Sunday, January 6, 2013

DEEPAK SUDAH DEE FUCK.!


DULU 
dee fuck punya cerita macam kisah pengembala kambing.
dia bagitau satu kampung ada serigala nak makan kambingnya.
auta punya auta si pengembala terkantoi.
orang dah tak percaya kepadanya..

SEKARANG
cerita dee fuck ni dah membelit dirinya sendiri.
hari ini dia dijadikan bahan untuk pakatan memfitnah.
terbaru buku kat atas..

macamtulah kes dee fuck.
KLIK SINI

24 comments:

Anonymous said...

Amalkan rasuah untuk kesejahteraan hidup yang makmur dan bahagia . Ramai penjawat awam sudah menyertai nya . Anda bila lagi ?

Siapa makan cili , sendiri rasa pedas .

Anonymous said...

kes buku tak penting...pusat latihan tentera mana? last2 duit tabung komando dh kayakan deepak & ketua wanita sgor...

Anonymous said...

Laa..engko lg!
Rajin no ko mbaca blog GAP ni..
Kolo 1 komen ko anto kt sini boss ko bayo ko 5 posen, anto 10 dpt 5 inggit..tu yg ko pulun anto komen yg idak2 tu nk cari bnje ank g sek sok ni yer?
Bwk2 g cari keje jgn malas sgt!!

Anonymous said...

2 komen = baru dpt singgit
Nk nyukupkan seplo inggit teruk jgk ko nk kena merapu ni yer..g cari keje jgn malas!

Aku Sayang Tun Mahathir said...

.....sama la mcm kawan aku tu...dok asik kata boikot TV3...tapi hari hari komen pasal Berita TV3. ..hahahahaha.....


...aku bila dah benci harakah dan suara keadilan...haram aku nak sentuh, ini kan membacanya.....

eerrkkkpthui..!!!!!!!!!

komandomelayu said...

1126

sana tak jawab lari sini pulak kau?
inikah otak terbaik yg boleh dilahirkan oleh pakatan rakyat?

baik kau makan nasik dari makan taik!

Anonymous said...

11:08 - kebanyakan yg mkn rasuah dlm prkhidmatan awam adalah org2 PAS.

11:26 - knp tak report pd SPRM. kalau SPRM tak siasat, kau repotlah pd Unit Amal Pas @ Unit Anjing Pengesan.

Anonymous said...

Haramkah Haramjadah adalah bahan rujukan yg paling aulia slps al-Quran bg org2 beragama PAS sbb katanya ia tak pernaah menipu. Sedangkan hadis pun ada yg ditolak dan ada hadis palsu.

Anonymous said...

Berapa rege buku 'black rose' tu?? 'BLACK SHIDAR' takde jual ke?? Sape la yang nak buat duit tu eh....???

Mungkin deepak.. mungkin PI Bala... atau mungkin peniup trompet Al-Juburi si Rafizi lembu tu... keje dah takde, simpanan duit pun dah makin habis, terpaksa la jual buku pulak.

Anonymous said...

jgn la ubah topik..persoalannya agak2 ada unsur salah-guna kuasa tak bila Deepak dibayar utk tutup mulut & ketua wanita dpt habuan besar...duit tabung komando jugak yg kena songlap...

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

komandomelayu said...

100

deepak deepak !0

apa beza taik dengan kau?

GotYou! said...

Ye ke atau fitnah? Duit tabung memali pulak macam mana? Masuk poket siapa? ;)

Anonymous said...

Usahkan tabung memali, pemimpin2 kopiah putih dengan duit kohilal pun mereka sesah. Ada nampak ape-ape projek dengan duit kohilal tu??? Yilek pocik...

Anonymous said...

Puak Pembangkang Fuckatan Rakyat semua mcm tu!!

They are all Big Mother Fucker Son of a Bitch!!!

Anonymous said...

DEEFUCK PARIAH DOG !!!

Anonymous said...

Nik Ajis kasi tanah balak pd Cina Cina DAP apa cerita? Duit tabung anak ank yatim memali, duit tabung kesot ceramah PAS mana pergi?
Mat sabun makan gaji sama LGI apa kelija nya?
Menantu nik ajis kebas duit negeri klante apa cerita? Ko ni asyik dok dlm kain sentong saje, keluar le lihat dunia luar sama bro, baru bijak komen, jangan jangan gigi pun tak pernah gosok ko ni.....

Anonymous said...

sorry bro... Deepak bukan keje Anuar... tapi keje Tun M... Tun M nak Najib turun utk elak UMNO kalah teruk PRU 13... tak caye knp Deepak sibuk suruh Anuar masuk campur.

Lagi Musa Hasan serang Hishamudin... kikiki... hati2 dgn org sendiri..

Anonymous said...

sorry bro... Deepak bukan keje Anuar... tapi keje Tun M... Tun M nak Najib turun utk elak UMNO kalah teruk PRU 13... tak caye knp Deepak sibuk suruh Anuar masuk campur.

Lagi Musa Hasan serang Hishamudin... kikiki... hati2 dgn org sendiri..

January 7, 2013 9:57 AM
--------------------------------
MANGKOK..KALO KO BGTAU KAT CAI PAKATOON SURE DEPA CAYA BERJUTA KALI FITNAH KO TUH...KALO KO CAKAP SGL YG TRJADI HASIL KONSPIRASI KUCING TUN M PON DEPA AKAN CAYA SBB PENGANOT PAKATAN MMG 'BODDOOOOW'..

LG 1..REZEKI HASIL FITNAH YG KO,BINI2 N ZURIAT KO TELAN TUH DARI MUSUH ISLAM...SOK KALO ANAK2 KO XBRPERANGAI CAM MANUSIA BIASA JGN SALAHKN ORG LEN SBB REZEKI YG MASOK PEROT MRK KO DPT HASIL DARI CARA YG PALING KEJI..

Anonymous said...

Tukang fitnah..
Hhrrrrrrrtuih..

Anonymous said...

Apa yang kau merapu ni..
Buta hati kau ni merapu tak tentu arah.
Terimalah kenyataan.

Anonymous said...

Alahai anoNGOK 9:57 AM... sayang betul ko dengan Al-Juburi ye. Dulu Al-Juburi pernah kata Tun M buat konspirasi jatuhkan dia... itupun pasti ko percaya jugak kan.... dah ko memang spesis BODOH BIN BAHALOL nak buat camner...

Anonymous said...

Manusia yang tak sedar diri kau ni.
Mana punya info yang dah kau baca ni..

Anonymous said...

Dimana Bijan dan Black Rose ? Hantu Altantuya sedang cari mereka. Sekarang carpet sudah dikacau sekarang tunggu giliran mereka ! Ho Ho Ho