Thursday, January 31, 2013

NASA IKUT NAJIB KENA PECAT..TAPI YANG LAIN JOIN KERAJAAN TAK PULAK NIK AJIS PECAT ?


nasarudin mat isa kena pecat oleh majlis syoru pas yang diketuai oleh pok nik adalah kerana nasarudin ikut najib pergi gaza.


IKUT najib pergi gaza pun nasa kena pecat.

tapi pok nik dan majlis syoru pas nampak hipokrit dan buat bodoh bilamana...

ahli parlimen kuala krai dari pas selamba je JOIN KERAJAAN BN dalam jawatankuasa pilihanraya malaysia.

kenapa dr hatta tak kena pecat ?

bukankah JOIN dan turut serta dalam satu jawatankuasa yang diketuai oleh kerajaan BN itu menyalahi dasar pakatan dan pas ?

kenapa berat sebelah pok nik ?



Ahli – Ahli Jawatankuasa Pilihan Khas Berhubung Dengan Penambahbaikan Proses Pilihan Raya:

YB Datuk Seri Panglima Dr. Maximus Johnity Ongkili
(Ahli bagi Kawasan Kota Marudu)
(Menteri Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi)
sebagai Pengerusi

YB Dato’ Seri Mohd Radzi bin Sheikh Ahmad
(Ahli bagi Kawasan Kangar)

YB Tan Sri Dr. Fong Chan Onn
(Ahli bagi Kawasan Alor Gajah)

YB Datuk Alexander Nanta Linggi
(Ahli bagi Kawasan Kapit)

YB Tuan Kamalanathan a/l Panchanathan
(Ahli bagi Kawasan Hulu Selangor)

YB Tuan Mohamed Azmin bin Ali
(Ahli bagi Kawasan Gombak)

YB Tuan Loke Siew Fook
(Ahli bagi Kawasan Rasah)

YB Dr. Mohd Hatta bin Md. Ramli
(Ahli bagi Kawasan Kuala Krai)

YB Tuan Wee Choo Keong
(Ahli bagi Kawasan Wangsa Maju)

9 comments:

Anonymous said...

PAS dalam proses menyingkirkan ulamak n yg akan mngisi kekosongan majlis syura ialah golongan ULARMAK....

Nnt majlis syura akan bertukar mnjadi MAJLIS SORAK...ala2 cheer group...

yeeeha yeeha yeehaa...

gimme P..gimme A ...gimme S
PAS PARTI ANUTAN SYAITAN...

yeeehaaaaaa.....

Anonymous said...

si hatta ni kdg2 aku tgk otak dia ni mcm perangai budak skolah. ada skali tu dia letak kereta depan restoran haslam depan kpj tawakal, masatu dia nak naik pejabat haramkah (nak bagi maklumat le tu) pastu dia block keta org lain....mamat tu hon bagai nak gila, agak2 dah lebam tunggu baru si mangkuk tu turun sengeh2 buat muka kerang...xdak teladan punya MP!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

.



























































































































































































































































































































































.

Anonymous said...

Pilihanraya utk UMNO je ke?Biar le lojik skit nk berhujah.Dlm pilihanraya ada kepentingan PAS juga.Nasha dn Hasan Ali dh mula myeleweng slpas PRU12 tempohari.Bkn kita di PR tidak tahu mereka berjumpa secara sulit dgn kepimpinan UMNO utk mewujud kn kerajaan perpaduan.Dn setelah di tegur oleh kepimpinan masih berdegil.Apa kh UMNO tidak mengambil tindakan keatas Tamrin Ghafar,Kadir Syeikh Fadzir dn Arief Sabri bila mereka cenderung ke arah PR.Cuba selidiki knp Hasan Ali begitu marah dgn YB Nizar di Perak.Aku percaya korang akn merasa malu bila di ketahui sebab ny.Bkn pasal akidah tp pasal wang.

Anonymous said...

bosan lah baca..

Anonymous said...

Pilihanraya utk suma rakyat malaysia.Bila mng puji spr..bila rasa nak kalah..buat demo kata spr tak bersih.
Dulu mng 5 negeri krn kekuatan karisma kelentong anugay..sekrg pengikut pr dan yg atas pagar kutuk pr krn salahlaku anugay..yg akan membawa kekalahan pd pr.
Semua org sedia maklum dlm pas, dap n pkr sendiri akan menyalahkan anugay krn sifat kotornya dan mrk akui manusia itu tak layak langsung jadi pm.Inilah yg ditakuti oleh anugay.Dulu dipuji dan bila kalah dia akan dihina dan dikeji.Satu kenyataan yg diakui suma..Kapal sink pun pernah meminta anugay bertobat..
Jadi seblm kalah..strateginya adalah mengalih punca kekalahan pada spr..
Pr teguh dan kuat krn anugay dan jatuhnya pr krn anugay.1kenyataan.
Kalau tak percaya..tunggulah jwpn yg akan kluar dpd mulut puaka itu slps pru13 nanti..tak akan mengaku salah dan silap..cuma mati nanti dia terpaksa mengaku.
Pengundi atas pagar..yg akan condong ke bn.

Anonymous said...

kata telus...islamik..bagi lah mereka membela diri macam Tun bagi Anwar membela diri di Parlimen...tak berani ke ? tapi sebab perjuangan ikhlas demi agama mereka tak menguntungkan PAS... dipecat tanpa memberi sebab.

Anonymous said...

Haha sibok pencacai PAS tuduh SPR tipu. Yapi lupa mangkok ni pon adaa.. Ape dia buat dlm tu ntah la labu. Kurang2 bangun la beri penjelasan kat pencacai2 encik Aljuburi Kotebengkok yg jahil bab proses pilihanraya.

Anonymous said...

Hahaja