Sunday, January 6, 2013

FOTO HOT : CERAMAH PAS NAIK STIM , ALA MALAM PESTA MUDA MUDI PAK MAON !


ceramah dihadiri oleh mat sabu, ahli parlimen jerai dan sarip dol yang lain.

tok lebai pas, pak kopiah pas naik stim tengok amoi gelek gelek.
pak maon pas tak boleh tahan !
yeeehaaaa gelek pas..

malam pesta muda mudi
banyak kisah yang terjadi...
yeeehaaaaaa
huhuhu kamon pak maon pas !
stim stim tengom amoi !




136 comments:

Anonymous said...

LOL

Anonymous said...

masih takleh lawan ngan Najibtuya & K-pop separuh bogel tempoh hari....siap menari-nari atas pentas.....hebat Najib & K-POPnya...

nak bandingkan Zahid Hamidi(masa jadik menteri agama) siap tgk amoi2separuh bogel menari-nari depan mata....takde plak kau tunjuk ye Gagap.....memang tak leh lawan pemimpin UmNGOK kalau bab hiburan....

Anonymous said...

ada lebai panas buntut wei :)

Tukang Komen said...

Bukan semua orang pas baik belaka. Yg bukan ahli sunnah sprti syiah nak letak mana wei?

Dah tak tahan punya pasalah samapai bini orang dipanjat. Siap buat hal dalam keretapi lagi. keh keh keh. Benda benar jgn nafi beb.

Mengkafirkan orang islam lain lagi jahat.

Anonymous said...

whoaaa...... nampaknya kusyuk habih lebai2 pas ni dok layan amoi gelek... biasalah tuuu..... dah nama pun PAS,PIS,PUS..... harap lebai ataih pala ja... tengok amoi gelek mcm nak terkam pun ada... kahkahkahkahkahkah....... PASSHIT betoi laa....!!!!

Aku Sayang Tun Mahathir said...

Bang....

Kalau kat majlis PAS, tu di panggil NASYID...saya ulangi.. NNAAAA_SHITT...ada paham ka?

abang jangan la hina kami yang jahilun ni bang..kasihani lah kami bang.....

Anonymous said...

Mudah sungguh kafir laknat DAP hendak menjatuhkan maruah tok lebai PAS, hahahah.

Anonymous said...

Yeehaaa... DAPig ganti PAS...

Anonymous said...

Ala anoNGOK 2:22 PM... K-Pop Bertam yang dihadiri Mansor Kantoiman ko tak mau cerita pulak....!!!

Anonymous said...

Bukan semua ahli PAS baik, ada jugok hok gatal dan x betul mcm orang lain jugok..nama je PAS

Anonymous said...

soalnya PAS perjuangkan agama dan negara islam dan HUDUD.. kenapa hancurkan pahala yg ada dgn pekara begini.yang dok telangut tu semua kopiah putih...masakan dik kerana nak jaga hati cina iman yg ada harus dilacurkan.Moral perjuangan PAS dah hancur,,,kalau rakyat kata Tok Guru Dan Hj Hadi dah sesat semua orang PAS marah..tapi kalau tak kata pun mereka sendiri yg membuat pengikut PAS sendiri bercakap tentang pemimpin sendiri..kesiiiaaannnn Tok Guru..

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhan ku,engkau kembalikanlah dan peliharalah iman orang orang PAS yang dah ternyata sesat ni...DAH TERPESONGG JAUH SANGAT NI..HJ HADI YG BAGHALLL TU PUN ASYIK MAKAN UBAT KUAT JE..maklumlah bini banyak...

Anonymous said...

ATUK RAMALKAN YANG PAS AKAN TERSUNGKUR PARAH PADA PRU 13 NANTI.AMAN SIKIT NEGARA..tokpaiko

Anonymous said...

Mungkin itu adengan dari hit sekarang iaitu 'Ubah Roket Style' yang menjadi sensasi muda mudi. Habislah UMNOgok!
Asalkan Bukan UMNOgok menjadi cogan kata setiap rakyat Malaysia yang cintakan tanah air kita.

Anonymous said...

Tahun 2012 UMNOgok diistihar parti syaitan oleh mantan PM kita.
Adakah tahun 2013 pula tahun dimana UMNOgok diusir dari Putrajaya? Harapan kita begitu kan?

Anonymous said...

Inilah bahana doa KO malam tu...Allah bayar cash!!

Jelas PAS PUSS PISSS........dah KO!

Anonymous said...

Aku heran pencacai pembangkang pun suka juga baca Blog kita, maknanya mereka SUKA.......

Anonymous said...

esok tgk la kuar statement menafikan..PAS tidak menjemput penari k-Pop..majlis mereka telah di sabotaj oleh UMNO...salah UMNO..haha

MELAYUJATI said...

Apa beza PAS dan UMNO, tiada beza antara dua parti ini, berjuang untuk memerintah Malaysia, yang berbeza adalah ahli dan pemimpin kedua dua parti sahaja, Pemimpin PAS cuma ada ilmu agama yang sering di gunakan untuk kepentingan politik, ilmu kepimpinan, ilmu ekonomi, dan bermacam ilmu lagi tak ada kot, tu yang dok guna bab agama je menyerang UMNO, ahli2 PAS semua robot sahaja apa yang dikatakan oleh pemimpin mereka diterima tanpa apa apa bantahan walaupun salah, ahli yang macam tu tak guna langsung. Pemimpin UMNO kebanyakannya berilmu agama, berilmu kepimpinan, berilmu ekonomi dan berbagai lagi ilmu yang semuanya disalurkan untuk membangunkan negara demi kesejahteraan rakyat termasuk puak2 PAS ni. Jadi kalau apa yang keluar dari mulut pemimpin PAS biasanya tiada nilai langsung sebab semuaya berunsur politik, tapi kalau apa yang keluar dari mulut UMNO, ataupun PM, itu adalah janji, dan janji itu akan ditepati...

Anonymous said...

2.22
nak jadi cerita
pak lebai pas ni konon-kononnya warak sangat (termasuk ko 2.22)
hingga orang lain di label tapi kalu pak lebai pas ni cerdik
pandai jaga mulut
hati baik
kuat iman
orang lain taklah hiraukan
sangat.....

Anonymous said...

anon 2.22
katenya nak islam
kok macam gitu
islam ape ke bendenya...
jangan le nak cari kekurangan orang lain pulak.

Anonymous said...

Parti ajaran sesat,parti ajaran sesat.. Beza cuma x sembah berhala je depa ni suma..Ngaku je ler.. PASNGOKKK!

Tukang Karut said...

CARA yg paling berkesan kalau mrk nak ramai org datang dengar ceramah eloklah usahakan pulak buat TIGER SHOW.

Beritau sesiapa yg nak datang MESTI bawa tisu sendiri.

Dah pasti ada yg meleleh bukan hanya air liur, tapi basah dlm kain. Boleh lap dgn tisu yg dibawa, kat situ jugak ...

Anonymous said...

Kalau dah tau ada unsur hiburan dan mengkhayalkan,tanggalkan kepiah dan simpan dalam kocek.
Memalukan islam aje.

Anonymous said...

Phas mmg ngokkkk beballlunnnn.. x da jasa pd ngara, ckp je.. modal air liur je... Puak munafikunnntau.. Dasar parti kabaretttt... Ular dlm semak yg rmai dlm tuuu... Ada akal pikir la sndri... Stakat pkai jubah dan serban blom tntu syurga tmpatnya.. pkai jubah serban, tp akhlak buruk... wakakaaaa

Anonymous said...

Amalkan rasuah untuk kesejahteraan hidup yang makmur dan bahagia . Ramai penjawat awam sudah menyertai nya . Anda bila lagi ?

Siapa makan cili , dia sendiri rasa pedas nya .

Anonymous said...

Dulu Mad Sabur*t kata ..RELA MAKAN BABI DGN LGE DARI MAKAN AYAM DGN NAJIB...la neh Mat Syiah PAS Khalid Ismath pulak sgp SOLAT DALAM TOKONG DARI BERIMAMKAN ORG UMNO....

ish ish ish...makin sesat ,giler dan BAGHAL puak PASial neh....

Anonymous said...

Pigilah tak stim bukan jantan ! Tak stim kena jumpa doktor ! Tapi kena control sehingga balik rumah cari isteri turun api. Tak ada isteri sendiri tembak kapal terbang !

Anonymous said...

Bukan ke penjawat awam tu ramai org pas? So tak hairanlah kan depa mentedarah rasuah! Kahkahkah.

Anonymous said...

Lebai PAS kalau balut nangka dengan kain batik pun mereka stim abis.......

Anonymous said...

WTH?????????

Anonymous said...

wei buduhh.. itu allah nk tinjuk bhw dap bole buat apa dia suka tanpa fikir pwrasaan umat islam pas.. pas.. semua dh bole bila kwan dgn dap..

Anonymous said...

Makin lama ditangguh pru13 nie makin menjadi-jadi pas ni makin lama makin teruk !!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

pasik

Anonymous said...

Ceramah pas memg da byk hburan.ceramah pas d perak jemput dayg ku intan.siap nyanyi lg..apa da hal

Anonymous said...

wei busuk perut.. tun m ckp berlapik.. yg tok garu ko dah lama ckp nak kawan dgn syaitan utk jatuhkan kerajaan islam tu nak natang ker.
pas beruk.

Anonymous said...

nabi muhammad saw dh ckp.. bila kwan dgn tukg besi berbau lah asap kita.. berkwan dgn saudgr minyak wangi. bau wangi lah kita.. pas kawan dgn dap.. dpt tgok amoi bogel tak lama lagi.. silap2 kristian pon xper nak disebarkan di mesia.. yer dok.. pas followww jer

Anonymous said...

wei buduhh.. itu allah nk tinjuk bhw dap bole buat apa dia suka tanpa fikir pwrasaan umat islam pas.. pas.. semua dh bole bila kwan dgn dap..

Anonymous said...

APA DAH JADI DENGAN PUOK PUOK PAS BOLEH TENGOK K-POP MEMALUKAN LEBEH BAIK BALIK RUMAH MAIN DENGAN CUCU

Anonymous said...

woi..sape kata xleh berhibur..
Ketawa terbahak2 dlm masjid bole..
Cakap bodo, nate dlm masjid bole..
Maki hamun, ngumpat, ftnah dalam masjid bole
Bagi rasuah nak pancing undi bole
Main gitar,nyanyi2 laki pompuan untuk dakwah bole..
Kafirkan sesama islam bole..
Buka aib orang bole
Asal PAS yang buat, smua bole beb..
Yang xbole dan haram kalo yang membuat selain PAS.
Puak2 PAS kan bole tentukan dosa,pahala,syurga dan neraka

Anonymous said...

CAMPAK AJA KOPIAH TU BUAT MALU AJA

Anonymous said...

AMANAT HADI AWANG SUDAH MAKAN DIRI

Anonymous said...

nampak bodoh sungguh puak2 pas..senang2 je dimalukan oleh kafir dap

Anonymous said...

kah kah kah .. hanya mampu gelak ..

kalau nasihat pun aku ni tak layak
aku ilmunya tak tinggi seperti hadi awang

Anonymous said...

PAS ni dah lama bongok.Masa mula printah Kelantan semua benda xbleh.Main snooker xblh..wayang kulit xboleh...dikir xboleh..acara hiburan xboleh...wanita ngaji xboleh dan mcm2 lagi...tapi hari ni semua jadi boleh...

Anonymous said...

Allah nak tunjuk tu.

Anonymous said...

Awat lebai-lebai tu tak bangun meninggalkan tempat tu. Depa seronok la tu!!!!!!! KO la tu.

Anonymous said...

Selepas tarian itu, mereka akan mengedarkan risalah dan diskaun rumah urut yang dijamin bebas dari ganguan polis dan jabatan islam.
Seperti kedah,penang dan selangor.
Kedai yang kena serbu adalah kedai urut yang tak berdaftar dgn adun daP.
Di kedah pas balun balak,dap jaga rumah urut, baik punya kautim.
Akhirat nanti cerita

Anonymous said...

Dap kata ,amoi tu adalah agen dari mca dan gerakan,mic elek yang bertujuan untuk merendahkan nur islam dan menaikan shahwat pas.
Rata rata peniaga ubat kuat waktu ceremah pas tu setuju segmen k pop itu di perluaskan dan di wajibkan pada setiap ceramah pas seluruh
Negara.

Anonymous said...

Pak maon smpan gmbor pmpuan dlm buku sastera..org pas smpan gmbo pmpuan dlm seban atau kopiah haha

malayoo mudah lupa said...

Solat hajat PAS sedang mula memakan diri, cuba kita tgk skarang ni satu persatu kebodohan yg depa buat yg memakan diri dan puak2 PR..

Anonymous said...

HATI2 AHLI PAS ALLAH MELIHAT, APA YANG KAMU BUAT. SUDAH MENYELEWENG BANYAK. ALLAH TAK IZINKAN APA YANG KAMU BUAT. MAMBO CHA-CHA.!

Anonymous said...

Apa sudah jadi dengan puok puok PAS yang haram dihalalkan. Pak lebai boleh pula tengok aurat amoi tak haram pula. Memang betul Pas ni nama aja parti Islam tapi semua boleh sondol memalukan umat Islam aja.

komandomelayu said...

langsi tu anak haram pak maon!

Anonymous said...

hihihihi...
si bodo parti ajaran sesat nie asik dok tgk iklan ubat kuat jer dalam haramkah..
hahaha..

parti ajaran sesat ngn gila seks mmg ngam..
hahaha..

pastu asik nak tala bini org len..

hahaha..tu lah parti ajaran sesat..

jumpa neek najieeds utk bersihkan dosa pastu masuk sorga neek najees...


Anonymous said...

Baghalll 3:59, Dalam pas lgi byk rasuah, siap sakau wet derma tuuuu... Gileee kentang aaahhh.. Phasmunafikunnnn...!

Anonymous said...

Buang jer le serban n jubah....

Anonymous said...

Ko kominis yg berbangsa melayu...

Anonymous said...

kan tok guru dah cakap kawan ngan setan boleh.......tu kawan2 setan lah tu.......tinggal bila lg pak lebai ni nak jadi setan......tapi aku rasa dah banyak dah.....kat pekan golok sana tuh.......

lepas tengok ni, ramai la yang seberang sungai golok tu...

-anti jubur-

Anonymous said...

Nasib baik Mat sabun tidak hadir ke majlis tari menari
tersebut, kalau dia hadir lagi la bertambah meriah
bayangkan Mat Sabun, Mahfus, aji Adi., nik ajis , anwar, 2 lagi kafir harbi naik pentas tu, hambo tak leh nak bayeng ken, ha, ha

Anonymous said...

Lembu bila dah dicucuk hidungnya
Bagitu lah jadinya, hebat DAP nih, umpan
puak puak karat biru PAS sampai ketahap itu

usin said...

ahli pas panas ponggong. habis dibabitnya umno itu ini begitu begini. org dok cerita mana Islamiknya pas kalau jogetpun dh jadi menu dlm ceramah. ada beza ke pas dgn umno yg korang tuduh kafir tuh? jawab je la, tak payah konar sana konar sini? pas dh sama2 kafir la kalau ikut amanat encik hj hadi tu!!!!

Anonymous said...

PARTI ISLAM MUNAFIK!!

PENYOKONG PAS MUNAFIK!!

PENCACAI PAS MUNAFIK!!!

MACAM SIAL!!!

CUMA MAKNUSIA RENDAH MENTAL SAJA YANG SENANG DI KELENTONG PARTI MUNAFIK!!

PERINGATAN BUAT RAKYAT MALAYSIA KALAU TAK NAK DI GELAR BODOH DAN BAHLOL HENTIKAN MENYOKONG PAS MUNAFIK!!!

Anonymous said...

Untuk menutup kelemahan DAP Kominis mengistiharkan salah kira undi.

Untuk menunjukkan DAP untuk semua kaum penipuan di buat kesalah kiraan undi membuat Sai_ril masok CEC DAP Kominis. Ni konon untuk membuktikan DAP Kominis untuk semua Bangsa tapi si musibat tu bukan Melayu.

Cuma Melayu Bongok jer yang boleh percaya dan teripu macam Anggota DAP Kominis Melayu2 bodoh yang tak bokeh di ajar lagi.

Anonymous said...

PAS bukan Parti ISLAM tapi PARTI SELAM!!

Terhina PAS menggunakan ISLAM DAN PENAMPILAN ULAMAK untuk membodoh2kan rakyat, bangsa dan Agama!!

Anonymous said...

Xnk mengalah.hahaha..bro2

Anonymous said...

APA DAH JADI DENGAN PUOK PUOK PAS BOLEH TENGOK K-POP MEMALUKAN LEBEH BAIK BALIK RUMAH MAIN DENGAN CUCU

January 6, 2013 4:35 PM
_________________________________________

Salah tu!!

Lebih baik si Mat Sabu dan O_Start Badigol gi bilek hotel Main dgn bini orang!!!

Wahkahkahkah......................

Anonymous said...

PAS ni dah lama bongok.Masa mula printah Kelantan semua benda xbleh.Main snooker xblh..wayang kulit xboleh...dikir xboleh..acara hiburan xboleh...wanita ngaji xboleh dan mcm2 lagi...tapi hari ni semua jadi boleh...

January 6, 2013 4:50 PM
___________________________________________

Betol tu Bro!!

Semua tak boleh tapi Mantat Bini Orang boleh!! AFDAL!!! HALAL LAGI!!!

abd hamid abdullah said...

kdg2 kita fikir penyokong pas ini semua malaikat. bkn manusia cam org umno.. mulut nk ke islam tingkah laku x menggambarkan peribadi islam itu sendiri. islam xpernah ajar memaki hamun sesama muslim . tp itu yg pas buat. ramai org2 pas sendiri tikam ekor untuk cepat kaya. ramai jugak org pas sendiri xsolat pun. itu realiti. cuma kerana pas itu sendiri bkn agama tp cuma sebuah parti yg menggunakan agama untuk meraih laba. tanya mat sabu.. dia tentu xlupa blk 121 dimna akak normah naik hantar ubat buasir. cam lah org semua bodoh. nak hantar bg kat boy pun boleh kan kan kan...

abd hamid abdullah said...

kdg2 kita fikir penyokong pas ini semua malaikat. bkn manusia cam org umno.. mulut nk ke islam tingkah laku x menggambarkan peribadi islam itu sendiri. islam xpernah ajar memaki hamun sesama muslim . tp itu yg pas buat. ramai org2 pas sendiri tikam ekor untuk cepat kaya. ramai jugak org pas sendiri xsolat pun. itu realiti. cuma kerana pas itu sendiri bkn agama tp cuma sebuah parti yg menggunakan agama untuk meraih laba. tanya mat sabu.. dia tentu xlupa blk 121 dimna akak normah naik hantar ubat buasir. cam lah org semua bodoh. nak hantar bg kat boy pun boleh kan kan kan...

abd hamid abdullah said...

kdg2 kita fikir penyokong pas ini semua malaikat. bkn manusia cam org umno.. mulut nk ke islam tingkah laku x menggambarkan peribadi islam itu sendiri. islam xpernah ajar memaki hamun sesama muslim . tp itu yg pas buat. ramai org2 pas sendiri tikam ekor untuk cepat kaya. ramai jugak org pas sendiri xsolat pun. itu realiti. cuma kerana pas itu sendiri bkn agama tp cuma sebuah parti yg menggunakan agama untuk meraih laba. tanya mat sabu.. dia tentu xlupa blk 121 dimna akak normah naik hantar ubat buasir. cam lah org semua bodoh. nak hantar bg kat boy pun boleh kan kan kan...

Anonymous said...

2:22
Cuba hg tgk! Pak lebai belaka tu tgk show.malu la wei. Malu yg amat. Malu sepanjang zaman!

Anonymous said...

3:21

Kau x penah masuk sekolah ke? Kesian x blh nak beza peribahasa.

Aku bg contoh. Klu peribahasa melayu "kera dihutan disusukan anak dirumah mati kelaparan"

Adakah maksudnya mak kau pg2 pegi netekkan kera dlm hutan lps tu biar kau mati kat rumah sbb kebulur? Akai ada ka?????

Anonymous said...

idiom not for IDIOT like anoNGOK 3:21....

Anonymous said...

PAS IS DEAD....PAS IS DEAD....PAS IS DEAD....PAS IS DEAD....PAS akan ditalkinkan pada PRU 13 nanti..Madu PAS iaitu DAP dan PKR akan mengadakan majlis berkabung bersama penari K-POP... pada sebelah malamnya, Majlis penutup akan ditutup dengan ceramah ustad Mek Dee dan tayangan wayang gambar cina Doll...semua dijemput hadir

Anonymous said...

hahahaha... paklebai pas bodoh..

Anonymous said...

Ternyata itu satu penghinaan kpd islam tp puak pas relakan shj demi menjaga hubungan terlarang luar tabie mereka dgn dap.

Wahai org2 pas! Korang sanggup dan rela ke terima penghinaan sebegitu bkn shj pd pak2 lebai korang tp yg lbh penting agama islam

Anonymous said...

Mereka ni semua dah banyak pahala. Setakat tgk amoi takkan habis punya. Kalau belakang orang, tenggek bini orang pun mereka tak takut, lagipun mereka semua dah ada tiket. .....tiket keseroga.

Anonymous said...

puak -puak baghal macam tu lah...asal je ada nama pas semua boleh passssssss.... dah jadi musibat..

Peduli apa said...

Aku tau la PAS memang flexible apa pun boleh.

Anonymous said...

Ini semua kerja UMNO. Mengikut program ada pentomin, tiba2 kluar menari pulok. Ish ish. Selepas gambo ini diambik kami lari lintang pukang kerana malu dan x mau shubhah. ish ish

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

INI LAH PUNCA UBAT TAHAN LAMA LARIS DALAM HARAMJADAH DAILY.UBAT2 KUAT INI UNTUK LEBAI KERA YG GILA SEX !1 KAH..KAH..KAH...LEBAU KERA DAH TERMASUK PERANGKAP MAT SABU..KAH..KAH..KAHH

SAH BARU LEPAS DENGAR CERAMAH TU...KAH..KAH..KAH...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

INI LAH PUNCA UBAT TAHAN LAMA LARIS DALAM HARAMJADAH DAILY.UBAT2 KUAT INI UNTUK LEBAI KERA YG GILA SEX !1 KAH..KAH..KAH...LEBAU KERA DAH TERMASUK PERANGKAP MAT SABU..KAH..KAH..KAHH

SAH BARU LEPAS DENGAR CERAMAH TU...KAH..KAH..KAH...

Anonymous said...

Nak buat cam ne kan.. Puak Pas ni kan dah dijadikn KELDAI oleh tuannya si DAP lahanat tu.. Sebagai upahnya tu yang dihidangkan "pesta muda mudi" sbg upah penaik semangat utk puak ni..

Anonymous said...

PAS bawak imej Islam. kenapa boleh sampai jadi mcm ni? Dulu kata dah tarbiayahkan DAP faham Islam, Nampak gayanya sudah terbalik. DAP berjaya mentarbiahkan PAS menjadi jahanam. Inilah akibatnya kalau, gunakan agama utk kepentingan politik sempit PAS. Bala daripada Allah swt. Jom tinggalkan PAS.

mat13 said...

Ala bro tu pencacai PAS tengah di tazkirah oleh Amoi tu ........Opah kena gangnam style........la balik kang.......hehehehhehe

Anonymous said...

Lebai2 PAS PIS PUS MAMPUS perasan syurga yg di janjikan oleh Ketua mereka si N.ajis!!

Dan yg di atas pentas tu ialah Bidadari syurga sedang menghiburkan Lebai2 BONGOK!!!

Anonymous said...

kita dah boleh gelarkan UmNGOK nie Parti untuk golongan Penakut....

Haji Hadi cuma mintak 1 jam untuk menerangkan isu yg ditimbulkan oleh UmNGOK, tp dgn sewenang-wenangnya pimpinan UmNGOK mintak dilupakanlah kononnya sesi penerangan oleh Haji hadi.... tgk...punyalah penakut,sampai takut rakyat tahu hal yg sebenarnya, siapa itu UmNGOk @ UmNO.....dasar pengecut...

Anonymous said...

boleh pergayake ngan SiMalaun Penyebar Amanat tu??

Anonymous said...

PAK LEBAI PAS DAH BUAT MAKSIAT. CINA DAP KASI AMOI DAH TAK BOLEH TAHAN. MCM SIAL.

komandomelayu said...

sapa yg golongan penakut?

parti pas kepala bapak kau la penakut!
rampas arak pulang balik!

nak minta hak siaran langsung untuk spin menipu rakyat dengan fitnah umno? apahal bila suruh muzakarah dgn hasan ali dan cn aghani takut!

sampai sanggup kata negara islam takdak dlm al quran? hang pun sama gila babi la kalu dok sokong ulapukimak sesat ni! bahlol!

amnitpg said...

Teringat lagu : goyang sana goyang sini... goyong punggung kita menari.. laa laaa laaa , mari amoi mari lebai , mari kta menari ramai-ramai , tepuk tangan kanan tepuk tangan kiri yang pasti jangan tegang dalam khaki..
laa laa lalaaa .
Itu lah yang berlaku dalam kempen 60'
aduiii.. alangkah bahagia nya nya...

Anonymous said...

DAP dok ingat orang Malaysia ini bodoh agaknya ya, sebab itu tanpa rasa ralat sikitpun, parti itu dengan tak malunya semalam mengumumkan secara terbuka pemilihan dalam Kongres parti tersebut bulan lepas ada ‘kesilapan’ semasa proses pengiraan ahli Jawatankerja Eksekutif Pusatnya.

Tak semena-mena, Zairil Khir Johari Bin Abdullah yang asalnya hanya mendapat 305 undi, tiba-tiba diumumkan mendapat 803 undi dan menduduki kedudukkan terakhir sekali dalama CEC, iaitu tempat ke 20.

Peningkatan hampir 200% atau 498 undi!! Macam mana tu? Biasa kalau ada silap pun tak le sampai 498 undi, dahlah jumlah perwakilan 1,823 orang saja, bukan 18,000!!

Kalau setakat 20 ke 30 boleh fahamlah, ini……..

Jangan lupa, ini kita cakap pasal DAP tau, parti yang paling kuat melalak mendakwa orang lain tak betul, tak profesional, hanya dia saja yang betul dan professional. Tapi dalam pemilihan yang dia uruskan sendiri pun boleh pulak berlaku kesilapan mengira undi kononnya.

‘Kesilapan’ ini pulak berlaku setelah parti itu dikecam teruk rakyat Malaysia kerana mengamalkan politik perkauman menebal sehinggakan 85% dari 20 jawatan ahli CEC yang dipertandingkan dalam Kongres lepas dimenangi oleh cina.

Bakinya, 2 dimenangi punjabi dan satu lagi baru India. Iban, kadazandusun, murut, bajau? Sorilah, ini semua tak masuk dalam kamus DAP. Yang ada hanyalah cina,cina,cina,cina,cina,cina,cina, Punjabi, baru India, last sekali……Melayu.

Orang asli pun tak layak.

Orang pun hairan, macam mana DAP yang diterajui seorang akauntan bertauliah boleh tersilap mengira undi para perwakilan yang taklah berapa ramai mana, 1,823 orang saja pun, berbanding SPR yang menguruskan lebih 13 juta pengundi tapi sering mendapat kecaman DAP.

Jadi yakin dan percayalah bahawa semua ini adalah wayang DAP untuk menunjukkan seolah-olahnya parti itu adalah sebuah parti berbilang kaum.

Anonymous said...

kita dah boleh gelarkan UmNGOK nie Parti untuk golongan Penakut....

Haji Hadi cuma mintak 1 jam untuk menerangkan isu yg ditimbulkan oleh UmNGOK, tp dgn sewenang-wenangnya
....................................................................

Lihat gambar dan terima. Jika salah katakan salah. Jika mahu bercerita tentang amanat Hj. Hadi komen dlm post GAP sebelum ini. Tidak perlu divert isu.

TELAN WALAU PAHIT. Sbg mana penyokong UMNO menelan kritikan semasa konsert K-POP. Walau pahit tetap ditelan. Tetapi tuan tidak mahu menelan tetapi divert kpd isu lain. Hiprokrit...

Anonymous said...

Nampaknya PAS dah terbelit dlm segala hal akhir akhir ini, ibarat pasang jerat, jerat makan tuan, ludah kelangit tertimpa batang hidung sendiri, nampaknya bala Allah telah sampai pada pemitnah pemitnahnya, segala niat dan kerja jahat para para petaksub pentaksub PAS telah
kembali menjadi senjata pemusnah yang lambat laun akan membuat PAS jatuh tersungkur akhirnya, rata rata umat Islam Melayu yg berfikiran matang telah menolak PAS yang sudah menyimpang dari perjuangannya sebenar, sejak bersekongkol dgn DAP&PKR kini PAS telah hilang taringnya dan kukunya yg satu ketika dulu cukup tajam, kita takut pd harimau kerana taring dan kukunya yg tajam, bila harimau itu tua dan sakit taring dan kukunya tercabut, sudah tentu serigala pun dapan membunuhnya, kini PAS hanya tunggu saat dan ketika saja untuk ditalkin oleh sekutu sekutu rapatnya khasnya DAP, pendek kata cuba kita lihat ceramah ceramah PAS sekarang dimana mana saja terlalu kurang sambutan cuma yang datang hanya pentaksu pentaksub yang terdiri dari kalanan umur 55 tahun keatas, golongan muda yg hadir pun cuma mahu melihat lakunan penceramah sahaja serta tidak menerima bulat bulat segala ungkapan mereka, kerana org muda yg berpelajaran telah bijak memilih antara batu dan permata yg menyinari masa depan ugama serta bangsa melayu itu sendiri

Anonymous said...

10:55 - Bagi agama PAS, babi adalah halal asalkan ianya disembelih oleh Nik Aziz, sbb tu mat sabu rela makan babi dgn tokey babi LGE drp makan ayam... hahahaha...pas nak mampus. ANJING PENGESAN DAP.

Anonymous said...

Biasanya ada beberapa ekor anjing pengesan DAP kat blog ni, tapi mlm ni tinggal sekor aje, yg lain mana pegi? dah mampus ke? aku rasa yg ada tu adalah chief anjing!

Anonymous said...

berkat kesungguhan anwar dan konco-konconya, akhirnya PAS dan penyokongnya berjaya diruntuhkan iman mereka. syabas anwar n geng. syabas juga kepada pemimpin PAS yg bongok sombong tak blh diajar. bukan senang nk jd bongok sombong. cuma nik aziz tahu caranya.

komandomelayu said...

ahli pas kan dah konfom masuk surga so takat tengok amoi goyang tunjuk bontot tu kira bayangan awal surga le utk mereka!

Anonymous said...

PAK LEBAI2 PAS YG DOK TENGAH SYOK TU..SBLUM DTNG KECERAMAH DAN HIBURAN TU..SEMUA PAK KULUB2 TU DH BALUN UBAT KUAT..IKLAN DLAM HARAKAH..BELEK TU SIAP2 LAH MAK HAJI DUMAH YA...KAHKAH

Anonymous said...

Apa nak heran dgn puok2 Pas Pis Pusss,
Tok Guru depa Aji adi biol dgn nik najis dulu sebelum pandai pakai serban sebenarnya KAKI MELANCAP..
Hari2 main sabun.

-Pas Babi-

Anonymous said...

Bila lah puak pecacai penyokong PAS ni nak serik. Asyik kena tipu sahaja. Cukupkah hanya dengan niat sahaja. Belajar agama tinggi tetapi kena tipu dengan wakil rakyat PAS. Sendiri mau fikir la. PAS hanya memperalatkan Islam untuk kepentingan politik mereka sahaja. Mufarakahlah.

Anonymous said...

wow!!

skali skalo seronok2 dakperrrr

tapi sekejak sangak

gapo dok sambong sampa ke pagi?

kito sambuk kemenangan oghe Melayu menang undi pilihang raya DAP

Microsoft tu dok baguh..undi pong saloh kiro

hehe

-jairil johali-

Anonymous said...

kita dah boleh gelarkan UmNGOK nie Parti untuk golongan Penakut....

Haji Hadi cuma mintak 1 jam untuk menerangkan isu yg ditimbulkan oleh UmNGOK, tp dgn sewenang-wenangnya pimpinan UmNGOK mintak dilupakanlah kononnya sesi penerangan oleh Haji hadi.... tgk...punyalah penakut,sampai takut rakyat tahu hal yg sebenarnya, siapa itu UmNGOk @ UmNO.....dasar pengecut...

January 6, 2013 9:52 PM
_____________________________________________

Nak kasi MUSIBAT MUNAFIK HJ HADDIK TU 1 JAM???

1Saat pon jgn bagi!! Kasi dia mampos si Perosak Bangsa dan Agama tu!!

Orang mcm si Sial memperguna Agama membodoh2kan rakyat yg dah mmg BODOH patut di rejam sampai mampos patu campak pat lubok buaya!!

Anonymous said...

Dasar pendirian PAS Sial Haramjadah!!

Daging sembelihan UMNO tak nak di sentuh tapi DAGING HARAM YG TAK DI SEMBELIH DI MANTAT DGN RAKUS!!!

Rakyat Malaysia hentikan menjadi Bahlol dan Bongok!! Hentikan menyokong Parti Anjing SaMalaysia (PAS)!!!

Anonymous said...

Biasanya ada beberapa ekor anjing pengesan DAP kat blog ni, tapi mlm ni tinggal sekor aje, yg lain mana pegi? dah mampus ke? aku rasa yg ada tu adalah chief anjing!

January 6, 2013 11:49 PM
_______________________________________

Yg lain dah Taubat, Tinggal sekor jer tu yg masih tauBuat sbb yg sekor tu ANJING KURAP SEDUDUKAN DGN DEEFUCK!!!

Anonymous said...

Mlm tu lebai pas berTAKE Beeeer al maklum baru lihat k pop...syabas lagi usaha parti sjaran sesat

Anonymous said...

Bubar PAS masuk DAP laa Weiiiiii.Gilooo.

Anonymous said...

Parti baru DAPPAS.

Anonymous said...

Setan gelak sakan tengok pak lebai PAS.

Anonymous said...

Celako..celako...celako.. mung Mat Sabu .Mapuh ..mapuh...mapuh..mung..Mat Sabu.NIK AZIH KATOOO.

aloya said...

Takde video ka GAP? Kamonla, aku nak sambung gelak nih..

Kuah kuah kuah kuah

aloya said...

opp sori, tak perasan video..opis takleh bukak

kuah kuah kuah

Anonymous said...

pak2 lebai berkopiah putih bukan main khusyuk tgk amoi goyang2 tu...itu la penganut2 pas sekelian lain kali jgn ingat parti ko tu maksum sgt!

Anonymous said...

antara alasan cacai pas adalah, penari2 tu telah dibayar oleh umno utk sabotaj party Pasik...gambar itu besi..perut penari chinadoll tu kurus sikit...hahaha


-pengundi selangor tolak pakatan songlap

Anonymous said...

Jangan mimpi la...

oej said...


tak sesuai langsung tok alim pas ni dok tengok tarian gelek kapir harbi ni..

macam gaya zaman jahiliah dululah ko org ni..

woi.. tok alim pas.. moh la kita kembali ke pangkal jalan.. jangan dok taksub kepartian sehingga hilang prinsip keislaman kita..

Anonymous said...

Mcm sial je PAS skrg.......ada konsert lagi tu klu umno buat tu tkde la aku heran Sgt....yg aku pelik Parti Islam...Bleh buat show mcm ni...jgn ingat tk pakai seksi. ...boleh halal...

Anonymous said...

Alamak GAP, ko memang penipu la... cuba tengok video ni....

http://youtu.be/eyY3rh0vHEc

Mane ade orang lancing-lancing depan tok lebai la.... hehe

Anonymous said...


PAS YANG BERSAHABAT DAP SAMA BODOH. BUDAK KECIK TADIKA KALAU DIAJAR DENGAR CERAMAH SIANG MALAM ITULAH YANG JADI AMALANYA NANATI. INI KE BENDANYA HARI-HARI DENGAR CERAMAH TAPI TETAP: JAHIL, BODOL DAN BONGOK. MIMPI NAK PERINTAH NEGARA DENGAN PUTERAJAYA NAK DITAWANYA; PODAHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLH...........

KIRA UNDI CUMA ++1800 PON MASUK 3 MNGGU TAK BETUL,,,,,,,,,,,,BUKAN 18,000/118,000/18,000,000 GENG PAS BUKAN KIRA UNDI, TAPI KIRA BULU CIBAI TULAH SSEBABNYA KIRA YANG BOLIOH PAKAI JARI PON TAK BETUL-BETUL. SANGAT BANGSAT MANUSIA PAS DAN DAP NI, NAK PERINTAH NEGARA???LEBIH BAIK ANTA MAMPOSLAH LEBIH BAIK.







Anonymous said...

uh oh, ada monyet pr tunjuk taring kt sini.....

Anonymous said...

Dap nak uji setakat mana keimanan orang suruhan (PAS) ni. Nak tengok reaksi mereka ada bantah ke idak kalo buat acara goyang goyang tu. Kalau tak bantah memang idung PAs dah kompom dan dicucuh maka boleh lah tarik sana tarik sini.Jadi barua Dap...

Anonymous said...

umgok lg hebat ko... k-pop

Anonymous said...

kok ya nak buat menari jangan la semasa ceramah. Nampak sangat tak menghormati lebai-lebai berkopiah. Biar la bertempat dan siapa audientnya. Nak nampak biadap tu.

Melayu Ultra said...

Adakah doa PAS utk KO kan BN/Umno dah berbalik kepada PAS? sama2 la kita muhasabah.. PAS memalukan ISLAM! CELAKA PAS!

Anonymous said...

Mari kita belajar menari ala PR-POP...

http://youtu.be/eyY3rh0vHEc

Tapi kene ade tok lebai dari parti bangkai baru boleh menjadi PR-POP tu....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Semua perkara yang dia kata UMNO dok buat dah terbalik pada dia malah lebih teruk lagi.

Anonymous said...

Ses
Ekali nak juga tengok lurah amoi pilak..mak cik kat rumah da buntal..tak bau bawang belacan..tu yg dok syok tengok..boleh pulak berkawan dgn kafir ..dulu Hj Hadi Beang aka Boroi kutuk umno..

Anonymous said...


siapa persendakan siapa dalam klip tarian A GO GO/PR POP kapir harbi INI... ingat pas nak tarbiahkan dap supaya ramai yg masuk islam atau sekurang-kurang pandai menghormati islam.. Yang pasti puak lebai PAS terus diperbodohkan, dipermainkan, dibulikan, dicucuk hidungkan, diperhambakan oleh dap selagi mana mereka bersekongkol dgn mereka..

DAP yg eksplotasi PAS, bukan PAS yang eksploitasi DAP...



Anonymous said...

Orang PAS bukan malaikat beb..

Anonymous said...

Tak sehebat parti pas yg buat bro..siap dgn pakcik2 kopiah putih yg gi nonton...tak dpt ke nak buat nasyid ker..
Klu mcm ni berjaya sungguh kempen hamPAs nak buat hudud..buat malu ogre islam jer..
Biasalah klu kaki fitnah dan pemecah umat islam yg berkempen..haru dunia..lol

Anonymous said...

2darab5..haha..patutlah doa jahanam kena kat depa

Anonymous said...

Blog mrk tak dpt nak msk sbrg..siap ada tapisan..tak demokratik..

Anonymous said...

Bodoh sungguh pencacai PR membalas.. Mereka anjurkan ceramah untuk tolak UMNO kunun tk Islamik, tetapi mereka buat tarian gedik amoi Cina depan lebai2 dan macik2 itu bapak syaitan mana yg bertenggek.. Islamik kah? K-POP untuk remaja yg gilakan K-POP, sekurang2nya itu minat mereka.. bukan gunakan topeng Islam lepas tu sadurkan dgn MAKSIAT.. K-POP mmg jelas K-POP.. usah pergi bagi yg tahu hukum..

tp Ceramah Pakatan Haram campru aduk soal agama dgn maksiat?

Inilah tanda2 KEHANCURAN PAKATAN HARAM..AMeen!!

Anonymous said...

Inilah kuasa Allah.. ALLAH SWT tunjukkan dengan jelas kekuasaan-NYA.. betapa Munafiknya PAS. Kita kembalilah pada UMNO BN. Selama 50 tahun BN UMNO memerintah tidak berubah pun Aqidah kita kpd Allah, rumah2 Allah dibina bercambah, Islam disebarkan di merata, dlm media TV dan sebagainya.. terus berkembang dan berkembang.. inilah yg terbaik disisi Allah..

Janganlah kita buat kesilapan lagi..!!

Anonymous said...

Birla UMNOgok asal jgn PASial yg sesat lg menyesatkn