Wednesday, December 19, 2012

WAJIB SEBAR ! WAJIB ! SYIAH DALAM PAS : SYIAH PERNAH SESATKAN SAIDINA ABU BAKAR,UMAR DAN UTHMAN R.A





51 comments:

Anonymous said...

Saya baru pulang dari Putrajaya . Semasa di Putrajaya , saya gunakan bas Nadiputra . Tambang nya hanya 50 sen . Murah sangat . Patut tambang nya di naik kan kepada RM 1 .

Anonymous said...

50 sen murah sangat, kalau naik singgit jd mahal sangat.

Anonymous said...

setakat sokongan pd syiah & khawarij adalah perkara kecil pd agama pas. sebab setan2 dan komunis pun kawan dia.

Anonymous said...

Greetings! This is my first visit to your blog! We are a collection
of volunteers and starting a new project in a community in
the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a marvellous job!
Also visit my web blog ... african mango plus ingredients

Anonymous said...

pas BErkawan dengan setan pun tak pe..

tapi hari2 ungkapkan perkataan "jauhkanlah aku dari setan yg direjam"..

lain cakap lain yg ko amalkan.. DASAR BAJINGAN..

Anonymous said...


woi anon 1044..

kau tengok la tajuk kat atas tu.. main terjah je..

Anonymous said...

Aku ada seorang kenalan yg berjinak2 dgn fahaman syiah. Katanya kita boleh melakukan hubungan seks dgn isteri/suami orang asalkan sama-sama suka dan rela dan ianya tidak berdosa. Aku rasa sebab itulah Pas suka syiah dan ada pemimpinnya suka main dgn isteri orang.

Anonymous said...


Tambah pulak bila suka makan ubatan kuat seks seperti mana yg diiklankan di haramkah itu..

Puak Pas ni.. kat Mekah pun mereka sibuk bincang pasal nak tambah bini lagi..

Bukan nak menambah amalan spiritual ..tapi bincang utk memenuhi tuntutan nafsu sarakahnya saja..


Pekong Pondan said...

Mat Sabu is like a floater in the toilet (tandas). Hard to flush but easy to control with Anwar Tisu Tandas.

Anonymous said...

Yg pertama dlm klip video tuan, Ust. Fathul Bari tidak menyatakan Syiah bergiat dlm PAS. Tetapi yg sy amati ialah Ust. Fathul Bari menyatakan kekesalan bilamana Tn. Guru Abd Hadi membuat kenyataan boleh menerima seiapa shj di dalam PAS.
Yg kedua isi kandungan klip video ini ialah tentang percanggahan antara Syiah dan Ahli Sunnah adalah sgt besar dr segi kepercayaan. Dan krn itu Syiah dan Ahli Sunnah pasti tidak akan boleh duduk bersama.

Anonymous said...

Yg kedua isi kandungan klip video ini ialah tentang percanggahan antara Syiah dan Ahli Sunnah adalah sgt besar dr segi kepercayaan. Dan krn itu Syiah dan Ahli Sunnah pasti tidak akan boleh duduk bersama.
==================================

Tapi nik aziz sanggup terima bantuan syaitan utk tumbangkan BN, setakat Syiah...small matter.

Anonymous said...

bosanya aku ngan pembangkang niii ...

dari dulu lagi aku perhati ....

pada fikiran aku laa... pembangkang kat malaysia laa ...jenis yang takde kuality ....

setau aku laa...kita kalau jadi pembangkang ...tukang komen ...kaki komplen... kaki kritis ...

kita juga perlu tahu bagaimana nak menjayakannya juga ...bagaimana nak membaiki balik terhadap apa yang kita komen ....

pembangkang harus menjadi pemantau ...obzef ... urusan ..polisi ...dan perkembangan yg dibuat kerajaan ...supaya menjadi lebih baik dan lebih maju ....

ini tidak ....
pembangkang kat malaysia ni ...pada aku cuma satu ...
nak menjadikan anuar ibrahim tu sebagai perdana menteri ....itu saje ....!!!

yg lain lain tu ...akan jadi apa ...???? hal hal lain teori dan agenda pembangunan pergi kemana...????

malah bila sesi ceramah ..tak habis habis mengutuk ..mencerca...menyentuh peribadi ...menyentuh kejadian Allah.....

apa tuu ...????

tak pernah lansung menyentuh soal soal ...macamana nak bangunkan negara...nak bangunkan generasi akan datang ...anak anak kita nanti akan jadi macamana...??? cucu cicit kita akan menghadapi dunia yg macamana sebagai persedia kita dari sekarang ....???

itu yg perlu di ingat dan di fikir ....

ini tidak ....!!!

adeke ...manifesto pon dia boleh kata bukan janji ...????
duluuuu ...masa belum dapat ...pergi janji sana sini buat apa ...????

dah dapat ....bole kata manifesto tu ...kami tak janji ....???
aik ..!!!

macamana laa pembangkang ni berfikir ...????
aku pon tak reti laaa ....
pada aku udah jadi buang masa ...membazir umur ...

Anonymous said...

macamana laa pembangkang ni berfikir ...????
aku pon tak reti laaa ....
pada aku udah jadi buang masa ...membazir umur ...

December 20, 2012 12:01 AM
=================================

Dah bodoh secara semulajadi, macamana nak pikir.

Anonymous said...

Undi pr hapus ptptn harga minyak turun antara agenda pr utk tidak membebankan rakyat utk menerima pendidikan,hapus rasuah dan yg penting keadilan dlm pemerintahan dan yang paling penting tegak kan agama dlm pemerintahan yg tu pun x leh fikir ke ya. Lah kalau darah pun cap keris mmg x leh fikir sampai mati.... Rakyat pun nak tau juga siapa yg bunuh al tantuya harap kerajaan pr nnt bongkar kes ini semula..bkn apa rasa malu sgt kat rakyat mongolia malaysia maju canggih tp sampai skrg tak tau siapa bunuh dan apa motif pembunuh tersebut...boleh fikir dh kot...kalau x bleh lg mmg bangap sgt la

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Mcm la DAP setuju sgt nak "tegakkan agama"!!!!

BN tak buat ke mende ni?

Tuan, ulama korang juga cakap takde negara islam, hanya negara kebajikan.

Hujah dan dalil korang pun tak rujuk apa ulama korang cakap ke?

Kesian.

Anonymous said...

Betul, penyokong PR mungkin ada sifat tu dan mungkin dah ditutup hati mereka.

Moga sama2 kita bermuhasabah diri dan dibuka hati dan minda kita.

Sebelum nakkan sgt negara islam, buat la diri itu org islam. Tak perlu tukar gomen pun nak buat menda ni.

Anonymous said...

nak hapus ptptn but apa..
UNISEL pun tk leh nak hapus yuran yg tak seberapa tu ...pastu uruskan UNISEL semua jadi kelam kabut... ada aset semua nak jual.. pasal apa.. pasal nak beli bas besar, lori besar.. nak sewa jet besar.. nak kasi kenyang semua kroni..patut bagi rakyat.. ini bagi parti ..kasi enjoy.. najis la ko org nih..

Anonymous said...

Hapus ptptn, turunkan harga minyak tu manifesto bkn janji. Rakyat nk tau gak sape pelakon sebenar video seks cinadol & video aiskrim. Klu dh otak cap lembu sampai bile la anon di atas xleh pikir sampai mati.

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Anonymous said...

Undi pr hapus ptptn harga minyak turun antara agenda pr utk tidak membebankan rakyat utk menerima pendidikan,hapus rasuah dan yg penting keadilan dlm pemerintahan dan yang paling penting tegak kan agama dlm pemerintahan yg tu pun x leh fikir ke ya. Lah kalau darah pun cap keris mmg x leh fikir sampai mati.... Rakyat pun nak tau juga siapa yg bunuh al tantuya harap kerajaan pr nnt bongkar kes ini semula..bkn apa rasa malu sgt kat rakyat mongolia malaysia maju canggih tp sampai skrg tak tau siapa bunuh dan apa motif pembunuh tersebut...boleh fikir dh kot...kalau x bleh lg mmg bangap sgt la

Lagi lagi janji Kampung Buah Pala. PR nak hapus ptptn tapi bagi pendidikan pelajar UNISEL pun tak mampu. PR nak hapus rasuah tapi big boss PR AnuWar raja rasuah. Nak turunkan harga minyak hakikatnya harga minyak semakin naik diseluruh dunia bukan hanya di Malaysia. Ko memang bodoh sebodoh 2 anggota polis yang membunuh Altantuya. Sekarang dua anggota Polis tersebut sedang menunggu untuk digantung sampai
mati.

Anonymous said...

2:55 am

Pertama sekali aku sarankan ko pergi belajar lagi utk mencuci otak yng dah senget!

Asyik nak melancap jer ko tertinggal fakta, Menurut MB Selangor manifesto Pakatan Rakyat adalah bukan janji!

Logiknya kalau bukan janji maknanya apa yng mereka cakap umpama tin kosong.Jadi orang macam ko boleh percaya janji Pakatan Rakyat boleh di pertikaikan tahap kebijaksanaanya.Pendekata kajian IQ penyokong PR memang menyedihkan.

Bab pembunuhan Altantuya. Ko baca semula kenyataan Raja Petra siapa yng suruh dia creat cerita supaya boleh melibatkan PM dan isteri.Mesti ingat cerita pembunuhan Altantuya yng menjadikan korang terlompat2 macam berok kerana sumber dari Raja Petra.Ko kena baca juga kenyataan MP Zul Nordin.Mereka ini semua orang kuat kepada seorang manusia yng gagal menujukan jam omega tetapi berjaya menunjukan kotenya yng bengkok porahhhh chitt!

Bab adil,ko nak adil cam mana?Kerajaan menghalang ko belajar?Menafikan ko mendapat kemudahan asas hidup?Menafikan ko mendapat pendidikan agama?Menafikan hak ko untuk bersembahyang di dalam masjid yng didirikan oleh umno?

Lain kali ketika ko melancap tanya pada diri adil kah tangan ko pada kote,kerana ko ada dua tangan!

Anonymous said...

8.39 AM. 20/12/12

Yop! Teman sokong bebenor balon yop pada pencacai2 PR tu! Bior padan muka dema tu. Dema cuma pandai bodohkan orang lain tapi dema tu bodoh macam cibai dema tak sedo. Bagi teman le yop daripada dema bodohkan orang lebih baiklah dema betulkan kote bengkok hero pondan, pengkhianat bangsa dema tu. Cer tanya mana jam OMEGA???????? hehehehe.

komandomelayu said...

Kau pergi tanya anuar jubo minyak mana satu dia nk turun haga? Minyak gamat atau minyak lintah urut kote?

Minta tolong kau pergi hospital terdekat scan kepala kau tengok ada otak atau taik kt dalam tu!

Tapi sayang memang kau penyokong pr paling bahlol !

komandomelayu said...

839

Kah kah

Anonymous said...

9:08

Dorang nie sebenarnya di larang untuk membaca atau mendengar apa2 sahaja selain dari sumber mereka.

Masaalahnya bila berita itu tidak menyebelahi mereka,dorang tidak akan keluarkan.
Contoh terbaik Raja Petra dan story pembunuhan Al tantuya.Kenyataan Tuan Ibrahim Tuan Man pilihanraya akan diadakn pada musim haji.

Kesimpulanya dorang hanya mahukan kesan damage kepada kerajaan Najib.Itu sahaja!
Oleh itu orang2 bongok mcm 2:55am boleh terus mengundi mereka pada pru13.

Ana sebenarnya ahli PAS yng tidak lagi percaya kepada halatuju PAS.


8:39am.

Anonymous said...

Nanti bila tuntut PTPTN di percumqkan sepertimana janji dalam Manifesto PRU, minta bukti undi atau tak. Inilah yg telah berlku pada Ibu Tunggal di Selangor.

Anonymous said...

Ceramah atau ucapan di buat umno tak mencerca dan mengutuk pembangkang ker?Semuanya ucapan bagi memajukan negara yer.Sila rujuk semula demi membetulkan kewarasan minda ko tu.Dasar pencacai.

Anonymous said...

9.34AM.

Bersyukurlah kita kpd Allah s.a.w diatas kudratNya memberikan HIDAYAHnya keatas anda. Menyedarkan anda betapa PAS ini sudah jauh terpesong. Diharapkan juga HIDAYAH ini, KESEDARAN ini dikurniakan Allah kpd semua ahli PAS yang masih setia membabi-buta kpd parti yang tidak membawa kebaikan kpd negara, bangsa dan Agama ini. Marilah kita sama2 berdoa agar ALLAH YANG MAHA ESA merestui perjuangan kita demi mempertahankan Agama yang kita muliakan ini, demi bangsa dan negara drpd dihancurkan oleh puak2 DAJJAL ini. AMIN AMIN. YA ALLAH.

9.08 am.

Anonymous said...

9:53

Siapa yng mempopularkan method ceramah menggunakan perkataan2 tidak baik...

Mahafiraun?Babi?Iblis?UMNOkafir?UMNO sesat?
Syaitan umno?....dan macam2 lagilah!

Dan hari ini kalau ada orang kata n.ajis firaun ko jangan marah sebab dia pernah gunakan kata2 itu untuk orang lain.

Sebenarnya sesiapapun tidak baik menggunakan perkataan kesat kerana Allah swt telah memberitau perkataan itu akan terbalik kepada mereka.

Klu lepas PRU13 orang menjerit PAS KO. .KO PAS janganlah lah berkecil hati yer!

Anonymous said...

Babi pun dah nak gila, tengok perangai penyokong PAS & PKR. Betul punya Gila Babi dia rang ni.

Anonymous said...

Hahahahaha.... Terbaekkkkkkk!!!!!!!

Tukang Komen said...

PAS DAH JADI PARTI ALIRAN SYIAH. TERLALU SUKA MENGUTUK UMNO DGN TOMAHAN YG BUKAN2 SEKARANG APA DAH JADI BEB. KHAWARIJ PUN ADA.

TANDA2 KEHANCUSSSSAN DAH NAMPAK. AQIDAH AHLI PAS DIRAGUKAN. RATA2 DI MALAYSIA ORANG ISLAM BERMAZHAB PADA SYAFIE. YG PEGI IKUT IMAM HADI SAPE SURUH. PAS SESAT.

Anonymous said...

Mat Sabu syiah? Boleh jadi... Agaknya sebab tu Pok Nik X jatuh hukum kes khalwat dia kot. Dalam syiahkan ada kahwin muta'ah temasuk dgn bini orang. Mungkin kawan Mat Sabu tu sama syiah juga. Sebab tu laki bini boleh cerai dan rujuk blik dlm masa sejam lpas kawin muta'ah atas katil dgn orang lain... - ahabs

Anonymous said...

pecacai pr..klu bukti dah nyata ...manifesto bukan janji....video nuar tu besi...bengap lah sungguh sampai kemati!

Anonymous said...

anon1.26pm.
Bila sebut kahwin mutaah ni teringat Abuya Ashaari pengasas Al Arqam, serban diapun lebih mirip serban syiah. Barangkali cita2 besar Mat Sabun ni nak naik level Abuya kot? Itu blum campur dgn pangkat Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya lagi........PERGHHH lagi form dari ketua umum pluralis.

Anonymous said...

kutuk cerca kpd pihak yg gagal memang sesuailah tu...dr kutuk dan certa kpd pihak yg betul berjaya....

Anonymous said...

Seingat aku suatu masa dulu ramai pengikut PAS menyambung pelajaran ke peringkat universiti di Iran.Dan tidak mustahil ostad2 PAS yng pernah belajar disana dipengaruhi oleh doktrin Syiah.

Kalau korang rajin tengok video2 berkaitan syiah di you tube aku rasa negara Malaysia akan berhadapan dgn puak yng lebih extreem pada masa akan datang.

Dan yng malangnya anak2 kita semakin confiuse kerana semua mendakwa merekalah membawa ajaran sebenar islam.

PAS mendakwa dialah yng membawa islam sebenar!
Syiah juga memberi alsan yng sama malah mereka mendakwa dari keluarga Nabi SAW.
Itu belum ambil kira lagi ajaran2 terekat.
Ditambah pula ajaran2 sesat seperti ajaran ayah pin,al arqam dan bermacam macam lagi.

Akhirnya anak2 kita mencari alternative lain samaada menjadi atheis,freethinker atau murtad ke agama lain.

Berdasarkan senario sekarang adalah tidak mustahil.Dan itulah yang di inginkan oleh musuh2
islam.

Bersatula wahai orang2 islam!

Anonymous said...

Undi pr hapus ptptn harga minyak turun antara agenda pr utk tidak membebankan rakyat utk menerima pendidikan,hapus rasuah dan yg penting keadilan dlm pemerintahan dan yang paling penting tegak kan agama dlm pemerintahan yg tu pun x leh fikir ke ya..
.....................................................................
Itu agenda. Itu sama shj dgn anak kita yg berkata "periksa nanti kakak mahu dpt 5A". Sbg bapa bukan kata-kata yg mahu didengar, tetapi perbuatan juga mahu dilihat. Apa usahanya ke arah mendapat 5A itu?

Sama jugalah dgn agenda PR. Agendanya mahu hapuskan rasuah, mahu pendidikan percuma, mahu negara islam jadi apa gerak kerjanya? Apa program yg telah dirancang? Apa program akan dilaksanakan? Sepatutnya dlm ceramah benda ini yg perlu diberitahu supaya jelas.

Anonymous said...

cuma carik dalam internet gambar nik aziz cium tangan ulama syiah..kononya puak pakatan cakap nik aziz merendah diri padahal fahaman syiah dah menular dalam pas...

Anonymous said...

Penyokong2 pas pok nik dan mat sabu yg tegar2 ni sebenarnya tak tahu apa jadi disekeliling mereka. Hari2 dari pagi hingga kepetang dok dengar celoteh pok nik ke, hadi awang ke dan terima bulat2 apa mereka dok kata. Mereka ni dah kena brainwashed. Macamana nak bawa Islam maju kehadapan? lihatla kelantan sendiri. Dengar2 beribu ekar tanah bagi kat cina perak. Ore pas kelantan camna? Pok nik dan kroni nya dengar2 banyak dapat tanah juga. Insafla wahai ahli pas dan bersembahyang hajatla mohon Allah tunjukan kebenaran and bersediala menerima kebenaran walaupun pahit untuk di telan. Lama dah pimpinan pas pok nik bawa Umat Islam dikelantan dan di malaysia Kejalan kehancuran umah. Kita kembalikan kekuatan Islam dan ummah dengan menyokong Umno dan bn in pru13 nanti.

Anonymous said...

memg parti pembangkang dimalaysia low classs tahap cipenzzi...cermah low class...cari duit tabung parti lg low classs...paksa org ramai drma jihad...cukup tahun penyata kewangan tak pun dibentang sbagai mkaluman kpd ahli2..ahli2 nya lg low classs...diam bisu..dah kena la tu...kahkahkah..cian nya,.ketayap je beso...

Anonymous said...

Ada 1 kejadian,1 mayat org tua(umno) tidak d beri kebenaran oleh org pas utk d sembahyg & d kebumi d kubur masjid itu(masjid ini baru d kuasai oleh pas),kata mereka p tmpt lain,malah sebahagian org pas suka sgt mengkafirkan org umno,org PKR(muslim)juga d katakan kafir,hanya org pas yg boleh brcakap tentang Islam & brgelar pejuang Islam

Anonymous said...

Mmg betul pun sewaktu sy masih belajar di univ. Mrk mgunakn perkataan mahafiraun kpd tun mahathir krn buat putrajaya...tup2 pru13 mrk nak ambil putrajaya..mcmana tu???

Anonymous said...

I am really loving the theme/design of your website.
Do you ever run into any internet browser compatibility problems?
A small number of my blog readers have complained about my
blog not working correctly in Explorer but looks
great in Chrome. Do you have any advice to help fix this problem?


Also visit my site: Dragon city cheat Engine

Anonymous said...

These are genuinely great ideas in concerning blogging.

You have touched some good factors here. Any way keep up wrinting.


my weblog Generateur de Code PSN

Anonymous said...

Ahaa, its pleasant discussion on the topic of this paragraph at this place at this web
site, I have read all that, so at this time me also
commenting at this place.

Also visit my webpage; league of legends hack

Anonymous said...

Good site you have here.. It's hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!

my web page ... The Interlace ()

Anonymous said...

Appreciate the recommendation. Will try it out.


Have a look at my weblog - ps3 jailbreak

Anonymous said...

You made some good points there. I checked on the internet for more info
about the issue and found most people will go along with your views on this
web site.

Look into my website World Of Tanks Hack

Anonymous said...

obviously like your web-site but you have to test the spelling on quite a few of your posts.
Several of them are rife with spelling issues and I in
finding it very bothersome to tell the reality on the other hand
I will surely come back again.

Feel free to visit my webpage ... Minecraft Crack