Saturday, January 12, 2013

BIAR RAKYAT KELANTAN MINUM AIR KELADAK TAKPE, JANJI TOK GURU NAIK VELLFIRE !


zuhud ?
rakyat berkorban untuk seorang mb gila ?

demi air kuning ambo sanggup korban asalkan tok garu mewah naik vellfire !

TEKA FOTO KAT BAWAH.

air mata boya atau air mata vellfire ?

123 comments:

Rusmah Hansur said...

Najeep pulok naik kepal turbang...

Berasingan ngan Rusmah...

Masing2 ada kepal turbang...

Rakyat pulok naik kancil ngan saman AES....

ha! ha! ha! terbaik punyo KERAjaan!!!

Anonymous said...

10.37, ko silap tu, Nuar yg naik Jet Falcon takbawak Jijah, bawak betina dgn jantan lain..itu belum jd PM nafsu dh mcm babi, klu jd PM gaji kakitangan awam kena potong utk beli jet utk Sidar dn Asimin pulak..sbb tu aku tkkn undi PR dn mak ayah aku dh pesan jgn balik kg lg klu pangkah PR!...jd aku nk jd anak soleh wajib taat patuh ibu ayah aku.. Aku tkmo jd ank derhaka mcm Assimin dn menantu derhaka mcm Nuar!! Insya Allah berkat doa ibu bapa aku.

Anonymous said...

AES ni bagus utk ajar puok keta beso ferrari Asmin, hellfire Nik NAJIS! Camry hitam Nizar Kera, puak tegar polis nih.. Nnt kalo anak ko kena langgar mampos tgh jalan bru ko tahu AES tu penting dn kena pacak di merata ye anon LEMBU 10.37 :-)

Anonymous said...

Orang Zuhud takkan mahu pada KUASA apa lagi kalau rumah dah kata pergi kubur dah kata mari.......masih jugak lapar pada kertas UNDI

Anonymous said...

Cai lembu 10.37 terus diam....hehe

Anonymous said...

NIK NAJIS NAPA TAK NAIK UNTA

ambo said...

zuhud kepala hotak poknik ajis.....duit balak kasi rembat...rakyat kelate minum air berkarat....cakap depan nak buat ladang rakyat...tapi kat belakang gadai tanah kat kafir Dap laknat...!! pi la mamposs poknik ajis sial...

Anonymous said...

malas nak komen biar orang kelantan je komen :D

Anonymous said...

Air paip yang kotor ada jugak baik nya . Nyamuk aedes susah nak membiak .

Anonymous said...

ORANG KELANTAN KENE TIPU, HEHEHE" BAHLOL!

Anonymous said...

Ceramah saja tak ada kerja satu.

Anonymous said...

Kenapa Nik Aziz tak minta lelaki perempuan duduk berasingan, bercampur lelaki perempuan bukankah haram namanya. Tambahan pula Ada pakai skirt dan pakaian yg menjolok mata .

Anonymous said...

ANon 1037 lembu pakatan..

tok guru naik vellfire xnak kecoh..nak gak kecoh PM naik jet..Najib tu PM bengong..naik kancil, bilanya nak sampai bodoh..bukan macam tok guru najis ko, berdegar-degar cakap hidup secara sederhana..padahal naik vellfire..sederhanalah sangat hidup naik vellfire..ptuiiiihhhh

cakap berjuang untuk rakyat, naik kereta lembu atau jalan kaki sudahlah ke perhimpunan haram tu..baru cakap serupa bikin tok guru nik najis weiii!

Anonymous said...

gi pejabat pakai kereta rasmi...takyah cerita..memang patut!!..gi ceramah,gi himpunan bukan rasmi
pakai keta mewah? tu yg musykilan!!
mewah atau tidak dah jadi fenomena orang politik!!

dan keta dah jadi keperluan!!

Anonymous said...

orang pakatan rabak terutamanya PASetan sudah kena kencing sama itu tok guru lah..selama nih orang PASetan yang bodoh tu ingat tok guru hidup zuhud hahahaha

zuhud lah sangat kan sampai naik vellfire..

nih kalau tok guru tak hidup zuhud, naik apa pulak gamaknya??

HELL FIRE kot?

hahaha

Anonymous said...

Kasi la chance nik ajis. ...naik keta mewah dia pun nk bermegah sblm hembus nafas terakhir. ......lepas nik ajis mangkat maka PAS akan kurang menyerlah. ...aura pun dh tkde...BN akan ambik Alih kelantan

Anonymous said...

kemewahan hasil modal menjual agama dan memecah belah umat islam. Sampai nama allah pun nak digadaikan kepada orang kapir sebab nak kuasa punya pasal. Apalah punya parti isle. Nafsu keduniaan masih kuat lagi pok nik ni macam orang muda pulak. Tapi ia ke pok nik punya kereta tu jangan buat fitnah saja marah pengikut dia. Nanti mulalah cari harta harta yang dikumpulkan kerajaan barisan.

usin said...

zuhud la tuh. alpatut si encik haji al-nik azizi tanding lg pru13 nanti almusabab dpt beli lg kapal turbang la pulak. asyik najib ngan rosmah je naik, mana aci. zuhud tafsiran baru...

tasuka nuaro said...

Betul

basic_2009 said...

Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


Anwar: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

celako kau .... !!!


Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
tapi ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


Anwar: OK lah Jah ...
sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
nak mintak ampun ...

sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [sorga PAS lah bro ...]



PAS + PKR + DAP = bodoh + bangang + celakoooooo !!!!

Anonymous said...

Munafik tahap gaban niî


Anonymous said...

Dengar citer kena bedal dgn wakil org asli? Betul ker?huhuhu

Anonymous said...

AIR MATA N.AJIS MUSIBAT TUA KUTUK!!

Anonymous said...

wakil org asli tu silap port....penganjur x perasan....biru muka penganjur , malu yg teramat sgt...

Anonymous said...

Fuhhhh zuhud giler Pok Nik... Memang zuhud tiptop first class tahap dewa MUAHAHAHA lepas tu biar pencacai jalan kaki berarak bawak anak sampai nak terberak. HAHAHAH HIDUP VELLFIRE!!!

Anonymous said...

Hantaran tinggi pun nak salah PM jugak. MasyaALLAH, apa yang berlaku pada rakyat Malaysia semua nak beban pada PM. Pemimpin pembangkang zuhud2 belaka.

malayoo mudah lupa said...

Dah nama politik suma pun nk rebot kuasa untuk apa?...kuasa dan kekayaan sbb tu la baek yg lebai,baek yg pakai kot baek yg mata sepet suma pun kata nk bela rakyat tapi bila dh berkuasa...boleh BLAHH la rakyat

wasim46 said...

air mata menteri nikah kawin musang berjanggut

Anonymous said...

Najeep pulok naik kepal turbang...

Berasingan ngan Rusmah...

Masing2 ada kepal turbang...

Rakyat pulok naik kancil ngan saman AES....

ha! ha! ha! terbaik punyo KERAjaan!!!

January 12, 2013 10:37 PM
__________________ _______________

Mmg lah Kerajaan terbaik ko jer yang...

Tersial!!

Tersundal!!!

Tebangsat!!!

Termusibat!!!

Terharam jadah!!

Teranak haram!!!

And All the Terrrrr........!!!!

Anonymous said...

Pm naik jet kena kutuk,nik aziz naik vellfire pun kena kutuk tapi puak harbi Dap ada kereta mewah Siapa pun tak ada yang kisah. Apa pun kereta yang dia naik bukan duit dia tapi duit tauke balak atau ngeh dan nga.

Anonymous said...

Najib atau org UMNO naik jet tkpula nk ckp org lain naik jetbatau keta mewah tu pakai duit rasuah, rimpak duit rakyat. Mslh bangsa pakatan haram PAS ni puak dia mewah dgn merompak mcm2 jgn ditegur, xpe, halal, tp org umno semuanya haram, ini punca jd kutuk2. Klu nizar berok tu tk fitnah kekayaan org lain PAS nkpakai apa pn org tk mrh sgt... Ini dlm ceramah bkn main kutuk umno last2 camry 12 biji duit rkyat jugak balun!

Anonymous said...

Anon 11:59PM kalau rakyatboleh blah dah lama tak aman negara ni. Tapi hakikat rakyat dapat cari makan dan hidup senang lenang. Ada yang susah sebab kerana malas bekerja. Siapa yang bijak merebut peluang dia akan senang. Hakikatnya kerajaan yang adalah terbaik walau pun tak sempurna.

john kowneque said...

Ni bukan vellfire , ni alphard mzg .murah ckit dr vellfire.

Anonymous said...

Pelik2, kadang2 tindakan mereka ini nampak kebodoh2an.

Anonymous said...

Logiklah tu. Adun PAS tempat saya belum 4 tahun pun dah pakai Harrier. Sifat Zuhud tu IKLAN bukan utk diamalkan.

Anonymous said...

Bodo punya statement! Abis Anuwar, Pork Nik, Aji Adi naik sampan ker kalau pergi jauh2..now everybody can fly lah..mangkuk hayun.

bodo tak boleh diajar betullah...

Anonymous said...

Nak ajak Nik Aziz pergi karoke.....

Anonymous said...

Agak agak ekau oranglah.....mau tak radiotor keta mamat ni menerimo air karat yang ado kek kelantan tu.



Rahim Janggut

Anonymous said...

Anon 10:37
Rusmah Hansur said...
Najeep pulok naik kepal turbang...

Berasingan ngan Rusmah...

Masing2 ada kepal turbang...

Rakyat pulok naik kancil ngan saman AES....

ha! ha! ha! terbaik punyo KERAjaan!!!

-----------------------------------
Jangan tunjuk kebodohan anda di sini. Kat negara maju seperti Austalia belambak AES, tak der pun dia orang nak bising bising. Kalau kat depan dah tau AES bawaklah slow hang dok lenjan Kancil hang mcm keta racing sape suruh. Kena saman nak meroyan.

Kau pakai Kancil Nik Ajis pakai Vellfire lagi tak boleh nampak ke?



-Pengundi Atas Pagar=҈Ѿ

Anonymous said...

Jangan cakap Ko Hilallah, masa baru menang dulu ada geng PAS datang pungut duit beberapa ratus dari suami saya kata nak koperasi guna nama Azizan. Ceritanya bukan main gegar lagi maklumlah baru menang. Hari ni satu pun tak ada jumpa pun lagi. Pokoknya pada PAS jangan sebut Islam saja semua datang bergolek kalau tak kerja. Lain la Nik Ajis, guna nam Islam semua redho untuk dia walaupun tak kerja.

Salleh said...

Setuju, kt luar negara dh lama laksanakn AES. Terdapat lebih dari 90 buah negara yg melaksanakn AES, dan slps bbrp thn perlaksanaan mmg terdpt pengurangan kemalangan. Saman pula bersama bukti bergambar. Dihantar secara pos utk elakkn rasuah kalau isu saman secara manual. Kan itu yg disalak2 oleh PR. Kerajaan rasuah. Skrg ni kerajaan nk perbaiki, pn x kena gak. Aku pn dh brp kali kena snap ngan kamera AES. Tapi aku x leh marah, sbb mmg silap aku pn. Aku taw kebaikan AES. Kalau x wat salah, ape nk takut2 nk kecoh2. Masalah utama kita ni, tahap mentaliti sebhg kita jauh dari mentaliti negara maju. Dan dipolitikkan. Sistem AES kita disalin dari AES negara2 yg dh laksanakn sistem tersebut. Pastu kecoh2, yg aku nmpk yg menentang adalah mereka2 yg suka "break the law", kurang faham perlaksanaan AES atau mempolitikkan isu ni utk dpt keuntungan. Mmg itu pn modus operandi PR, kerajaan buat ape sistem pn, tetap semua x btul. Tolong lihat secara ilmiah, bkn semua isu perlu dipolitikkan.

Anonymous said...

Kebanyakan yang datang tu jenis malas kerja. Nak menikah nak hantaran rendah2. Malas belajar nak PTPTN percuma. Dalam hidup ni semua salah kerajaan BN saja. LGE yang aniaya orang tak salah.

Anonymous said...

Saya setuju dengan ada AES hati kita tenang sikit sebab semua orang akan bawa berhati2. Telah dieri peringatan sebanyak 2 kamera. Kalau orang bawa berhati2 memang nampak. Cumanya kerajaan perlunkan sedikit denda tu. Saya amt setuju berbanding polis menembak tanpa diketahui.

aleq aliff said...

bro GAP...wlu pn aku x sokong "peace..push..pass" nih..tp bab ni aku kurang sokong lu...ye lh..sahih ke tu btl2 kete dia? atau kete company pas? klu x, dh jd fitnah..jd ape beza bn ngan puckatan..? tp selaku MB x kn dia nk naik kete kancil atau bas tambang..?

:;,.-~> TUSUKAN ASMARA...oink..!..oink...!!

Anonymous said...

biarlah dia pakai bellfire, lagi besar kereta dia pakai lg banyak undi pas hilang sebab rakyat tahu duit yg dia beli kereta besar tu duit rakyat. jgn berlegak dpn rakyat

aleq aliff said...

Setiap orang bersikap, bertindak dan
bekerja senantiasa dalam jalur kalimat-
kalimat yang ia percaya. Kalimat itu yang
membangun paradigma kita.

:;.-~> TUSUKAN ASMARA...oink..!..oink...!!

Anonymous said...

zuhud??? ye le tu!!!!

Anonymous said...

atau kete company pas? klu x, dh jd fitnah..jd ape beza bn ngan puckatan..? tp selaku MB x kn dia nk naik kete kancil atau bas tambang..?
..................................................................

Setuju juga dgn tuan. Tetapi yg membuatkan sy berasa geram, mulut pemimpin mereka tidak lepas dr zikir "zalim, zalim, zalim". Dan sy rasa tersangat byklah kemudahan dan kemewahan yg mereka kecapi dr pemimpin yg mereka katakan zalim.

aleq aliff said...

dri pndangan mata hati aku..pas tidak jujur dalam perjuangan..nyer...bkn mereka buta , mereka semua sedar ape yg dilakukan itu bertentangan..,tetapi..kerana taksub ,mengikut telunjuk anwar dan kehendak dap mereka sanggup gadaikan..dan pabila berkuasa nanti mereka tebus balik !! itu semua skrip anuar..byk cantik 'b.a.b.i' pnya muka..!

:;.-~> TUSUKAN ASMARA...oink..!..oink...!!

aleq aliff said...

lagi satu yg menjadi tanya dan membuatkan aku betul2 hairan.!! kalau pemimpin mereka kita x hairan,kita semua tahu akan agenda mereka untuk memegang kuasa..ttpi yg aku hairan pengikut dn penyokong mereka yg menyokong mereka membabi buta..untuk ape dn ape yg mereka dpt walhal mereka semua tahu apa yg berlaku dlm parti..yg berlaku semua tahap maxima berkait dgn agama

:;.-~> TUSUKAN ASMARA...oink..!..oink...!!

aleq aliff said...

lagi satu yg menjadi tanya dan membuatkan aku betul2 hairan.!! kalau pemimpin mereka kita x hairan,kita semua tahu akan agenda mereka untuk memegang kuasa..ttpi yg aku hairan pengikut dn penyokong mereka yg menyokong mereka membabi buta..untuk ape dn ape yg mereka dpt walhal mereka semua tahu apa yg berlaku dlm parti..yg berlaku semua tahap maxima berkait dgn agama

:;.-~> TUSUKAN ASMARA...oink..!..oink...!!

Anonymous said...

Kawe ore Kelatea lari ke Selangor sebab keno tipu. Sapa Selangor keno tipu lagi....... Alahai........ Si penipu pulop kata ore lain penipu tapi hok sengothinyo dia lah towkey kapada segala iblis penipu...... Siapa dia? Rama hok paka piyoh kunun alim tapi hati busuk. Pah ko mapuh ore Melayu ralik duk berkekoh. Hok cerdik....... Set2 kuminih laksana Zionis. Hok AMNO pulok, dok sir belajar dari pengalaman lalu. Hok mano kaki kapur tu tendang keluar.

Anonymous said...

FULL OF HYPOCRICY..........

Anonymous said...

10.37 BODOH SIAL.SESUAI SANGAT JADI PENYOKONG PAS/PR.

Anonymous said...

SESUAI BENAR JADI MENTERI NIKAH KAWIN.DIA PUN MINAT KIJA TU.JADI MB PUN TAK TAU NAK WAK GAPO JUGA.KENA TIPU MUSAM HIDUP2.

Anonymous said...

KALAU ZUHUD..PALING CIKAI PUN NAIKLAH PROTON WAJA.
NAIL VELLFIRE..CONFIRM TAK ZUHUD DAH..

Anonymous said...

Buat APA TAKUT AES, dia bukan hantu pelesit atau SETAN, ko tahu tak dinegara barat DAH pakai AES ni dah bebelas belas thn dah x da sapa yg BANTAH pun sebab APA? Sebab diaorang pakai otak serta faham untuk kebaikan semua
HABIS lampu isyarat ko bench juga KER?
Memang TAK PAKAI otak ko ni'?

Anonymous said...

VELLFIRE NI NO PEND KEDAH NIH?
KERAJAAN KEDAH KASI KUT KERANA KASIHAN KAT POK NIK, HASIL BALAK DAP YANG KEBAS, KEDAH LAGI LA BANYAK DUIT UNTUNG BALAK BANYAK BUKIT GUNUNG TELAH DIGONDOLNYA.......LADANG RAKYAT KONON? RAKYAT KEDAH MENUNGGU IBARAT MENUNGGU BUAH JERING TAK GUGUR GUGUR.......

Salleh said...

Org PR especially melayu2 PR mmg bengap skit. Yg pandai adalah DAP. DAP licik, guna otak nk permain melayu dgn isu2 spt AES. Yg melayu plak, jd ngok ikut DAP. AES tu dh 90 buah negara laksanakan. Xde kecoh mcm kt malaysia. Kita copy ape yg dieorg laksanakan. Tapi nk buat mcm mane, yg bantah2 tu,sekolah pn setakat mane je, MatSabun, Mahfuz, sbb tu bile kite ikut org2 x cerdik, kita sama2 jadi x cerdik. Guna akal, bkn ikut perasaan.

Anonymous said...

Vellfire tu mahal....tp cuba perhatikn kat jln raya. Fulamak ramai rakyat malaysia mampu beli...itu adalah bukti kerajaan malaysia ni makmur...rakyatnya mewah hasil kestabilan politik, keamanan dan kemakmuran. Termasuklah mb ni dan ahli pmbngkang yg pakai keta mewah belaka....semua hasil kestabilan ekonomi negara.

Anonymous said...


Cai...

Anonymous said...

Hidup bn sokong umno

Anonymous said...

AH Cai ada masuk ini blog aah...satu cai dpt 1.50 sen ke hahaha...

Anonymous said...

Salleh said...
Aku suka satu blog yg aku jumpa ni, dia buat kiraan secara matematik jumlah yg boleh muat stadium merdeka tu. Kita buat secara fakta, bkn ckp kosong ok. Keluasan stadium merdeka = 40,387msq. termasuk tempat duduk dan bahagian luar stadium. Luas kawasan yg dihuni manusia ketika berdiri = .25msq (.5 x .5m)

Sekiranya seluruh inci stadium dipenuhi manusia yg berdiri = 40,387msq bahagi .25msq, sekadar menampung 161,548 orang sahaja.

Kalau Stadium Merdeka tu 5 tingkat sekali pun tak sampai 1 juta. Jika kita ambik saiz berdiri paling kecik (yg mana bersentuhan lelaki dan perempuan, susah nak bernafas bla bla bla), maka 40,387msq bahagi .125msq = 323,096 orang. Aku cuba kira balik guna perisian Excel yg DAP salah guna tu masa CEC. Mmg btul kiraan tu. Persoalan aku, apakkah tahap mentaliti MatSabun tu. Sblm canang, buat studi dulu secara logik. Owh...maaf aku lupa, MatSabun fail ITM (skrg ni dipanggil UITM). OK2...xpe..boleh diterima kebodohan die sbb ITM pun x lepas. Tp yg aku heran , org2 PR pecaya plak himpunan 1 juta tu. Ermmm...owhh lupa aku, majoriti pengikut PR bodoh2. Tu le psl nk ngira matematik pn x pandai, org DAP permain2kn org islam PR pun x nmpk walaupn dh terang2...kesian...kebodohan tahap melampau namanya.

January 13, 2013 8:04 AM

Anonymous said...

Jangan lupe 4000 hektar lot pembalakan telah dihadiahkan oleh MB kelantan kepada kapir DAP sebagai balasan perlantikan nizar sebagai MB perak suatu ketika dahulu... ini membuktikan kezuhudan MB kelantan tahap Gaban....

Anonymous said...

Nak tanya kat Ustod Nik ,antara 4 arah kiblat dalam gambar tu mana yang betul? yang salah nak kena kada' ke
satu lagi kalau kita pergi majlis macamtu kita boleh sembahyang jamak dan kasarke? atau kira darurat ajake?

Anonymous said...

Mmg bodoh nya statement. Kapal terbang tu mlik kerajaaan. Klu sapa jd pm pun bole guna. Pecaya sgt anwar tu.. dulu dlm kerajaan ada dia igt rakyat???????

Anonymous said...

Masa tu anon 10.37 sibuk buat demo suruh kerajaan pasang eas kat semus tempat. Aku dh berbelas tahun pandu kereta tak pernah kena saman pun. Fyi. Keta aku cc besar lg.

Anonymous said...

Tu lah dulu tak nak belaja betul betul. Dah naik kancil salahkan kerajaan. Kau igt tukar kerajaan kau bole pakai keta mewah ke klu kau xde ilmu????????

Anonymous said...

Aku setuju penyokong pas ni lemah mate. Bertanding kerusi parlimen dlm 70 80 kerusi je dr 222. Tapi ada hati nak jd pemimpin pakata rakyat.. pahtu pemimpin siap ckp xnak jd PM sbb apa?? Sbb takut lah tak layakkkkk

Jijan Mali said...

Anonymous said...
Nak tanya kat Ustod Nik ,antara 4 arah kiblat dalam gambar tu mana yang betul? yang salah nak kena kada' ke
satu lagi kalau kita pergi majlis macamtu kita boleh sembahyang jamak dan kasarke? atau kira darurat ajake?

January 13, 2013 10:02 AM
===================================

Anon 10:02,

Apalah susah-susah nak tau boleh sembahyang jamak ke tidak. HAri ni kan Ahad...pergi saja jumpa Father Tok Guru Nik Ajis. Dia boleh ampunkan dosa spesis-spesis 'otak kat kepala lutut' yang buat salah semalam. Ini harikan hari 'Tuhan Allah Trinity' yang dia dgn Hadi dah setuju boleh guna-pakai dengan DAPpigs tu....muahahaha...

Anonymous said...

anuar naik shamshidar?

Anonymous said...

ore kelate nak isle gayo mane.. janji nikjiss hidup slagitu dia sokong.. dok cerdik tol..depa igt dia tu kiyai besao

Anonymous said...

dia kn mahafiraun..

Anonymous said...

Mahafiraun sudah jd Ajis, tahun 1998 dulu padat haramkah cetak mahafiraun utk Dr Mahathir. ALHAMDULILLAH Allah peliharan Tun M wpun 10 thn telah bersara dia di muliakan. Allah SWT alihkan sifat mahafiraun itu pd pemimpin PAS spi AZIZAN MB Kedah Bini 2 dan Nik Najisbyg bengis serta kuku besi!

Anonymous said...

Kalau Nik Ajis mati nanti, kereta berjenama ini akan ditinggalkan .... kereka yang akan dibawa bersama oleh Nik Ajis ialah kereta berjenama "NISSAN" ....ketahuilah oleh kamu wahai sekian alam.... Allah itu To Pek Kong, bukan aku yang kata, tapi Hadi Awang dan di sokong dengan dalil oleh Nik Ajis....

Anonymous said...

Jika menang skalipin PAS dn PAKATAN HARAMJDH, (nauzubillah), mereka takkn terlepas dr sekatan dan ujian Allah atas segala tuduhan mereka kata demi kata, yg mereka ucapkn pd pemimpin UMNO BN, malah Allah akan gandakn ujian berat buat mereka yg angkuh meunuh rasuah, zalim, Allah akn uji kambali apa yg mereka ucapkan. Awas sbb itu dlm Islam wajib pelihara kata2 krn kita. TAKUT ALLAH SWT akan qada balik bnda2 tu, kecualilah maksiat terang berzina dgn pelacor yg ada bukti video, wajib hukum!

Anonymous said...

AKU SUKA TENGOK IBU BAPA " PINTAR DAN CERDIK" DI MUKA DEPAN MINGGUAN MALAYSIA HARI INI.........
SYABAS OTAK ANDA FIRST CLASS......

Anonymous said...

Sibahlol aje yg takutkan AES. Memandu laju sehingga membahayakan orang lain. Sikitol aje yg berhimpun berhajat menggugat negara yg aman & mewah. Tak caye tanya N.Ajis. Dia sendiri lebih rela melalui lebuhraya berTOL dari melalui lebuhraya tak berTOLol yg tak akan dibuatnya sampai kiamat.

oej said...


nik aziz Naik VELLFIRE mewah (samada milik kerajaan negeri atau TAJAAN tokey balak) untuk urusan politik parti.. tak pe..

anwar ibrahim Naik EKSEKUTIF JET FALCON untuk urusan politik tak pER..

pm/isteri pm NAIK KAPALTERBANG KERAJAAN UNTUK URUSAN RASMI KERAJAAN ITU ADALAH MEMBAZIR, BERMEWAH-MEWAH, PAKAI DUIT RAKYAT..DAN KENA FITNAH MACAM-MACAM LG..

apa punya haramjadah dan bangang la PUAK-PUAK PR nih..

komandomelayu said...

1050

kah kah kelakor kau!

mat sabu naik apa?

Tukang Komen said...

Air karat tu sebenarnya Holy Water.

Anonymous said...


Aku faham puak DAP bengang sangat kat AES ni pasal org cina bawak keta CC besar dan mewah macam VELLFIRE, ALPHARD, PORCHE, BMW, VW, MERC, CAMRY amat laju macam pelesit dan suka tunjuk lagak kat jalanraya/lebuhraya selalu kena saman.. mereka bangkanglah penggunaan AES ni..sebab slalu je kena saman..

Yang aku tak faham kenapa puak-puak cai PAS yg bawak keta kancil, proton saga magma, toyota KE, van buruk dok sama bangkang AES ni..buat apa.. bawak keta tak laju mana tapi nak salahkan sama AES.. nak buat apa... mereka ni janji bangkang..macam lembu di cucuk hidung.. ikut je..

makin hari semakin bodoh la puak2 PAS nih.. buat dek puak DAP..

Anonymous said...

Betoi le puak PAS ni.Tengok di N9,negeri yg di tadbir oleh PAS,air berkeladak jg.Begitu juga Di Pekan Pahang yg di wakili oleh AP PAS,dh bertahun tk berair.Apa nk jd le dia org.Ckp ber degar2.

Anonymous said...

siitua kutuk laknatullah menangis tanpa lagu dlm kegelapan mengenangkan kekufurunnya...kehkehkeh.

Anonymous said...

Semoga ALLAH memberkati segala usaha yang dilakukan oleh BN bagi memberi kesejahteraan kepada rakyat.walau pun anwar Ibrahim sedaya upaya memadamkannya.

wak said...

BN jangan sibuk nak rebut kelantan semula, johor tu kena jaga-jaga sikit jangan sampai terlepas.

Johor tempat lahir & tertubuh nya umno, tidak mustahil umno juga akan berkubur djohor.

Anonymous said...

Kita semua jangan lah kutok Wali Terompaj jamban, Nik Najis tuo kutok kerna banyak faedah kalu dia terus masih giler nak dudok kerusi MB. Ini Kerna lagi lama dia dudok kerusi Wali Terompah jamban PAS, lagi banyak merapu, lagi banyak fatrwah2 yg bau najis, fartwah2 yg merepek meraban, apa say terkeluar dari mulut dia yg bau najis, lagi banyak semua orang sedar yg dia ini anak setan, tuo kutok, kuku besi, kuat mencarut, kuat caci maki, dah nyanyok tahap kronik.
Maka lagi ramai ahlul2 yg tak akan jadi tolol, seedar dan keluar dari Parti Ajaran Sesat. Kan bagus.
Semoga situa kutok, Nik Najis wali terus menggila dgn jawatan wali terompah, Murshitdolhampas lagi lama di kutok oleh rakyat Kelantan.

Anonymous said...

N.ajis baca dlm kitab aljuburi masa d india dulu... hukum harus...puiith..zuhud sgt...

Anonymous said...

dulu- zuhud zuhud zuhud zuhud
now- ambo kayo ambo kayo ambo kayo ambo kayo

Anonymous said...

ni bukan vellfire da....tp alphard..

Anonymous said...

MAT SABU NAIK TIKAR TERBANG.MINYAK KAPAL MELEKIT DIMUKA .MUAHHHHHHH...

Anonymous said...

utk mendpt sedikit sanjungan rakyat, eloklah pok ni undur sebab dah uzur sgt, dah tak ada idea bernas nak memerintah, nak cari pitih utk rakyat tok reti. jln pun dah bertongkat. selalu sakit dan masuk wad.

tapi kalau sayang sgt pangkat dunio ni teruskanlah pok nik oooooi

Anonymous said...

AIR MATA JERUNG!!!

TUA KUTUK NAK MAMPOS PEMBELOT DAN PEROSAK BANGSA DAN AGAMA!!!

Anonymous said...

VELLFIRE. KE. HELLFIRE

Anonymous said...

Naik lah kereta alphard tu...sebelum kamu naik kereta jenazah.

hangkedee said...

G

hangkedee said...

G

Anonymous said...

PORK NICK SIKIT HARI LAGI HELLFIRE..DIA NI SERBAN JER BERAT AKAI SAMA JER CAM ORG LAIN..KEBENDAAN TETAP IDAMAN KALBU.

Anonymous said...

Kalau ngan melayu,Islam pantang dok semeja tak boleh nak pakat kalau ngan Kaplan harbi bukan sja boleh pakat tpi boleh angerah lagi balak.celako.celako.celako.

Anonymous said...

Kalau ngan melayu,Islam pantang dok semeja tak boleh nak pakat kalau ngan Kaplan harbi bukan sja boleh pakat tpi boleh angerah lagi balak.celako.celako.celako.

Anonymous said...

Kesimpulannya undi bn.. Pijahanam sama anwar.

Anonymous said...

CACAI PAS BOLEH NAIK KETA TU GI NGUNDI PRU13 NANTI, AKUPUN NAK TUMPANG SEKAKI, TAPI UNDI BN!!! BUKAN DIAORANG TAHU, ALA PAKAI KUPIAH LAH

Anonymous said...

Kisah2. Esp.yg dpt tanah kt Kelate tu.

usin said...

esok2 ada gak sorang dua nk numpang pok nik naik vellfire ke gereja. bukan ape, kt gerejapun ada allah jugak. apa pok nik nk jwb?

Anonymous said...

Tak bising plak Nizar lambai tengok Nik Aziz naik Velfire...

Anonymous said...

ape nak heran, anak menteri samseng UmNGOK si Nazri pun boleh pakai Vellfire...siap bodyguard pukul org....tak kecoh pun....bukan menteri tuh.....fikir-fikirkan lahh.....

Anonymous said...

sesuai lah dgn seruan Najib...

1Malaysia, 1suara, 1agama......

Anonymous said...

AKU SOKONG PAS...KERANA PAS NAK MEMPERJUANGKAN ISLAM...TAPI ITU DULULAH... SBLM PAS JOIN DIpig dan ANUAR AL-JUBURI...KERANA SEJAK AKHIR2 NI AKU LIHAT PAS DAH TERSASAR DARI PERJUANGAN ASAL.DApig YG PERNAH MENGHINA PAS SATU MASA DULU DISANJUNG DAN DITAKUTI...BAHKAN DI JADIKAN RAKAN KONGSI UTK MENJATUHKAN UMNO YG RATA2 TERDIRI DARI ORG ISLAM SENDIRI.
BAGI DApig SOKONGAN PAS UMPAMA "ORG MENGANTUK DI SORONGKAN BANTAL"DGN ADANYA PAS SEMAKIN MUDAHLAH STRATEGI UTK MEMECAH BELAHKAN UMAT ISLAM DI NEGARA INI DI LAKSANAKAN DAN SEMAKIN MUDAHLAH CITA2 UTK MENAKLUK PUTRAJAYA TERCAPAI.
APA YG AKU LIHAT HARI NI...PERPECAHAN UMAT ISLAM BUKAN KERANA UMNO SEBALIKNYA PASLAH PUNCA SEGALA2NYA.
AKU YAKIN...JIKA PAS BENAR2 IKLAS UTK MEMPERJUANGKAN ISLAM PAS TAK PERLULAH BERSEKONGKOL DENGAN DApig DAN ANUAR AL-JUBURI.PASTI SATU HARI NTI PAS AKAN BERJAYA...
TAPI HARI INI PAS TIDAK LAGI IKLAS DLM MEMPERJUANGKAN ISLAM SEBALIKNYA...MEMPERGUNAKAN ISLAM UTK MERAMPAS KUASA PEMERENTAHAAN...(GILA KUASA)
PAS PANDAI CKP SOAL AGAMA...
PAS PANDAI CKP SOAL HUKUM...
PAS PANDAI CKP SOAL IMAN...
PAS PANDAI CKP SOAL SYURGA DAN
NERAKA...
TAPI...PAS TIDAK IKLAS DLM MEMPERJUANGKAN ISLAM...TIDAK REDA DAN SABAR DGN UJIAN ALLAH....SEBAB ITULAH PAS SANGGUP BERSEKONGKOL DENGAN ORG YG MENGHINA ISLAM....DEMI MENCAPAI HASRAT YANG TERSIRAT PEMIMPIN2 PAS YANG GILA KUASA....
AKHIRNYA ORG2 ISLAM YANG RUGI....
FIKIR-FIKIRKAN....

Anonymous said...

sial punya kaki ..jangan la masukkan org lain dalam isu ini...kau suruh nik jajis jadi pelakun lagi baik ,,babak nangis, muka sedih, buat-buat bodoh , org suka la , tunggangan DAPigs & puckatan sial ..hu..hu..

Anonymous said...

selama nie UmNO ikhlas ke perjuangkan Agama Islam & syariatnya???? adakah PM boleh menjadi Imam dlm solat, baca khutbah jumaat , sedangkan nak memilih pemimpin ,syarat2nya mesti pandai membaca Quran...boleh membawa jemaah dlm sembahyang & masyarakat.....sedangkan pemimpin Umno kebanyakkannya sebaliknya......

fikir-fikirkanlah......

Anonymous said...

Mat sabu naik bilik 121,dan naik shahwat.

Anonymous said...


11.41
PASAL TULAH PAS NI SESAT...CUKUP MUDAH TERTIPU...

INGATLAH....

IMAN ITU TIDAK TERLETAK PADA BESARNYA SERBAN SESEORG ITU...
IMAN ITU TIDAK TERLETAK PADA LABUHNYA JUBAH SESEORG ITU...
IMAN ITU TIDAK TERLETAK PADA PJGNYA JANGGUT SESEORG ITU...
TAPI IMAN ITU TERLETAK DI HATI...BOLEH KE ANDA NAMPAK...
KALAU SETAKAT PANDAI BACA QURAN ,PANDAI AGAMA TAPI HATI TU BUSUK...
TAK PAYAH NAK BANGGA KLU JADI IMAM...ALLAH PUN TAK TERIMA...YG BOLEH TERIMA PUAK2 PAS JE...
PASAL DAH SESAT....

Anonymous said...

Sokong anon 12.13, cai haram PAS justify iman seseorg dgn lakonan warak mcm ajis najis, tp hakiktnya hati busuk mulut jahat, seleweng Aqidah, hina Nabi Muhammad, dendam kesumat pd UMNO yg Islam berlebihan.. Itulah lembu cai PAS senang ditipu, mlm balon china doll, esok pg pakai kopiah, bg tzkirah wahhh sudah lyk jadi waali?? Waali JAMBAN!! JIJIK! !JAHAT mcm NUAR?.huhuhu jet peribadi isi minyak wang rakyat...ok plak??

Anonymous said...

Cai PR pulak, pagi2 naik komuter,sign in, keje kerajaan, konon2 setia, cukup bulan jolok ATM kuar gaji bagi anak bini makan, ptg balik rumah, keluar malam jumpe puak2 cai PR kutuk periok nasi sendiri, hentam kjaan zalim,lepas tu balik rumah sebab esuknye nak naik komuter ...DAHLAH, BERENTI KEJE LA NGUK, KERA MACAM KO DAN YG LAIN2 SEANGKATAN DGN KO CUMA BUANG MASA,UNGKA KAT ZOO LAGI LAGI MULIA LAH

Anonymous said...

AES BUKAN MASALAH BESAR, TETAPI ORG2 YG BANGKANG AES SEBENORNYE ORG YG TAK MAHU UNDANG2 MENGHALANG MEKE BAWA LAJU2 MACAM PEMIMPIN DAP YG TAK NAK BAYAR 11 SAMAN HARI TU,BILA PEMIMPIN PR TUNJUK CONTOH MACAM NI CAI CAI PUN BERKESIMPULAN MALAYSIA NI TAK PERLU ADA UNDANG2. KO ORG TENGUK KAT JALAN KETE2 BESAR PUNYE LAJU,SELAGI TAK BUNUH ORG TAK PUAS, LEPAS TU SCREEN BELAKANG TERPAMPANG ...TUKAR KERAJAAN

Anonymous said...

aIR kELATE MEMANG KARAT SEJAK AZALI...TENGUK JELAH MB, YG TARAF CUMA KETUA KG, ESUK AIR SELANGOR KAT KAWASAN BERAHIM PUN JADI KARAT JUGAK, JADI PENDUDUK YG SOKONG BERAHIM DULU, PADAN MUKA KO, TAK YAH LAH MELALAK YE... BANGKIT LAHH, ANDA DAH TIDUR LAMA SANGAT, NGUKK. CAI CAI YG KENE PERLEKEH PEMIMPIN PR MEKE YG BELUM BANGKIT, HA HA HA

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH... betapa gumbiranya hatiku hari ini kerana akhirnya pork nick TERPAKSA TERIMA DENGAN MUKA MASAM bahawa kalimah ALLAH hanya untuk Islam sahaja SEKALIGUS menutup mulut-mulut busuk lagi hancing pencacai-pencacai mereka yang tak reti pasal agama tapi nak menunjuk terer kat sini selama ini.....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH...


-----------------------------------

KUALA LUMPUR 13 Jan. - Setelah didesak pelbagai pihak termasuk daripada mufti-mufti pelbagai negeri, Pas akhirnya akur menyatakan kalimah Allah adalah khusus untuk agama Islam dan tidak boleh digunakan oleh agama lain.

Mesyuarat Majlis Syura Ulama yang diadakan malam ini memutuskan kalimah Allah itu adalah kalimah khusus yang Allah menamakan diri-Nya Allah, oleh itu tidak boleh diterjemahkan kepada mana-mana bahasa di dunia kerana tidak menepati kehendak sebenar kalimah itu.

Selain itu, majlis memutuskan, mana-mana kalimah asing tidak boleh diterjemah kepada kalimah Allah.

Sehubungan itu, terjemahan kalimah God atau Lord daripada mana-mana kitab agama bukan Islam kepada perkataan Allah adalah tidak dibolehkan dan hendaklah dicegah.

Keputusan tersebut dikeluarkan dalam kenyataan bertulis yang ditandatangani bersama Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Timbalannya, Datuk Dr. Haron Din.

Anonymous said...



apa nk mrah2 tua trkutuk ni...duit tanah dn duit balak tk abis makan lg bro smpai kiamat....rakyat bkn tanggungjawab ambe dn bkn puak ambe...g mampos...nk g sorga kna cri duit byk siket....lps PRU13 nie ambo brenti...duit dh brlambak nie..


takbirrrr...

Anonymous said...

Dulu org PAS kata pok nik sederhana orangnya...Dok rumah kayu buruk jer...xpandang dunia tapi skarang ni mcm plak????

Anonymous said...

Nkor pula naik bas beli tiket dari duit derma memali...

Anonymous said...

Nik Najis ni macam sesumpah,dia boleh bertukar tukar rupa,pagi jadi lain,petang jadi lain...dia boleh tunjuk 5 ekor rupa Syaitan yang boleh menyesatkan manusia terutama umat Islam,rupa Syaitan tersebut ialah seperti Mat Sabu,Anwar Ibrahim,Niza Jamaluddin,Mahfuz Omar,Azmin Ali...Nik Najis ni adalah Induk kepada Syaitan2 tersebut..nauzubillah..

Anonymous said...

Bapak kepada SETAN SEMALAYSIA