IKLAN BERBAYAR

Saturday, January 5, 2013

AZHAR IDRUS MEKDI DAN PAS KENA NASIK KANGKANG KIT SIANG.


32 comments:

Anonymous said...

apa yg blog ni semakin melalut tu..
tulis lah sesuatu yg memberi menafaat..bukan begini cara nya kalau nak raih sokongan..

Anonymous said...

DOK BERAHI NOK DGOR USTAK MEKDI TU BECAKAK NIH..BIO ABBY JE YG DGOR..USTAK CARI DUIT DGN CERAMOH..KALU DGOR PUNG DOK MASUK 1 IMLU PUNG..JAWAPANG2 DRI SOALANG YG ORANG2 DIA WAT SENDIRI TUH..JAWAPANG YG ORNG SEMUA DOH TAU.YG PELEKNYA..CERAMOHNYA DALAM MESJID YG KERAJAANG BUAT...NOK SELESE JE...

Anonymous said...

Memang bloger gerembolan yang teramat kerbalolan lembu izat tunjuk lah sikit yang tak makan air mandi kak mah boleh bahalol badigol

Anonymous said...

Memang bloger gerembolan yang teramat kerbalolan lembu izat tunjuk lah sikit yang tak makan air mandi kak mah boleh bahalol badigol

komandomelayu said...

yang paling pas bodoh ialah bagi tanah berpuluh ribu hektar kat 2 ekor babi ngeh nga tu!

apahal pas tak minta pula tanah kat pulau pinang tu dalam 10 ribu hektar dari dap babi?

pasal pemimpin pas yg ada skrg ni semua BODOH!
YANG PANDAI BESARKAN KAT TELOR SENDIRI KAT CELAH KANGKANG!

komandomelayu said...

1005

apahal dah nak mampus?
kau tu bloger gerombolan BABI TONGOK!
dah lah bodoh pastu bebal lagi bongok!

mohd. natar said...

...Terima kasih GAP kerana sering memaparkan ceramah ceramah Ustaz Fathul Bari seperti ini.

Beliau adalah merupakan satu satunya permata yang bergemerlapan di tanah air kita.

Kesediaan GAP berkongsi dengan ramai pengikut pengikut blog GAP adalah satu jihad yang amat mulia.

Semoga apa yang disampaikan oleh UFB melalui ceramah ceramahnya serta pandangan pendangan yang bernas darinya itu akan dapat dimunafaatkan bersama oleh kita insan insan kerdil yang mengikuti blog GAP ini - agar semua orang orang Islam di Malaysia ini bersatu demi meneruskan wadah ketuanan Melayu dinegara kita yang bertuah ini.

Kalau nak mengharapkan ulamak ulamak PAS sudah pasti tidak ada seorang pun yang berkaliber seperti Ustaz Fatul Bari ini setakat ini...

Anonymous said...

DAP dok ingat orang Malaysia ini bodoh agaknya ya, sebab itu tanpa rasa ralat sikitpun, parti itu dengan tak malunya semalam mengumumkan secara terbuka pemilihan dalam Kongres parti tersebut bulan lepas ada ‘kesilapan’ semasa proses pengiraan ahli Jawatankerja Eksekutif Pusatnya.

Tak semena-mena, Zairil Khir Johari Bin Abdullah yang asalnya hanya mendapat 305 undi, tiba-tiba diumumkan mendapat 803 undi dan menduduki kedudukkan terakhir sekali dalama CEC, iaitu tempat ke 20.

Peningkatan hampir 200% atau 498 undi!! Macam mana tu? Biasa kalau ada silap pun tak le sampai 498 undi, dahlah jumlah perwakilan 1,823 orang saja, bukan 18,000!!

Kalau setakat 20 ke 30 boleh fahamlah, ini……..

Jangan lupa, ini kita cakap pasal DAP tau, parti yang paling kuat melalak mendakwa orang lain tak betul, tak profesional, hanya dia saja yang betul dan professional. Tapi dalam pemilihan yang dia uruskan sendiri pun boleh pulak berlaku kesilapan mengira undi kononnya.

‘Kesilapan’ ini pulak berlaku setelah parti itu dikecam teruk rakyat Malaysia kerana mengamalkan politik perkauman menebal sehinggakan 85% dari 20 jawatan ahli CEC yang dipertandingkan dalam Kongres lepas dimenangi oleh cina.

Bakinya, 2 dimenangi punjabi dan satu lagi baru India. Iban, kadazandusun, murut, bajau? Sorilah, ini semua tak masuk dalam kamus DAP. Yang ada hanyalah cina,cina,cina,cina,cina,cina,cina, Punjabi, baru India, last sekali……Melayu.

Orang asli pun tak layak.

Orang pun hairan, macam mana DAP yang diterajui seorang akauntan bertauliah boleh tersilap mengira undi para perwakilan yang taklah berapa ramai mana, 1,823 orang saja pun, berbanding SPR yang menguruskan lebih 13 juta pengundi tapi sering mendapat kecaman DAP.

Jadi yakin dan percayalah bahawa semua ini adalah wayang DAP untuk menunjukkan seolah-olahnya parti itu adalah sebuah parti berbilang kaum.

DAP TIPU MELAYU
Orang terencat akal saja yang percaya kecaman terhadap DAP berhubung kemenangan 85% cina dalam CEC dan ‘kesilapan’ dalam proses pengiraan undi yang menyaksikan ‘kemenangan’ Zairil ini tidak berkaitan.

Ini semua sudah ada kira-kira di belakang pasal Guan Eng tertekan nak dapat undi Melayu. Mula-mula Guan Eng paksa semua perwakilan berbahas dalam bahasa Melayu untuk beli jiwa orang Melayu, tapi bila keputusan keluar, perwakilan DAP yang memang rasis ini tetap memilih majoriti cina juga untuk menduduki jawatan dalam CEC.

Jadi inilah cara terdesak Guan Eng – ubah keputusan dan beri kemenangan kepada Setiausaha Politiknya sendiri. Zairil Khir Johari Bin Abdullah.

Percayalah, kalau keadaan seumpama ini berlaku dalam UMNO, pergghhh..berbuih mulut Guan Eng mengutuk, tergigit lidah sampai nak putus pun Guan Eng akan upayakan juga untuk bercakap.

Pun begitu, Guan Eng jangan haraplah selepas ‘ubah’ keputusan pemilihan ini, orang Melayu akan sokong DAP, sebab Zairil itu dari sudut biologinya masih lagi cina totok.

Pendek kata, selepas buat tindakan paling tidak demokratik pun (dengan mengubah keputusan perwakilan), CEC DAP masih lagi 85% dikuasai cina, cuma kali ini ada sedikit perbezaan, cina itu guna nama Melayu!!

Ada jugak yang menari gangnam pakai seluar dalam dengan turban saja ni kang, tengoklah.

Sumber: MyKMU

House PK: Aik! Selama ini DAP serang SPR dengan mengatakan SPR tak adil, ini undi pemilihan sendiri pun mereka boleh tipu dan tak reti nak handle lagi nak ajar SPR ke? Satu persatu pekung DAP terbukak sekarang. Mana mau lari DAP oi?

Anonymous said...

Peringatan kapada semua pembaca....
Jangan lupa ..mungkin DAPigs sengaja mengeluarkan berita tentang salah kira dalam CEC mereka...untok mengalihkan (issu) pandangan rakyat tentang
tanah yang dua bersepupu (ahli DAPig) dapat di Kelantan.

Anonymous said...

UAI memang bias dan tidak melambangkan moral orang berilmu. Pandangan politiknya juga dangkal. Apapun amat malang umno terutamanya blogger nya terikat dgn ustaz2 yg keutamaannya mendapat platform dalam parti untuk memperjuangkan wahabi. Disebalik itu ustaz2 wahabi yg lebih berpengaruh dan popular beraksi dan memihak kepada pembangkang...

Anonymous said...

pas jilat lancau DAPing.
kalau banyak cakap x dapat jilat lancau lg.

Langsi said...

UFB - Ustaz For Business... jual air liur dan agama untuk jadi calon PRU, potong loloi kalo tak jadi calon!

La...KoMandul Melayu, tak habis isu tanah Ktan bagi kat Nga & Ngeh utk jawatan MB Perak!

Jgn baca Utusex Meloya dan Berita Hairan je... baca Press Conference SU MB Ktan. MB Ktan dah nak saman pun...so tunggu je. Secara logik, utk pilih MB Perak, dah dipersembahkan dulu kat Sultan. Sultan yg pilih Nizar...takde isu demanding pun, 3 cadangan dr DAP, PAS dan PKR - Sultan pilih Nizar! Dan kronologi isu tanah berjalan sebelum PRU12 (2008) lagi.

Dah la tu... selaku PAR kat MKN, baik hang pi hantaq surat2 yg melambak tu!

komandomelayu said...

langsi

aku dah kata kalau hang bukan anak haram kau bagi la alamat rumah kau!

hang paham ke tidak? ke kau anak babi?

Anonymous said...

Alamat Langsi...

Mahligai Perdana
No.1, Jalan PreCint 10
Putrajaya.

Lupa... kalo nak anto surat, D/A Rosmoh "BadakKatek" Mansor

komandomelayu said...

kau langsi memang sah anak haram takde telor dan sikit lagi jubor kau pun akan di balun oleh nuar jubo!

Anonymous said...

NajibNazak ade tutuh pungkuk AlHantutuya tak?

Embo Bongol said...

Apa yang meluat? Nih cerita betol. Bukan fitnah tau. Tau tidak ni? Kalau tidak confirm selalu makan mekdi.

Anonymous said...

Azhar? Kah kah kah. Dalam dunia ulamak ada jugak kartun ye.

Anonymous said...

Depa bukan percaya sangat dengan DAP tetapi tanpa bersatu dengan DAP harapan dan cita2 dua tiga ekor PKR dan PAS yang tengah kecor air liur nak jadi menteri tak menjadi kenyataan. Ibarat orang yang tengah gila perempuan yang pergi jumpa bomoh..kalau bomoh minta apa pun sanggup bagi walaupun terpaksa bagi lubang punggung. Begitulah keadaan nya antara PKR,PAS dan DAP, jadi tak hairanlah kalau daripada level pemimpin hingga ke tahap pencacai sanggup melakukan apa saja. bercakap apa saja walaupun terpaksa menggadai agama dan negara kerana apa yang penting cita2 tercapai dendanm kesumat dapat dilangsaikan. Mereka lebih rela melayu di injak2 dan di perkotak katikan demi nafsu besar mereka.

Anonymous said...

Bagi oh la ko pun dah boleh agak
UFB. akn jadi calun nanti
Sebab apa? Ada kualiti dan berkuantit kan?
Bukan macam calun dari parti ko tu
Macam Mat sabun 121, Mahfus, Aji Adi
Nik Ajis semua mulut genuak pecacai DAP

Anonymous said...

Patut la Allah Taala tunjuk kat rakyat
Malaysia dan dunia luar satu satu keburukan
DAP, PKR & PAS
Sebab perangai puak puak ni sama dgn
mu yg tanya soalan bodoh ni

Anonymous said...



UFB awak mengigau ke.....


UFB awak satukan dulu puak2 dlm UMNO awak dengan prinsip Islam.... sebelum awak tala kpd PAS....

UFB awak ni Presiden UMNO ke yg macam ada kuasa penuh nak hulur tangan sambut orang PAS bersatu & berkongsi kuasa untuk hukum hudud ni?

UFB awak suruh Kerajaan UMMNO Johor yg majoriti lebih 2/3 tu gubal & laksanakan Undang2 Hudud diJohor yg dah berkuasa lebih 55 tahun tu.. atau Kerajaan UMNO Pahang, Terengganu, Perlis, Melaka, NSembilan... Kerajaan Haram UBN Perak tuu..... nak tenguk MCA n MIC sokong hudud... lepas tu aku akan keluar PAS .... tp tak masuk UMNO lg ... cuma akan bantu UMNO nak laksanakan syariat Islam yg sebenar, bukan macam hukum hakam bidaah dalam Akta 559: Undang2 Syariah WP yg sedia ada tu...


Anonymous said...



UFB sila kupas sikit Akta 559 : Undang2 syariah WP........

hukum zina....
hukum liwat....
hukum minum arak...
hukum judi.....
hukum tuduh orang berzina/liwat...
hukum tak keluar zakat....
hukum tak tutup aurat....
hukum hukum ceramah tak dak tauliah....

undang2 kartun oleh UMNO/Jakim atas nama Islam......

Anonymous said...



UFB awak pi ceramah kat JAWI/MAIWP .... syarat ajk Masjid2 di WP tidak semesti orang UMNO saja... suruh mereka buat pemilihan kariah dan lantik dari ahli jemaah yg alim & soleh walaupun bukan UMNO......

UFB... realiti hari ini semua jawatan/ projek yg ada kaitan degn kerajaan dimonopoli oleh UMNO/BN kerana dasar Asobiah & amalan diskriminasi mereka selama ini...

UFB awak hapuskan sikap asobiah, ego & tamak orang2 UMNO tu dulu... baru awak boleh cakap yg PAS tolak perpaduan.....

TAPI yg paling baik kita hayati Hadist ini...Maksudnya:

“Bukan dari kalangan kami, mereka yang menyeru kepada Assobiyyah. Bukan dari kalangan kami, mereka yang berperang atas dasar Assobiyyah. Bukan dari kalangan kami, mereka yang mati atas dasar Assobiyyah”


Maksudnya: “Wahai Rasulullah SAW, adakah dari kalangan Assobiyyah bagi seorang lelaki yang menyayangi kaumnya?? Bersabda Nabi SAW : Tidak, tetapi dari kalangan Assobiyyah bagi lelaki yang membantu kaumnya atas kezaliman”

SEBAIKNYA.... UFB, SEMUA MELAYU & MUSLIM BERSATU DALAM JAMAAH ISLAMIYYAH PAS ......kita kuatkan PAS ... masa itu PAS, Ulamak, profesional, aktivis, seluruh rakyat.. bersatu untuk ISLAM & UMMAH. Amiin.

Anonymous said...

Pada pendapat saya setiap setiap manusia ada kekurangan,karana kita bukan maksum, bukan umno saja yang ada sifat itu, termasuk juga dari parti Pas,pkr ,Dap.
Tentang tafsiran hadith yang tuan beri, saya rasa lebih baik saya refer pada buku atau orang yang layak tafsir hadith. Kerana akhir zaman ini byk yang menggunakan ugama untuk kepentingan diri dan parti.
Apa pun saya tetap akan menyokong parti yang boleh membangunkan ekonomi umat islam, dan mengimbangi dunia dan akhirat.
Wasallam.

Anonymous said...

Bagus saranan tu, tolong nasihat juga kat blog pembangkang spt milo suam dan lain lain.(sori saya tak tahuBlog pembangkang sebab tak baca) kan adil namanya.

Anonymous said...

Tak baik gelar orang macam tu, jangan hina ciptaan tuhan. Tuhan tak tengok fizikal,tengok amalan aja.tak adil lah pada org cacat pula.
Alamat tu pun nanti anwar ibrahim nak tinggal nanti. Kata Dap.hancurlah islam dan suburlah melayu liberal macam anak khir johari.

Wasallam.

rakab said...

Aku seronok betul dengar ceramah UFB ni,...rasional dan penuh ilmu.

bukan macam pak lawak yang jual agama tu...

Anonymous said...


seronok dengar UFB tuu dah kira bagus......

tp yg aku takut ko seronok dengar fitnah liwat & lucah saja........ otak jd gelap n beku dari hidayah Allah..... ko bersekongkol dengan glgan fasik UMNO tuuu.....

harap2 bila dengar UFB tu ko faham lah politik Islam tu... dan bila pru 131 jgn pangkah MCA, MIC, Gearakan, PPP, PBS,UMNO...


pru13 tolak asobiah n kezaliman UBN ,,,


Anonymous said...




PAS MELABUR BERIBU EKAR TANAH UNTUK NK MENTERNAK 2 EKOR BABI....WAKAKAKAKA..APA KEJADAHHHH..


TAKBIRRRR....

Anonymous said...




PAS MELABUR BERIBU EKAR TANAH UNTUK NK MENTERNAK 2 EKOR BABI....WAKAKAKAKA..APA KEJADAHHHH..


TAKBIRRRR....

Malayaraya said...

mohon sisipan kembali, bro gap