Tuesday, December 11, 2012

SAH PARLIMEN SHAH ALAM TUMBANG : GUAN ENG GAGAL TOLONG KALID GEREJA


Acara - Ceramah Perdana Pra PRU 13 Menuju Ke Putrajaya. 
Tarikh - 9/12/2012 Ahad 9.00 p.m. 
Tempat - Taman Bukit Kuda Klang.
Penceramah Utama - Ketua Menteri Pulau Pinang, YAB Joseph Lim Guan Eng, Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah dan Ahli Parlimen Shah Alam YB Khalid Samad.

kehadiran 2 heavyweight pakatan, nurul izah puaka dan guan eng GAGAL membantu kalid gereja dalam usahanya mahu mempertahankan parlimen shah alam.

semalam,  beberapa pimpinan besar pakatan telah hadir ke ceramah anjuran kalid gereja.

usaha dan nama mereka GAGAL dalam menarik crowd pengundi parlimen shah alam.

lihat pada foto.


tak sampai 100 orang yang hadir.
jika diamati ada diantaranya orang luar.

dalam kawasan bukit kuda ini, terdapat hampir 5 ribu pengundi berdaftar. ( berdasarkan siasatan jumlah pengundi UPU). 

namun yang hadir ceramah kalid gereja hanya 100 orang.

ini tanda apa ?
INI TANDA NAK MAMPOS !

kredit foto bloger CTS.
kepada bloger CTS, cukup cukuplah menyakat kalid gereja tu.
mati beragan dia nanti.
hahahaha


133 comments:

Anonymous said...

Selepas menang,sebelum subuh beta akan pastikan harga minyak turun...

Anonymous said...

freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And No Subscription Needed...

Anonymous said...

Penceramah utama:

(YAB) Yang Amat Bangsat JOseph Lim Guan Eng

(YB) Yang Bahlol Nurul Izzah

(YB) Yang Barua Kalid Gereja.

Anonymous said...


Don't under estimate bro..
BN..buatlah kerja LEBIH AGRESIF..jgn menghina org.. PIKAT YG ATAS PAGAR TU..

YB Raz said...

puak bodoh ni x habis2 berceramah..dah pegang kerajaan negeri pun masih sibuk berceramah..patut ler kerja x buat..asyik berceramah je siang malam..

nak ikut cara nik ajis watpe..orang kelantan tu lain..dorang memang suka dengar ceramah siang malam pasal yang pompuan je buat keje semua..

tapi negeri selangor, p.pinang lain..dorang xde masa nak layan ceramah2 ni..patut ler puak ni makin ditolak kat selangor/p.pinang..

Anonymous said...

Ramaiiiiii nyerrrr kerusii!!! kompen umno edit gambo ni hahahaa...SElamat Tinggal Pas Lekir Sitawan!

Anonymous said...

Kelate pantang kutuk bro...kami tak perlu negeri maju atau air suling bersih. Yang penting kami merantau, keja cari makan kat luar, hasil hantar balik Kelate. Keja kejaan pun kami yang conquer, tapi tetap sokong Nik Ajis bro.

komandomelayu said...

Babi dok bercakap depan bendera pas tu!

Anonymous said...

Alhamdulillah Allah membantu kerja kita. Hidup BN

Anonymous said...

yg ko sebuk kenapa. ko susah ke.agak2 la kalau nak menyebuk pun

Anonymous said...

7/12/12 NURUL IZZAH MEMBUAT CERAMAH DI TAMAN SRI LAMBAK KLUANG(KAWASAN KUAT HISYAMUDIN), TEMAN SEMPAT LALU SEMASA NURUL MENABUR FITNAH,APA YANG MENAKJUBKAN IALAH JUMLAH BENDERA LEBIH BANYAK DARI ORANG YANG HADIR, DAN YANG PELIKNYA KERETA YANG BERSUSUN DITEPI JALAN ADALAH KERETA MEWAH-MEWAH ,

Anonymous said...

Weh ramaila tu..2 buah khemah. hahahhaa

Anonymous said...

Aku dah zoom pk mikroskop gambar ni. Ada dalam 25 orang bangla yg diupah susun kerusi untuk duduk bersama crowd untuk meramai kan audience.... mampos la nkor khalid gereja hilang wang deposit....

Anonymous said...

Tak kisah pun PR nak berceramah siang malam sampai pengsan..yg meluat dalam ceramah cerita BN semua tak betul, korup, kroni dan mcm-mcm lagi la. Tapi dia sendiri pun tak betul, malah lagi teruk dari BN. Yg menyakitkan hati bila bercakap byk auta dari fakta.
Kalau nak menang pilihanraya menanglah di atas kekuatan sendiri bukannya hasil dari fitnah dan memburukkan orang lain.

Anonymous said...

So kire kau mengaku la ni dah lbeh 20 thun nik ajis memerintah, dia lgsung x dpt bg kprluan asas kat rakyat kelantan.. Itu kau bro..hbes rakyat yg x mampu nk dpt keje cm kau x mampu nk merantau cmne lak? Diorg la yg hari2 minum air karat, minum air parit. X kesian ke? Zalim betul kerajaan PAS kelate mu tuh..

Ckap tak tgk ksluruhan, ckap cume pk diri sndiri..tau lak mintk keje dgn gomen..tpi menentang gomen. Puuii!!

Anonymous said...

Musa Hassan telah mengesahkan kelicikan UMNO dlm meneraju kjaan... kebencian rakyat kpd polis sebenarnya adalah angkara menteri UMNO yg telah & sedang memperkudakan polis...

jgn cakap ini fitnah PR plak...bos besar polis yg ckp semua ni...aku tgk blog cai2 UMNO semua tak bawa siri pendedahan Musa ni...mungkin sebab muka dah malu kot...

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Sah sangatlah kononnya...

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...
This comment has been removed by the author.
Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...

bongok kt atas ni..kau hidup sampai la ni berkat usaha umno..dgn ptolongan allah swt

Anonymous said...

Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PAS pada PRU ke-13. Mesti undi PAS.
Kita mesti ambil contoh Tok Guru Nik Aziz dan Tok Guru Hadi Awang.
Mereka demi agama islam sanggup menerima Anwar Peliwat Penzina Pelanggan-pelacur Pluralis sebagai pemimpin agung mereka.
Marilah bersama kita ikut ajaran fahaman agama Tok Guru Tok Guru kita.
Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Agung Pakatan Rakyat Anwar Ibrahim ?
Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah atok nenek saudara-mara bahawa pegangan agama islam Tok Guru kita cukup hebat kerana mereka yakin rahmat akan melimpahi bumi Msia sekiranya bersama berjuang dan memilih Anwar sebagai PM M'sia.
Apalah salah nya kita bersama-sama Tok Guru Nik Aziz dan Tok Guru Hadi Awang yg sanggup berdoa bersembahyang hajat meminta tuhan mempertahankan Anwar Peliwat Penzina Pelanggan-pelacur Pluralis Liberalis sebagai bakal PM mereka.

Pastikan undi anda kpd PAS. Percayalah..undi PAS dan undi Anwar..anda bahagia.

Anonymous said...

Generasi terhebat Terengganu...

Aq dok kat Selangor dan aq sendiri yg merasai sgl perbezaan sms Selangor dibwh BN dan kini pakatan...

Dulu masa bwh BN mmg ada kekurangan tapi sgl prasarana utk rakyat skrg2nya terjaga dan sntiasa ada perubahan ..malah Selangor kelihatan hebat, bersih dan terbela...kalo nak berurusan dgn pbt atau dgn apa2 yg related dgn kjaan negeri masih senang wlpon ada protokol...adatla tuh...

Tapi skrg bila di bwh pakatan...masyaAllah...Selangor dah brtukar seolah2 mnjadi HATYAI...suasana malam yg 'geli'..tu belum dgn sgl2nya tlh di politikkn..dr penyediaan kemudahan utk rakyat sehinggala nak berurusan dgn kjaan ngr..istilah 'org dalam' sungguh mnyakitkn...

Selangor dulu gah dan mmbanggakn, kini umpama anak dara kene rogol ...brlubang sana sini, xtrbela dgn sgl infrastruktur yg kalo dah rosak, samada amek masa brtahun baru nak reper atau trs xdiprbaiki..nak kata ada prtambahan kemajuan, mmg xde langsong ,,,yg maju cuma byk rumah urut dan kegiatan maksiat ..

Kalo nak negara musnah undila pakatan krn mrk hny tau merosakkn apa yg telah terbina selama ini..nama utk menambah kemajuan dan pembangunan langsong xde ...yg penting puak pakatan umpama LANUN yg sedang menyelongkar kapal...kaup, sakau , punggah, korek, selongkar, geledah apa yg boleh utk dimasokkn dlm poket mrk dan kroni...utk rakyat marhaen YILLEK...

Anonymous said...

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO ..

Otak mu tak sehebat dan segagah nama mu ..

Simple question..
Mana dia lambang penyatuan pembangkang ?.. lambang pun tak mampu nak buat.. cuma bersatu dalam usaha mahu menjatuhkan UMNO / BN .. sehingga Agama Islam pun sanggup digadai , sehingga martabat bangsa pun mahu di jual.. itu sahaja

Anuar Ibrahim .. apa parti yang di anggotainya?.. cukupkah sekadar menjadikan bini dan anak boneka boliau ?..maka tak salah kalau dikatakan Anuar hanya ketua kumpulan samseng yang tak bertauliah ..

BN/UMNO ada written documen tentang pembinaan sebuah negara dari mula mencapai kemerdekaan.. Pembangkang? .. buku JINGGA? apa kebendanya tu ?..

Adakah pembangkang telah mendokumenkan tentang kedaulatan agama Islam? ..

Selain dari menipu.. apa kah sangat kehebatan pembangkang ni? .. ce cerita ...

bagi pengikut spt saudara .. selain daripada menelan segala fitnah .. apa lagi kemampuan saudara untuk berfikir?

Kesian generasi mendepan spt saudara ...

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Hehehehe..

Ambil contohlah sangat konon...

UMNO kononnya perjuang Melayu.. Bila ada Melayu yang melawan terus 'Bunuh'... Mcmlah mati kebulur tak pegang jawatan Dalam UMNO... Gila kuasa konon... Mati ke kubur jugak korang eh!!

Anonymous said...

TAK PERNAH PUN CERAMAH PAKATAN RAKYAT TAK RAMAI ORANG..JANGAN JELES LA.YANG DATANG PUN RELA HATI DAN IKHLAS BUKAN TERPAKSA ATAU DIPAKSA.TANPA HABUAN.

Anonymous said...

Anon 10:55

kau duduk kat sgor ke kat lorong haji taib...

sgor yg aku duduk masih sejahtera malah bertambah bagus...isu2 air & sampah bagi aku hanya mainan politik...aku buka paip ada air & 2 3 hari sekali lori dtg angkut sampah aku...hutang2 negeri diselesaikan dgn cekap...apa lg mau...tak kan hutang rumah sendiri pun nak suruh kjaan langsai...

Anonymous said...

Hehehehe..

PAS kononnya perjuang Islam.. Bila ada Melayu Pluralis juga Melayu Peliwat yang memimpin mereka terus jadi 'BERKEBAJIKAN'... Mcmlah mati kebulur kalau Anwar tak jadi PM... Sesat...Gila kuasa betul... Mati ke kubur jugak weiiii !!!

Anonymous said...

Bejaya betul PR merosakkan otak penyokong macam hang ni... Bukan ke lawan melawan ni tabiat PR? Tengok je la bile hasan ali sbgai contoh, berusaha membanteras gejala murtad di selangor..last2 ape jadi? Dia dipecat tanpa bg pluang rayuan..dan PAS dinafikan haknya menjaga hal ehwal agama. Bg kat PKR, depa tau apa pasal agama?

Mane x PR gila kuasa, blum PRU lg dah brebut jwatan PM. Jgn jadi bdoh.. Hanya rakyat minoriti mcm hang je yg brjaya dbodohkn PR. Thun 2008 PR menang pun sbb undi protes dri rakyat..kelemahan BN sndiri, kita dah mengaku silap. Rakyat bkn spnuh hati plih PR.

Nk bkti? Tgu PRU nti yop.

Anonymous said...

Aku sokong fakta ANON 12.02 PM.Kepada sesiapa yg memburuk-burukan keadaan negeri Selangor,bukannya tinggal di negeri Selangor.Kami selesa sekarang.

Anonymous said...

12:02....lepas pru 13 nanti kalu PR menang elok tukar nama Lorong Haji Taib ke Lorong Imam Mahdi Anwar Ibrahim ...amacam..ok kan ?...hehehe

Anonymous said...

komandomelayu jangan membabikan orang..tak baik tau,tuhan marah.jangan la cepat melenting.jangan garang sangat.sabar itu separuh dari iman.lawak la pulak.

nizbzam said...

hidup yob...

Anonymous said...

Lorong Hj Taib tak salah..org-org persekitarannya aje yang ada buat aktiviti salah.

Anonymous said...

Generasi terbodoh terengganu ni syok sendiri je, hehe,

Anonymous said...

Aku sokong Anon 12.10 PM.
Kami selesa tinggal di negeri Selangor kerana Shah Alam dah bukak Kelab Malam yg pertama. MP Khalid Samad dari PAS mesti di undi lagi pd PRu13.

Anonymous said...

Rela diliwat

Anonymous said...

Aku shuke bache komeng komandomelayu..lawak giler.Klu mashuk maharaja lawak sure leh kalahkang Jozang dang Jambu..hehehe

Anonymous said...

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

HOTAK KO LAH.. KO TENGOK LAH PRU 13 NANTI KAT MANO KO DUDUK..KAT MANA ANUA IBRAHIM ANAK BERANAK DUDUK, LKS ANAK BERANAK, KAPAL SINGH ANAK BERANAK, NIK AJIS ANAK BERANAK DUDUK.. SELAGI DIA ORANG ADA ANAK BERANAK SELAGI ITULAH SEMUA ADA JAWATAN PENTING DLM PARTI DIA ORG.. LEPAS TU ADA HATI NAK KATA BN PARTI KRONILAH..PARTI NEPOTISMELAH ..KEPALA KOTAK KO LAH..

Anonymous said...

Aku pun ok je dok slangor, sebab slangor dok dlm msia. Msia di bwh kerjaan bn. Tp smph kt umah aku melimpah2. Anon di atas blh tlg kutip x? Tlg backup krajaan slangor,

Anonymous said...


Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

SIAPA YG TERBALIK DAN LUNYAIKAN KERETA POLIS.. PENGAWAL PERIBADI SIAPA YG TUNJUK PISTOL KAT RAKYAT..SIAPA BERGULING ATAS JALAN TAHAN KETA RAJA..SIAPA BUAT DEMO ALA SAMSENG KAT JLN TUANKU ABDUL RAHMAN..PUAK KO LE.. tak samseng ke tu oii.. ko ni cakap bg pihak ko SENDIRI.. lah budah ganu bodoh.. TAK PERNAH LAGI AKU JUMPA ANAK GANO SEBANGANG KO NI...

Anonymous said...

Orang Pas sudah tak ada maruah diri dari segi perjuangan,al Jubori yg 'seteruk' itu pun masih sanggup mereka sokong.Pas nak latik HH jadi PM,terus kena tolak dek DAP,cukup memalukan,nak buat peraturan sendiri di Kelantan dan Kedah pun Dap tenyeh,terkebil-kebil lah Pas moyok.Kong kalikong hudud yg di war-warkan pemimpin mereka pun masih lagi tak boleh fikir putar alam ke betul.

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

eh!! apasal edit, copy, paste ayat aku ni? Buat ayat sendirilah... Tak pandai buat ayat sendiri ke?

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...
This comment has been removed by the author.
Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Ko nak kata apa ko katalah... Ko tu tak boleh nak terima hakikat..


Aku ni budak baik, rajin, bijak, pandai, berkarisma, berwibawa, berintergriti.... Ada ke budak UMNO boleh lawan aku? Sudah tentu tidak bukan.... Buktikan!!


Hahahahaha

Anonymous said...

Aku ni insan yg di lindungi Allah yg menerima hidayah Nya. Ada ke budak PAS menerima perlindungan dari Allah dan menerima hidayah Nya seperti aku? Kesian mereka itu...kerna berterusan hidup dlm gelap tanpa cahaya dari Allah...

Hahahahaha

Anonymous said...


Masa keja dengan kerajaan telor ngan kote simpan dalam.. bila dah keluar kerajaan baru nak tunjuk telor ngan kote ada sebenarnya..ini lah sindrom peg kanan kerajaan.. bila nak jwtn semua tunjuk ok..bila pencen.. tu tak betul..ini tak betul.. siapa yg nak percaya.. kelemahan diri sendiri cuba ditutup dengan menyalahkan kerajaan.. DASAR pengecut..

Anonymous said...



ooooOO..budak ganu ni sewel sebenarnya..buang masa je layan..
DAH LA BODO SEWEL LAK.. KESIAN..KESIAN.. INIlah standard penyokong2 PAS..dan golongan sebeginilah yg menyokong PAS secara membabi buta..

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Buktikan budak UMNO lagi bijak dari aku..

Anonymous said...

Mudah2an budak PAS dpt juga menerima hidayah Allah seperti aku.

Anonymous said...

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~
.....................................................................
Sy masih ingat sy dicabar utk berjumpa dan berlawan 1 by 1 dgn seorg penyokong PR tidak lama dahulu dlm ruangan komen. Dan jika sy takut sy boleh bw 10 org kwn utk mengikut sy. Bila sy mengelak sy dituduh takut dan diketawakan. Jadi pd pandangan tuan, adakah budaya samseng itu ada pd diri sy sbg penyokong UMNO atau pd saudara yg menyokong PR tadi?

Anonymous said...

JANGAN LUUUPA...UNDI PAS MASUUUUK SYURGA.......

Anonymous said...

Weh korang ...

aku sokong kata2 budak Ganu tuh..
Jomla kite undi pakatan haramJADAH tu...sok kalau pakatan mmrintaah..nak tukar agama sonang..mcm tukaq baju..caya lah Puan Norule...

Nak wat maksiat sama jenis atau berlainan jenis pon xpe asalkn bkn di khalayak ramai..sbb ANUwar dah janji nak hapuskn 'undang2 archaic' pasal tuh...lobai PAS suke xcaya tny depa...

Org Melayu nnt kene la usaha sndiri kalo nak brjaya, sbb nnt no more 'tongkat' sbb DAP/ANUwar kata xde lagi hak keistimewaan Melayu..

WLpon Melayu ramai tapi keupayaan daya saing kurang, sok nnt IPTA mst penoh dgn kaum DAP sbb depa ramai pandai..org Melayu takat jadi opis boi mcm tahun2 awal merdeka...yessssss... masa tuh kite org Melayu jadi hamba..yeaha...

Dan yg paling best lobai2 bahalol PAS akan tetap bertakbir...

bertakebeer atas kedunguan diri berpolitik sehingga menggadai negara...

Anonymous said...

Saya org ampang saujana. Pekan ampang..jln berlubang lubang walaupon baru siap bulan 10 haritu..trafik lite asik rosak.sampah berterabur.takde jadual amik sampah tetap.air kdg takde..cukai pintu n tanah naik.

Anonymous said...

Generasi T'ganu,

sombong dan riak betol kauni. kalau dah rasa diri hebat dan bijak gi mintak jadi PM.

Tukang Komen said...

Budak jenerasi Ganu.

Aku konfiden semua anak muda akan sokong pakatan termasuk yg ada dalam BN. Ko dah banyak beri kesedaran kpd anak2 muda malaysia. Tak terbalas budi kau. Bukan saje kau lebih bijak dari budak umno bahkan kau lebih bijak dari seluruh rakyat negara ini.

Budak tadika pun kalah ngan ko. Teruslah berusaha sampai yang tua2 pun sokong PR. Kalaulah presiden Obama tau ada orang bijak mcm kau ni dah lama dijemput jadi kau bantu amerika.

Anonymous said...

Anon 10.55
Awal-awal cuti sekolh baru ni aku g rmah adik kat Taman Kajang Utama..Masyaallah sampah bertimbun-timbun dengan bau yang amat busuk.Ko xsah nak nafikan ko g tgk sekarang.Kebetulan rumah adik aku pun kt tepi tong sampah tu...ko jgn nak tegakkan benang basah...Aku dok situ 4 hari xprnah nmpk lori sampah pun...kalu dtg angku pun seminggu baru habis...

Anonymous said...

ANON 3.40 PM..adik ko tak byr yuran kutip sampah kot.Ataupun adik ko berumah kat tempat pembuangan sampah.Jgn mare ye.

Anonymous said...

kau la bodoh

Anonymous said...

Di tempat aku beribu ribu orang datang ke pasar malam . Tak heboh pun .

Anonymous said...

Hah.ambik kau generasi terhebat terngganu. Baca betul2 luahan rasa rakyat selangor yang sengsara di bawah pakatan gile kuasa tu. Generasi bodoh terengganu mmg dasar buta tuli plus pekak badak. Huh. hampeh

Anonymous said...

he.he. terserlah ciri ciri pas dalam diri kau. Riak dan sombong. Org lain sume salah dan kau aje yang betul

Pekong Pondan said...

They are dreamers.

And...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Pikat semua pengundi bukan yang atas pagar saja..go go BN.

Anonymous said...

Selangor memang dah maju dibawah BN. Tapi sekarang ni, hakikatnya, urus sampah pun gagal sehingga persekitakan kotor, tikus maharajalela, punca penyakit, air sampah belendir,bau busuk. Selain itu, aktiviti sosial tak bermoral pun banyak, tak kiralah bangsa apa sasarannya tapi hal macam nilah buatkan gejala tak sehat merebak seiring dgn munculnya aktiviti aktiviti haram,kongsi gelap. Macamana nak hidup aman.

Servant of God said...

Anonymous said...

ANON 3.40 PM..adik ko tak byr yuran kutip sampah kot.Ataupun adik ko berumah kat tempat pembuangan sampah.Jgn mare ye.

December 11, 2012 3:53 PM

-----------------------------

Nampak benor laa pencacai PR nih memang kelas sampah. Ingat orang lain suka tinggal dalam sampah macam dorang.

Hoi baghal. Kalau sorang yang tak bayar yuran kutip sampah, kenapa sampah orang lain pun tak diangkat?

Nak cakap banyak ngan kau pun malas laa... tak reti nak pikir tapi cakap ngalahkan YB. Ptuih!

Anonymous said...

Terus terang aku cakap. Aku kerja Manager sekarang. Dan aku tak akan hire orang Kelantan macam mana bagus dia sekalipun masa interview atau dalam resume dia.

Masalahnya, aku tak tahu sama ada dia penyokong Parti Keldai DAP (PAS) atau BN. Aku pukul rata semuanya. Terpaksa la. Jadi kalau ada orang BN Kelantan yang aku reject tu, aku mintak maaf bebanyak...

Kalau ada tips dan cara nak bezakan puak PAS ni masa interview kerja, tolong share disini.

Anonymous said...

Selangor darul sampah.. terdiri dari exco-exco sampah..ada hutan d tebang,'hutan' lain d tumbuh melior..,boleh sesat oooo... ada tanah d korek,ada rete d jual,ada agama digadai..tulah slogan yg di tampal merata d kereta dll.'Selangorku'. .sayang-sayang....

Anonymous said...

Nmpak no.cai pakatan ni sama mcm bis dia si.penjubo tu.bab spin fakta number one.hak tui

nazlynnz_88 said...

Aku pon perasan jugak sampah kat taman rumah aku ni sabtu ahad mesti berulat.memang majlis daerah cuti ke hari sabtu dan ahad?

mohamed said...

"Kelate pantang kutuk bro...kami tak perlu negeri maju atau air suling bersih. Yang penting kami merantau, keja cari makan kat luar, hasil hantar balik Kelate. Keja kejaan pun kami yang conquer, tapi tetap sokong Nik Ajis bro."
Anon December 11, 2012 8:31

Kelate pantang kutuk konon.. Sebaliknya apa yang kau luahkan tu ternyata datang dari orang yang amat bangsat dan merempat ditempat orang dan juga tak bermaruah..macam ikan belukang, dimana ada air disitu ada dia mencari sisa buangan manusia...inilah anak didikan PAS sejak kecil lagi...

Anonymous said...

tentera - tentera dajal

Anonymous said...

pas kata nak bawa hudud .. kerpal cakap langkah mayat dia dulu.... baru bole... sudahlah... pas puak-puak khawarij, pkr puak-puak dajal dap puak -puak cuavenis...

Anonymous said...

Klu aku jd PM... dh lama kelate ni aku tendang kluar dr Malaysia. Aman sikit Malaysia. Bukan ada peadah pong negri kelate nih. Hasil negeri ciput... ada la duo tigo bendo hasil spt telinga keling dan ayor kesum. Buek berabih boras jo.. Go to hell la kelantanis. Perosak umat, bangso dan negaro...!!

SHAH ALAM REBELS said...

SALAM TUAN, JIKA TIDAK KEBERATAN, MOHON PAUTKAN BLOG KAMI DALAM BLOGROLL TUAN.. TERIMA KASIH
http://shahalamrebels.blogspot.com/

Anonymous said...

Generasi trenganu ni tak dpt jawatan n projet dlm parti. Tu la maksud dia yg marah kt umno tu

Anonymous said...

Cina yg sokong PR Cina bodoh...Melayu yg sokong PR Melayu yg berhasad-dengki...India yg sokong PR India yg bercelaru...

Anonymous said...



Anon 10.15 ... anti kelantan nampak.....

Patutlah sanggup angkut pendatang asing jd kerakyatan dan dapat layanan istemewa dr pm, umno, bn....... berbading orang kelantan yg sering di anak tirikan kerana politik sempit umno yg kononnya pembela melayu ........ pendaratan minyak melalui Thailand , royalti minyak, peluang ..........

Bangsa asing dilayan smpai 80% ekuati melayu kula lumpur tenggelan,,,,

nasib orang kelantan ,,,,,,,,, jk dibawah kuasa melayu hipokrit .............

United Myanmar Nepal Organisation ,,,,,,,,,'UMNO ,,,,,,,'

hik. Hik. Hik. Malayu mabuk dah tk kenal orang Kelantan tu Melayu asal jgk,,,,,,,,


'

Anonymous said...

tak payah provoke ngan citer2 yg membuang masa Gagap.....biasalah masa tuh kebetulan org tgk bola M'sia lawan Thailand....

sekarang nie , bila lagi Najibtuya nak bubarkan Perlimen???....
kalau dah selalu sgt provoke pembangkang dah lemah, tak dapat sambutan rakyat, nah... inilah masanya, Najibtuya bubarkan Parlimen Malaysia...bukannya banyak main wayang ngan rakyat Malaysia lagi.... ini tidak, terlalu banyak sgt najibtuya berjanji, sehingga banyak benda yg dijanjikan tak tertunai lagi semenjak 3 tahun lalu....kau carilah sendiri.....

Anonymous said...


tUNGGU KO JADI pm..IKUT SUKA KO LAH NAK BUBAR BILA2 MASA.. ni DSN PM ikut suka dia bila2 dia nak bubar.. yg ko meroyan tu buat apa... puak PR hanya ada 0.0034% sahaja peluang utk menawan Putrajaya..so janganlah banyak berangan sangat..nanti jatuh pokok kelapa macam mat jenin...

Langsi said...

La gambo ambik dari angle yg memihak kpd UMNgOk Be-eNd tu...!

Cer layan gambo dalam link ni... atau masuk je blog pro-PR yg menayangkan sambutan Himpunan Kebangkitan Rakyat atau Jelajah Merdeka Rakyat...sure makan bubur pun tak tertelan punye si NajisNazak mahu pun si Serban of Goat serta si KoMandulMelayu ni!

http://malaysiaberih.blogspot.com/2012/12/terbaik-rakyat-bangkit.html

Kite tengok je nanti PRU13... dah dpt sokongan semula, awat dok tangguh lagi; awat dok merayu-rayu minta sepenggal lagi; awat dok meratap kononnya negara binasa kalo UMNgOk Be-eNd kalah...takut? ketaq? ...dah mcm kene demam tapioca plak kata si Sudin! Kata si Ajis plak.... Alif, Mim, Nun, Wau....SARKIS! memang layak bebeno!

Anonymous said...

Kat selangor kecut telur nak bubar dun,kat perak guling-guling minta bubar dun..tak consistent..
Sebabnya kuasa..takut hilang ,tak boleh terima hakikat..terlebih maksum.

Anonymous said...


banyak memang banyak depa mai..
tapi undi mereka TETAP untuk BN..
Wah ha ha... HIDUP BN UNTUK PASTIKAN KEGIATAN GAY TAK MENJADI HALAL DI MALAYSIAKU INI..

Anonymous said...


HIDUP BN UNTUK PASTIKAN KEGIATAN membalun cina doll TAK MENJADI HALAL DI MALAYSIAKU INI..

Anonymous said...


HIDUP BN UNTUK PASTIKAN pluralisma agama TAK MENJADI amalan DI MALAYSIAKU INI..

Anonymous said...


HIDUP BN UNTUK PASTIKAN asobiah puak-puak PAS TAK MENJADI amalan DI MALAYSIAKU INI..

Anonymous said...


NYAWA PAS DI HUJUNG TANDUK DI SHAH ALAM..PENDUDUK SHAH ALAM DAH BERALIH ARAH...

DULU NAK ROBOH KILANG CARLSBERG BILA DAPAT SHAH ALAM.. TAPI HAMPEH BILA DAPAT KUASA.. KILANG ARAK SEMAKIN MEGAH BERDIRI DI SHAH ALAM.. JANJI HANYA DIHUJUNG LIDAH MENJADI AMALAN PAS DAN PUAK2 HARAMJADAH PR NIH..

Kami bebal kalau sokong pas said...

50 tahun termasuk zaman hadi awang memerintah ke bodoh...komen panjang2 semata mata nk mengemis undi. ..perrrrgi daaaaa...

Anonymous said...


Bukan sahaja kilang arak terus berdiri megah tapi KELAB MALAM dan RUMAH URUT semakin bercambah.. oh SHAH ALAM ku..

komandomelayu said...

Langsi

Kau pondan PR !
Kita tngok sapa yg hilang telor pru nti!

Anonymous said...

bukan ke ko yg copy paste komen ko setiap kali nk komen..kalau ko tanya beruk dia pn mengaku budak baik pandai dll..angkuh tak bertempat beruk terengganu ni..

Servant of God said...

Kepada penjilat PR yang sibuk kata pasal kenapa PM tak bubarkan kabinet lagi...

Apa kata korang suruh ketua2 korang bubarkan dewan undangan negeri di Selangor, PP, Kedah dan Kelantan. Korang kan selalu kata korang punya bola besar, haa, apa lagi, buktikan laa kebesaran kamu tuh.

Mana dulu yang konon nak buat pilihanraya negeri asing? Mana? Korang boleh buat kan? Kenapa tak buat, sial?? Kenapa korang suruh PM buat, tapi korang sendiri tanak?

Anonymous said...

Kalid Gereja mula2 bersemangat sakan berkobar2 nak bagi ceramah..Tup..Tup.
x ramai pulak yang nak dengar..maka Khalid Gereja dah jadi Khalid Gagap le pulak..@SHAMIBID

Anonymous said...

Servant of Satan..kepala bapak ko yang mengajar menyialkan org.ayat mcm gampang.ko rasa dah bagus sgt ke.

Servant of God said...

Anonymous said...

Servant of Satan..kepala bapak ko yang mengajar menyialkan org.ayat mcm gampang.ko rasa dah bagus sgt ke.

December 12, 2012 10:39 AM

------------------------------

Ooo.. korang fitnah orang lain takpe? Korang buat doa persis jahiliah takpe? Korang mintak kami kena laknat takpe? Korang dabik dada konon berani, kata kami penakut takpe?

Kalau korang bagus sangat, kenapa aku baru sebut satu benda ko dah menggelupur kepanasan?

Korang kan pandai mentadbir. Korang kan hebat buat strategi. Korang kan telor macam bola ragbi satu2. Kenapa tak buat apa yang kamu cabar kami buat?

Ko marah kena sial ek? Apa kata kau cerminkan diri tu dulu, tengok manis macam mana kata2 kau pada orang belah sini.

Langsi said...

Serban of Goat... apa kata kalo SPR BERSIHkan dulu senarai pengundi2 hantu yg berhantu2 tu!

Kerajaan PR sudah pasti boleh bubarkan DUN bila2 masa asalkan 8 tuntutan BERSIH dipenuhi... dah la pegawai SPR tu ahli UMNgOk, mana taknye diLEMBUkan perhabis dek UMNgOk Be-eNd.

Tapi kita tunggu dan lihat kuasa rakyat...!

Servant of God said...

Alah Langsi,

Korang mintak 8, SPR bagi 20 laa. Masih tak sedar lagi?

Weh, kalau korang betul berprinsip kan, PR dah lama bubarkan DUN laaa sebab dorang menang secara tak sah.

Tapi korang tak buat kan? So tak payah nak pura2 laa.. orang dah tak percaya.

Ohh, dah kau sentuh pasal daftar pilihanraya nih... masa pilihanraya PR ada hantar wakil ke setiap pusat mengundi kan? Kalau betul ada pengundi bangla seperti yang korang fitnah tuh, kenapa wakil2 korang benarkan jugak dorang buang undi? Kenapa?

Anonymous said...

HKR orang ramai pun pasal orang2 yang sama joint.. teringat aku kat PRK Bagan Pinang dulu punyalah ramai penyokong PR kat PD tu dengar ceramah dalam 10,000 - 20,000 tak lari... rupa2nya ramai orang luar, ceramah UMNO tak ramai orang pun pergi.. sekali keluar result kalah teruk PR...
Moral of story : Orang ramai dah bijak malas nak dengar ceramah fitnah ni.. cai2 yang sama je suka dengar ceramah fitnah ni pasal dah takde hobi lain.. Propaganda je lebih.. Jospeh Goebbal boleh pengsan la tengok PR punya propaganda.. PisYo..

Langsi said...

UMNgOk Be-eNd menang PRU pun pasal dapat talian hayat SPR...tak sedo2 lagi tipu helah dan muslihat SPR semasa PRU berjalan?

Nak guna dakwat hitam... 3 hari sebelum PRU12 batalkan penggunaan dakwat sebab kononnya Polis dpt maklumat ade org import dakwat sama utk sabotaj...tapi sampai skrg takde tangkapan pun!

Pastu syaratkan calon utk guna borang pengistiharan....(lupa plak, borang ape!) tapi bila calon Be-eNd sendiri tak sedar, borang dibatalkan.

banyak lagi Ngok.... rajin2la selidik!

Anonymous said...

Anon 4.24,

PR menang 5 negeri PRU12, SPR bantu PR gak yer?? Hujah dangkal, nak kutuk SPR, cermin dulu, PR menang banyak tahun 2012, apasal tak cakap SPR tolong parti yang ko sokong tu..hujah budak kecil, ko ingat pengundi atas pagar nak percya kata ko...hahahaha

Langsi said...

Kalo SPR betul2 berintegriti... bukan takat 5 negeri, PR dah perintah Msia dah bang!

Melantun-lantun BeNgapnya puak2 UMNgOk Be-eNd ni!

Anonymous said...

Langsi said...
Kalo SPR betul2 berintegriti... bukan takat 5 negeri, PR dah perintah Msia dah bang!

Melantun-lantun BeNgapnya puak2 UMNgOk Be-eNd ni!

December 12, 2012 4:49 PM

---------------------------------

Tu la, dalam daftar pengundi budak umur 2 tahun sampai 12 tahun pun.... patut la PR kalah... budak kecik-kecik pun dah undi BN. Takkan nak undi peliwat pulak... bukan aku kata... Al-Juburi yang kata....

Kah kah kah kah kah kah kah

komandomelayu said...

Langsi

Kalau pr perintah malaysia kau org pertama aku nk sembelih!
Oh kalau pr menang baru spr berintegriti?
Kepala bapak kau aku pijak!

Langsi said...

Bukan lagi 2 tahun... baru dapat surat beranak pun dah daftar sebagai pengundi.

Berkesan betul SPR ni... terutama untuk puak2 UMNgOk Be-eNd!

Isk...isk...isk...anak sape la ni!

Servant of God said...

Langsi said...

Kalo SPR betul2 berintegriti... bukan takat 5 negeri, PR dah perintah Msia dah bang!

Melantun-lantun BeNgapnya puak2 UMNgOk Be-eNd ni!

December 12, 2012 4:49 PM

-----------------------------

Hoi Langsi baghal,

Kau kata:

(1) BN menang hanya dengan bantuan SPR.

(2) Kalau pilihanraya adil, PR dapat lebih dpd 5 negeri.

Oleh itu, boleh dirumuskan bahawa kamu bermaksud:

(3) BN Menang di Melaka, Johor, N9 dll hanya dengan pertolongan SPR.

Tapi kalau ini betul, kenapa BN sanggup lepaskan Selangor, PP dan Kedah? Kenapa BN tidak gunakan bantuan SPR untuk rampas kembali Kelantan?

Aku menunggu jawapan kamu yang semestinya amat bernas itu.

Servant of God said...

Langsi said...

Bukan lagi 2 tahun... baru dapat surat beranak pun dah daftar sebagai pengundi.

Berkesan betul SPR ni... terutama untuk puak2 UMNgOk Be-eNd!

Isk...isk...isk...anak sape la ni!

December 12, 2012 6:43 PM

-----------------------------

Anak si berahim yang cakap

Langsi said...

Selangor, PP dan Kedah tu... UMNgOk Be-eNd tak sangka boleh kalah teruk sampai mcm tu, sebab tu tak buat persiapan dgn SPR.

Bile dah kalah... baru la terhegeh2 dok cocok HassanBerasJati dgn Nasharuddin nak tubuhkan KERAjaang Perpaduang. Biasa la bile dah kalah baru tersengeh2 ajak utk Perpaduang Melayu demi Islam konon! Siap janji bagi jwtan MB kat Hassan Akidah... muahahahaha!

Kat Perak...bile kalah diRASUAHnya katak2 melompat jadi ADUN Bebas. Nak suruh masuk UMNgOk Be-eNd takut ketara sgt dan ahli lain marah...so jadi penyokongle, sama je tu! Pastu dok belakang Pungkuk Sultan...walaupun sebelum tu dok kata Sultan Natang!

Kat KL...menang satu Parlimen je! Tu[un nasib ade kem tentera kat WangsaMaju...kemenangan BACUL pakai undi POS!

UMNgOk...UMNgOk...nyawa dah kat hujung halkum, Be-eNd!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Kat Kelantan yang 100 peratus Melayu pun tiada terdaya nak angkat muka dengan DAP berkaitan hudud, macam mana bila kat putrajaya dengan nisbah kerusi sama banyak? lagi menikus le puak2 PAS ni, takut manusia lagi dari takut tuhan, cakap bukan main macam merekalah kuat, berani, pundeeeek le, macam ni nak harap dapat melindungi Agama Islam bila berkuasa nanti? Dasar Dayus, tak cium bau syorga tau, sama juga macam lari dari medan perang? Dayus dayus dayus aku cakap Kelantanis........DAYUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Servant of God said...

Langsi, kau faham tak apa kau cakap nih?

Kau kata:

(1) BN menang hanya dengan bantuan SPR.

Tapi lepas tu kau kata:

"UMNgOk Be-eNd tak sangka boleh kalah teruk sampai mcm tu, sebab tu tak buat persiapan dgn SPR."

So kau mengaku laa yang dalam PRU12 BN takde campur tangan dalam urusan SPR?

Kan? Kan?

Anonymous said...

Masa menang 4 5 negeri dulu xde pub ckp spr tak telus. Bodoh betul dok pecaya kat anwar tu...

Anonymous said...

ABU - ALLAH BERSAMA UMNO...alhamdulilah

Anonymous said...

KEPADA PENYOKONG2 PEMBANKANG, NAK SURUH PENGUNDI ATAS PAGAR SOKONG PR, SENANG JER.. SURUH BROTHER ANWAR BIN IBRAHIM BERSUMPAH, PASAL KES LIWAT & CHINA DOLL TU.NAK BUAT LG HEBAT AJAK NIK AZIZ & HADI AWANG JADI SAKSI...GERENTI MENANG PRU13 TP SOALAN PALING PENTING BERANI KE ANWAR?, TOLONG SAPA2 KAT SINI YG BAIK DGN ANWAR BG CADANGAN NI.SEBAB ORG MCM AKU TAK BOLE TERIMA PENIMPIN MCM NI...

Anonymous said...


lANGSI....LANGSI KO dgn bomo sial tak habis2 nak menunjukkan kebodohan...
dungu dan bangang KO KAT SINI..

dulu negara islam kini ubah negara kebajikan..

slps 16 sep.. PR akan tawan putrajaya..

MANA KEBENARAN PUAK2 HARAMJADAH KO NI.. MCM LANGAU TAIK..HINGAP SANA HINGGAP SINI TK DE PANDUAN..

POLITIK MENIPU RAKYAT TAK HABIS-HABIS...
POLITIK FLIP FLOP.. ADA HATI NAK TAWAN PUTRAJAYA... WOI RAKYAT MAJORITI GELAK TENGOK PUAK KO ORG NI..


Anonymous said...


PUAK2 PR NI BILA DAH GOYANG ..MULA START BALIK NAK MENYAKAT SPR..PIRAAAH.. TAKTIK KO DAH TAK BERKESAN DAH LANGSI OOIII....

Anonymous said...

Siapa-siapa yang kata dudukmdi selangor selesa agaknya memang tak tau nak menilai quality of life la. Byk bezanya sekarang. Prasarana tak terbela. Pruning pokok jarang sekalimbuat. Barunsekarang lepas empatbtahun baru nak nampak orang membersihkan jalan etc.
Tolong la. Bukak mata tu.jgn gelapkan hati dek kerana taksub dengan parti. Shah alam terutamanya memang nampak mcm bandar tahun 70an sekarang. Pucat lesi. Pkr pas dap.hampeh .ckp byk tapi habuk pun tak de.

Anonymous said...

Kalo SPR betul2 berintegriti... bukan takat 5 negeri, PR dah perintah Msia dah bang!

aleh..DAH TAKDIR TUHAN LA YG KO KALAH PADA PRU 12 DAN DI JANGKA AKAN KALAH lebih teruk LAGI DI PRU 13 NI.. KO MEMANG DH BENGAP...jgn nak kambing hitam SPR pulak..he..he..

org Australia pun tk nak dengar adu domba puak2 haramjadah ko tuh..


Langsi said...

Serban of Goat...

La...dah copy paste pun tak paham lagi? Jgn baca setakat yg nko bold kan aje...bold keseluruhan ayat!

Disebabkan tak sangka boleh kalah dgn PR di Sgor maka colloboration SPR & UMNgOk tidak dipersiapkan dlm PRU Sgor. Kalo dah tahu nak kalah... sure usaha sama mcm peningkatan pengundi yg drastik dari awal dah berlaku, samapai budak baru dpt surat beranak pun mendaftar sbg pengundi!

Org sakit mental pun boleh paham... awat hang susah nak paham ye? Ooooo...sori, hang bukan sakit mental - sakit hati kot!

Sakit hati dgn senario kebagkitan rakyat?

Psssssttt...nak dapat DATUK tak?
Tipsnya...pi nangis masa PAU, nangis depan Utusex Melayu atau BeritaHairan, sure dpt DATUK - DATUK NANGIS!

UMNgOk Be-eNd...ape pun boleh!

Langsi said...

Serban of Goat...

La...dah copy paste pun tak paham lagi? Jgn baca setakat yg nko bold kan aje...bold keseluruhan ayat!

Disebabkan tak sangka boleh kalah dgn PR di Sgor maka colloboration SPR & UMNgOk tidak dipersiapkan dlm PRU Sgor. Kalo dah tahu nak kalah... sure usaha sama mcm peningkatan pengundi yg drastik dari awal dah berlaku, samapai budak baru dpt surat beranak pun mendaftar sbg pengundi!

Org sakit mental pun boleh paham... awat hang susah nak paham ye? Ooooo...sori, hang bukan sakit mental - sakit hati kot!

Sakit hati dgn senario kebagkitan rakyat?

Psssssttt...nak dapat DATUK tak?
Tipsnya...pi nangis masa PAU, nangis depan Utusex Melayu atau BeritaHairan, sure dpt DATUK - DATUK NANGIS!

UMNgOk Be-eNd...ape pun boleh!

Servant of God said...

Langsi, langsi,

Kesian kau nih.

Kau sendiri kata tak buat, lepas tu kata buat. Kamu ni menyedihkan laa. Haii...

Apa nak kata. Dah kamu bangsa yang akan percaya walaupun dah berkali kali kena tipu dan kencing...

Sedap kau minum yer...

Anonymous said...


Collaboration apa lak..

Collaboration ngan JPN adalah.. nak daftarkan kerakyatan 300,000 india lagi dgn secepat mungkin sblm PRU 13.. dapatlah tambah2 undi sikit kat PR.. adoi hai..ingat kerajaan BN yg buat rhope nye... puak2 PR yg buat.. kantaoi...kantoi lagi..

Langsi said...

Goat...pi perbetulkan serban tu dulu, serebih bebeno nampak gayenye!

BM dulu dapat berape goat??? Paper Kefahaman fail ke???

Kat mana bau hamis ni.....!

Anonymous said...

Syaitan dgn jin kafir byk tu dlm ceramah Pakatan Haram.. beribu2 ekor..

Anonymous said...

Liwat tetap liwat

Ajika said...

Cadangan,,, jangan bagi kerja pada orang kelantan, 8.31 tak malu ke ,jadi pendatang dalam negara sendiri , kebanyakkan orang kelante cakap memang besar macam pas tapi apapun tadak(tin kosong) sampai mati jadi pengemis di negeri orang. fikir-fikirkan lah.

Anonymous said...

anon 8.31

Sebahagian Puak Kelantan mmg suka dabik dada ckp besar.. klu kopiah atas kepala tu lagi kuat membelit.. mulut celupar sama mcm MB karat tu tkde maruah punya kaum, kufur nikmat, angkuh, makan hasil usaha org lain.. negeri sndiri tk mampu nk urus.. dtg negeri org buat kacau, cucuk sana cucuk ni melalui Parti Ajaran Syaitan..

xkn berkat mana..akan musnah jg keangkuhan itu sbb Allah amat benci makhluk-NYA yg angkuh sombong!!

Anonymous said...


bukan bau hamis ni... bau maung mani la.. bersepah sana sini kat pu.i cina doll tu..langsi oiii..

adu hai...

Anonymous said...


langsi..langsi..

ko tak teruja ke tengok aNuar main ngan cina doll tu..

punya syok mengayun sampai tertinggal jam.. haprak betul la pee emm ko tu..

Anonymous said...

BUNGKUS malaysia 2-0....

Ianya tanda-tanda awal kejatuhan PR di Selangor(1) dan Penang(2)..

Anonymous said...

Najib Altantuya...dok hayun pungkuk Altantuya. Ade baby Najib dlm perut pun... siBadakKatek sanggop C4 kan dia. Ape la punye PiEM ni...

Servant of God said...

Langsi, kau nak memperbodohkan diri kau lagi, dipersilakan. Aku tahu itu memang naluri kau.

Tapi, aku nak ucapkan terima kasih pada kau kerana menunjukkan pada rakyat Malaysia, terutama pengundi atas pagar, bagaimana orang PR anggap orang Malaysia nih bodoh2 belaka.

Boleh kau kata BN setakat bersiap kat negeri lain, tapi tidak di Selangor yang amat penting... Masya Allah, kau betul ingat kami ni bodoh yer?

Terima kasih sekali lagi.

ketikketok said...

Adakah saiz jadi faktor pertimbangan anda? OMG kini di S.Alam sedia membantu. Lawat I AM GORGEOUS

Langsi said...

Aku bukan ingat nkorang bodoh... sbb aku dah tahu nkorang sememangnya Bodoh...tetap dan berpencen!

komandomelayu said...

Langsi puki

Kau bangang lagi tolol!
Kau dah biasa makan tahi tu psl otak mcm puki!

Anonymous said...

Anonymous said...
Najib Altantuya...dok hayun pungkuk Altantuya.
-ko ada kat depan diorang bro masa diorang buat kerja ni?

Ade baby Najib dlm perut pun...
-sila bagi scan perut altantuya kalau ada

siBadakKatek sanggop C4 kan dia.
-ada video?
Ape la punye PiEM ni...
-apa punya sengal la lu bro..tgh high ka?