IKLAN BERBAYAR

Tuesday, December 4, 2012

VIDEO DEEPAK : SAH ANWAR YANG RANCANG KONSPIRASI SERANG NAJIB !



video ini mengesahkan anwar dan sivarasa pernah/telah/sedang berbincang dengan deepak dalam merancang konspirasi terbaru memburukkan najib dan rosmah.

dalam video ini deepak sahkan ada pertemuan dia dengan anwar yang tergesa-gesa nak jumpa dia sampai anwar terpaksa naik private jet  balik !

yang bestnya, deepak bagitau sivarasa siap bagi skrip bagaimana nak kenakan najib/rosmah waktu deepak dalam mahkamah !

semalam anwar nafi kenal deepak !
namun video ini menafikan penafian anwar.

LU KANTOI LA NUAR !
KANTOI DI TANGAN BLOGERS !
HAHAHAHA



106 comments:

baluk said...

ANUAR CIBAI....

Anonymous said...

Hahaha!!! Lawak giler!! Nuar kantoi menipu...

Anonymous said...

...kalau dia dtg ke tempat anda, sambut dgn batu...dah mcm perangai iblis aku tgk si gay pondan tua tu. amacam setuju?

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Orang kuat menipu kote dia memang bengkok!



Bomoh.

Anonymous said...

balik dengan taik aja

Anonymous said...

haramjadah punya anuar tak habis-habis nak menipu memang sial la anuar

Anonymous said...

CORRECT CORRECT CORRECT!!!

Tubuhkan Suruhanjaya DiRaja Menyiasat Video Deepak!!!!

Afiq KLtown said...

Kah Kah Kah.. check met.. Anwar ni aku rasa memang bodoh, dia ingat dia punya kencing sekarang ni orang boleh percaya.. ada bukti wei,, siap ada video lagi.. adehhh,, rekayasa anwar tak menjadi tapi makan dirinya sendiri

Anonymous said...

Memang patut mata dia kena kasi lebam dulu..dasar keluarga penipu!

Dia nie gila babi atau babi gila..entahlah.Yang pasti dia memang BABI!

Afiq KLtown said...

kenapa mamat nni ek, selagi dia tak dapat kuasa, selagi tu dia berusaha untuk menjatuhkan najib dan secdara tak langsung rosmah pun terkena dek kerana sifat busuk hati si aljuburi ni.. cukup2 lah anwar, segala konspirasi dan rekaya ko semua orang dpaat treace, ko memang takde otak, nak game orang, diri sendiri malu.. kah kah kah

Anonymous said...

Video ni besi bro..tak boleh jadi saksi...kui kui kui

Anonymous said...

nuar..anda memang dasar manusia natang tak habis2 nak fitnah orang sebab gila kuasa. betul2 spesies manusia celaka!

adik 80 said...

anwar2 x habis2 nk fitnah rosmah....malu lah sikit anwar oii setiap kali ko fitnah setiap kali tu kantoi kn....anwar mesti dh sorokkan muka kt loji taik kn sbb malu ape yg die nk buat dh kantoi...malu beb

sotong sempoi said...

malu kot anwar kantoi setiap kali buat fitnah pasal rosmah dan pm....tulah anwar ko tu jahat sangat asik nk fitnah dan menjatuhkn org demi ko nk jadi pm podahhhhh jgn ko mimpi lah anwar...

Anonymous said...

HOI PENCACAI UMNU...APASAL LA ADA MELAYU YG BODO MCM KO ORG NI HAA..?? DARI KELMARIN SAMPAI HARI NI DOK CUBA SPIN KATA ANWAR DALANG...DARI KELMARIN SAMPAI HARI NI AKU TAK ADA DGR PUN ADA PENCACAI TUNJUK BUKTI YG DEEPAK BERBOHONG...SO I REST MY CASE LA...

KO ORG NAK SPIN BABIK KAN ANWAR LU PUNYA SUKA LA...

Anonymous said...

apa kata tok guru nik ajis n hadi awe? Molek ko klu buat fitnah oghe gitu. Tp raso2 la mesti tok ber 2 tu backup nuar. Dan akan ado la fatwa baru tok guru 'klu ado oghe fitnoh kito, kito keno fitnoh dio balik. Klu raso bdosa, tuhe buleh ampun. Nati muktamar pas tahun depe, kito pakat doa ramai2 biar apun dosa nuar'. Entah idup entah mati nk tunggu tahun depe hu3

Anonymous said...

3;44

SPESIS KOTE BENGKOK!

woiii kamu diarahkn pegi onani untk tenangkn fikiran yng berserabut.
Bukti dah depan mata la bedol,ko masih buta hati.

Anonymous said...

IMBASAN ISU2 YG DIBANGKITKAN...

The past week, Deepak has resurfaced after some period of silence, giving several media interviews in which he claimed he regretted getting private investigator P Balasubramaniam to retract his first statutory declaration (SD) concerning murdered Mongolian national Altantuya Shaariibuu.
Balasubramaniam’s first SD had linked Najib to the murder, while the second one reversed it a day later. Balasubramaniam subsequently went missing.

APA PASAL NAK SURUH BALA TARIK BALIK SD...JAWAB LA NAJIB..

Anonymous said...

In the interviews, Deepak said that he got involved as a favour to a “female friend”.

CUBA TEKA SAPA?? :-)

Anonymous said...

Deepak also spoke about a land dispute case, involving him, a Selangor Umno leader and the Defence Ministry, which Najib had then helmed.

Deepak has accused Najib of receiving “contributions” from him for the former’s intervention in the land deal but is upset that the premier now refuses to aid him in resolving the dispute.

UMNO SGOR NI SELAGI ADA TANAH, AIR dll SEMUA NAK SAPU..CAI2 MCM KAU ORG NI TAK RASA BODO KE? TAK ANWAR PUN TERBABIT GAK..??

bro yul said...

kantoi lg anwar!!!!!sungguh jijik dan kotor politik yg d mainkan oleh anwar ye sanggup mambayar si deepak karpet nie utk menabur fitnah terhadap najib dan rosmah...pada pandangan aku manusia mcm nie sanggup buat apa sajer demi mencapai cita-cita politik songsang nyer...klu manusia mcm nie jd perdana menteri malaysia alamatnyer hancur la malaysia.....

LiwatOmega said...

ABIM...ANGKATAN BELIA ISLAM.......BUANG JE NAMA ISLAM.............DAH TAK RELEVANT

suaralensa said...

asyik kantoi je Anwar Brahim ni... cian dia taw... hahahahahaha... hello cacai PR, ini baru betul, kita pakai bukti dan fakta, tak mau fitnah fitnah ya. meh sebut sama2, 1MALAYSIA TOLAK FITNAH!

Anonymous said...

bro yul

mana kau tau fitnah? ada pawang ke?

Anonymous said...

KALAU HATI DAH BUSUK GITULAH..

Anonymous said...

KALU KO ORG SAYANG SGT NAJIB, ANWAR BUKAN MUSUH NO 1...UTK DEEPAK KELUAR MCM NI DIA MESTI ADA BACKING YG BETUL2 KUAT...KUAT DARI ANWAR...SAPA YG DIMAKSUDKAN? LU PIKIR LA SENDIRI...

Anonymous said...

HMMM...PATUT LA NAJIB DOK MINTA MAAF...

Anonymous said...

Siapa perancang tak penting yg pentingnya betul @ tidak dakwaan depak tu yg bahlol2 di atas sila guna akal la jng d butakan mata korang oleh rosmah utk melihat segala tingkahlaku dia yg menyusahkan rakyat

Melayu Ultra said...

Nenek aku cakap:

"Kalau jumpa BABI (Khinzir) dengan BABI (Anwar) bunuh BABI (Anwar) dulu!"

Hehehe!

1 Malaysia TOLAK FITNAH!

Anonymous said...

wooit 3:54 - mana bukti najib suruh Bala tarik balik SD. Kau ni tak habis lagi zaman bodoh kau. Kalau bodoh duduk diam dah lah, org tak tau kau ni bodoh.

Anonymous said...

Dahsyat nenek u m u gini la diminta pencacai umno d atas sila buat report polis mewakili rosmah berkaitan kenyataan fitnah ini baru nampak bijak dan cerdik kalau setakat maki hamun dlm blog org akan nampak kamu bodoh piang

Anonymous said...

4:11 - Rosmah tak pernah menyusahkan aku, dan rakyat m'sia. hanya Anwar dan yg sekandang dengannya yg banyak menyusahkan orangramai. Kau pun sama macam BABI tu, asyik menyusahkan orang dengan kebodohan spesies yg sekandang dengannya.

Anonymous said...

Anon 4:24

kalu u rasa tu fitnah buat la repot polis...tp nasihat aku ada otak pakai..

Anonymous said...

Woii 4:24 yg deepak dok habaq tu la hg ni perati habih2 kenyataan tu jng main hentam je lu org tara baca ka

Melayu Ultra said...

Anonymous said...
Dahsyat nenek u m u gini la diminta pencacai umno d atas sila buat report polis mewakili rosmah berkaitan kenyataan fitnah ini baru nampak bijak dan cerdik kalau setakat maki hamun dlm blog org akan nampak kamu bodoh piang

December 4, 2012 4:26 PM
--------------------------

Hehehe! awak ni pencacai TEGAR BABI (Anwar) eh???

Ada aku kesah??!!

Anonymous said...

Woit 4:27 patut la tak pegi report polis sbb kau tak tau balai polis kat mana sbb kau BABI

Anonymous said...

Nampak sgt pencacai umno tak pandai berhujah nasib2 umno ada org mcm ni....katakan tidak pd bn hancur2 hancur bn

Anonymous said...

354 sounds lika a moron......kut

komandomelayu said...

Dah terang lagi bersuluh pun ada jugak yg tolol lagi bahalol masih nk mnyokong nuar jubo?

Pastu ada jugak yg nak cuba lurus kan bulu kote nuar yg dah sah keriting lg kusut tu!

komandomelayu said...

Keling deepak yg kapir tu pun tau dosa taknak subahat menipu rakyat!

KORANG PENYOKONG PARTI ISLAM DAN TOK GURU LAGI GILA BABI TAK TAKUT DOSA DARI KAPIR KERANA SANGGUP FITNAH SAUDARA SEAGAMA!

Anonymous said...

komando

sbb tu apa tg deepak ckp kita bole pecaya...tak kan dia nk menipu rakyat...kan kan kan

Anonymous said...

Adoi adoi adoiiii...
MAMPOS laa Pak Sheikh. Aljuburi.!!!

Aku terus terang cakap AKU GELIIII dgn penCACAI penTOTOK yg masih nak prtahankan manusia anuGAYrah tuhan ni...

Korg tengok la diorg punya hujah..mcm bagus jekk..hujah lgsung xde BERPAKSIKAN BAHAN BUKTI, bleh lg trHEGEH-HEGEH nak julang pemimpin BABI @ Bro Anwar Bin Ibrahim diorg tu..

Terang2 nampak keBODOHAN TERLAMPAU puak2 penCACAI penTOTOK 'BABI' ni..dgn selamberr SPIN org lain yg BODOH...

CAI 'PR' MEMANG SIALKAN.??111

Pekong Pondan said...

Anwar have already lowered himself by screw a male in the shit-hole, so lying come easy for him.

And...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Pekong Pondan said...

Anwars pondans are all around us and also try to pollute Gerakan Anti PKR.

It is established all over the world that Annuar Al-Juburi is a Queer.

Because...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

dia terpaksa mereka pelbagai cerita utk menjatuhkan PM dan BN kerana desperado.. dia terpaksa kerana utk PRU 13 dia mesti menang kerana pihak di luar sana telah memberikannya entah berjuta atau berbillion dollar, kalau tidak dia habis.. org luar mesti nak pelaburannya balik. alaa.. senang cerita tengok aje contoh filem ejen CIA, Mafia dll...

Anonymous said...

Apasal ko sawan gila babi ni..ko kene terima hakikat anuwar ko sayang sangat tu,PENIPU BOSAR..kene bawak ko berubatlh..dh kene sawan ni..

usin said...

jom pakat gelakkan penyokong anwar al-jub kerana sakit ati teramat. semua bukti yg deepak pokai sebut tu bukan bukti. agaknya bukti tu camane ek!!! dah la wey, terima ajelah hakikat anwar sentiasa tewas berlawan dgn najib & rosmah. jgn ingat anwar punya sb je bagus, sb najib lg hebat. maklum la pm. try game lain la wey....hahahaha

Anonymous said...

aljuburi sentiasa dalam keKANTOIan...KANTOI demi KANTOI, KANTOI bertali arus yg datang umpama ombak laut yg tiada hentinya...Allah SWT tidak akan melindungi orang munafik seperti aljuburi, kemunafikannya akan terus diserlahkan dan diKANTOIkan Allah SWT satu demi satu.

Anonymous said...

Najib did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Najib did it in the shitta hole..., in Rosmahs FAT buttock.

rkb said...

aku pelik laaa..tiga naib presiden umno ni asyik menggelar satu sama lain, jawa, turki , anak lanun laa.

dah berulangkali PA umno. Nak bergurau macam tu pun tengok tempat laaa..

masing-masing dah jadi menteri tapi sesekali perangai cam bangang !

Anonymous said...

Kalau macam tu,tunjuklah video yang deepak tak menipu,takkanlah tak record

Anonymous said...

ANUwar meLANCAUkan skuad Adil..

ANUwar mmg kaki LANCAU..

Anonymous said...

rkb said...

aku pelik laaa..tiga naib presiden umno ni asyik menggelar satu sama lain, jawa, turki , anak lanun laa.

..................................
tu tanda jawa ramai dlm UMNO....lanun & turki aku tak pasti....yg pasti jawa dah ada dlm majlis tertinggi...hidup jawa!!!! sehati, sejiwa sejawa....hu..hu..hu..

Anonymous said...

Senang untuk penyokong pembangkang percaya kpd kenyataan Deepak. Tetapi begitu sukar untuk mereka percaya pd kenyataan Nalakarupan. Kenapa sewaktu perbicaraan kes pembunuhan dahulu Deepak tidak tampil memberikan kenyataan ini? Kenapa baru sekarang? Apa kepentingan yg ada pd Deeapk dahulu yg menyebabkan dia menutup mulut? Apa pula kepentingan yg ada pd Deepak sekarg yg menyebabkan dia membuka mulut? Ini semua membuatkan sy terfikir akan kredibilitinya sbg saksi.

Tuna Man said...

perh brader,anuwar kantoi giler giler.....mesti sembunyi bawah kain jijah punya,dalang dalam konspirasi menjatuhkan PM dan Isterinya.....nanti mula lah jijah buat drama murahan dia,bukti kukuh dah de so anuwar xkn selamat.
anuwar memang celaka haramjadah

Anonymous said...

tak sabar aku nak tgk video ni yg full version punya. mari kte tgk saper yg kena....

Anonymous said...

Anwar bin Ibrahim, awak didapati bersalah kerana menipu, melacor Dan menjadi pelacor politik. Awak dijatuhkan hukuman SULA sampai MAMPOS .

Anonymous said...

Aduh... sian la kat BABI tu ooiii.... udah le kes sepina untuk Najib tak sampai-sampai dari bulan Jun. Ni boleh terkatoi kes Deyfuck dalam tak sampai seminggu pulak..... tolong la... BABI tu kempunan nak jadi PM. Tolong la undi kat logo dia nanti... jangan undi kat tempat kosong tau....

Kah kah kah kah kah kah

Pikachu said...

wakakaka tengok kan dh terkena puak PR...apa lagi drng nk cakap kan sekarang?
dh sah2 kantoi apa lagi permainan yg puak PR nk pusingkan...aku nk sit back and see what stupidity this PR ppl is going to do next

Diablo Lord of Terror said...

Dah terang-terang kantoi dlm kes nie ape lagi puak PR nk melalak lps nie?
ahahah first time tgk puak PR jd bodoh gila...dh sah2 kantoi terang-terangan apa lagi drng nak?
ahahah

Anonymous said...

Stupid BABI and all of his supporters....

Kuikuikuikui...

BOB MALAYA said...

Kantoi lagi itu anwar itulah anwar syaitan bertopeng manusia..segala muslihat jahat anwar dibongkar berserta dengan bukti yang kukuh..kebodohan anwar semakin terserlah dan memakan diri sendiri.untuk menjayakan misi tersebut anwar memgupah deepak untuk memfitnah pm dan isteri pm..

Anonymous said...

TOLONG SENARAIKAN PENIPUAN ANWAR YANG ANDA TAHU.

Anonymous said...

standard la anwarr ni...

jubo taikk busuk dia boleh hentamm...

stakat membohong depan wartawan, apa la sgnttt....

wan zek

Anonymous said...

saat kejatuhan anwar bermula...aku x sangka la anwar sanggup byr si deepak nie untk fitnah najib dan rosmah semata-mata hendak mencapai cita-cita nyer utk jd perdana menteri aku x sanggup wey ada perdana menteri mcm anwar kat malaysia nie manusia yg penuh dngn masalah moral.....katakan tidak pada pkr...

Anonymous said...

Sandiwara tajaan UMNO=APCO=Israel akan berakhir tak lama lagi. Kesian parti UMNO=Setan!

Anonymous said...




8:47 adalah contoh anon yng mempunyahi tahap kebodohan semulajadi yang luar biasa.Memang
amat sesuai menjadi penyokong P.R!
Bravo Anwar Ibrahim memang memerlukan orang seperti anda!

Anonymous said...


kalau tak dapat menipu anuar ni akan risau sepanjang hari...

Anonymous said...

8:22

Nak senarai panjang sangat bro.

Cukuplah sekadar memberitahu dia telah menukar kg buah pala jadi kg buah pelir!

Anonymous said...

Masalahnyer deepak telah menipu..hujah tanpe bukti..sebagai contoh kalau nik ajis meliwat aji adi kau percaya bulat2. ..kene cari bukti yamg kukuh betul taak?

Anonymous said...

Tak perlu berhujah dengan pengsubahat peliwat..boleh memesongkan akidah...kalau ikhlas berdepan dan berhujsh dengan ilmu berteraskan Islam yang sebenar..bukan islam nicky ajis yg menyesatkan..

mohamed said...

Anonymous said...
354 sounds lika a moron......kut

December 4, 2012 4:46 PM
------------------------

Aku rasa 354 sounds more like keling mabok...

Anonymous said...

Sudah buat seribu penipuan, sekali lagi tipu adalah perkara biasa bagi dia. Dia seronok tipu sebab ada pencacai bengong dok percaya. Ini semua hasil doa pas.

Anonymous said...

Bodoh punya komen skrg deepak dh tuduh rosmah juak2 gi le report ia adalah fitnah kalau rosmah tak terlibat spt ddakwa depak yg jd masalah rosmah diam tak jwb tuduhan tu bg aku kenyataan tu ia atau tidak tuan tubuh atau berok2 rosmah kena le gi report menafikan tuduhan dan buat saman fitnah

Anonymous said...

Gelabah gile babi umno ni tengok vedio deepak kahkahkah

Anonymous said...

Bodoh punya komen skrg deepak dh tuduh rosmah juak2 gi le report ia adalah fitnah..

..........................................................................

Yg menuduh dan yg ada buktilah yg perlu laporkan kpd polis. Deepak menuduh, dan dia kata ada bukti, maka Deepaklah yg perlu lapor polis. Kemudian serahkan bukti kpd polis utk siasatan. Apa yg dia buat bukan lapor kpd polis tetapi mengeluarkan kenyataan di akhbar pembangkang dan menyuruh org menilai. Sy lihat tujuannya tidak lebih dr melontarkan persepsi buruk kpd org lain.

aleq aliff said...

sial punya deFUCK n FUCKATOON haramjadah SDN.BHD !!!

Anonymous said...

spotong ayat quran kalau anuwar baca pun ...aku xpecye...memg penipu..tersurat dan tersirat...bapak segala bapak penipu..tp juak2 PR dh sedia bodoh.

Anonymous said...

WAKAKAKA dah kantoi ada hati nak backing lagi nuor jubor. Woi bangun.. bangunla pencacai Anuwar sekelian... ini bukan mimpi ini betol betol. Anuwar Ibrahim dah tipu rakyat Malaysia!!!

Nak bukti apa lagi? Ni video bukti dia dipaksa membaca skrip yg direka Sivarasa. Apa tunggu lagi? Blah la dari dari si tua kutuk tu. Hari tu video izinkan murtad korang boleh buat derk, ini satu lagi petunjuk dah kluar..

Jangan jadi bodoh! Kita patut sedar doa orang terinaya itu sgt kuat apalagi dia diaibkan dihadapan jutaan umat dgn buruk sekali. Anuwar Ibrahim jelas sorg yg bernafsu binatang. Dia takkan duduk diam selagi nafsu nya tidak dipenuhi tak kiralah jantan jambu ke china doll ke atau kerusi PM!

Anonymous said...

Kenyataan pertama Anwar semasa sidang akhbar atas tuduhan menjubor dia kata tak mengenali Saiful..rupanya2 Saiful adalah petugas khas utknya.ANWAR KANTOL MENIPU!

Kenyataan Anwar semasa sidang akhbar dia tidak mengenali Eskay.Ttp berdasarkan bukti bergambar,video dan pengakuan eskay mereka adalah kawan semaksiat.ANWAR KANTOL MENIPU!

Alasan dia melarikan diri ke kedutaan Turki mendakwa ada orang mahu membunuhnya. Sehigga hari ini dia bebas berceramah tanparasa terancam malah menganjurkan demonstrasi ganas di dalan Bersih 2.MEMANG BAPAK PENIPU!

Katanya dia telah diracun dengan arsenik dan akan mampus.Sampai hari ini tak mampus2 malah begitu bertenaga tour satu Malaydia memberi ceramah. Sehinggakan anak puakanya mengakui bapaknya sentiasa bertenaga.ANWAR PENIPU!

Dia mendakwa mengalami sakit tulang belakang dan leher akibat di dera semasa dalam penjara.Hinggakan nak berjalan pun tak boleh.Ttp di satu ketika lain boleh menghadiri majlis amal menari dan menyanyi.Porrahhhhhh.ANWAR PENIPU!

SOALAN CEPUMAS UNTUK PENYOKONGNYA.......

MANA JAM OMEGA DAAAAAA?
PRU DAH DEKAT TAK MAU PANCING UNDI KER?

Anonymous said...

10:41

no need for the personal attack..jawab soalan tu...that is the main issue..not whether aku keling mabok or not..

Anonymous said...

5:37am

tak payah putar-belit la...ni bukan pasal isu sejarah silam Anwar...isu skrang Najib dituduh lakukan bende2 yg salah...tolong tunjukan bukti yg ini semua tidak berlaku...

cai2 dari semlm aku dok baca takde yg bole defend Najib ni...berat ni berat...

Anonymous said...

Bukti DS Najib tidak bersalah apabila mahkamah tidak menjatuhkan kesalahan membunuh ke atas beliau, sebaliknya hukuman itu dijatuhkan kpd org yg mengaku melakukan pembunuhan itu. Kita tidak mempertahankan DS Najib, tetapi mempertahankan keputusan mahkamah. Kalau ada bukti yg boleh mengaitkan DS Najib dgn kes itu, sudah pasti perkara itu terdedah semasa perbicaraan. Kerja utk mencari dan mengumpul bukti itu kerja pihak yg berwajib, bukan para penyokong. Dan jika ada individu yg mendakwa ada bukti tentang penglibatan DS Najib maka dialah yg perlu membuat laporan polis utk memulakan siasatan dan mencabar keputusan mahkamah sebelum ini. This is how the system work.

Anonymous said...

Rosmah tak pernah menyusahkan rakyat....Yang banyak menyusahkan Rakyat ialah PAS PKR DAP..!!

Anonymous said...

sejarah silam nuar? jadi kena lupakanlah ye? deepak kata ada bukti..apsal tak preceed? kan kononnya ada lawyer terbilang dalam pakatan rakyat? wakakakaka...confirm mabuk sperm nuar mamat 6:10am tuh...wakakaka

Anonymous said...

***proceed***

Anonymous said...

Anwar tak kantoi,lu orang pencacai tegar aje yang kantoi dengan kenyataan terkini DEEPAK..

Anonymous said...

Mana video kenyataan Deepak..GAP tak minat nak highlight ker?

Anonymous said...

penghabisan cerita anwar ni mudah aje. dia akan masuk sungai buluh.

jangan lupa kes rayuan atas tuduhan meliwat tu belum selesai lagi.

secaraikhlas, aku harap anwar insaf segera. tapi dari pengamatan aku, nampak macam imposible.

Anonymous said...



pok usin anon 6.16...
1111...222.....33333....gelakkan pencacai aljuburiii..
wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakkakakkakkakakak....


takbirrrr....

Anonymous said...

Haha..komen ni menunjukkan diorg kepanasan..ini yg kita mau..

Anonymous said...

correct! correct! correct!

Anonymous said...

Pelik.. Memang pelik... Zaman sekarang orang yang kene tuduh lak yang mesti buktikan dia x buat benda yg dituduh... Yang menuduh plak goyang kaki je sambil mkn biskut. Sepatutnya yg menuduh kena kemukakan bukti ye dok

Anonymous said...

ya , setuju dgn anon 7.56 am dan anon 12.08 pm.
OKT tunggu di mahkamah utk defend. itu pun jika mahkamah arah ada kes. Org yg menuduh kena lah sediakan bukti setelah buat report, bukanya bising2 kat luar aje.
penyokong PKR ingat malaysia ni mcm perancis ke?

Anonymous said...

Anuar kaki pembohong..arsenik, hiv, 16 September, skandal video dan banyak lagi..dasar penipu, pembohong..aku dah bagitau seluruh kaum kerabat dan sanak saudara, pakat pangkah UMNO..no more PAS, no more PKR...kedajallan PR haru biru negara!!!

Anonymous said...

Anon 7:56am

u r missing the point...pikir beb pikir...

Anonymous said...

ANUar ni bodoh dia ingat orang kat sekelilingnya tu takda yang jadi spy BN kot,
NI AKU TUNJUKKAN ORANG2 YANG PERNAH JADI CACAI DIA, TAPI SEKARANG DAH LARI JAUH DARI DIA, KALAU ADA CACAI PKR YANG MASIH BERSAMA ANUar TU INSAFLAH, LU PIKIRLAH SENDIRI!!!!!
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

u r missing the point...pikir beb pikir..

..........................................................................

Puas sy berfikir, tetapi yg sy nampak hanyalah lontaran persepsi. Sy bukan penyiasat utk berfikir dan menyiasat dakwaan Deepak benar atau salah. Itu kerja pihak berkuasa bukan? Jika hanya membuat kenyataan di dada akhbar, apakah tuan fikir masyarakat layak menjadi peguam cara dan peguam bela? Adakah masyarakat layak menjadi hakim utk menentukan benar salahnya dakwaan itu? Gunakan saluran yg betul tuan.

Leftenan Caine said...

sebenarnya zaman kejatuhan anwar dah tiba sebab tu anwar dah mcm org gila suruh sivarasa buat skrip bagi deepak utk dibicarakan tapi malangnya deepak pun tak sebelahi anwar kali ini, kan dah kantoi malulah sikit anwar sial oit tak sudah2 nak jatuhkan PM kita dan isterinya nie kenapa hanya kerana kuasa politik, jijiknya kau nie anwar.

Anonymous said...

paling geli kelakuan muslimah Pas yg peluk Elizabeth Wong kes "HUTAN TAK TERURUS"
Nak backup konon!!!!!!
hipokrit adalah trademak PAS.

Anonymous said...

Jangan lah kita bertolong-tolongan kepada dia si batang pelir bengkok

Anonymous said...

Al-Juburit ingat dia sorang boleh ikut undang-undang rimba,nanti undang itu yang makan diri.

Anonymous said...

Nak kiamat dah..ada jugak babi yg setia pada peliwat dan kaki amoi cina nie..kesian.arap bertobatlah.

Anonymous said...

Sandiwara si peliwat n pelakon video seks dgn amoi cina dia boleh terima..ha ha.2x5 kot

575 said...

End war cibai penipu!!!

Anonymous said...

kih kih indahnya bahasa orang umno yang konon Islam. kat Akhirat habislerr, jenuh cari DSAI minta maaf.

Komen nih konfirm ang tak bran nak publish, maklumlerr....kih kih kih.