IKLAN BERBAYAR

Thursday, January 31, 2013

WAH...SPRM BILA NAK MASUK ? SLOW SLOW KE PASAL DIA PAS ?


ish ish ish
SPRM bila nak masuk
tua tu dah ngaku banglo tu milik dia.

jangan slow slow dah le yea.
mentang-mentanglah dia pas.

jap lagi satu.
kes azmin ali ni apa cite SPRM ?
sonyap jo ekau ni..

19 comments:

Anonymous said...

Banyak duit dia

waadat said...

Biasa la bro. Klu kes pembangkang kena hati2. Nti diorg kata konssspirasiiii.

alilmat said...

Cuba bayangkan apa ada dalam 'pondok' berkenaan. Disk astro HD ada empat. Ada tv 3d kot.

usin said...

dari anggaran aku, kos tanah = rm105,000.00. kos bangunan = rm800,00.00. perabut & utilities = rm150,000.00. (cuba kira sendiri berapa jumlah). dato' fauzi sebagai bekas penjawat awam (bos jsj bukit aman), adakah mempunyai kemampuan dari segi kewangan utk menampung kesemua kos berdasarkan pendapatan sebagai penjawat awam. kalau pendapatan sebagai penjawat awam, aku rasa beliau hanya mampu beli tapak rumah sahaja. jadi kos bangunan yg sebegitu besar hanya diperolehi selepas menyerahkan borang keahlian ahli pas seumur hidup. mungkin dari segi perundangan 'side income' yg beliau perolehi tidak salah, tp akar umbi pas dan rakyat jelata nk tahu berapa yg beliau terima setiap kali 'turun' ceramah. adakah benar dakwaan beliau terima rm15,000.00 setiap kali berceramah berbanding abby rm2500.00? derma jihad yg diperolehi tu dh jadi bangunan 3 tingkat?

JawaJohor said...

BIASANYA ORANG PAS NI SUCI BERSIH...
ORANG UMNO PULA KOTOR DAN PENUH NAJISSSSS.
WALLAHUALAM ....SESUNGGUHNYA ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI.

Anonymous said...

pegawai2 sprm tu mmg mcm sial..
aku ulang lagi...pegawai2 sprm mmg macam SIALLLL!!

Anonymous said...

SPRM - Suruhanjaya Perosak Rakyat MalaysIa

Anonymous said...

dah puas membalun rasuah..dh kenyang perut..dah tua pakai kupiah supaya nampak alim.....bijak2 blaka puak2 ni weh....

Anonymous said...

KAKI RASUAH

Dyll said...

Yg hairannya kes DS Khir Toyo cepat aje selesai dan jatuh hukum... yg berkaitan dgn pembangkang pulak, makan masa bertahun2 dan kebanyakkan nya tak sangkut(lepas) walaupun berpuluh2 aduan dibuat...Hairan ye??? Bersih dan amanah sungguh orang2 pembangkang nie...

Dyll said...

Yg hairannya kes DS Khir Toyo cepat aje selesai dan jatuh hukum... yg berkaitan dgn pembangkang pulak, makan masa bertahun2 dan kebanyakkan nya tak sangkut(lepas) walaupun berpuluh2 aduan dibuat...Hairan ye??? Bersih dan amanah sungguh orang2 pembangkang nie...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=mJ1CidWxPDA

Anonymous said...

sprm kato kena tukar kerajaan gakkk kalau rasuah nak d benteras.. ni rasuah oleh pas apo cito salah BN gak ke ..samo cito kes rasuah pegawai atasan kem penngajian tinggi layari:
http://www.youtube.com/watch?v=mJ1CidWxPDA

Anonymous said...

Sprm kes ikan bilis bukan main cepat meka bertindak sebab ikan bilis..ikan jerung mana mampu, kelak kena serang balik..so di mana kebebasan ketelusan ? aklah ubah nama aja yg kaya taukey yg ambil tender buat logo baru, buku baru, papan tanda baru, jual buku undang2 baru.. Jika byk sgt campur tangan polistik, sprm, jpj, polis, kastam, imigresenk, PBT tak boleh buat apa apa. Baik makan daripada buat kerja kenal hal, org atas pun mentedarah, kaya sepenggal jadi yb..atau jawatan besar yg ada ruang peluang buat duit..faham maksud kami org tak.

Anonymous said...

Tok Poji bersih cekap amanah!

Anonymous said...

Menyentuh kes berkaitan kekayaan seseorang akta pencegahan rasuah 2009 tidak memberi peruntukan untuk SPRM terus mengemukakan notis untuk seseorang mengistiharkan hartanya . Satu siasatan kesalahan rasuah berdasar apa apa tomahan perlu dibuat terlebih dahulu.Dalam erti kata lain adanya siasatan berhubung kes rasuah dibuat dan hasil dari pemberian rasuah seseorang itu mengubah bentuk hasil rasuah nya kepada harta berbentuk seperti rumah, kereta , barang kemas , tanah dan lain lain. Sesiapa yang mempunyai maklumat yang berkualiti terhadap sebarang perlakuan rasuah dan bukannya sekadar maklumat dengar dengar sahaja rasanya Ia sangat membantu SPRM atau Polis atau mana mana agensi penyiasatan lain dalam menyelesaikan sesuatu kes

Anonymous said...

he he..he.. SPRM??? kalau nak suruh siasat puak pembangkang ni,kena la tunggu pulohan tahun....kalau org umno/bn, esok pagi sebelum ayam berkokok waktu subuh dah tercegat depan rumah...siap bawak UTK lagi...he..he..he..

Anonymous said...

Anoymous 12:22

Terbaik........

Anonymous said...

Itulah hakikat SPRM yg ku harapkan hari ni... Yang org UMNO semua sangkut.. Tang puak2 pembangkang sentiasa tak cukup bukti lah.. Laporan salah prosedur.. Saksi tak ada..

ÀPA pENyaKit lah SPRM nih..?