Wednesday, January 16, 2013

CRAZY PIG : POK NIK TERBELIT LIDAH SENDIRI !


minggu lepas pok nik kata kalimah ALLAH boleh digunapakai oleh kapir.


lihat kenyataan di atas.

kelmarin dia kata tak boleh pulak.

adakah ini simptom nyanyuk melampau dek kerana kerap minum air karat di kelantan ?

perkara sebegini pun pok nik boleh lupa.
perkara sebegini pun dia lupa apa yang dia cakap.

kredit video det.






50 comments:

Anonymous said...

errr... OK..OK.. errr.. KO..KO.. errr.. OKKO... adehh mana satu da.. pOKniKO...

Anonymous said...

BUANG TEBIAT SAMDOL NIE..
RASANYA TAK LAMA TUE, KEMPUNAN NAK MENGUNDI DALAM PRU13 NANTI..

Anonymous said...

Dah buat salah pok nik, haddi, mat sabu tak cakap minta maaf secara terbuka pun , maksum kot?

Komeng said...

Depa memang suka belitkan diri sendiri nak buat cemana, sejak dulu lagi.. bekpi kat depa la

Anonymous said...

Anwar telah berjaya menyesatkan pemimpin2 pas dengan menukarkan matlamat asal pas iaitu untuk menubuhkan negara Islam kepada mendapatkan kuasa dengan menakluki putrajaya. Secara kebetulan sesetengah pemimpin pas masih menyimpan dendam kesumat terhadap umno. Anwar telah berjaya meyakinkan pas bahawa mereka memerlukan pkr dan dap untuk menentang umno. Pas tanpa berfikir panjang terus sahaja bersetuju untuk menjalinkan kerjasama dengan pkr dan dap meskipun sedikit sebanyak pasti akan merosakkan pas dari prinsip menegakkan Islam.

Setelah kerjasama itu wujud dengan nama pakatan rakyat, pelbagai kepincangan semakin terserlah dalam pas. Antaranya menukar dasar perjuangan pas kepada negara berkebajikan, isu video china doll yang dikatakan besi, solat hajat untuk menghancurkan umno, isu murtad dumc, rampasan arak di kedai serbanika yang dipulangkan kembali dan isu kalimah Allah.

Semakin jelas nampaknya pas lebih mementingkan politik lebih dari kepentingan Islam. Islam dikorbankan semata2 untuk meraih undi bukan Islam. Manakala bagi pengundi Islam pula, pas masih lagi mendendangkan udud dan negara Islam sebagai modal politik. Tapi sebaliknya, apabila di hadapan pemimpin2 pkr dan dap, pas akan bertukar nada kepada bersetuju untuk tidak bersetuju.

Segala isu berkaitan kepentingan Islam yang gagal ditangani dengan baik oleh pas nampaknya telah memakan diri. Impian pas untuk ke putrajaya pasti akan berkubur ekoran tindak-tanduk pas sendiri yang terlalu menjaga hati rakan sekutu lebih daripada umat Islam sendiri. Jangka hayat pas pasti akan berakhir menjelang pru13 nanti.

assaad said...

As-salam. Kalau tidak betul-betul gayanya. Mereka yang bertaraf ulamalah yang akan menyesatkan Umatnya. Tak tahu apa maksud dan kepetingan untuk mereka.

Cakap tak serupa bikin. Inilah padahnya. Bercelaru , kabur dan rojak jadinya. Masya'allah.

"Betulkanlah Yang Biasa daan Biasakanlah Yang Betul".

Saat Jais
http://saatjais.wordpress.com
www.treat-cure.com

Anonymous said...

Kalau di tempat saya, orang macam ni jadi Ketua Kampung pun tsk layak dah... nyanyuk...

Anwar ibrahim said...

tolong undi saya jadi PM ok

Anonymous said...

ORANG TUA TERKUTUK MUSIBAT SI N.AJIS DARI KULTUS PAS SIAL NI LEBIH BAIK CEPAT MAMPOS !!

PEMBELOT DAN PEROSAK BANGSA DAN AGAMA!!

SEMAKIN RIAK SI TUA KUTUK NI KALAHKAN TUHAN!!

HENTIKAN LAH JADI BONGOK DAN BAHLOL WAHAI MELAYU PENYOKONG AKATAN HARAM. JADI LAH CERDIK DGN TIDAK MENYOKONG KULTUS PAS SIAL!!!

Anonymous said...

Kuasa Allah, malang bg sesiape yg x melihatnye..

OSTAD said...

AKHIRNYA POKNIK AJIS TERIMA HIDAYAH ALLAH......PENGANUT2 PAS LAIN BILA LAGI...????

Anonymous said...



jumpa si kwn setan ni LUDAH muka dia

abdullah bin ubay tu abang dia

kahakkkk...PHUIIIIIII !!!

kau jual kalimah Allah pasal nak jadi MB lagi yer

klau HANJENG ada kasta pariah...situ la tempat kau!

-tongkat emas-


Anonymous said...

MANUSIA KENA TIPU SEBENARNYA ALLAH/TUHAN/JEHOVAH,/JESUS ADALAH ORANG UFO ! KAH KAH KAH

Anonymous said...

Fe'el nya memey macam tu....Siang cakap lain malam cakap lain..asalkan dapat untung dalam politk begheehhhh!

Anonymous said...

Tanda2 celaru dah ketara dah.....

Anonymous said...

ulamak akhir zaman???

Anonymous said...

ulamak akhir zaman???

Jijan Mali said...

Ulamak akhir zaman apa ke benda....Ular Dalam Semak ialah....muahahaha...

Anonymous said...

nampak mcm pas ni aje yg tau pasal islam.. ahli syura lah.. itulah.. inilah.. kan majlis agama islam dah habaq dari dulu tak boleh guna.. dPashit p menyondol juga lebih dari DapiG.. skrg depa dok menyondol macam samdol anuAq.. buat muka toya.. haram depa ni nak minta maaf..

Ms Pearl said...

nope dia bukan nyanyuk GAP.

dia hanyalah POLITICIAN biasa
yang menghalalkan cara
demi matlamat ke putrajaya.

hmmm boleh buat poem!

note: begitu gelojoh dan terliur melihat kuasa di putrajaya sampai sanggup 'gadai' nama Allah.

agaknya kalau betul betul PAS yang lemah ni dan golojoh ni dapat putrajaya MELAYU TINGGAL TUGU SAJA.

tugu peringatan melayu pernah wujud di tanah melayu! dengan PAs dan melayu PKR dan melayu DAP sekali dalam senarai nama tugu itu!


Anonymous said...

jangan sampai pok nik kata terjun laut nasuk surga sudahkah nanti nak timbul susah ni lah kalau orang taksub bila pok kata itu tak baik semua kata tak baik tak lih pakai otak sendiri dah jadi macam orang UFO manusia sudah jadi bodoh

Anonymous said...

Ok mu buleh masuk syurga pasal undi PAS....

Tiba-tiba...SORRY TAK BOLEH LA...

Macam tu ka Pok Nik?

Anonymous said...



ternyata air karat kelantan telah menyanyukkan peminum2nya!!!!


Anonymous said...

nik ajis ni kena byk minum Ribena bg cargas skit otaknya.. asyik telan air kelodak aje..hehehe

SHAH ALAM REBELS said...

SALAM TUAN. MOHON DIPAUTKAN LINK BLOG KAMI DALAM BLOGROLL TUAN. TERIMA KASIH. http://shahalamrebels.blogspot.com/

Anonymous said...

Hadi Awang dalam Sinar Harian hari ini nak cuba konar baring macam Nik Aziz juga dengan menafikan membenarkan kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud yang sebenarnya, tapi sila lihat ucapan Hadi Awang berkaitan isu ini di sini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sila lihat perkara nombor 4. " Walau bagaimanapun Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam amalan mereka, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."
Apakah yang dimaksudkan oleh Hadi Awang bahawa bukan Islam boleh guna kalimah Allah dalam ibadat mereka walaupun tidak mencapai maksud sebenar dalam bahasa asal Al-Quran? Dalam keputusan Majlis Syura kata tak boleh guna kalimah Allah oleh bukan Islam dalam ibadat bukan Islam, Hadi pula kata boleh, lepas tu mereka nak konar baring semasa tengah Whilly, terbabas berlanggar sesama mereka dan terlentang atas jalan sambil terguling-guling di atas jalan. Geng Ulama PAS dan Hadi kena perjelaskan perkara 4 yang dinyatakan oleh Hadi Awang dalam Harakah itu.

Nak konar baring apa lagi Hadi Awang, kenyataan Hadi Awang itu jelas bercanggah dengan pendirian Majlis Syura PAS yang baru bersidang dan dipengerusikan oleh Nik Aziz, malahan Hadi Awang ada dijemputkah ke mesyuarat berkenaan?


Sekarang Nik Aziz dah konar baring, dia siap tikam Hadi Awang dari belakang lagi, bukan itu saja, Hadi Awang telah ditendang ke dalam perigi buta, terkontang-kontang kantinglah Hadi Awang sendirian diasak dari berbagai sudut oleh ahli-ahli PAS tanpa dipedulikan oleh pimpinan PAS yang lain, kerana yang terhegeh-hegeh sokong penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam adalah Hadi Awang, sebab Hadi Awang yang buat kenyataan itu dengan Lim Kit Siang dan Anwar, pimpinan PAS yang lain tak mahu terjejas kedudukan mereka dalam parti, malahan Nik Aziz dah cuci tangan dan boleh berehat dengan geng-geng ulama kerana dah ada ketetapan baru yang berbeza dengan pendirian PAS yang dinyatakan oleh Hadi Awang sebelum ini.

Hadi Awang telah dipergunakan dan diperalatkan untuk kepentingan golongan tertentu dalam PAS dalam isu ini, bila jadi masalah, dia yang dijadikan karung tinju untuk kena lanyak oleh ahli-ahli PAS akar umbi, ibarat habis madu sepah dibuang. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

POK NIK CAKAP IKUT KEADAAN, TEMPAT DAN AUDIENCE .
SEBAB TU KEJAP YES KEJAP NO.
ULAMAK POLITIK, TAKKAN TAK TAHU.
KEJAP DUNIA KEAP AKHIRAT.
KEJAP NAIK VELLFIRE.....KEJAP NAIK HELLFIRE.
BILA NAK PENCHEN....UMOR PENCHEN 60 SAHAJA.

Anonymous said...

Pimpinan PAS konar baring semasa sedang Whilly, terbabaslah, itulah kerana terdesak apa saja sanggup dibuat, akhirnya tuduhan melulu mereka terhadap UMNO sebelum ini telah terpelanting ke muka PAS sendiri sampai lebam-lebam dan benjol-benjol, tapi masih tak sedar diri. Sedarlah diri, bertaubatlah dan insaflah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

PAS nak konar baring semasa tengah Whilly, terbabaslah kalau macam tu, lihat kenyataan rasmi PAS yang diumumkan oleh Hadi Awang bersama Lim Kit Siang dan Anwar semasa Pakatan Rakyat termasuk PAS bersetuju kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam, kenyataan adalah seperti berikut:

“Walau bagaimanapun Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah “Allah” dalam amalan mereka, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran.”
Malahan dalam kenyataan rasmi PAS yang terpapar nama Hadi Awang sebagai pemberi perutusan berhubung isu kalimah Allah yang dibenarkan oleh PAS untuk digunakan oleh bukan Islam, sila lihat perkara 4 perutusan tersebut:

“Walau bagaimanapun Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah “Allah” dalam amalan mereka, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran.”

Sekarang lihat pula kenyataan Majlis Syura PAS yang bermesyuarat selepas ahli-ahli PAS sendiri angin seluruh badan marah dengan pendirian rasmi PAS itu, maka dah ubah pula kononnya tak boleh guna kalimah Allah dalam ibadat bukan Islam pula, sebab tak boleh samakan Allah dengan perkara lain pula.

Apa ini semua, pendirian rasmi PAS adalah sebagaimana ucapan oleh Hadi Awang dengan Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim yang membenarkan kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam, apakah pula status keputusan Majlis Syura PAS itu?

Malahan masa mesyuarat Majlis Syura tersebut apakah Hadi Awang dijemput hadir ke mesyuarat tersebut? Jika tidak dijemput, mengapakah beliau tidak dijemput sedangkan beliau adalah Presiden PAS dan bukannya tukang cuci tandas di pejabat Nik Aziz?

Jika dijemput dan hadir pula, mengapakah dalam kenyataan keputusan mesyuarat Majlis Syura PAS tersebut hanya Nik Aziz dan Dr. Haron Din saja yang menandatangani kenyataan keputusan mesyuarat Majlis Syura PAS itu? Mengapakah Hadi Awang tidak tandatangan keputusan itu juga kerana beliau adalah Presiden PAS dan bukannya tukang kebun di rumah Nik Aziz?

Sila jelaskan mengapakah terjadinya hingga sebegini rupa? Janganlah PAS nak pusing sana sini, sedangkan para Rasul, para Nabi, para Anbia, para Solehin, para Tabiin, para Ulama Muktabar seperti 4 imam mazhab dalam Ahli Sunnah Wal Jamaah pun sanggup mengaku jika ada buat sila dan mohon keampunan, malahan dalam mereka tak buat salah pun mereka siang malam memohon ampun dari Allah, siapa pula pimpinan PAS yang begitu keras kepala tidak mahu mengaku salah dan sibuk memutar belitkan semua fakta untuk membuatkan segala kesalahan nampak seperti kebenaran?

Sedarlah perbuatan tidak mahu mengaku salah dan sibuk memutar belitkan kesalahan untuk dinampakkan sebagai kebenaran adalah perbuatan puak Syiah dan golongan Yahudi. Kerana dalam agama Yahudi mereka berbohong dibolehkan untuk kepentingan puak mereka walapun menindas orang lain. Begitulah juga dengan Syiah melalui konsep Taqiyah, boleh membohong untuk kepentingan diri sendiri dan puak sendiri walaupun perbuatan itu salah dan berdosa sebenarnya.

PAS mesti menyatakan pendirian yang jelas oleh Hadi Awang sendiri dengan membuat perutusan pendirian rasmi PAS sebab dia adalah Presiden PAS berhubung isu ini dalam Harakah, SuaraTakAdilLangsung dan Roket, biar semua pihak dalam Pakatan Rakyat samada PAS, PKR dan DAP tahu akan pendirian rasmi PAS sekarang ini. Bersikap jujurlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Isu Kalimah Allah ini adalah bukti jelas dan nyata bahawa Nik Aziz dan Hadi Awang bukanlah ulamak yang mewarisi Nabi sebaliknya mereka adalah ulamak PALSU yang mewarisi Musailamah al-Kazzab iaitu nabi PALSU. Seorang ulamak tidak mungkin tergamak mempermainkan nama Allah SWT untuk kepentingan politik apalagi ianya dilakukan untuk menyokong tuntutan KAFIR HARBI DAP. Kita tidak perlu hairan dengan kenyataan Mat Sabu kerana Mat Sabu bukan tahu apa2 pun. Ketua Pemuda PAS pusat pula merupakan hingusan politik yang sekadar 'angguk dan geleng'kerana masih lagi 'jahil' dalam semua perkara. Ahli2 dan penyokong PAS sepatutnya melihat isu Kalimah Allah ini untuk menilai Nik Aziz dan Hadi Awang secara holistik. Soal diri kalian jika ALLAH pun mereka berdua sanggup permainkan apalagi soal2 lain. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Silap 2 dia tersalah undi parti logo payung pr13 ni . Faktor usia...

Tukang Komen said...

Di awal lagi ulamak dari Umno dah tegaskan kalimah Allah hanya untuk islam. Tapi malangnya Nik Ajis dan Hadi tak caya saranan ulamak dari Umno. Ulamak lain juga bersuara demikian. Pas hanya pecaya sesama sndiri saja. Sekarang amacam?

Umno juga yg berani dan benar. Nasihat saya pada pas JANGAN TAKUT SANGAT PADA DAP. INGAT ALLAH BANYAK2 DAN TAUBAT.

Anonymous said...

Kalau PAS ingat pada Allah dan hanya takut padaNya, dah lama PAS buat hudud kat Kelantan tu. Sekarang mereka bukan takut pada Allah, tapi mereka takut pada manusia lain selain dari Allah...

Anonymous said...

tula asik kata UMNO ta betul ja bila kata uamak UMNO kata tak boleh tak nak ikut kalau Pok Nik rasa tua dah ta ingat apa yg di cakap lebih baik letak jawatan bertubat jangan sampai ALLAH turunkan balak kalau balak kayu ta pa nantu sebab pok nik rakyat jadi mangsa

Anonymous said...

Knp tak boleh pulak...? Sebab aku pun belum tentu dapat masuk....aku dah lupa pintu syurga kat mane...kat mane eek...

Anonymous said...

Sape kata nicky ajis tu cerdek..sabab har2i minum air karat.tu pasl otak jd biul mcm baghal tua.ktua pnerangan pas pun dh bisu 1000 bhasa...kita tibai..jgn xtibai

Anonymous said...

listen, listen, listen

dap,pkr,pas sucks

Anonymous said...

yg aku nampak ape pun yg umno buat pas takkan setuju termasukla nak pertahankan kalimah Allah

dorang ni takkan sebulu..org umno solat dorang xnak sama solat..tggu habis solat, baru mulakan solat bjemaah yg lain

ape ntah nak jadi..extreme sangatla..bahaya..umpama puak sunni ngan syiah kt syria..takot melarat lama2 esok

Anonymous said...

Anonymous said...
yg aku nampak ape pun yg umno buat pas takkan setuju termasukla nak pertahankan kalimah Allah

dorang ni takkan sebulu..org umno solat dorang xnak sama solat..tggu habis solat, baru mulakan solat bjemaah yg lain

ape ntah nak jadi..extreme sangatla..bahaya..umpama puak sunni ngan syiah kt syria..takot melarat lama2 esok

January 16, 2013 at 3:43 PM

--------------------------------------------------------

PAS lebih pentingkan politik kepartian berbanding agama, ini adalah hakikatnya kerana jika tok guru politik mereka cakap apa saja mereka percaya bulat-bulat, tetapi jika adalah ulama yang tak berparti menyanggah kenyataan tok guru politik yang mempergunakan agama dengan cara tidak betul, macam naik hantu puak-puak PAS ni meradang, siap maki hamun lagi kepada ulama yang tak berparti itu, sebab itulah Ustaz Ridhuan Tee Abdullah dan Ustaz Datuk Seri Harussani Zakaria dicerca dan di maki tanpa ada belas kasihan oleh puak-puak PAS ini bila kedua-dua mereka buat kenyataan yang bertentangan dengan pimpinan PAS walaupun dengan niat untuk membetulkan keadaan, tetapi tetapi tidak diterima oleh puak PAS yang terlalu taksub dengan semangat asobiyah Jahiliyah PAS yang mementingkan parti lebih dari agama. Sedarlah semua puak PAS yang asobiyah Jahiliyah PAS, sedarlah, insaflah, dan bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Kenapa Kita perlu Pertahankan Kalimah ALLAH???

Ingatlah kawan-kawan, demi Agama,Bangsa dan Negara tercinta ni, ayuh bangkitlah untuk mempertahankan kalimah Allah daripada digunapakai oleh Kristian. Ye memang ada Ulama yang setuju penggunaannya oleh orang bukan islam tetapi ingatlah dalam konteks negara Malaysia banyak sangat implikasinya jika kita benarkan mereka menggunakannya. Sangupkah anda semua melihat negara ini menjadi sama seperti negara jiran kita disana??? saya pasti anda semua tidak sanggup bukan.. Jangan lihat isu ini sebagai isu politik walhal banyak lagi perkara lain yang perlu kita settlekan. Mamang Allah, Tuhan sekalian makluk di langit dan dibumi, tetapi adakah kaum-kaum kafir itu mempercayai Allah sama seperti kita umat islam? Sanggupkah mereka mengEsakan Allah S.W.T??? jika mereka tidak sanggup kenapa kita sanggup menggadaikan kalimah Allah untuk mereka gunakan?? Semoga Allah mengampunkan kita..Amin Ya Rabbal-alamin.

Disini ada satu cerita yang saya ambil dari Mawar Cinta

Pengalaman Pelajar Kita di Indonesia

Just nak kongsi pengalaman sepanjang lebih 5 tahun tinggal dan belajar di Indonesia. Saya tidak berniat memburukkan Indonesia.. They have my respect, dan saya tahu orang2 Indonesia tidak seburuk yang disangkakan di sini.. (orang Indonesia baik dan ramah, pintar dan rajin.. that’s a fact!)

Pengalaman ini saya kongsi supaya orang ramai boleh tahu dan membayangkan implikasinya jika penggunaan nama Allah oleh non-muslim dibiarkan. Di satu sisi memang agak lucu, tapi di sisi lain terdapat keseriusan di dalamnya Aku ingat satu hari aku bukak TV perdana dia pastu tengok satu program.. Aku ingat ceramah agama lah.. dia punya penceramah punya semangat berkobar2.. “Kita semua sudah berdosa! Allah Maha Kuasa! Allah Maha Penyayang! Kembalilah kita semua ke jalan Allah! (aku dalam hati, Alhamdulillah.. bagus!) pastu tak pasal2 dia sambung “Kembalilah ke Yesus Kristus dan Bunda Maryam!” aku langsung tergolek… astaghfirullah! ceramah Kristian rupanya..

Satu lagi kenangan aku kat Indonesia, kalo baca surat khabar sana nanti ada slot obituaries: “Telah Kembali ke Rahmat Allah, Sdr. XXX pada XXX Semoga ruh beliau dicucuri rahmat Allah” Bila tengok balik nama yang mati Eduardus, Kristus, Paulus, etc. (nama org Kristian) pastu ada salib diikuti tulisan kecik “ash to ash, dust to dust, fade to black”… tergolek lagi aku..

wakakaka..

Satu lagi cerita aku kat Indonesia, satu hari aku ‘bermusafir’ lah ke daerah Jawa Barat naik motor, pastu nak berhentilah solat.. aku toleh ke kiri kanan jalan cari masjid.. Pastu aku nampak ada signboard kalimah Allah (dlm arab!) pastu ada banner “Ayuh kerjakan kewajipan kita kepada Allah dan agamanya!” aku pun pergilah dekat.. tup2 aik, awat lain macam tempat ni, siap ada patung jesus kena salib??!! Tergolek lagi aku.. lah.. gereja Kristian rupenye.. Satu lagi kat sana nak beli buku-buku agama kena hati-hati.. Aku dulu pernah ‘usha’ buku kat kedai buku..

Ada satu buku aku tak ingat persis tapi tajuk buku dia lebih kurang camni: “Memantapkan Iman Anda Kepada Allah” bila bukak2 browsing per helai aku start confuse, amacam lain macam aje ayat2 dan hadis dia.. Aku tengok balik lah.. ayat2 kutipan dari Bible.. tergolek aku lagi.. lah, buku dakwah Kristian rupanya.. risau gak klu jadi camni kat M’sia

Moral dari cerita ini ialah, benda-benda yang di ceritakan oleh pelajar ini tidak mustahil akan berlaku juga di malaysia 5 ke 10 tahun lagi jika masih terus menyokong tindakan kristian menggunakan kalimah ALLAH dalam setiap urusan ritual agama mereka.

Jadi korang semua fikir-fikirkan lah yang baik buruknya.

SK - Bagi aku permintaan mereka untuk dibenarkan mengguna kalimah Allah adalah satu permainan/taktik/helah bagi menarik orang-orang Islam di Malaysia supaya menukar agama kepada Kristian. Kalo sebelum ini amat berbeza antara 2 agama ini tapi sekarang makin ada persamaan (Tuhan ko Allah tuhan aku pun Allah cuma beza Nabi Isa dengan Nabi Muhammad je, tuhan sama). Kalo yang iman kuat tu mungkin la tidak terpengaruh, tapi bagi yg da memang jahil tu? Wallahualam...

Anonymous said...

CERAMAH2 PAS TU BOLE CAYA KE???

hangkedee said...

??????kenapa Malaysia aman Indon di landa tsumami. Pergi tanya juak tegar Pas pis pus balacai parti kencing rakyat.

Anonymous said...

RENDAHNYA MARUAH MARTABAT PARTY TERSEBUT LETAKNYA DI BAWAH TELAPAK KAKI YG TERPIJAK TAHI

Anonymous said...

Dari pergaulan dengan kawan2 yg cenderung kepada PAS, boleh lah dirumuskan perkara berikut:

1)Pengikut PAS terlalu amat taksub ngan Nik Aziz. apa yg N.Ajis kata dianggap seolah2 kalam Allah,dtg dari Allah...meletakkan NikAjis ni macam taraf nabi2...apa yg N.Ajis buat semua betul-tak boleh dipertikaikan....tengok aje si Langsi...kalau boleh disembah N.Ajis tu, mereka akan buat.

2)Rela berkawan / berkerjasama dengan kafir yg terang2 menentang melayu dan islam. Bodoh tak boleh diajar.Kalau jadi kafir pun takpe asal jgn join UMNO, jgn sokong UMNO, jgn baik ngan UMNO Terlalu Bodoh sombong. EGO nak mampus!!

3)Apa2 kesalahan yg datang dari pihak PAS akan disenyapkan, di 'spin' . Maklumlah parti 'maksum'-- confirm ahli syurga, segala apa yg dia org buat tidak berdosa...khalwat tak dosa, tabur fitnah tak dosa....taksub, taksub.

4)Berdendam kesumat terhadap UMNO. Bukankan 'dendam' itu sifat syaitan? takbur! takbur! Takbur!
sanggup mendoakan bala terhadap umat Islam sendiri.

5) Konon2 bagi guna kalimah Allah tu supaya org kafir dekat ngan Islam. Sudah lah- orang Islam UMNO pun kau kafirkan, ini pulak nak ajak kafir masuk Islam? Bodoh!!!


Semoga ALLAH membalas "sebaik-baiknya" atas segala perbuatan yg mereka buat!

Anonymous said...

Dah nak buat baik pulak dah mereka ni cukup pandai putar belit apa punya tok guru ni Hampas!!!!!

spit fire said...

memang patut pun muka pok nik situa kutuk munafik tu kena ludah, setan tua laknatullah yg bertopengkan manusia....khaak ptuiiii!!!

Anonymous said...

org pas takut pok nik nanti dia sumpah jadi batu bila dia kata orng kafir boleh semua kaata boleh bila dia konar baring kataa tak boleh semua pengikut tak boleh kalau lah begini pengikut islam pas dipebodoh untuk peribadi pok nik jahanam penat sahaja sambahyang tulah bila kat mesjid buat ceramah mengata orang bukan nak aajak bagaimana suruh sesama islam berbaik2 sangka baik ni ajar bagaimana nak jatuhkan kerjaan yg ada konong yang ada taak islam cuba kita duduk fikir betul ke kerjaan tak ambil berat tentang islam kita ambil contoh kalaau kitaa berjalan dari utara keselatan kalau nak semahyang semua tempat disediakan tempat persingahan,perhantian minyak,tesko,gaint nak ngan tak nak sahaja

Anonymous said...

Adik nik aziz doa KO BN,BN KO,akhirnya PAS yg KO dan tersungkur di kaki Tokong lim guan eng

Anonymous said...

sokong anon 8:20. Apa yg anda cakap tu betul...namun kebanyakkan mereka tidak tahu dan tidak hendak bersyukur....

Anonymous said...

Bab kalimah Allah ni Pak Nik baru belajar. Dulu masa dia belajar dulu isu ni tak ada. Tapi mungkin dia ada baca juga blog maka baru dia faham. Tapi bila dia faham ramai dah hok.sesat. Pak Nik Umno palestin