Wednesday, January 16, 2013

PAS ADALAH PARTI BERTARAF LONGKANG.


sungguh low class
bertaraf kualiti longkang
presiden dan timbalan presiden cukup hamPAS.

keduanya buat u turn selepas majlis syoru pas keluarkan arahan arahan kalimah ALLAH tak boleh digunapakai oleh kapir.

low class punya presiden parti !
harap perut je besor, otak kosong.

minggu lepas bukan kemain kau keluarkan kenyataan kalimah ALLAH boleh kapir pakai.
semalam kau buat u turn pulak.

si kepala syiah mat sabu pun sama buat u turn.
ini semua nak selamatkan kerusi presiden dan timbalan presiden lah ni.

lihatlah sendiri macamana pas mempermainkan islam demi kemarukkan undi kapir.

parti penuh dengan pemimpin was was.
kejap ok.
kejap tak ok.

masturbasi politik sebegini cukup membahayakan kepada masa depan islam dan melayu.

3 minggu majlis syoru pas baru nak keluarkan fatwa.

ini pun satu kumpulan mangkuk, lembab dalam nak mengeluarkan pandangan.

betullah kata shahnon ahmad, bila kepala nya shit maka anak buahnya jugak shit.

perkara ni tak settle lagi.

131 comments:

Anonymous said...

GAP sila bawa video kenyataan dia dalam majlis dengan Lim Kit Siang dan Anwar yang bersetuju kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam dalam ibadat bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud sebenar mengikut bahasa asal Al-Quran.

Oppss, nanti dia kata video besi tak boleh dipercayai, semuanya dah diedit dan itu semua tipu. Biasalah alasan biasa pimpinan PAS, sanggup buat apa saja walaupun benda salah untuk selamatkan diri.

Kalau dia kata video besi dan tak boleh dipercayai, sila bawa keratan akhbar sampah sarap Harakah ini untuk tatapan dia, perutusan rasmi PAS itu ada nama dia lagi, sila lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sedarlah, janganlah sibuk nak berpolitik hingga tak peduli dosa pahala dan halal haram pula kerana kebenaran akan terbukti juga akhirnya, sedarlah.

Itulah Hadi Awang dan PAS, jangan nak konar baring semasa tengah Whilly, tak pasal-pasal dah terbabas dan terlentang kemudian terguling-guling atas jalan, sedarlah.

PAS mesti menyatakan pendirian yang jelas oleh Hadi Awang sendiri dengan membuat perutusan pendirian rasmi PAS sebab dia adalah Presiden PAS berhubung isu ini dalam Harakah, SuaraTakAdilLangsung dan Roket, biar semua pihak dalam Pakatan Rakyat samada PAS, PKR dan DAP tahu akan pendirian rasmi PAS sekarang ini. Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

aloya said...

PAShit!!!

Anonymous said...

GAP, sila bawak video dan kerata akhbar Harakah yang ada perutusan rasmi Hadi Awang yang merupakan pendirian rasmi PAS yang menyokong kalimah Allah yang dibenarkan digunakan oleh bukan Islam walapun tidak mencapai maksud sebenar mengikut bahasa asal Al-Quran, bawak depan Hadi Awang dan hempuk atas meja dia, biar dia belek puas-puas, itulah politik lagi secara melampau, tengah-tengah Whilly buat konar baring itu cari padahlah, terbabas dan terlentang atas jalan sambil terguling-guling atas jalan, sedarlah. Berlaku jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Haji hadi balajar samapi luar negara dlm pendidikan islam.. bab akidah asas pun x paham.. apa la..

mat sabun bjar pun art and design dkt uitm.. tpi x habis.. apa la..

PAS LOW Class..

Bomo melayu said...

Selepas ini aku harap GAP keluarkan balik Isu Amanat Hj Hadi dan Isu songlap duit Tabung Mamali...Isu tersebut hampir nak tenggelam sebab Isu kalimah Allah...biar Pemimpin2 Beruk Pas tak lela tidur,sesiapa yang belum baca buku Air Mata Dibumi Mamali sila dapatkan cepat,banyak cerita yang perlu diketahui...

Anonymous said...

Ada mana-mana pencacai haprak fuckatang yang boleh terangkang maksud Hadi boboiroy ni tak????

"Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam AMALAN MEREKA, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Apa yang dimaksudkan dengan AMALAN MEREKA tu???

-Menyanyi lagu negeri tu kah dimaksudkan "AMALAN MEREKA"???

-Atau, memakai logo atau lambang yang ada perkataan Allah kah dimaksudkan "AMALAN MEREKA"???

Cuba la terangkan sikit, tak paham la....

Anonymous said...

Sepi dunia tanpa pencacai. FB pun pencacai buat2 cite lain...musang berjanggut la..ikan belaga la...

Anonymous said...

Kepada puak-puak PAS, jika tidak percaya akan hakikat sebenar ini, sila lihat sendiri di sini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sila lihat perkara nombor 4, ada tercacat di situ bahawa:

"Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam AMALAN MEREKA, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Itu Harakah yang tulis, PAS tak mau saman Harakah sebab tulis macam inikah? Juak-juak PAS, sedarlah bahawa PAS hanya peralatkan agama untuk kepentingan politik, malahan sekarang ini selepas PAS jadi anjing suruhan DAP yang mana PAS telah dicucuk hidung dan diseret ke sana ke mari oleh DAP untuk menyalak nyaring demi kepentingan DAP, apakah PAS boleh diharapkan oleh orang bumiputera / Islam untuk mempertahankan hak bumiputera dan Islam? Sedarlah semua, terimalah hakikat ini walaupun amat pahit bagi juak-juak PAS yang suka tuduh macam-macam terhadap UMNO selama ini tetapi hakikatnya PAS lagi teruk. Insaflah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Nik ajis dan adi awang melacurkan agamanya demi kepentingan politik. Menjadi kewajipan kita perangi mereka ini.

Anonymous said...

syyhhh.. pencacai fuckatan dah tak berani datang sini. Takot kene hambat macam kambing jamnapari husam musang nanti..

Anonymous said...

Anonymous said...

Sepi dunia tanpa pencacai. FB pun pencacai buat2 cite lain...musang berjanggut la..ikan belaga la...


January 16, 2013 at 10:36 AM

--------------------------------------------------------------------

Mari kita serang blog-blog pembangkang, setiap komen kita di blog GAP kita buat salinan dalam blog pembangkang, biar mereka menggelupur tak tentu arah kerana makin tertekan.

Saya dah mula masuk blog Drs. Dzulkefly Ahmad, Pengarah Eksekutif Pusat Penyelidikan PAS. Dia cuba putar belit, tapi kita perlu mempertahankan kebenaran.

Tetapi jika nak komen di blog dia ini, selepas komen, pastikan komen anda terpapar dahulu, jika adan scroll down atau scroll up cursor, maka komen anda akan disekat oleh Drs. Dzul, taktik PAS takut komen yang tak mendapatkan untung kepada mereka walapun benar dari terpapar.

Sila lihat di sini:

http://drdzul.com/2013/01/15/keputusan-majlis-syura-tepati-realiti-semasa-dr-dzulkefly/

Marilah kita menyerang pembangkang, selama ini mereka serang kita, sekarang kita buat serangan balas besar-besaran di semua blog pembangkang biar mereka menggelitik tak tentu arah kerana kebenaran telah terbongkar.

Ayuhlah semua, kita ke medan tempur. Tapi jangan lupa dengan blog GAP, beri komen dulu di blog GAP dan blog-blog pro kerajaan yang lain, lepas itu kita buat salinan ke blog-blog termasuklah di facebook dan twitter pembangkang, kita buat preemptive strike sampai pembangkang longlai dalam PRU 13 nanti. Bersatulah semua penyokong kerajaan. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Langsi kata dia tak boleh nak kasi komen sebab dia tengah sibuk buat assignment. Banyak ASS dia kene ALIGNMENT kan balik... hehe

Anonymous said...

Muka dan kote bengkok terpampang depan video kamera pun dia kata besi.abis cam na lagi nak berbincang dengan orang flip flop cam ni.baik kecilk sedikit serban tu boleh kurang pening. orang macam ni pun nak nak diangkat jadi pm kalangkabutlah negara.

Anonymous said...

Pihak Barisan Nasional perlu membuat salinan kenyataan Hadi Awang dalam Harakah yang menyokong bukan Islam guna kalimah Allah walaupun tidak mencapai maksud sebenar dalam bahasa asal Al-Quran, kemudian cetak juga pendirian rasmi Majlis Syura PAS dan buatkan perbandingan kedua-dua pendirian yang bercanggah oleh PAS itu untuk diedarkan ke seluruh negara, malahan edarkan juga gambar Madrasah Salihiah yang telah dirobohkan.

Setiap kali ada kontroversi di pihak pembangkang, pihak Barisan Nasional perlu buat salinan dan edarkan kepada umum sebagai langkah serangan balas untuk menghancurkan kekuatan Pakatan Rakyat yang selama ini mereka kuat kerana menipu, menghasut dan berdemontrasi liar.

Pihak Barisan Nasional tidak boleh bertahan saja, buat serangan balas besar-besaran sampai Pakatan Rakyat longlai dan hancur sebelum PRU 13 nanti.

Berusaha untuk mempertahankan kebenaran dan menyelamatkan Malaysia dari dinodai oleh kejahatan Pakatan Rakyat. Selamatkan Malaysia demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

jadi terbuktilah mereka dan penyokong2 mereka telah kufur dengan tidak sengaja???

Anonymous said...

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

tula masalah dgn kerajaan BN ni, ada peluang xnak guna sebaiknya bak kata pepatah:

"..bagai buaya menolak bangkai"
"..ada bola tanggung xnak smash"

...lambat dlm menterjemahkan strategi dalam tindakan.

...pilihanraya adalah berkaitan strategi dan PROPAGANDA!

...kalau asik tunggu dan lihat xnak serang sampai lumat pada pakatan jahanam, alamatnya bersedialah kerusi bilik PM ditukar kepada si peliwat.

fikir-fikirkan

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

mana pak dee dan langsi dan yang seangkatan dengannya?

open minded sangat kan?

cepat2lah bertaubat wei..

Anonymous said...

Anonymous said...
jadi terbuktilah mereka dan penyokong2 mereka telah kufur dengan tidak sengaja???


January 16, 2013 at 11:05 AM

---------------------------------

Kalau diikutkan pendapat Harun din... begitulah jadinya. Pemimpin dan penganut fuckatan yang menyokong kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam dalam bible boleh jatuh kufur. Wallahualam...

Anonymous said...

Pas tutup mata telinga hati pada semua Isu isu ini!...Pas peduli apa semua nih!

Anonymous said...

Saya setuju . PAS dan UMNO adalah parti bertaraf longkang . Undilah DAP .

Anonymous said...

LORI JUal Tilam >.....TilaM tilam..Tilam tilam...tilam lama tukar Baru! tilam lama tukar BarU..tilam Lama tarak kaw..tilam Baru ada kaw kaw !!.....< Ostat 3 pagi tukar Tilam!

Anonymous said...

dap parti bertaraf babi...HARAAAAAM!!!

hehehe

usin said...

aku nk bersangka baik kali ini. mungkin presiden dan timbalan pas ni ingat dgn membenarkan penggunaan kalimah Allah oleh bukan islam walaupun bukan dgn maksud sebenar Allah itu esa, akan mendekatkan diri bukan islam kpd agama Islam. yg presiden dan timbalan serta juga mursyidulnya sekali tidak faham atau buat2 bangang tak faham ialah gerakan kafir utk memurtadkan penganut Islam dgn taktik ini. lemah minda dan hodoh serba serbi kalau langsung tidak memahami agenda kafir terhadap penganut Islam. tidak sekali2 kafir itu redha dgn Islam sehinggalah penganut Islam itu bersama mereka. dan inilah yg terjadi. kepala, leher dan anggota utama parti yg kononnya memperjuangkan Islam sebagai addin sudah bersama mereka. berjayalah mereka serta melentok layulah Islam. rosak dan jahanam Islam adalah kerana pejuang Islam (kononnya) tidak istiqomah dgn perjuangan agama Islam, tetapi istiqomah dgn kuasa dan putrajaya. sebab itu limkitsiang, guaneng dan karpal senyum gembira bila penganut Islam dh berpecah belah. dosa2 ini wajar dikongsi bersama oleh si gila kuasa beragama Islam dlm pas dan pkr.....

Anonymous said...

Anonymous said...

Saya setuju . PAS dan UMNO adalah parti bertaraf longkang . Undilah DAP .
January 16, 2013 at 11:15 AM

------------------------------------------------

Pecacai Pakatan Rakyat dah kepanasan, bila masa PAS nak adakan forum dengan DAP bincang pasal isu kalimah Allah ini berdasarkan pendirian DAP dan pendirian Majlis Syura PAS?

Malahan dah alang-alang buat forum itu, adakan sekali forum mengenai kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat apa dah jadi, adakah PAS dan DAP berani untuk adakan forum sedemikian?

Ajak semua media di seluruh dunia, malahan RTM dan TV3 saya percaya boleh berikan waktu siaran langsung sampai 5 jam untuk tujuan tersebut.

Sila ajak semua pimpinan akar umbi PAS, PKR dan DAP serta penyokong-penyokong ketiga-tiga parti haprak itu untuk sama-sama mendengarkan hujah PAS dan DAP berkenana isu kalimah Allah, hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat.

Ahli panel adalah Nik Aziz, Hadi Awang, Karpal Singh, Lim Kit Siang, dan Anwar Ibrahim, nak bagi adil pula, moderatornya adalah Nasruddin Hassan Tantawi dan Nga Kor Ming. Ada berani PAS dan DAP sahut cabaran ini?

Kalau tak berani bermakna PAS dan DAP bukan lagi parti bertaraf longkang, tapi sudah teruk jadi bertaraf kumbahan najis di loji kumbahan. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Tukang Komen said...

KAFIR TAK BOLEH GUNA KALIMAH ALLAH.

Ceramah anjuran pas sering menggunakan penceramah2 kafir dan mereka ini pula sengaja menggunakan ayat2 suci alquraan dan menjerit 'TAKBIR'serta disambut laungan sama oleh penganut pas yg jahil.

Majlis Syura juga wajib menegur perbuatan sedemikian rupa. Majlis jagan alpa dan tidur. Jangan tunggu desakan dari bawah baru nak bertindak. Sekiranya Majlis ini aktif dan berani kerana benar amanat hadi dah lama diselesaikan.

Presiden dan timbalan presiden bersama mursyidul am telah gagal memperjuangkan islam.Bahkan mereka telah menjual demi DAP dan politik. TERBUKTI Nik Ajis dan Hadi pembelit agama. Ayat2 suci ditafsir sesuka hati. Mereka berdua ni ulama yang bodoh sombong bangang.

Anonymous said...

Aku tak dengar plak Hadi/Nickke/Sabu minta maaf secara terbuka kerana bagi kebenaran non-muslim mengguna nama allah dalam bible versi melayu. Mungkin mereka maksum kot? Padan muka hangpa ye 3 stoges Hadi/Nickke/Sabu yang tak tau malu buat kenyataan u-turn. nampak sangat jahil agama kena p belajaq lagi no!

Anonymous said...

Bilakah PAS nak adakan sidang media mengenai pendirian mereka yang beria-ia mahu dan telah pun merobohkan Madrasah Salihiah yang merupakan madrasah yang dibina di atas tanah wakaf khas dan telah berusia lebih dari 100 tahun kerana PAS nak buat 'shopping complex' Aman Sentral dan madrasah itu dipindahkan ke tempat lain 200 meter dari tapak asal? Kononnya untuk pembangunan.

Kemudian adakan sidang media pada masa yang sama menerangkan pasal apa mereka beria-ia pertahankan lokasi kubur cina di Pengerang atas alasan tempat bersejarah dan maruah orang cina sedangkan kerajaan bukannya nak robohkan sesuka hati kubur itu, kubur itu akan dipindahkan ke tempat lain. Malahan kerajaan juga membuat pembangunan di Pengerang itu iaitu projek RAPID.

Apakah bezanya Aman Sentral dengan projek RAPID kerana kedua-duanya adalah projek pembangunan? Mengapakah PAS boleh mempertahankan kubur cina tetapi sibuk merobohkan madrasah yang sudah berusia lebih 100 tahun dan di atas tanah wakaf khas.

Jika PAS kata Aman Sentral adalah projek pembangunan, maka projek RAPID di Pengerang juga projek pembangunan.

Jika PAS kata kubur cina itu lokasi bersejarah dan maruah orang cina, maka Madrasah Salihiah juga bangunan bersejarah, pasal apa kubur cina dipertahankan sedangkan Madrasah Salihiah beria-ia benar dirobohkan oleh PAS?

Sila beri penjelasan berhubung perkara ini.

Semoga PAS boleh membuat sidang media untuk membetulkan perkara ini dan adakan perutusan khas yang ditandatangani oleh Nik Aziz dan Hadi Awang di dalam Harakah, SuaraTakAdilLangsung dan Roket serta media-media luar negara dan hantar sesalinan kepada Sheikh Qardawi untuk pengetahuan dia dan komen dia berhubung perkara tersebut.

Berlaku jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

sedara usin,

aku pun asalnya berfikiran camtu jugak. mgkn depa tu nak mendekatkan kafirun tu pada Islam..

tapi selepas ambilkira segala pro dan kontra, nampaknya keburukan lebih banyak drpd kebaikan.

sebab itu aku tak sokong. yang herannye, depa yang mengaku sbg ulamak pulak tak terfikir kesan buruk tindakan depa. kalau mat sabu tu aku tak kisah la sebab dia mmg bukan ulamak..yang depa berdua ni dan sorang bekas mufti tu????...aduhai..

Anonymous said...

DAP bila nak buat penjelasan berhubung bagaimana Ngeh dan Nga bersaudara boleh ada banyak duit beli syarikat pembalakan dan dapat konsesi tanah di Kelantan lebih dari 4000 ekar bernilai RM 30,000,000.00?

Malahan isu penyelewengan projek kerajaan negeri di DUN Seri Kembangan hingga menyebabkan kematian Teoh Beng Hock bila nak siasat melalui SELCAT untuk didedahkan kepada umum apa sebenarnya yang dah berlaku?

Isu isteri Nga Kor Ming dapat projek menjahit pakaian melibatkan sebutharga kerajaan negeri Perak semasa Pakatan Rakyat berkuasa di Perak apa cerita, bila jawatankuasa disiplin DAP nak bersidang dan umumkan keputusannya dalam semua media di negara ini?

DAP parti haprak, perosak, penipu, penghasut, dan pemusnah keamanan.

CAT konon, blah lah, alim kucing sajalah, depan orang ramai bukan main sopan, belakang orang bukan main gelojoh, itulah DAP penipu dan penghasut perosak keamanan. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

JANGAN UNDI DAP. SEBAB ITU PARTI GAG..KALAU ADA ISU, GAG ORDER..ADA KES, GAG ORDER.

TELUS SANGATLAH KONON..HAIYAAAA..KASI GAG SAJA SAMA DAP. TOKSAH UNDI DAP.

Anonymous said...

Salam En. Mohamad, simpan sikit-sikit peluru tu untuk kegunaan akan datang. Kita boleh guna dah dekat PRU nanti, aku rasa GAP pun ade strategi, tapi rileks pelan-pelan kayuh.... hehe. Sekadar nasihat dari seorang sahabat...

Bomo Melayu said...

Kita menentang PAS bukan kerana dia PAS,kita menentang PAKATAN bukan kerana dia PAKATAN.tetapi kita menentang kerana,kerana,kerana,kerana dia telah meniru gaya YAHUDI memutar belitkan fakta Agama Islam,menjual maruah Agama,Memecah belahkan Umat Islam...percayalah kalau kita melawan Puak puak ini terutama Pemimpin2 PAS(Parti Ajaran Sesat) DAP dan PKR (Parti Kelentong Rakyat).....kita akan hidup aman didunia dan akhirat...Amin..

Amanat Bomo Melayu..

Anonymous said...

Bila pula Majlis Syura PAS nak berbincang mengenai sekutu PAS dalam Dewan Himpuanan Penyokong PAS yang mana terdiri dari bukan Islam yang sibuk membaca Al-Quran walaupun mereka tak faham pun maksud sebenar Al-Quran, kerana kalau mereka faham, tentu mereka dah masuk Islam.

Lagi satu, macam mana pula dengan tindakan pimpinan DAP yang bukan Islam memetik ayat Al-Quran sesuka hati hingga membacanya pun tunggang langgang seperti Nga Kor Ming di Perak sebelum ini?

Bilakah Majlis Syura nak bermesyuarat lagi untuk bincangkan isu di atas? Malahan ajak sekali Hadi Awang, jangan pinggirkan dia kerana di adalah Presiden PAS, bukannya tukang cuci tandas di pejabat PAS.

Malahan nanti kenyataan keputusan mesyurat Majlis Syura, Hadi Awang pun patut tandatangan keputusan mesyurat tersebut kerana dia adalah Presiden PAS dan bukannya tukang kebun di rumah Nik Aziz.

Rakyat menantikan apakah Majlis Syura PAS masih ada gigi atau semua gigi telah dicabut oleh Karpal Singh dan pimpinan DAP untuk jadi pak turut saja.

Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
Salam En. Mohamad, simpan sikit-sikit peluru tu untuk kegunaan akan datang. Kita boleh guna dah dekat PRU nanti, aku rasa GAP pun ade strategi, tapi rileks pelan-pelan kayuh.... hehe. Sekadar nasihat dari seorang sahabat...

January 16, 2013 at 11:46 AM

--------------------------------------------------

Tak apa tembak semua, peluru banyak, kasi tembak sampai lunyai Pakatan Rakyat ni, biar sebelum PRU 13 mereka dah terkulai dan hancur punah ranah. Senang sikit Barisan Nasional nak bangunkan negara sekiranya Pakatan Rakyat jembalang ini dah dihapuskan. Selamatkan Malaysia, undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Nik Aziz kata orang kafir boleh guna kalimah Allah agar mereka mendekatkan diri dengan Islam. Lepas dihentam sampai KO oleh orang PAS sendiri akhirnya lari lintang pukang tukar haluan orang kafir yang guna Kalimah Allah adalah 'mengarut'. Sebenarnya si tua kutok itu sendiri yang 'mengarut' kerana mengeluarkan bermacam macam fatwa songsang dan melelong kalimah Allah kepada kafir.

Anonymous said...

Anonymous said...
Salam En. Mohamad, simpan sikit-sikit peluru tu untuk kegunaan akan datang. Kita boleh guna dah dekat PRU nanti, aku rasa GAP pun ade strategi, tapi rileks pelan-pelan kayuh.... hehe. Sekadar nasihat dari seorang sahabat...

January 16, 2013 at 11:46 AM

----------------------------------------------

Kita menembak guna peluru dulu, bagi lembik Pakatan Rakyat, bila mereka dah pening kepala, serabut perut dan tunggang langgang, dekat-dekat PRU 13 nanti kita lancarkan peluru berpandu dengan peledak nuklear pula kepada Pakatan Rakyat, lanyak mereka cukup-cukup hingga mereka tak ada ruang untuk meneruskan penipuan yang lain, biarkan mereka terkontang kanting dan terkulat-kulat nak menangani semua peluru yang ditembak oleh kita itu.

Kepada Pakatan Rakyat, sila buat pendirian sebagaimana soalan saya ini:

Bila pula Majlis Syura PAS nak berbincang mengenai sekutu PAS dalam Dewan Himpuanan Penyokong PAS yang mana terdiri dari bukan Islam yang sibuk membaca Al-Quran walaupun mereka tak faham pun maksud sebenar Al-Quran, kerana kalau mereka faham, tentu mereka dah masuk Islam.

Lagi satu, macam mana pula dengan tindakan pimpinan DAP yang bukan Islam memetik ayat Al-Quran sesuka hati hingga membacanya pun tunggang langgang seperti Nga Kor Ming di Perak sebelum ini?

Bilakah Majlis Syura nak bermesyuarat lagi untuk bincangkan isu di atas? Malahan ajak sekali Hadi Awang, jangan pinggirkan dia kerana di adalah Presiden PAS, bukannya tukang cuci tandas di pejabat PAS.

Malahan nanti kenyataan keputusan mesyurat Majlis Syura, Hadi Awang pun patut tandatangan keputusan mesyurat tersebut kerana dia adalah Presiden PAS dan bukannya tukang kebun di rumah Nik Aziz.

Rakyat menantikan apakah Majlis Syura PAS masih ada gigi atau semua gigi telah dicabut oleh Karpal Singh dan pimpinan DAP untuk jadi pak turut saja.

Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Salleh said...

Kalau pembaca ni penyokong DAP, get lost ye. Ni utk penyokong2 PAS especially, dan penyokong islam PKR yg tegar dan buat2 bodo. Sila lihat link ni, dan guna otak, fikir2 la balik org DAP anggap PAS tu mcm mane. Sama mcm org melayu kt singapore, third class citizen. Dipandang rendah walaupn satu negara. Nk jadi cmtu? Sama mcm PAS dlm PR, kehadiran PAS dlm PR sbg pemberat undi je, tu je. Not more than that. Seolah2 PAS dlm PR tu, third class party. Segala hala tuju DAP dan PKR yg tentukan. Ckp PAS dlm PR, x laku. Sila pegi ke link tu.

http://normanfernandez.blogspot.com/

Terima Kasih

aPEK tUA said...


Saya setuju . PAS dan UMNO adalah parti bertaraf longkang . Undilah DAP

PI MAMPOS SAMA DAP.. DAP dungu matematik.. kiraan DAP..1,2,3,,14,15,16,37,38,39 dan seterusnya.. mengira pun bangang.. itu olang DAP banyak bodo lo.. itu kira-kira manyak molo.. kena bilaja balik lo..

UNDILAH BN TETAP STEADY DARI DULU KINI DAN MASA HADAPAN.

BRIM KASI TAMBAH LO..

Anonymous said...

TAKPE..
AKU SUKA STYLE EN. MOHAMMAD YANG TEMBAK MACAM PAKAI MACHINE-GUN. DONT WORRY. UNLIMITED AMMO.

BIAR GENG LAIN TEMBAK STYLE SHOT-GUN JE..SEKALI TEMBAK BERTERABUR PENCACAI PR SEMUA.

Anonymous said...

Anonymous said...
Nik Aziz kata orang kafir boleh guna kalimah Allah agar mereka mendekatkan diri dengan Islam. Lepas dihentam sampai KO oleh orang PAS sendiri akhirnya lari lintang pukang tukar haluan orang kafir yang guna Kalimah Allah adalah 'mengarut'. Sebenarnya si tua kutok itu sendiri yang 'mengarut' kerana mengeluarkan bermacam macam fatwa songsang dan melelong kalimah Allah kepada kafir.

January 16, 2013 at 11:51 AM

------------------------------------------------------------------

Nik Aziz tengah syok Whilly dengan Hadi Awang, tiba-tiba nampak sekatan jalan raya, dia terus buat konar baring nak larikan diri, dia juga tendang motor Hadi Awang hingga terbabas langgar pokok untuk mengelakkan dirinya ditahan. Nik Aziz pula jatuh terlentang sampai terguling-guling atas jalan, nak selamatkan diri punya pasal dia sempat lagi tikam Hadi Awang dari belakang supaya Hadi Awang saja yang kena dan dia boleh larikan ikut hutan. Kedudukan punya pasal kawan sendiri pun sanggup diperbuat dengan begitu kejam, PAS cakap besar, tapi tin kosong sajalah, ting tong, ting tong, itulah PAS. Sedarlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
TAKPE..
AKU SUKA STYLE EN. MOHAMMAD YANG TEMBAK MACAM PAKAI MACHINE-GUN. DONT WORRY. UNLIMITED AMMO.

BIAR GENG LAIN TEMBAK STYLE SHOT-GUN JE..SEKALI TEMBAK BERTERABUR PENCACAI PR SEMUA.

January 16, 2013 at 11:58 AM

----------------------------------------

Dekat nak hampir PRU 13 nanti kita lancarkan peluru berpandu yang ada peledak nuklear pula, biar ranap Pakatan Rakyat perosak masyarakat ini.

Kita perlu teruskan menembak Pakatan Rakyat supaya mereka tak sempat nak lancarkan serangan baru kepada kerajaan, teruskan usaha semua kawan-kawan, kita satu kem, kena bersatu padu untuk menumbangkan gerombolan komunis Pakatan Rakyat demi kesejahteraan Malaysia yang tercinta ini. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Tak apa tembak semua, peluru banyak, kasi tembak sampai lunyai Pakatan Rakyat ni, biar sebelum PRU 13 mereka dah terkulai dan hancur punah ranah. Senang sikit Barisan Nasional nak bangunkan negara sekiranya Pakatan Rakyat jembalang ini dah dihapuskan. Selamatkan Malaysia, undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

January 16, 2013 at 11:51 AM

---------------------------------

PRU-13 ni memang nak mampuskan fuckatan dari kerusi Parlimen dan negeri-negeri, itu sudah jadi kewajipan kita bukan kerana kita rakus mahu bolot semua, tapi menyampah dengan tingkah laku mereka sepanjang bergelar MP-MP dan ADUN-ADUN, berlagaknya mengalahkan dewa-dewi dalam cerita Cina pula.

Cuma, terpulanglah.... jika ada isu berkaitan, kita selidiki sehingga ke akar umbi, tak terus percaya dengan dakwaan dari parti fuckatan. Kerana selama ini pun, tiada satu dakwaan mereka yang benar-benar sahih, semuanya hanya berdasarkan hearsay atau cakap-cakap khabar angin je. Tiba masa yang sesuai, bongkarkan segala penipuan mereka... biar mereka lunyai selunyainya....begitu baru puas hati. Hehe...

Anonymous said...

Anonymous said...
TAKPE..
AKU SUKA STYLE EN. MOHAMMAD YANG TEMBAK MACAM PAKAI MACHINE-GUN. DONT WORRY. UNLIMITED AMMO.

BIAR GENG LAIN TEMBAK STYLE SHOT-GUN JE..SEKALI TEMBAK BERTERABUR PENCACAI PR SEMUA.

January 16, 2013 at 11:58 AM

----------------------------------------

Dekat nak hampir PRU 13 nanti kita lancarkan peluru berpandu yang ada peledak nuklear pula, biar ranap Pakatan Rakyat perosak masyarakat ini.

Kita perlu teruskan menembak Pakatan Rakyat supaya mereka tak sempat nak lancarkan serangan baru kepada kerajaan, teruskan usaha semua kawan-kawan, kita satu kem, kena bersatu padu untuk menumbangkan gerombolan komunis Pakatan Rakyat demi kesejahteraan Malaysia yang tercinta ini. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Salleh said...

Semua pemimpin2 PAS yang sokong guna kalimah dulu, tetiba buat lap kona baring ala2 Valentino Rossi. Best kalau sesape leh buat video kat youtube. Sronok tonton. Laporan dalam akhbar hari ni, dari sumber dalaman PAS, nik aziz terpaksa buat u-turn setelah sebhg ahli dlm majlis syura tu nk kuar PAS kalau PAS masih nk benarkn kalimah dipakai bkn islam dlm bible. Sye tahu antara ulama PAS yg paling dihormati ahli, termasuk juga oleh org2 UMNO, walaupn berlainan parti. Antara bnyk2 ulama PAS, dia antara paling konsisten, ade kredibiliti. Kalau dia kuar, abis ahli2 ramai ikut dia, lumpuh PAS. Sye rasa semua org tau siapa ulama tu dlm majlis syura.

Anonymous said...

aPEK tUA said...

Saya setuju . PAS dan UMNO adalah parti bertaraf longkang . Undilah DAP

PI MAMPOS SAMA DAP.. DAP dungu matematik.. kiraan DAP..1,2,3,,14,15,16,37,38,39 dan seterusnya.. mengira pun bangang.. itu olang DAP banyak bodo lo.. itu kira-kira manyak molo.. kena bilaja balik lo..

UNDILAH BN TETAP STEADY DARI DULU KINI DAN MASA HADAPAN.

BRIM KASI TAMBAH LO..


January 16, 2013 at 11:57 AM

--------------------------------

BR1M mau tambah, kasi fuckatan hilang dari peta Malaysia la lepas PRU-13 ni. Banyak cakap je dalam Parlimen, tapi kerja satu habuk pun tarak. Hanya pandai demo sana sini je... hehe

Anonymous said...

Salleh said...
Semua pemimpin2 PAS yang sokong guna kalimah dulu, tetiba buat lap kona baring ala2 Valentino Rossi. Best kalau sesape leh buat video kat youtube. Sronok tonton. Laporan dalam akhbar hari ni, dari sumber dalaman PAS, nik aziz terpaksa buat u-turn setelah sebhg ahli dlm majlis syura tu nk kuar PAS kalau PAS masih nk benarkn kalimah dipakai bkn islam dlm bible. Sye tahu antara ulama PAS yg paling dihormati ahli, termasuk juga oleh org2 UMNO, walaupn berlainan parti. Antara bnyk2 ulama PAS, dia antara paling konsisten, ade kredibiliti. Kalau dia kuar, abis ahli2 ramai ikut dia, lumpuh PAS. Sye rasa semua org tau siapa ulama tu dlm majlis syura.

January 16, 2013 at 12:03 PM

-------------------------------------------------

Nik Aziz, Hadi Awang dan Mat Sabu buat konar baring sambil menunggang Vespa Lambretta secara Whilly, terus terbabas tak tau nak kawal lagi dah, jatuh terlentang terguling-guling atas jalan, lepas tu jadi jiwa kacau menyalahkan media atas segala kesalahan mereka sedangkan kenyataan rasmi PAS berhubung itu itu disiarkan juga oleh Harakah, kalau begitu sila pecat semua pekerja Harakah kerana buat putar belit sebagaimana tuduhan terbaru Hadi Awang sekarang ini.

Lihat ini kenyataan rasmi PAS:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sila lihat perkara nombor 4, ada tercacat di situ bahawa:

"Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam AMALAN MEREKA, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Itulah, nak konar baring apa lagi, dah naik Vespa Lambretta, siap Whilly lagi kemudian konar baring pula, cari padahlah, tak sesuai dengan keadaan mereka ini. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

aku percaya hadi dan nik aziz buat kona baring tu sebab mencegah daripada terus hilang sokongan melayu islam negara ini. semua pasal politik je. takdenya pasal nak tarbiyah ke, pasal agama ke..bayangkan, sedangkan orang2 pas sendiri menentang..tak haru ke? dekat2 pilihanraya pulak tu...
nak tak nak terpaksalah kona baring beb..

Anonymous said...

Anonymous said...
Salleh said...
Semua pemimpin2 PAS yang sokong guna kalimah dulu, tetiba buat lap kona baring ala2 Valentino Rossi. Best kalau sesape leh buat video kat youtube. Sronok tonton. Laporan dalam akhbar hari ni, dari sumber dalaman PAS, nik aziz terpaksa buat u-turn setelah sebhg ahli dlm majlis syura tu nk kuar PAS kalau PAS masih nk benarkn kalimah dipakai bkn islam dlm bible. Sye tahu antara ulama PAS yg paling dihormati ahli, termasuk juga oleh org2 UMNO, walaupn berlainan parti. Antara bnyk2 ulama PAS, dia antara paling konsisten, ade kredibiliti. Kalau dia kuar, abis ahli2 ramai ikut dia, lumpuh PAS. Sye rasa semua org tau siapa ulama tu dlm majlis syura.

January 16, 2013 at 12:03 PM

-------------------------------------------------

Nik Aziz, Hadi Awang dan Mat Sabu buat konar baring sambil menunggang Vespa Lambretta secara Whilly, terus terbabas tak tau nak kawal lagi dah, jatuh terlentang terguling-guling atas jalan, lepas tu jadi jiwa kacau menyalahkan media atas segala kesalahan mereka sedangkan kenyataan rasmi PAS berhubung itu itu disiarkan juga oleh Harakah, kalau begitu sila pecat semua pekerja Harakah kerana buat putar belit sebagaimana tuduhan terbaru Hadi Awang sekarang ini.

Lihat ini kenyataan rasmi PAS:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sila lihat perkara nombor 4, ada tercacat di situ bahawa:

"Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam AMALAN MEREKA, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Itulah, nak konar baring apa lagi? Dah naik Vespa Lambretta, siap Whilly lagi kemudian konar baring pula, cari padahlah, tak sesuai dengan keadaan mereka ini. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Salleh said...
Semua pemimpin2 PAS yang sokong guna kalimah dulu, tetiba buat lap kona baring ala2 Valentino Rossi. Best kalau sesape leh buat video kat youtube. Sronok tonton. Laporan dalam akhbar hari ni, dari sumber dalaman PAS, nik aziz terpaksa buat u-turn setelah sebhg ahli dlm majlis syura tu nk kuar PAS kalau PAS masih nk benarkn kalimah dipakai bkn islam dlm bible. Sye tahu antara ulama PAS yg paling dihormati ahli, termasuk juga oleh org2 UMNO, walaupn berlainan parti. Antara bnyk2 ulama PAS, dia antara paling konsisten, ade kredibiliti. Kalau dia kuar, abis ahli2 ramai ikut dia, lumpuh PAS. Sye rasa semua org tau siapa ulama tu dlm majlis syura.

January 16, 2013 at 12:03 PM

---------------------------------

Jangan lupa, dalam video utube tu kasi tambah adegan pork nick dan hadey boboiroy lari malam ikut pintu belakang jugak tau...hehe

Anonymous said...

Iblis pada asalnya sangat patuh kepada penciptanya. Kesombongan menyebabkan mereka dihalau dari syorga. Sifat sombong membuta tuli ini ada pada hj hadi dan nik aziz. Apa sangatlah ulama mereka itu jika dibandingkan dengan ilmu iblis ketika di syorga. Sedangkan iblis yang berada disyorga pun boleh sesat tidak mustahil ularmak dua orang ni sesat dan menyesatkan kerana sombong.

Anonymous said...

Bro semua, tolong korek siapa Bawani A/P Kanniapan listen, listen, listen ni. Menyampah pulak aku dengar bila puak fuckatan backup baik kat mahasewel tu...

Salleh said...

Betul2, ckp je lebih, kerja kuat x nk. Bljr kuat xnk. Semua nk free. Bnyk cantik. Demo kuat je mau. Itulah yg jadi kt salah seorg pemimpin PAS, x lain x bukan MAT SABUN. Mau demo je kuat, smpi pelajaran keciciran. Itulah yg menjadi ikutan sebhg budak2 IPT yg sokong PR. Bljr kuat x nk. Demo kuat mau. Pastu nk duit pinjaman jd free. Low class.

Salleh said...

Cuba bca kt link ni psal Bavani tu

http://www.negarakita.com/Post-650405-Pas+Jadi+Batu+Api+Dalam+Isu+Bawani+A_P+Kanniapan

Anonymous said...

Anonymous said...
Bro semua, tolong korek siapa Bawani A/P Kanniapan listen, listen, listen ni. Menyampah pulak aku dengar bila puak fuckatan backup baik kat mahasewel tu...

January 16, 2013 at 12:13 PM

-------------------------------------------------

Ada juga terbaca dalam Harakah, tapi PAS perlu sedar yang mereka memecat Dr. Hasan Ali dan menindas Nasharuddin Mat Isa kerana kelantangan kedua-duanya itu menentang perbuatan pluralisma DAP, macam mana pula? Kononnya kebebasan, blah la kebebasan tengkorak PAS sajalah kerana Dr. Hasan Ali dipecat tanpa diberi peluang membela diri, malahan Nasharuddin Mat Isa ditekan dengan begitu kejam oleh pimpinan PAS kerana PAS lebih rela menggembirakan DAP daripada mempedulikan kebenaran yang hendak dipertahankan oleh Dr. Hasan Ali dan Nasharuddin Mat Isa kerana pada PAS kebenaran nombor kesejuta, yang utama adalah undi dan kuasa itu yang utama dan boleh buat apa demi undi dan kuasa hatta jadi anjing suruhan kepada DAP dalam Pakatan Rakyat seperti sekarang ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Tiba-tiba... Al-Juburi tarik balik saman terhadap Khairy


Angin tidak, guruh tidak, tiba-tiba pagi ini ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tarik balik saman malu RM100juta yang difailkan beliau terhadap Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin pada September 2007.

Kes yang banyak kali tertangguh tersebut sepatutnya mula dibicarakan hari ini dengan Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali dan Senator Ezam Mohamad Nor akan dipanggil menjadi saksi bagi pihak Khairy.

Namun Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur diberitahu pagi ini bahawa Anwar ingin menarik balik saman malu tersebut tanpa kos.

Khairy yang dihubungi Agendadaily mengesahkan perkara tersebut dan mengatakan bahawa tiada permohonan maaf yang dibuat oleh pihaknya.

"(Anwar) Minta saya kata saya tidak cakap apa yang dilaporkan dalam berita,"katanya.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam diberitahu reputasi Anwar tidak terjejas ekoran kenyataan Khairy dalam satu ceramah politik di Kuala Kangsar, Perak enam tahun lepas.

Peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah berkata reputasi Anwar sudah pun terjejas ekoran pertuduhan salah guna kuasa dan liwat yang dihadapinya di mahkamah sebelum ini.

Sehubungan itu, Muhammad Shafee yang mewakili Khairy berkata pihaknya akan bergantung kepada semua kes berkenaan dalam tindakan saman fitnah RM100 juta yang difail Anwar terhadap Khairy pada 7 September 2007.

Muhammad Shafee berkata demikian ketika menjawab pertanyaan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Su Geok Yiam sama ada kes itu relevan dalam perbicaraan saman fitnah Anwar terhadap Khairy.

Anwar mendakwa Khairy, yang ketika itu Timbalan Ketua Pemuda Umno, mengeluarkan kenyataan fitnah terhadapnya dalam satu majlis politik di Kuala Kangsar pada Ogos 2007, yang kemudian disiarkan media cetak dan elektronik pada 3 Ogos tahun sama.

Sementara itu, ketika menjawab soalan Muhammad Shafee pada prosiding Selasa, Anwar berkata kenyataan tersebut secara tersirat menggambarkan beliau sebagai tidak pernah memperjuang kepentingan politik bangsa Melayu di negara ini.-16/1/2013

-------------------------------

Dah tak boleh nak lawan, tangguh.. tangguh.. tangguh... akhirnya tarik diri....

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

bawah ni??

dia tu memang pencacai pakatan. hari tu kalah pilihanraya kampus.so suka provoke je. dah nama pun pencacai pakatan rakyat.

Anonymous said...

TARIK BALIK? KAH KAH KAH

BILALAH AGAKNYA DIA NAK SAMAN S.K YE?

HEHEHE

Anonymous said...

Anonymous said...
aPEK tUA said...

Saya setuju . PAS dan UMNO adalah parti bertaraf longkang . Undilah DAP

PI MAMPOS SAMA DAP.. DAP dungu matematik.. kiraan DAP..1,2,3,,14,15,16,37,38,39 dan seterusnya.. mengira pun bangang.. itu olang DAP banyak bodo lo.. itu kira-kira manyak molo.. kena bilaja balik lo..

UNDILAH BN TETAP STEADY DARI DULU KINI DAN MASA HADAPAN.

BRIM KASI TAMBAH LO..


January 16, 2013 at 11:57 AM

---------------------------------------

DAP begitu lembab matematik ambil masa lebih kurang 3 minggu untuk selesai pengiraan hanya lebih sikit 1800 undi dalam pemilihan CEC.

Bak kata Timbalan Perdana Menteri, kalau tak sampai 2000 undi pun ambil sampai dekat 3 minggu nak kira dan tunggang langgang tak reti nak kira, macam mana pula dengan berbilion-bilion yang mereka idam-idamkan itu?

Macam mana undi Zairil Khir Johari boleh bertambah sehingga lebih dari 500 undi? Apakah petugas pemilihan CEC DAP tak reti membaca dan tak reti mengira? Ambiga perlu adakan perhimpunan BERSIH untuk membersihan penyelewengan DAP, itu pun kalau jujurlah. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
Tiba-tiba... Al-Juburi tarik balik saman terhadap Khairy


Angin tidak, guruh tidak, tiba-tiba pagi ini ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tarik balik saman malu RM100juta yang difailkan beliau terhadap Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin pada September 2007.

Kes yang banyak kali tertangguh tersebut sepatutnya mula dibicarakan hari ini dengan Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali dan Senator Ezam Mohamad Nor akan dipanggil menjadi saksi bagi pihak Khairy.

Namun Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur diberitahu pagi ini bahawa Anwar ingin menarik balik saman malu tersebut tanpa kos.

Khairy yang dihubungi Agendadaily mengesahkan perkara tersebut dan mengatakan bahawa tiada permohonan maaf yang dibuat oleh pihaknya.

"(Anwar) Minta saya kata saya tidak cakap apa yang dilaporkan dalam berita,"katanya.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam diberitahu reputasi Anwar tidak terjejas ekoran kenyataan Khairy dalam satu ceramah politik di Kuala Kangsar, Perak enam tahun lepas.

Peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah berkata reputasi Anwar sudah pun terjejas ekoran pertuduhan salah guna kuasa dan liwat yang dihadapinya di mahkamah sebelum ini.

Sehubungan itu, Muhammad Shafee yang mewakili Khairy berkata pihaknya akan bergantung kepada semua kes berkenaan dalam tindakan saman fitnah RM100 juta yang difail Anwar terhadap Khairy pada 7 September 2007.

Muhammad Shafee berkata demikian ketika menjawab pertanyaan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Su Geok Yiam sama ada kes itu relevan dalam perbicaraan saman fitnah Anwar terhadap Khairy.

Anwar mendakwa Khairy, yang ketika itu Timbalan Ketua Pemuda Umno, mengeluarkan kenyataan fitnah terhadapnya dalam satu majlis politik di Kuala Kangsar pada Ogos 2007, yang kemudian disiarkan media cetak dan elektronik pada 3 Ogos tahun sama.

Sementara itu, ketika menjawab soalan Muhammad Shafee pada prosiding Selasa, Anwar berkata kenyataan tersebut secara tersirat menggambarkan beliau sebagai tidak pernah memperjuang kepentingan politik bangsa Melayu di negara ini.-16/1/2013

-------------------------------

Dah tak boleh nak lawan, tangguh.. tangguh.. tangguh... akhirnya tarik diri....

kah kah kah kah kah kah

January 16, 2013 at 12:17 PM

------------------------------------------------

Mana dia jam Omega kau Anwar? Kata simpan dalam rumah, jam tangan untuk dipakai di tangan, bukannya untuk disimpan dalam rumah, apa lagi yang boleh dipertikaikan?

Pakatan Rakyat sudah pening, sudah keliru, bom petrol yang hendak dilempar kepada kerajaan telah meletup dalam tangan Pakatan Rakyat sendiri, dah malu macam-macam alasan diberikan. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Perantau Tua said...

Kutuk mengutuk tak selesai masalah kawan-kawan. Yang mengutuk dan kena kutuk tu sebangsa pulak. Jom la kawan-kawan kita fikirkan yang terbaik untuk anak cucu kita. Aku pun tak menganut mana-mana parti politik. Parti politik yang menjamin masuk syurga pun tak, parti politik yang dikatakan kafir pun tak. Aku banyak berjalan dan melihat kehidupan manusia yang serba derita kerana peperangan, serba derita kerana kemiskinan dan pelbagai lagi kedukaan. Mengapa ini yang hendak kita bawa kepada Nur Anas Qalisya (cucuku)anak cucu kawan-kawan dan semua rakyat Malaysia. Marilah kita bangunkan Malaysia dengan rasa cinta dan kasih sayang. Ayuh bersama-sama kita berganding bahu dan kita jauhi persengketaan dan permusuhan.

Anonymous said...

Perantau Tua said...
Kutuk mengutuk tak selesai masalah kawan-kawan. Yang mengutuk dan kena kutuk tu sebangsa pulak. Jom la kawan-kawan kita fikirkan yang terbaik untuk anak cucu kita. Aku pun tak menganut mana-mana parti politik. Parti politik yang menjamin masuk syurga pun tak, parti politik yang dikatakan kafir pun tak. Aku banyak berjalan dan melihat kehidupan manusia yang serba derita kerana peperangan, serba derita kerana kemiskinan dan pelbagai lagi kedukaan. Mengapa ini yang hendak kita bawa kepada Nur Anas Qalisya (cucuku)anak cucu kawan-kawan dan semua rakyat Malaysia. Marilah kita bangunkan Malaysia dengan rasa cinta dan kasih sayang. Ayuh bersama-sama kita berganding bahu dan kita jauhi persengketaan dan permusuhan.

January 16, 2013 at 12:27 PM

---------------------------------------------------------

Perantau Tua, penyokong kerajaan bukannya mengutuk, tapi mendedahkan kebenaran. Jika nak tengok kutuk mengutuk, sila pergi ceramah PAS, PKR dan DAP, penuh kutuk mengutuk dan caci maki kepada pihak kerajaan, sila anda pergi nasihatkan tukang ceramah mereka termasuklah tok guru PAS semasa mereka sedang mengutuk pihak kerajan dalam ceramah mereka, ada berani ke?

Jangan sudah tak tau nak putar belit, berlagak baik pula. Ingat, jangan contohi Nik Aziz, Hadi Awang dan Mat Sabu, mereka tengah Whilly Vespa Lambretta tiba-tiba buat konar baring secara mengejut, akhirnya terbabas dan terlentang atas jalan dan terguling-guling atas jalan, tengah jadi macam itu pun sibuk salahkan orang lain lagi, disalahkan media, sedangkan yang laporkan perutusan pendirian rasmi PAS dalam isu kalimah Allah yang dibenarkan oleh PAS untuk digunakna oleh bukan Islam adalah Harakah sendiri, apahal nak salahkan akhbar lain pula sedangkan Harakah yang buat berita tersebut?

Lihat ini kenyataan rasmi PAS:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sila lihat perkara nombor 4, ada tercacat di situ bahawa:

"Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam AMALAN MEREKA, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Itulah, nak konar baring apa lagi? Dah naik Vespa Lambretta, siap Whilly lagi kemudian konar baring pula, cari padahlah, tak sesuai dengan keadaan mereka ini. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Servant of God said...

Aku harap, semakin ramai ahli2 Pas akan sedar yang mereka telah ditipu selama ini oleh pemimpin2 mereka.

Dan aku harap dorang keluar Pas masuk UMNO.

Anonymous said...

perantau tua,

baik betul anda. tapi adakah anda sudah menasihati saudara2 kita di sebelah pas sana?

tolong jangan jadi munafik ya?

kes terbaru, seorang penyokong mati mengejut tetapi ceramah kutuk kerajaan tetap diteruskan..mana sifat kasih sayang? mana sifat perikemanusiaan? sedangkan itu penyokong sendiri pulak tu..

Anonymous said...

Aku baru tengok video di Youtube seorang penyokong PAS telah meninggal dunia ketika Ketua Pemuda Nasaruddin Tantawi sedang berucap di Pegoh.

Alfatihah untuk Allahyarham.Semoga rohnya di aman di alam barzakh.

Soalan aku kepada Langsi puaka yng"malu2 bongok" bila ketuanya membuat U TURN ala2
drift tak menjadi pasal kalimah Allah....

Klu tak silap aku Hj Hadi pernah berkata klu mati
ketika berjuang bersama PAS akan mati syahid.(Tolong betulkan klu aku salah dengar)Jadi ketika Allahyarham di serang sakit jantung dan meninggal ketika itu Nassarudin sedang memberi ceramah.Standard ar bukan ceramah PAS klu tak ada maki hamun kpd umno.Soalan aku apa satatus kematian Allahyarham adakah mati syahid?
Aku harap ada bijak pandai PAS boleh bagi jawapan.Langsi puaka di alu2kn!

Psssst apasal Nassarudin tak announce buat kutip derma kilat utk Allahyarham mcm tabong memali?
Orang umno tolong jangan jawab soalan ini bagi pihak PAS hehe

Salleh said...

Ahli2 PAS, xnk masuk UMNO pn xpe, tpi kali ni, kena pangkah BN, utk ajar balik pemimpin2 PAS yg tidak bijak dan sudah expired.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://khairulryezal.blogspot.com/2013/01/kenyataan-patrickteoh-menghina-islam-di.html

Inilah hasil tarbiah PAS kepada puak-puak DAP.

Syabas kepada Dato' AC Mizal yang melanyak semula Paktaik Teoh ini. Lihat ini:

http://www.1peluru.com/2013/01/patrick-teoh-hina-islam-datoacmizal.html

Apa komen Mat Sabu, Nik Aziz, Hadi Awang, Langsi dan Pak Dee berhubung perkara ini?

Majlis Syura PAS bila nak bermesyuarat berhubung perkara ini?

Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

komandomelayu said...

gap,

kau silap tu!

longkang pun lagi banyak berguna kpd rakyat dan negara berbanding pas!!

Anonymous said...


KETAHUIlah Sesungguhnya Syarikat2 GLC, Syarikat Prasarana Negara, FELDA, JCorp, SDarby, konglomerat Melayu spt SMB, MK semakin sangat agresif membangunkan kepentingan ekonomi Melayu.. Ini amat dicemburui cina Malaysia .. mereka makin terkucil.. dan sangat2 ditakuti dan digeruni .. cina akan gunakan platfom DAP dengan sokongan PAP Spore cuba untuk menjahanamkan kekuatan politik melayu dalam membela ekonomi Melayu yang semakin terserlah DAN SANGAT BERJAYA.. Mereka melihat kekuatan politik melayu telah berjaya meningkatkan penguasaan kek ekonomi Malaysia YG SEMAKIN HARI SEMAKIN MEMBESAR..

jadi MELAYU Jangan TERUS berpecah.. berpolitik kepartian UMNO dan PAS tak pe.. TAPI TANG MENGUNDI.. moh KITA PANGKAH BN BERSAMA-SAMA AGAR PENGUASAAN EKONOMI MELAYU ISLAM BERTAMBAH CEMERLANG untuk kepentingan anak cucu kita..

Anonymous said...

Untuk tatapan Perantau Tua, inilah hasil tarbiah kasih sayang tahap lahanat Pakatan Rakyat, penyokong mereka sakit dan kemudiannya mati semasa ceramah politik jahanam mereka itu pun mereka teruskan juga ceramah tanpa mempedulikan mangsa yang berada dalam keadaan kritikal dan akhirnya mati itu, silalah Perantau Tua pergi jumpa V. Sivakumar untuk nasihatkan dia supaya jangan berpolitik lebih sangat.

Lihat ini:

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2013/01/penyokong-pas-maut-selepas-mendengar.html

Semoga Perantau Tua dapat menilai yang mana dia maki hamun yang dibuat oleh Pakatan Rakyat dan yang mana pula komen mendedahkan kebenaran oleh penyokong kerajaan Barisan Nasional.

Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

abd hamid abdullah said...

saya kurang bersetuju bila gap menyatakan pas adalah parti bertaraf longkang. parti itu sebenarnya tenggelam punca. mata nampak kilauan lampu2 diputrajaya.halal haram kira sdp dirempuh. xkiralah lah walau buntut ditadah untuk dibelasah oleh puak2 dap. janji dpt pergi putrajaya..maruah parti yg dijaga oleh aruah ustaz fadhil nor dilacur oleh ustaz hadi. cuma kerana cita2 politik songsang. . andailah puak2 ini mng nanti mereka akan berebut rebut untuk jd pm seumpama kawanan anjing berebutkan seketul tulang. percayalah. parti ini cuma sebuah pakatan longgar sahaja. apalah daya kerana org2 kita mudah terpesona dgn retorik yg dibawa oleh anwar dan guan eng.sungguh kesian parti pas kini. kenapa membiarkan parti ini dipandang rendah oleh sesama rakan dlm pakatan. tegaklah dgn identiti sendiri. inshallah org melayu akan memberikan sokongan seandainya umno nanti rebah lantaran dimamah usia...

Anonymous said...

abd hamid abdullah said...
saya kurang bersetuju bila gap menyatakan pas adalah parti bertaraf longkang. parti itu sebenarnya tenggelam punca. mata nampak kilauan lampu2 diputrajaya.halal haram kira sdp dirempuh. xkiralah lah walau buntut ditadah untuk dibelasah oleh puak2 dap. janji dpt pergi putrajaya..maruah parti yg dijaga oleh aruah ustaz fadhil nor dilacur oleh ustaz hadi. cuma kerana cita2 politik songsang. . andailah puak2 ini mng nanti mereka akan berebut rebut untuk jd pm seumpama kawanan anjing berebutkan seketul tulang. percayalah. parti ini cuma sebuah pakatan longgar sahaja. apalah daya kerana org2 kita mudah terpesona dgn retorik yg dibawa oleh anwar dan guan eng.sungguh kesian parti pas kini. kenapa membiarkan parti ini dipandang rendah oleh sesama rakan dlm pakatan. tegaklah dgn identiti sendiri. inshallah org melayu akan memberikan sokongan seandainya umno nanti rebah lantaran dimamah usia...

January 16, 2013 at 12:53 PM

--------------------------------------------

Pembetulan saudara, UMNO tidak rebah dimamah usia, kerana UMNO seperti kelapa tua, makin tua makin banyak santannya, bukannya macam PAS seperti bangkai, makin lama makin busuk, kemudian bila dihurung langau terus berulat, kemudian tinggal rangka sajalah bila habis isi dimakan ulat.

PAS perlu insaf kerana kamu semua sibuk tuduh UMNO macam-macam tetapi kerana perjuangan UMNO dan izin Allah jua yang mempertahankan Islam dan memartabatkan Islam di negara ini. Sedarlah, bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

abd hamid abdullah said...
saya kurang bersetuju bila gap menyatakan pas adalah parti bertaraf longkang. parti itu sebenarnya tenggelam punca. mata nampak kilauan lampu2 diputrajaya.halal haram kira sdp dirempuh. xkiralah lah walau buntut ditadah untuk dibelasah oleh puak2 dap. janji dpt pergi putrajaya..maruah parti yg dijaga oleh aruah ustaz fadhil nor dilacur oleh ustaz hadi. cuma kerana cita2 politik songsang. . andailah puak2 ini mng nanti mereka akan berebut rebut untuk jd pm seumpama kawanan anjing berebutkan seketul tulang. percayalah. parti ini cuma sebuah pakatan longgar sahaja. apalah daya kerana org2 kita mudah terpesona dgn retorik yg dibawa oleh anwar dan guan eng.sungguh kesian parti pas kini. kenapa membiarkan parti ini dipandang rendah oleh sesama rakan dlm pakatan. tegaklah dgn identiti sendiri. inshallah org melayu akan memberikan sokongan seandainya umno nanti rebah lantaran dimamah usia...

January 16, 2013 at 12:53 PM

--------------------------------------------

Pembetulan saudara, UMNO tidak rebah dimamah usia, kerana UMNO seperti pokok balak yang gagah, makin tua makin kukuh akarnya, makin tinggi puncaknya, makin rimbun daunnya untuk mempertahankan maruah agama, bangsa dan tanah air, bukannya macam PAS seperti bangkai, makin lama makin busuk, kemudian bila dihurung langau terus berulat, kemudian tinggal rangka sajalah bila habis isi dimakan ulat.

PAS perlu insaf kerana kamu semua sibuk tuduh UMNO macam-macam tetapi kerana perjuangan UMNO dan izin Allah jua yang mempertahankan Islam dan memartabatkan Islam di negara ini. Sedarlah, bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Jijan Mali said...

"Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam AMALAN MEREKA, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Kenyataan dari Ulamak 'Ular Dalam Semak' Hadi, Nik Ajis dan disokong membabi buta oleh golongan2 syiah, khawarij, auwarista, spesis LGBT P'Gay'R, Kristian DAPpigs, dan spesis-spesis yang sesama dengan mereka.

Bila ditentang kuat oleh UMNO, umat Islam satu Malaysia,ahli akar umbi PAS dan Dewan Ulama mereka sendiri, barulah si boroi Hadi dan sinyanyuk Nik Ajis tu buat U-turn bersama-sama dengan si pencacai PAS-pis-pus. Spesis-spesis macam ini yang nak pimpin negara? Kharrrggg ptuih. Kalau mereka boleh buat U-turn sekarang, nanti bila dapat kuasa nanti u-turn lagi...Tak ada 'back bone'....lalang semuanya. Kita bakor aja lalang-lalang ni dlm PRU13 nanti

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

Perantau Tua niat tuan sungguh mulia.
Kami memang sentiasa berlapang dada dan berdoa agar orang islam boleh bersatu krn orang2 islam itu kan bersaudara.

Kenapa islam lemah kerana mereka tidak BERSATUPADU!
Jadi jawapan untuk islam menjadi kuat kita semua tahu apakah solutionya.

Masaalahnya ada pihak yng tidak mahu orang2 islam bersatu krn mereka perasan mereka adalah penghuni syurga, selain dari bukan ahli mereka adalah adalah kafir. Sebab itu ahli mereka sendiri telah mengkritik method yng sesat ini dalam buku "Kafirkah Aku"!

Dicadangkn Perantau Tua masuklah blog2 pro PAS dan bagi idea ini di entry mereka.Tapi klu comment Perantau Tua tak keluar atau kena delet jangnlah salahkn UMNO pulak!



oej said...


Perantau Tua..

Org UMNO tak menganut parti nya.. UMNO bagi mereka hanyalah wadah perjuangan untuk menegakkan agamanya.. demi kepentingan bangsanya serta negaranya sendiri.. nak berjuang mesti ada platform tuan..
Yang sebelah PAS tu tuan takrifkanlah sendiri..



Anonymous said...

Akhirnya ulamak politik PAS, menghurai, menterjemah Al-Quran & hadith utk membantu kafir mengelirukan umat Islam. Inilah akibatnya jika menjadikan kafir harbi sebagai sahabat.

Anonymous said...

Gempar! Langsi & pak dee msk umno!

komandomelayu said...

bagus masuk kubor kalu degil sangat!!

Anonymous said...


Anon 1.39

Memang kelihatan benar catatan anda.. puak DAP kapir harbi tu pulak pandai2 nak memberi takrif maksud Al Quran demi kepentingan politik mereka dengan sokongan PAS.. memang haprak betul pAS ni..

Dulu wanita tak boleh memimpin lelaki tapi sekarang dah boleh pulak..boleh jadi ADUN.. boleh jadi AP dan dah boleh jadi exco.. memang tahap flip flop yang amat hina mereka ni.. ludah dan kahak mereka dah jatuh ke muka sendiri..

Anonymous said...


Pok Nick kata wanita tak boleh kerja malam..

1. Kerja malam hanya untuk bagi perkhidmatan untuk suaminya sahaja.

2. Yg isteri orang kerja malam bagi perkhidmatan untuk Tuan Timb Presiden di bilik hotel Perdana tu mcm mana pulak..

Servant of God said...

Pada aku, Pas mula hancur tatkala mereka anggap mereka lebih Islam daripada orang lain.

Ramai dari dulu memang dah ramai macam tu. Jadi kehancuran Pas sudah lama disemai.

Jadi bila ada ahli2 Pas yang mendabik dada mereka confirm ahli syurga, memang sah laa haluan dorang dah tak betul.

Aku bermohon kepada Allah SWT supaya aku dan keluarga aku, bersama2 orang2 Islam tidak terjebak masuk ke dalam perangkap ini.

Amin

Anonymous said...

Masih sangsi keikhlasan PAS dlm isu kalimah Allah adakah ia diputuskan semata mata menyelamatkan undi? Dari segi politik pendirian flip flop macam ni hanya menjatuhkan maruah. Ini menunjukkan kelemahan mereka dlm perjuangan. Saya yakin semangat pencacai2 mereka sedang jatuh. Bayangkan sudah beberapa minggu mereka sibuk mempertahan dan mencanangkan pada rakyat tiba2 sekelip mata semua berubah. Momentum yg sebelum ini cukup hebat dikalangan pencacai tiba2 tersangkut gara2 keputusan Majlis Syoru ni.. Apapun kepada Langsi saya ucapkan selamat... Selamat kena tipu hahaha

Anonymous said...

PAS dan UMNO harus bersatu .

Anonymous said...


Woi GAP..

ko halang Langsi sama Pak Dee masuk dalam entry ko ni ke.. sian dia .. terkial-kial nak pertahankan tuan2 dia tu.. miss shoru dia..

Anonymous said...

Tahniah...Allah bersama pejuang sejati

Anonymous said...


kita tunggu siLangsi si cibai tu tengah kumpul idea nak spin cerita ni.. jangan kata media baru ni besi tak leh buat bukti dah le bro..

Anonymous said...

Alamak beb brani giller dia bikin anwar malu... Apalah agaknya dia jwp kat dia anwar ye

Anonymous said...

Rupa rupanya Nik Aziz buat u turn bukan kerana kesedaran tetapi diancam keluar parti oleh rakan rakan. Jelas U turn itu tak ikhlas. Apa pun tindak tanduk Nik Aziz selama ini membuktikan beliau lebih sayang PAS dan kuasa di dunia dari Agama Islam. Amik kau Nik Aziz kerana terpaksa jilat balik ludah kerana sayangkan PAS dari Agama Islam. Kesian, ulamak dipaks jilat balik ludah, itu lah akibatnya jika memperalatkan agama untuk politik. Baik ambil serban kau tu lilit di lutut.

Anonymous said...

Betul2 lidah bercabang..pyokong pas x sedar lg ke oooi. Bos korang tu..pembelit....terlilit....terpalit...selit...calit....sulit...kulit...bulit

Anonymous said...

Anonymous said...

PAS dan UMNO harus bersatu .

January 16, 2013 at 2:40 PM

--------------------------------------------

Pembetulan saudara, PAS sebenarnya mesti dibubarkan dan semua ahlinya menyertai UMNO demi perjuangan untuk agama, bangsa dan tanah air.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Nik Aziz dan Hadi Awang adalah Raja Mendeliar dan Si Kitol moden, semuanya boleh untuk kepentingan diri hingga kepentangan masyarakat dan keselamatan negara diperjudikan hingga jadi tunggang langgang pun tak apa, janji politik dengki khianat mereka terhadap UMNO tercapai.

Inilah sikap busuk hati pimpinan PAS yang perlu diubati terlebih dahulu oleh diri mereka sendiri, kalau dah tok guru (konon sajalah, pandai-pandai bagi gelaran kepada diri sendiri), sedarlah, insaflah, dan bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Xkan unit amal diam mbisu.masa himpunan baru2ni...puak syaitan ni lah yg beriyanya.memg bodoh puak2 ni.padan bg rm 50.00 je

hangkedee said...

Sesama Islam tak sepatutnya kafir mengkafir.Padahnya.Tuhan Bayar CASH
di dunia lagi.Tapi sayang hati mereka telah.....hanya maha esa lebih mengetahui.Dari ustart moto.

Anonymous said...

En mohamad... Cuba tanya kat nike ajih, banyak mana kapir harbi yang dah masuk islamnya. Kata bila benarkan guna nama allah dapat berdakwah supaya mereka dekat dengan islam. KONONNYA.
LGE dah masuk islam keeee. Memang MENGKARUNG....

Anonymous said...

Anonymous said...
En mohamad... Cuba tanya kat nike ajih, banyak mana kapir harbi yang dah masuk islamnya. Kata bila benarkan guna nama allah dapat berdakwah supaya mereka dekat dengan islam. KONONNYA.
LGE dah masuk islam keeee. Memang MENGKARUNG....
January 16, 2013 at 4:14 PM

----------------------------------------------------

Tak adanya DAP nak terima Islam, pimpinan DAP hanya peralatkan ayat Al-Quran sebagaiman yang dibuat oleh oleh Nga Kor Ming semasa ceramah di Perak sebelum ini, surah Aura, entah dari mana dia baca entahlah, mungkin dalam kitab Buku Jingga kot?

Hari ini ada berita mengenai hasil usaha tarbiah PAS kepada DAP lihat ini:

http://khairulryezal.blogspot.com/2013/01/kenyataan-patrickteoh-menghina-islam-di.html

Mana dia suara Azizan Razak? Mana perginya semua ahli Majlis Syura PAS? Bila nak buat mesyurat? Sila buat mesyurat segera dan jangan lupa ajak Hadi Awang sekali dan jangan lupa bagi dia tandatangan sekali kenyataan pendirian PAS berhung itu itu kerana Hadi Awang adalah Presiden PAS, bukannya tukang kebun di rumah Nik Aziz atau pencuci tandas di pejabat PAS, ingat tu semua ahli Majlis Syura PAS, jangan pinggirkan Hadi Awang lagi lepas ini.

Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
En mohamad... Cuba tanya kat nike ajih, banyak mana kapir harbi yang dah masuk islamnya. Kata bila benarkan guna nama allah dapat berdakwah supaya mereka dekat dengan islam. KONONNYA.
LGE dah masuk islam keeee. Memang MENGKARUNG....
January 16, 2013 at 4:14 PM

----------------------------------------------------

Tak adanya DAP nak terima Islam, pimpinan DAP hanya peralatkan ayat Al-Quran sebagaiman yang dibuat oleh oleh Nga Kor Ming semasa ceramah di Perak sebelum ini, surah Aura, entah dari mana dia baca entahlah, mungkin dalam kitab Buku Jingga kot?

Hari ini ada berita mengenai hasil usaha tarbiah PAS kepada DAP lihat ini:

http://khairulryezal.blogspot.com/2013/01/kenyataan-patrickteoh-menghina-islam-di.html

Mana dia suara Azizan Razak? Mana perginya semua ahli Majlis Syura PAS? Bila nak buat mesyurat? Sila buat mesyurat segera dan jangan lupa ajak Hadi Awang sekali dan jangan lupa bagi dia tandatangan sekali kenyataan pendirian PAS berhubung perkara itu kerana Hadi Awang adalah Presiden PAS, bukannya tukang kebun di rumah Nik Aziz atau pencuci tandas di pejabat PAS, ingat tu semua ahli Majlis Syura PAS, jangan pinggirkan Hadi Awang lagi lepas ini.

Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Ketua pemuda pas kata, presiden pas kata boleh guna nama oleh oleh org kafir, so dia ikut jer sbb presiden dah muktamatkan. Bila president buat u turn, dia pun ikut sama. Langsung x der pendirian. Main ikut jerrrrr...

Anonymous said...

penyokong pas biasanya pelik sikit. kadang-kadang tak faham aku. kalau dulu pantang china sentuh hak melayu, nak turun KL nak mengamuk. itu dulu... sekarang apa china kata tentang hak melayu, tentang agama Islam, tentang raja, tentang polis melayu, buat tak tau saja. habis sangat kata UMNO provok.jika kata mat sabu shiah, diam saja. kita kata lee Guan Eng, marah. kononnya guan eng tu nak belajar Islam nak masuk Islam, tunggu bapa dia mati dulu. kah kah kah.

Anonymous said...

mengapa pas nak dibubarkan? bukan ke ini parti wakil akhirat? bagi can hadi awang dan nik aziz jadi PM dulu supaya semua rakyat malaysia memeluk satu agama.

Jijan Mali said...

'....Ketua pemuda pas kata, presiden pas kata boleh guna nama oleh oleh org kafir, so dia ikut jer sbb presiden dah muktamatkan. Bila president buat u turn, dia pun ikut sama. Langsung x der pendirian. Main ikut jerrrrr...'

----------------------------------

Ketua Pemuda PAS-pis-pus ni tak boleh gune otak dia ke...ooops...lupa, dia dah 'mengkepala-lututkan' otak dia. Itulah masalahnya dengan kebanyakan spesis / penganut PAS-pis-pus ni. Ada otak tak pakai. Agaknya kalau ulamak-ulamak 'ular dalam semak' depa ni keluar fatwa suroh hantar anak dara mereka yang comel-comel ke rumah ulamak-ulamak depa untuk di try test, semua mengikut. Bodoh punya spesis....

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

Puak pas ni dulu....setakat surau bangi yg jadi sementara tempat sembahyang jumaat (sebab kerajaan nak buat masjid di kariah tu) nak dirobohkan.....bukan main bising satu malaya kata bn roboh masjid. Ni apa cite mandrasah salhiyah kedah pas sendiri kasi roboh nak buat shoping kompleks....tak pula bising. Yg dibisingnya nak pertahan kubur cina di johor.....memang hampas tul.

abd hamid abdullah said...

en muhamad nasionalis melayu. maksud saya umno rebah dimamah usia adalah kebimbangan saya satu hari nanti bila kita dah lama. kita alpa, kita leka untuk membangun parti. sekarang pun tuan tengoklah ada antara org umno yg berjaya sampai harta membukit tingginya tp bila hilang kuasa mula menyerang umno. tp org seperti saya xpernah menjadi umno tp tetap mempertahankan umno parti keramat org melayu. tn sendiri menyaksi bks menteri umno kini menjadi duri dlm daging bg umno. xpayah saya sebut siapa menteri itu.tp kita sedia maklum. saya cuma rakyat kerdil yg mendapat limpah kebahagiaan hidup kerana bg saya kedamaian dan ketenteraman bumi malaysia ini adalah kerana kebiksanaan kepemimpinan umno. saya turut bimbang bila umno sekali tersilap membawa masuk org2 seperti anwar kedalam umno. dan akibatnya nanti umno akan rebah dgn sendirinya. itu maksud saya. berlapang dada lah. jgn jadikan umno seumpama kepok atau jelapang padi dimana tikus2 jalang mendiaminya nanti...

Anonymous said...

Bravo En Mohamad! Saya rasa lebih baik tuan dan penyokong guna FB, TWEETER & YOUTUBE. Make it simple, catchy. Go viral. Org muda tak layan blog da...sapa nak baca surat berjela-jela?

Anonymous said...

abd hamid abdullah said...
en muhamad nasionalis melayu. maksud saya umno rebah dimamah usia adalah kebimbangan saya satu hari nanti bila kita dah lama. kita alpa, kita leka untuk membangun parti. sekarang pun tuan tengoklah ada antara org umno yg berjaya sampai harta membukit tingginya tp bila hilang kuasa mula menyerang umno. tp org seperti saya xpernah menjadi umno tp tetap mempertahankan umno parti keramat org melayu. tn sendiri menyaksi bks menteri umno kini menjadi duri dlm daging bg umno. xpayah saya sebut siapa menteri itu.tp kita sedia maklum. saya cuma rakyat kerdil yg mendapat limpah kebahagiaan hidup kerana bg saya kedamaian dan ketenteraman bumi malaysia ini adalah kerana kebiksanaan kepemimpinan umno. saya turut bimbang bila umno sekali tersilap membawa masuk org2 seperti anwar kedalam umno. dan akibatnya nanti umno akan rebah dgn sendirinya. itu maksud saya. berlapang dada lah. jgn jadikan umno seumpama kepok atau jelapang padi dimana tikus2 jalang mendiaminya nanti...
January 16, 2013 at 5:41 PM

-----------------------------------------

Saudara, sepatutnya kita mendoakan benteng kekuatan orang-orang bumiputera iaitu UMNO terus kukuh dan mantap hingga ke akhir zaman demi mempertahankan kelangsungan agama, bangsa dan tanah air kita di negara ini, jangan sampai bumiputera / Islam merempat di Malaysia akibat perbuatan golongan yang berpolitik secara keterlaluan hingga bersikap tidak rasional.

Ya Allah, Yang Maha Berkuasa, Yang Maha Agung, Yang Maha Mengetahui, aku dengan rendah hati bermohon kepada-Mu supaya benteng kekuatan bumiputera dan Islam di negara ini iaitu UMNO terus kukuh dan mendapat rahmat-Mu, mendapat keberkatan dari-Mu jua.

Ya Allah, Yang Maha Agung, Yang Maha Perkasa, Yang Maha Bijaksana, selamatkan negara Malaysia ini daripada segala sengketa, amankanlah kembali negara kami Ya Allah, selamatkanlah juga saudara-saudara kami di Palestin, di Syria, di Iraq, di Afghanistan, dan di seluruh dunia Ya Allah, selamatkan kami Ya Allah, Selamatkan kami Ya Allah, selamatkan kami Ya Allah, sesungguhnya hanya kepada-Mu tempat kami memohon perlindungan dan hanya kepada-Mu kami bergantung harap.

Ya Allah, Ya Hayyun, Ya Qayyum, Ya Alim, Ya Hakim, Ya Azim, Ya Rahman, Ya Rahim, Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar, Subhanallah, Subhanallah, Subhanallah, La ilah haillallah Muhammadur Rasulullah, La ilah haillallah Muhammadur Rasulullah, La ilah Haillallah Muhammadur Rasullulah. Selamatkan kami Ya Allah, Selamatkan keluarga Kami, Selamatkan masyarakat kami Ya Allah, selamatkan negara kami Ya Allah.

Robbana zolamna amfusana waillam taqfirlana watarhamna lanakul naminal qasirin, Robbana atina fiddun ya hasanah wa fil aqirohasanah waqina azzabannar, wassollallah ala saidina Muhammad waala alihi wasohbihi wassalam.

Amin Ya Robbal Alamin.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
Bravo En Mohamad! Saya rasa lebih baik tuan dan penyokong guna FB, TWEETER & YOUTUBE. Make it simple, catchy. Go viral. Org muda tak layan blog da...sapa nak baca surat berjela-jela?

January 16, 2013 at 6:04 PM

------------------------------------------

Inilah mentaliti masyarakat yang perlu diubah, setiap perkara perlu dihuraikan untuk pemahaman, kemudian diberikan contoh untuk lebih kefahaman.

Masalah orang muda sekarang ini sukakan benda yang mudah sampai suka ambil mudah dalam semua perkara, inilah suatu yang sangat bahaya kerana tiadanya analisis untuk mengesan baik buruk sesuatu perkara.

Ayuhlah orang-orang muda, marilah lebih proaktif dan produktif dalam berhujah dan menilai sesuatu supaya kita mendapat sesuatu yang terbaik demi diri kita, keluarga kita, masyarakat kita negara kita dan yang paling utama adalah demi agama dan bangsa kita. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Kesian Parti ASS.

ASS dia dah kena liwat dengan Anwar.
ASS dia dah kena tonggeng dgn Lim Kit Sial dan Lim Tong Geng.

Kesian Parti ASS dan punah.

Ini semua gara gara Timbalan suka main sabun. Almaklum Mat Sabun.


Anonymous said...

Pok Nik lebih berilmu dari Pak Adi... Mcm ni nampak sangat Pak Adi tak cerdik ilmu agama... Majlis Syoru pun lembab nak buat keputusan... mcm nak tadbir negara..?? Setakat hangpa sembang kat kedai kopi...leh laaaa.... nak tadbir PBT pun bermasalah, inikan pulak tadbir negeri...apa lagi jika tadbir negara...org tua2 dulu berkata, terlajak perahu, boleh undur... terlajak perbuatan, mohon keampunan dari Allah SWT.

Anonymous said...

Anonymous said...

Puak pas ni dulu....setakat surau bangi yg jadi sementara tempat sembahyang jumaat (sebab kerajaan nak buat masjid di kariah tu) nak dirobohkan.....bukan main bising satu malaya kata bn roboh masjid. Ni apa cite mandrasah salhiyah kedah pas sendiri kasi roboh nak buat shoping kompleks....tak pula bising. Yg dibisingnya nak pertahan kubur cina di johor.....memang hampas tul.

January 16, 2013 at 5:34 PM

-------------------------------------

Patutnya tampal gambar Madrasah Salihiah yang telah dirobohkan oleh PAS itu di setiap setiap surau dan masjid di Bangi untuk menyedarkan juak-juak PAS bahawa selama ini PAS hanya mempergunakan agama untuk kepentingan politik kedengkian mereka terhadap UMNO, selama ini PAS masih dengan sentimen yang sama sejak penubuhannya yang bermatlamat untuk menjahanamkan UMNO, apa nak jadi, lantaklah kerana menjahanamkan UMNO adalah lebih utama dari segalanya, sebab itulah PAS lebih suka menghentam UMNO berbanding parti lain di negara ini.

Sedarlah semua juak-juak PAS, insaflah dan bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...

Pok Nik lebih berilmu dari Pak Adi... Mcm ni nampak sangat Pak Adi tak cerdik ilmu agama... Majlis Syoru pun lembab nak buat keputusan... mcm nak tadbir negara..?? Setakat hangpa sembang kat kedai kopi...leh laaaa.... nak tadbir PBT pun bermasalah, inikan pulak tadbir negeri...apa lagi jika tadbir negara...org tua2 dulu berkata, terlajak perahu, boleh undur... terlajak perbuatan, mohon keampunan dari Allah SWT.

January 16, 2013 at 6:19 PM

-----------------------------------------------

Majlis Syura PAS juga perlu menyiasat kes Tabung Memali, ke mana perginya wang derma dan sedekah dari orang ramai untuk keluarga korban Peristiwa Memali. Siasat juga mana perginya tabung-tabung tersebut, lesap tak nampak bayagn pun.

Malahan oleh kerana terdapat pendedahan mengenai penyelewengan pengurusan Tabung Memali, maka perlu disiasat juga derma dan sedekah orang ramai terutama ahli PAS kepada PAS di Kelantan yang menguruskan kutipan sedekah untuk buat Lebuhraya Rakyat, hingga kini tak tahu macam mana pengurusan kutipan derma itu, malahan status kemajuan projek Lebuhraya Rakyat itu pun tak diketahui hujung pangkalnya kerana hanya diketahui setakat ini majlis Nik Aziz buat acara pecah tanah merasmikan projek berkenaan.

Majlis Syura PAS perlu telus dalam hal ini, kerana PAS mencanangkan sebagai parti Islam, maka ikutlah ajaran Islam, bukannya politik mempergunakan Islam untuk kepentingan politik kedengkian PAS itu. Sedarlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Adakan Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes penyelewengan Tabung Memali, PAS dan kuncu-kuncunya sibuk dengan isu SPR yang mereka sendiri pun tak tahu hujung pangkalnya.

Mahfuz Omar bila nak minta perkena Majlis Raja-Raja adakan Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes penyelewengan Tabung Memali ini? Dulu dia inilah yang paling sibuk dengan Suruhanjaya DiRaja itu dan ini walaupun semuanya tak relevan, sekarang apahal tak sibuk nak buat Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes penyelewengan Tabung Memali itu? Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

orang yang menjeling disebelah akan menjatuhkan Hj Adi sebagaimana Hj Adi menjatuhkan Dato Asri Muda dulu di dewan DBP....

Anonymous said...

Adakan Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes penyelewengan Tabung Memali, PAS dan kuncu-kuncunya sibuk dengan isu SPR yang mereka sendiri pun tak tahu hujung pangkalnya.

Mahfuz Omar bila nak minta perkenan Majlis Raja-Raja adakan Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes penyelewengan Tabung Memali ini? Dulu dia inilah yang paling sibuk dengan Suruhanjaya DiRaja itu dan ini walaupun semuanya tak relevan, sekarang apahal tak sibuk nak buat Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes penyelewengan Tabung Memali itu? Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Teruskan berjuang demi agama, bangsa dan tanah air, Barisan Nasional, syabas dan tahniah, peluru berpandu yang ada peledak nuklear bersedia dilancarkan kepada Pakatan Rakyat menjelang tempoh berkempen nanti, perkukuhkan barisan, rapatkan saf perjuangan, medan perang PRU 13 nanti kita semua akan berjuang dengan gigih untuk mempertahankan kepentingan agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
Teruskan berjuang demi agama, bangsa dan tanah air, Barisan Nasional, syabas dan tahniah, peluru berpandu yang ada peledak nuklear bersedia dilancarkan kepada Pakatan Rakyat untuk meranapkan Pakatan Rakyat menjelang tempoh berkempen nanti, perkukuhkan barisan, rapatkan saf perjuangan, medan perang PRU 13 nanti kita semua akan berjuang dengan gigih untuk mempertahankan kepentingan agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

abd hamid abdullah said...

alhamdulilah saya amat bersetuju en mohamad. doa tu tetap bg kita. tp disamping berdoa kita sendiri sepatutnya berusaha menjaga kerajaan pimpinan umno kekal dan relevan hingga kehujung nyawa. bkn begitu. eluk bercakap pahit dari memuji manis. jgn jd insan yg tidak tahu bersyukur dan berterima kasih. pas itu buta. sepatutnya kitalah dpt mencelikan mata mereka. berhujah dgn analisa dan fakta. bkn memfitnah membabi buta....

Anonymous said...

JAP OK!!

JAP TAK OK!!

lEBIH BAIK KULTUS PAS KO!!

Anonymous said...

Semua penyokong kerajaan, perbanyakkan senjata untuk bertempur dengan juak-juak Pakatan Rakyat. Isu-isu melibatkan Pakatan Rakyat perlu dianalisis dan diulas dengan penuh teliti sebagai peluru berpandu yang ada peledak nuklear untuk dilancarkan bagi meranapkan Pakatan Rakyat semasa tempoh berkempen PRU 13 nanti.

Rapatkan Barisan, perkukuhkan saf perjuangan wahai rakan-rakan seperjuangan sekalian. Selamatkan Malaysia demi agama, bangsa dan tanah air.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Masa kecik kecik dulu Hj Hadi Awang dan N.Ajis terbaik sabjek Ilmu Alam.

Dah tua tua terbaik pulak ILMU PUTAR ALAM.

Patut dua dua mesti di terajang dari Parti PAS. Sebab kedua2 merekalah parti PAS tinggal ASS (Jubor). Semua dah kena liwat dengan Al juburi

Anonymous said...

abd hamid abdullah said...
alhamdulilah saya amat bersetuju en mohamad. doa tu tetap bg kita. tp disamping berdoa kita sendiri sepatutnya berusaha menjaga kerajaan pimpinan umno kekal dan relevan hingga kehujung nyawa. bkn begitu. eluk bercakap pahit dari memuji manis. jgn jd insan yg tidak tahu bersyukur dan berterima kasih. pas itu buta. sepatutnya kitalah dpt mencelikan mata mereka. berhujah dgn analisa dan fakta. bkn memfitnah membabi buta....

January 16, 2013 at 6:37 PM

------------------------------------------------

Terima kasih saudara, saya juga bersetuju supaya UMNO tidak boleh leka dan alpa, perkukuhkan saf perjuangan kita demi memartabatkan kepentingan agama, bangsa, dan tanah air kita yang tercinta ini.

Syabas Barisan Nasional. Teruskan usaha. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Saya setuju dgn rakan2 semua dalam menolak segala dakyah dan mindset pakatan pembangkang di Malaysia pada ketika ini.
Usaha menentang dan menolak secara total ideologi pembangkang yang lebih tepat didefinisikan sebagai fitnah dan dusta akhir zaman ini seharusnya bukan sahaja dipandang sebagai satu usaha murni tetapi juga sebagai satu perjuangan untuk menegakkan yang hak dan memusnahkan yg batil.
Dengan pemikiran yg waras dan pertimbangan yang wajar aku akan undi BN dalam PRU 13 ini.

Anonymous said...

Perkukuhkan saf perjuangan, perbanyakkan senjata ringan dan berat untuk melanyak Pakatan Rakyat dalam tempoh berkempen PRU 13 nanti. Banyak isu Pakatan Rakyat dalam tempoh lebih kurang 5 tahun ini, kalau dikumpulkan dan diletupkan semasa tempoh berkempen PRU 13 nanti, boleh lunyai Pakatan Rakyat, hancur lebur dan punah ranah.

Pihak kerajaan perlu merangka strategi untuk menyiasat segala isu berkaitan Pakatan Rakyat sejak kempen PRU 12 hingga masa berkempen PRU 13 nanti untuk dijadikan peluru berpandu yang punya peledak nuklear, lanyak Pakatan Rakyat, hancurkan Pakatan Rakyat untuk menyelamatkan Malaysia.

Silap-silap Pakatan Rakyat akan berkecai dan berkubur sebelum tempoh penamaan calon lagi, sebagaimana hancur leburnya Angkatan Perpaduan Ummah dalam pertengah dekad 1990an, kemudian Barisan Alternatif berkubur dalam awal tahun 2001 kerana PAS, PKR dan DAP sudah terdesak nak menarik sokongan hingga sanggup tikam menikam antara satu sama lain, kerana jika mereka masih bersama sebagai satu sekutu maka lagi cepat mereka rebah kerana mereka ibarat tinggal dalam bom jangka yang akan meletup bila-bila masa saja hingga penyokong mereka sendiri akan menjauhi mereka nanti. Oleh itu mereka sanggup tikam sekutu mereka demi untuk menarik balik sokongan ahli-ahli mereka. Sedarlah semua akan mainan politik keji Pakatan Rakyat ini. Selamatkan Malaysia, undilah Barisan Nasional untuk memajukan negara ini demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Betul, hadi perut shja besar tapi otak kosong.....perutnya semakin membesar dan mengunong kerana dipenuhi dengan barang2 busuk, alamat dia akan kekenyangan untk selama.

Anonymous said...

Hairan bin Pelik ngan Nik Azis dan Hj Haji.... tak reti nak berfikirrr...orang lain nak menghancurkan agama Islam cara halus....boleh pulak mereka bersekongkol malah mempertahankan ultra kiasu... Memang longkang betullah pemimpin PAS ni... mempertaruhkan agama demi kelangsungan politik. Tak tahu ke kafir-kafir yang tak pernah mengucap dua kalimah syahadah ni ingin memanipulasi kalimah Allah. Nama tuhan umat Islam. Mahu ke Nik Azis dan Hj Hadi bertanggungjawab kalau satu ketika kafir memperlekehkan kalimah Allah??? Kalau betul nak guna sangat kalimah Allah...suruh mereka mengucap dan jadi orang Islam. Habis cerita!!

Anonymous said...

Betul PAS parti longkang ! Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,....................

Anonymous said...

Aku tak boleh imagine kalau PR memerintah.Sedangkan dgn isu perkongsian kalimah Allah yg ditarik balik...berdegar2 kaum2 kafir harbi (aku rasa yg sekulit ngan LGE) maki hamum PAS. PAS nak lawan balik? depa semua jenis yg kecut teloq, tak berani nak lawan kaum kafir harbi ni...takut. Ngan melayu je PAS ni berani berdegar2..ngan cina kecut perut! macam ni nak memerintah m'sia? nak menegakkan agama islam? kau gini gayanya, jgn mimpi lah PAS, PAS lagi takut pada cina DAP dari takutkan Allah!

Anonymous said...

aku tengok semenjak PAS , PKR memenangkan segala perbuatan DAP ni...kaum2 kafir harbi sudah naik tocang...tengok patrick teoh sudahlah- selamba je dia kata Quran mother fu***r.kita sebagai org islam kene bersatu...ajar balik yg kurang hajar ni...nak harap PAS bertindak? dlm mimpi boleh le.. parti takde teloq, asik nak menangkan DAP je...ada aku baca - gereja di PJ tetap akan menggunakan kalimah Allah walaupun dilarang. Apa depa takut, umat Islam dah berpecah. PAS akan buat bodo je..buat2 tak nampak..ni lah kalau umat Islam dah berpecah..si kafir harbi mula mencelah, mula cucuk jarum..tgk lah apa kesudahan m'sia nanti.jgn jadi mcm s'pore atau indon sudahlah.

Anonymous said...

PAS=PARTI AJARAN SEKEJAB Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,Sekejab boleh, Sekejab tak boleh............

Anonymous said...

pas piss off dulu bertaraf longkang tetapi sekarang dah bertaraf tong taik.

Anonymous said...

KAT DUNIA ALLAH dah bagi tunai bala dan bencana kepada KEPIMPINAN dan AHLUL-AHLUL PAS.

ADA PRESIDEN, Presiden HAMPas
ADA MURSUDUL, mURSIDUL SAMPAH
ADA MAT SABU, Muka terompah

Sundal dan pelacur adalah sama walau tak serupa.
HULUBALANG Hampas yang kononya berjuang menegakkan syiar islam sudah dianugerah PENGHINAAN:

1. mengkafirkan puak yang tidak sokong parti bulan
2. sembelihan tidak halal yang dibuat oleh umno
3...pernikahan tidak sah jika tidak oleh puak bulan
4...tanam mayat (macam bangkai) tanpa disembahyangkan
5...tak bolih kongsi keamanan dengana kafir
......................banyaklah lagi yang sekarang terbalik kepada muka sendiri. BODOH, BAGAL, BAHALOL
sekarang parti bulan
1...main sekelambu dengan kafir
2...kafir disokong guna kalimah ALLAH dalam kitabnya
3...sedia dijubur dan dilancau dengan kafir
4...parti bulan semakin tonggong
5...PARTI BULAN CUMA PENYEBUK DIARENA POLITIK NEGARA DAN TERUS MENJERUMUSKAN KEMUSNAHAN PERPADUAN SESAMA MELAYU ISLAM.

Anonymous said...

Ingat PAS ingat PUNGUT APA SAHAJA,,,tak kira lak sapepun janji main pungut sape2 yang mulut longkang, moral zero, ustazah celup, Boboiboboi boroi, muka burit hahahaha masih lekat bau burit mah sape lagi kalu bukan Mat Sabun, pengikut Syiah Tegar, jual agama, jual tanah, buat tokong paling besar kat Asia TEnggara, Fatwa songsang, double standard, hina Nabi, gadai tanah, Janji bukan manifesto, Aiskrim Jamban, dan macam2 lagi ada.

Anonymous said...

pas partai taraf longkang