yg kutuk zul kulim tu dari puak2 pas pok nik dan mat sabu, dah makin pupus dah. Ahli2 pas ori yg setuju dengan zulkulim, nasha dan hassan ali amat ramai dalam pas. Mereka tunggu mas nak lingkupkan geng pas pok nik dan mat sabu ni. Ingatla, pas pok nik telah dikudakan dap macam anuwar kudakan cina doll.....

Anonymous said...

Karpal singh harus bertaubat.....

Anonymous said...

Ketua hamPas : the gatekeeper
Ketua dap penang: the tokong
Ketua pgayr : the backstabber

Anonymous said...

PAS tetap pencacai...aku tk yakin dgn PAS.....sbb PAS tkde ketegasan dgn DAP... AMBIL CONTOH DIPERAK MASA PR JADI KERAJAAN NEGERI PERAK...DAP BYK MEMAINKAN PERANAN BYK MEMIHAK PD BANGSA DORANG ....NIZAR HARAP JE MELAYU TAPI MCM BONEKA LANGSUNG TK MELAWAN...KETA TOYOTA CAMRY ....ISU TANAH....TENDER2 TERBUKA...SEMUANYA DAP CONTROL.....MMG SIAL PAS...ADA HATI NK GANTI UMNO.....APA CITA DISCO TERBESAR DI SELANGOR...APA PAS BUAT....KATA ANTI MAKSIAT....MMG TK BOLEH PAKAI PUNYA PAS

komandomelayu said...

1107

Kau kalau buta sejarah tak payah nak bg hujah,
Pasal hujah kau tu semua menunjukkan ketololan dan kebodohan keturunan bapak kau!

Kau lahir dari bontot menatang apa?

sangkakala said...

salam.. mohon pautkan blog saya ke blog tuan..ini link blog saya http://sangkakalajari9.blogspot.com

Anonymous said...

SYABAS YB ZUL..

ORANG CINER DAH MULA KEMPEN PAKAT2 TAK AKAN BAGI UNDI PADA CALON PAS DALAM PRU13.. NIK AZIZ MANE TAU SEPAK TERAJANG CINA DAP PERAK SELANGOR DAN PULAU PINANG. CINA MAKAN BUDU BOLEH LER DIA KELENTONG..

pok ngah nik ajis said...

Bila masa PAS ada kesatuan dlm kertas kata ada kerjasama kecuali pakai mulut dan lidah je.
BN ada didaftarkn dalam akta pertubuhan.
Sapa yg harus tinggalkn .

Anonymous said...

umno jd kaldai mca dan mic gak kan?tgk cermin sendiri.

Anonymous said...

Fakta dah jelas tak nak baca dan nilai.Tengok lukisan kartun terus nk komen.Dasar otak kartun.

Anonymous said...

Inilah Dasar Perjuangan PR: PENIPUAN DIDAHULUKAN KUASA DIUTAMAKAN.

Anonymous said...

Lu guna otak sikit ok. Mana pergi semua peguam muslim anwar? Semua cabut ok. Setelah sedar mereka membela peliwat sebenar. Lu je yang bangang!!!!

Anonymous said...

Semakin DAP tunjuk gagah dan melampau..semakin lemah lah PAS...semakin ramai umat melayu berpaling semula ke UMNO...biarkan DAP berkokok tunjukkan lagaknya....

Anonymous said...

Hotak kau.. Malay pas ngan pkr je yg stupidfull..tahap tertinggi..

oej said...

Salam bahagia buat semua pencacai PAS dan PKR...jgn cuba alih isu dan buat cerita melalut lain..

SANGGAHLAH STATEMENT ZUL NI SATU PERSATU.. KLU KO ORG BOLEH BG STATEMENT YG BERNAS DAN TEPAT MENGATAKAN ZUL DAH BG AUTA... AKU ANAK BERANAK AKAN MASUK PAS DAH SERAHKAN BORANG KEAHLIAN AKU PD ANAK PAK AWANG TU DGN SEGERA... AKU AKAN MENJADI PENYOKONG TEGAR PAS.. BERGOLEK ATAS HIGHWAY PUN AKU SANGGUP..

apa nak jadi dgn pas said...

Eii bodo..dlm bn, umno itu dominan.
Yang kaldai ialah pas.
Pas akan angguk apa saja keputusan dap.
Bodo dah tak bole buat apa.

Anonymous said...

Puak2 ni mn ada otak dan telor.ilmu diorang dpt dr ceramah2 maki hamun dan fitnah je. Nak jwb isu YB Zul ni kena ada fakta bukannya pakai guna bontot.

Apa itu fakta pun diaorg x fahamcm mn nak jwb. Mmg kesian la puak2 sengal ni.

Anonymous said...

karikatur tu kurang lengkap..

karpal ptot duduk atas WHEELCHAIR..pertama dlm sejarah tamadun manusia seorang handicapped jd pm? hahaha

Anonymous said...

Harus tonton filem baru The Innocent Prophet by Imran Firasat amat bererti menunjuk sikap PAS !

azlan aini said...

Abih mu nak suruh Umno jadi ayam pondan serupa parti Pas?