Tuesday, January 15, 2013

FITNAH TERBARU STRAITS TIMES SINGAPURA TERHADAP NAJIB !



Singapore Straits Times helps to boost Malaysian Opposition Party.



Slanderer Carolyn Hong spread lies about PM Najib, who was involved in shielding the murder of the Mongolian Altantuya Shaaribuu.



  1. The decline in public sentiments towards Malaysian government had proved from 65 % to 63%.



  1. Opposition conspirator to Carolyn Hong from Singapore Straits Times, Ibrahim Suffian, the director of Merdeka Centre attributed the sharp fall in PM Najib’s rating to the low support from Chinese respondents last December.



  1. The felonious Opposition conspirator Ibrahim Suffian maintained that the low Chinese support was caused by news of the re-emergence of a scandal linked to Mr Najib, last December. The daredevil businessman, Deepak Jaikishan foolishly told the public that PM Najib was involved in covering up the murder case of Mongolian woman Altantuya Shaaribuu.



  1. Ibrahim Suffian still intended to humiliate PM Najib by stating that the younger people signalling scepticism against PM Najib. He deplores the fact that the Prime Minister had not given up his determination to gain public confidence towards his government.



  1. Carolyn Hong happily welcomed the low approval rating for PM Najib as well as the falling public perception towards his government that hit only 45% from 60%.



  1. She applauded the Chinese community for giving the lowest marks from 19% to 6%.



Carolyn Hong and Ibrahim Suffian, both are hard core vindictive felonies from Opposition Party. They deserved to be condemned and charged for publishing defamatory information for PM Najib through SST.



Didn’t both felonies have brainy explanations why Deepak Jaikishan created a slander against Malaysian PM?


It is clearly shown that both conspirators deliberately cover up reasons for Deepak’s slander against PM Najib, who did it to get loans from PKR leader, Anwar, in order to prevent Deepak Jaikishan from becoming a bankrupt.
H.S.


75 comments:

Anonymous said...

Perempuan ni ada agenda bagi memenangkan parti pembangkang yang diterajui DAP di Malaysia.Perempuan ini sah anti Melayu dan mahu Cina memerintah Malaysia seperti Singapork.Malangnya dia tak berani bersuara dan mengkritik kerajaan di negeri sendiri kerana takut ditahan ISA. Inilah perangai Khafir Harbi, kalau dibiarkan 'cacing naik kemata, maka malaysia memang nampak bacul sungguh dikacamata rakyaat Malaysia sendiri.Bertindaklah wahai pihak yang berwajib.

Anonymous said...

PAS perlu menyatakan apakah pendirian sebenar PAS.

Apakah pendirian rasmi PAS yang diumumkan oleh Hadi Awang dengan Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang yang bersetuju kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud sebenarnya,

atau,

ketetapan baru mesyuarat Majlis Syura PAS yang menentang pula penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam selepas dilanyak oleh ahli mereka sendiri.

Sila PAS nyatakan mana satu pendirian rasmi PAS, apakah keputusan mesyurat Majlis Syura PAS yang mana kenyataan terbaru PAS itu hanya ditandatangani oleh Dr. Haron Din dan Nik Aziz saja, tiada tandatangan Hadi Awang sebagai Presiden PAS, apakah itu sah menjadi pendirian PAS?

Sedangkan pendirian awal PAS yang menyokong kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud yang sebenarnya adalah diumumkan oleh Hadi Awang sendiri sebagai Presiden PAS.

Malahan Hadi Awang dijemput atau tidak dalam mesyuarat itu? Jika tidak dijemput, mengapakah tidak dijemput kerana Hadi Awang adalah Presiden PAS, bukannya budak pejabat PAS?

Malahan jika dijemput, mengapakah Hadi Awang tidak tandatangani sekali kenyataan terbaru PAS itu sedangkan Hadi Awang adalah Presiden PAS, bukannya tukang cuci di pejabat Nik Aziz?

Sila PAS menjelaskan isu dengan lebih jelas untuk kefahaman semua pihak. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Hadi Awang dalam Sinar Harian hari ini nak cuba konar baring macam Nik Aziz juga dengan menafikan membenarkan kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud yang sebenarnya, tapi sila lihat ucapan Hadi Awang berkaitan isu ini di sini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15774-kalimah-allah-islam-benarkan-tapi-jangan-salah-guna

Sila lihat perkara nombor 4. " Walau bagaimanapun Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah "Allah" dalam amalan mereka, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran."

Nak konar baring apa lagi Hadi Awang, kenyataan Hadi Awang itu jelas bercanggah dengan pendirian Majlis Syura PAS yang baru bersidang dan dipengerusikan oleh Nik Aziz, malahan Hadi Awang ada dijemputkah ke mesyuarat berkenaan?


Sekarang Nik Aziz dah konar baring, dia siap tikam Hadi Awang dari belakang lagi, bukan itu saja, Hadi Awang telah ditendang ke dalam perigi buta, terkontang-kontang kantinglah Hadi Awang sendirian diasak dari berbagai sudut oleh ahli-ahli PAS tanpa dipedulikan oleh pimpinan PAS yang lain, kerana yang terhegeh-hegeh sokong penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam adalah Hadi Awang, sebab Hadi Awang yang buat kenyataan itu dengan Lim Kit Siang dan Anwar, pimpinan PAS yang lain tak mahu terjejas kedudukan mereka dalam parti, malahan Nik Aziz dah cuci tangah dan boleh berehat dengan geng-geng ulama kerana dah ada ketetapan baru yang berbeza dengan pendirian PAS yang dinyatakan oleh Hadi Awang sebelum ini.

Hadi Awang telah dipergunakan dan diperalatkan untuk kepentingan golongan tertentu dalam PAS dalam isu ini, bila jadi masalah, dia yang dijadikan karung tinju untuk kena lanyak oleh ahli-ahli PAS akar umbi, ibarat habis madu sepah dibuang. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad

Pekong Pondan said...

No one can Accuse PM Najib of this, according to the law. That's why the scumbag Raja Petra have to eat shit in Perth, Australia. He was cheated by the homosexual Al-Juburi.

Because...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Sejak bila pula orang yg dituduh kena buktikan dia tidak bersalah ?

Dimahkamah kan hakim akan mendengar hujah dan saksi pendakwa kemudian buat keputusan jika ada kes.

Jika hakim kata tak de kes maka bebaslah yg dituduh.

Jika ada ke barulah peguam yg dituduh panggil saksi pembelaan.

Belum pernah pun org yg tuduh Najib/Rosmah buktikan yg Najib/Rosmah benar-benar terlibat. Cakap-cakap dae lah !!!

Agaknya ... di Singapore ... org kena tuduh kena buktikan dia tak bersalah dulu kut ... undang-undang ape ek ?

Anonymous said...

Yang main dengan china doll bila nak bersumpah pulak??? nampak islamik sgt...dah g haji ke belum??? Wallahualam..

Tun Teja said...

Sedikit artikel dari Straits Times Singapura hari ini, Jan 15, Selasa.

“Mengikut kenyataan Malaysiakini, ketua pembangkang LKS berkata pada bulan September lepas PM DS Najib harus membuat ‘iktibar terbuka’ menyerahkan kuasa dengan keamanan sekiranya BN kalah dalam PRU ke 13.
Mengikut Malaysiakini lagi, Pakatan Rakyat ternyata akan menikmati peluang terbaik untuk menang dan menjatuhkan BN. “

1. Bukankah akhbar SST mengikut arus perjuangan Pakatan Racun?
Bukankah akhbar SST menunjukkan berat sebelah kepada Pakatan Racun?
LKS hanya meramalkan kemenangan palsu. Ketua yang bersebahat dengan Chin Peng pada zaman komunis, aku harap ramalan LKS ini seperti ‘jauh panggang dari api ’. Ramalan yang tidak tepat.
2. Bukankah akhbar ini menghina kepemimpinan PM DS Najib sehingga ketaraf kalah teruk?
3. Walaupun laporan ini tidak diberi nama siapa penulisnya, akhbar SST memang berunsurkan provokasi terhadap BN. SST memang ternyata bersebahat dengan DAP.

Orang Melayu Malaysia mestilah sedar. Bangkitlah, beranikan semangat membela tanah air kamu.
Jangan gadaikan masa depan anda dengan membenarkan Pakatan Racun memerintah.
Hanya orang Melayu yang bangang dan bodoh sahaja rela menunduk dan menyembah Anwar Aljuburi, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Hadi Awang, Lim Guan Eng dan samseng-samseng Pakatan Racun.

Anonymous said...

NST Singapork mana berani menyalak di Singapura, malahan sekarang ini mereka sedang disiasat di Singapura kerana membuat kajian berkenaan trend pengundian di sebuah kawasan mengundi kerana kerusi berkenaan kosong kerana penyandangnya Michael Palmer telah meletak jawatan kerana kontroversi skandal seks.

Lihat NST Singapork sibuk menyalak di Malaysia kerana Menteri Dalam Negeri lembab tak reti nak ambil tindakan, amaran terakhir hingga ke mampus. Perdana Menteri perlu tegas untuk menyelamatkan maruah Malaysia dari terus diperkotak katikkan oleh NST Singapork akibat Menteri Hishammuddin yang lembik itu. Bertindaklah segera demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Salleh said...

aku rasa, elok Hishamuddin kena kapak le kali ni. not fit lagi dh.

Tun Teja said...

1. Kedutaan Malaysia di Singapura tidak sepatutnya berdiam diri.
Sepatutnya Kedutaan Malaysia di Singapura mesti ambil tindakan keras kepada Ketua Pengarang (Warren Fernandez) dan Timbalan Ketua Pengarang (Zuraidah Ibrahim) melepaskan pencetakan fitnah yang tidak berhenti-henti oleh wartawan betina Carolyn Hong yang bersebahat dengan DAP.
2. Kedua pehak dari Singapore Straits Times bersama Carolyn Hong mesti di tuduh dimahkamah menyebarkan fitnah di Singapura.

3. Kedutaan Malaysia di Singapura mesti membuktikan kesetiaan mereka, intergriti mereka terhadap kerajaan Malaysia, dengan mengambil tindakan yang tegas sebelum banyak fitnah-fitnah yang akan dihebahkan lagi.

4. Kedutaan Malaysia di Singapura patut mengamalkan tekanan jiwa dan minda kepada akhbar SST, terutama wartawan betina sakit mental yang bermaharaja lela menyebarkan fitnah.
Jangan hanya duduk dikerusi empuk di pejabat, berehat dirumah bangalo, berkereta luxury terlalu nikmat dengan pangkat atasan, tetapi, tindakan membela kerajaan mereka dipinggirkan.

Memang tidak ada bukti pemimpin Malaysia DS Najib terlibat dalam pembunuhan perempuan Mongolia itu.
Perdana Menteri DS Najib yang berhati lurus dan suci membela rakyat Malaysia dan masa depan mereka, sanggup dipermainkan oleh wartawan betina ini.

Anonymous said...

Rosmah yg dulu terlalu rapat dengan Depak,menjadi beban pada Najib dan seterusnya memberi kesan negetif pada Umno.Seharusnya Rosmah mengambil tindakan terhadap Deepak yang mengeluarkan kenyataan 'memfitnah' Rosmah dan Najib.Sebagai penyokong BN saya pun berharap sangat ,ada tindakan yg sepatutnya di ambil terhadap sebarang fitnah terhaddap pemimpin kita.Politik adalah persepsi,diam di anggap bersalah,itulah akibatnya.Kita pula janganlah menjadi seperti pengikut al Jubori yg menganggap beliau sebagai maksum.

Anonymous said...

Anonymous said...
Rosmah yg dulu terlalu rapat dengan Depak,menjadi beban pada Najib dan seterusnya memberi kesan negetif pada Umno.Seharusnya Rosmah mengambil tindakan terhadap Deepak yang mengeluarkan kenyataan 'memfitnah' Rosmah dan Najib.Sebagai penyokong BN saya pun berharap sangat ,ada tindakan yg sepatutnya di ambil terhadap sebarang fitnah terhaddap pemimpin kita.Politik adalah persepsi,diam di anggap bersalah,itulah akibatnya.Kita pula janganlah menjadi seperti pengikut al Jubori yg menganggap beliau sebagai maksum.
January 15, 2013 at 5:13 PM

------------------------------------------------

Saudara, pasal apa Nik Aziz dan Mat Sabu telah buat konar baring sambil menunggang Vespa Lambretta sampai terlentang terguling-guling atas jalan tidak bersetuju pula dengan pendirian rasmi PAS yang diumumkan oleh Hadi Awang bersama Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim berhubung persetujuan PAS membenarkan kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud yang sebenarnya itu?

Mengapakah tiba-tiba Mat Sabu dan Nik Aziz buat konar baring sambil menikam Hadi Awang dari belakang dan menendang Hadi Awang ke dalam perigi buta bila mereka berdua sudah sepakat dengan kenyataan baru oleh Majlis Syura PAS yang dipengerusikan oleh Nik Aziz sendiri?

Sila PAS nyatakan mana satu pendirian rasmi PAS, apakah keputusan mesyurat Majlis Syura PAS yang mana kenyataan terbaru PAS itu hanya ditandatangani oleh Dr. Haron Din dan Nik Aziz saja, tiada tandatangan Hadi Awang sebagai Presiden PAS, apakah itu sah menjadi pendirian PAS?

Sedangkan pendirian awal PAS yang menyokong kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud yang sebenarnya adalah diumumkan oleh Hadi Awang sendiri sebagai Presiden PAS.

Malahan Hadi Awang dijemput atau tidak dalam mesyuarat itu? Jika tidak dijemput, mengapakah tidak dijemput kerana Hadi Awang adalah Presiden PAS, bukannya budak pejabat PAS?

Malahan jika dijemput, mengapakah Hadi Awang tidak tandatangani sekali kenyataan terbaru PAS itu sedangkan Hadi Awang adalah Presiden PAS, bukannya tukang cuci di pejabat Nik Aziz?

Sila PAS menjelaskan isu dengan lebih jelas untuk kefahaman semua pihak. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Penyokong totok BN 2X5 dengan penyokong totok PR,setiap yg negetif di cap sebagai fitnah.Bilalah Melayu ni nak jadi cerdik.Perangai yg beginilah menjadikan para pemimpin tak kira kelompok mana bermaharajalela,kerana mereka tahu pengikut mereka akan sedia menganguk apa saja yg mereka lakukan,bila ada kritikan pengikut mereka akan segera menafikannya sebagai fitnah.

Anonymous said...

Anonymous said...
Rosmah yg dulu terlalu rapat dengan Depak,menjadi beban pada Najib dan seterusnya memberi kesan negetif pada Umno.Seharusnya Rosmah mengambil tindakan terhadap Deepak yang mengeluarkan kenyataan 'memfitnah' Rosmah dan Najib.Sebagai penyokong BN saya pun berharap sangat ,ada tindakan yg sepatutnya di ambil terhadap sebarang fitnah terhaddap pemimpin kita.Politik adalah persepsi,diam di anggap bersalah,itulah akibatnya.Kita pula janganlah menjadi seperti pengikut al Jubori yg menganggap beliau sebagai maksum.
January 15, 2013 at 5:13 PM

------------------------------------------------

Isu Ngeh dan Nga bersaudara yang dapat beli syarikat balak yang mendapat konsesi tanah balak seluas lebih 4000 ekar apa cerita?

Banyaknya duit mereka berdua dapat beli syarikat berkenaan.

Malahan isu penyelewengan projek di DUN Seri Kembangan oleh DAP hingga menyebabkan kematian Teoh Beng Hock apa cerita? Bila DAP nak siasat melalui SELCAT perkara ini?

Pakatan Rakyat suka cakap besar dan cakap banyak, tapi mereka sendiri dasar penipu dan tukan putar belit.

Sila jelaskan semua ini. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Carolyn Hong adalah Perempuan Cina yg.berhati busuk pandai mengapi2kan
keburukan Pemimimpin Msia masaalahnya adakah Pemimpin Melayu
Msia khasnya akan berpeluk tubuh dan mengatakan TIDAK APA tulisan CH
merupakan kuman kpd minda MELAYU KPD PARTI PEMBANGKANG saya merayu kpd PEMIMPIN MELAYU khasnya jgn bagi muka dgn BABI BETINA ini bertindaklah seberapa segera.

Anonymous said...

Anonymous said...
Penyokong totok BN 2X5 dengan penyokong totok PR,setiap yg negetif di cap sebagai fitnah.Bilalah Melayu ni nak jadi cerdik.Perangai yg beginilah menjadikan para pemimpin tak kira kelompok mana bermaharajalela,kerana mereka tahu pengikut mereka akan sedia menganguk apa saja yg mereka lakukan,bila ada kritikan pengikut mereka akan segera menafikannya sebagai fitnah.

January 15, 2013 at 5:18 PM

-------------------------------------------------

Penyokong kerajaan tak totok membuta tuli, lihatlah isu Hishammuddin Lembik itu penyokong kerajaan tak sokong tindakan dia yang hanya memberikan tindakan paling keras iaitu amaran terakhir hingga ke mampus.

Jangan samakan mentaliti pembangkang yang tunggang langgan dengan mentaliti rasional penyokong kerajaan.

Pihak Barisan Nasional konsisten dengan perjuangan, isu kalimah Allah, isu bumiputera, isu hak kaum-kaum lain, semuanya konsisten.

Bukannya macam Pakatan Rakyat, tunggang langgang sana sini, sekejap bersetuju, sekejap tak bersetuju, sekejap dapat pahala, kemudian dapat dosa pula, sekejap halal, kemudian haram pula, entah apa-apalah Pakatan Rakyat ini.

Orang bumiputera jadi rosak kerana adanya PKR dan PAS, semuanya dipolitikkan dengan keji hingga masyarakat berpecah belah dan bercakaran akibat Pakatan Rakyat sibuk mempolitikan agama secara keterlaluan hingga meracuni pemikiran sebahagian dari rakyat negara ini. Sedarlah, bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Marilah bersatu padu rakyat Malaysia sekalian, marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk terus memajukan negara demi agama, bangsa dan tanah air.

Insaflah semua, selama lebih dari 50 tahun kita semua hidup aman damai dan sejahtera di atas daya usaha pimpinan Barisan Nasional yang merencanakan usaha pembangunan dengan kerjasama dari rakyat yang rasional serta dengan izin dari Allah jua, kita hidup dalam harmoni selama ini.

Tetapi lihatlah dalam tempoh 5 tahun adanya Pakatan Rakyat di negara kita ini, macam-macam masalah berlaku, tunggang langgang di sana sini, huru hara di sana sini, perpecahan di sana sini, hasutan di sana sini, inilah kerja Pakatan Rakyat, berpolitik sepanjang masa, politik dan kuasa lebih diutamakan daripada kepentingan rakyat, sangat jelas Pakatan Rakyat tak ada kualiti sebagai parti politik pun, mereka jenis tak tau nak bangunkan negara, mereka adalah golongan perosak yang sangat berbahaya. Sedarlah semua, PRU 13 nanti marilah kita semua keluar mengundi beramai-ramai di pusat pengundian yang telah ditentukan untuk mengundi Barisan Nasional supaya kelangsungan pembangunan di negara kita dapat dipertahankan, insyaAllah jika kita bersatu dan bersetia sebagai rakyat yang rasional. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

This kind of journalism is just a thing of non-intellectual.
When you read rubbish, you will think rubbish, finally you will act rubbish.Clearly, Anwar's supporters in Singapore want something in return eigh!

Let me give you something to think - Altantuya's case has started before 2008, during the times before 2008, the pro Pakatan bloggers emerged about 1:15-1:20 to the pro BN's bloggers, which means if there's 1 BN blogger there would be 15 to 20 Pakatan's
bloggers.

In other words Pakatan had deployed a massive number of cybertroopers way ahead of BN.
Pakatan leadership claimed that they had the picture of Najib together with Razak Baginda and Altantuya, hence creating the notion that Najib did have contact of any kind with Altantuya.

So we searched for the alleged picture, with the numbers of the Pakatan bloggers way ahead of the BN in the cyber world amazingly none can show beyond doubt that they had the alleged true Picture.
As far as i can remember there were two pictures but sadly they were just poorly superimposed worthless pictures.
So we are asking, with your mighty numbers of cybertroopers why was it difficult for you to show the picture and produce it as evidence so that not just the court can judge but the people as well.

And now you're bringing up Deepak, come on! what kind of mind games are you playing. With your level of journalism you're just making fool of people.

Jokiden said...

Nuar mendapat sokongan Yahudi dalam perjalanan ke Putrajaya. DAp pulak mendapat sokongan sekutunya dari Singapore.

Hongkong pun sokong DAP sebab nak dapat projek RM75 billion..

Anonymous said...

Apa pasal Rosmah diam saja Deepak hantam sama dia?.Bloger nafi tak guna,rakyat sekarang dah cerdik mereka mahu tuan badan pertahankan diri mereka sendiri.Penyokong BN patut desak Rosmah buat sesuatu,jangan buat dek je macam tak kesah.Yang merana nanti Umno dan BN.Umno mampus orang Melayu pun mampus,gara-gara seorang 'isteri'.Habis satu cerita ,satu cerita lagi timbul nanti.P.raya Umno bungkus.Orang Pakatan makin sedap melalak bila tengok Rosmah membisu,jadi mereka makin beranai,buat apa saja cerita yg dia orang mahu.

Anonymous said...

biase la puak2 pas nie...tahun lps bile isu hudud timbul...jd kecoh jap...last2 pe kate pemimpin2 pr...bersetuju untuk tidak bersetuju hudud tiada dlm buku jingga...ayat belit2 je puak2 nie..

Anonymous said...

Malaysia negara berdaulat.Rakyat Malaysia berhak mendakwa penulisan yang boleh menimbulkan kesan buruk keatas kesejahteraan rakyat dan negara.

Anonymous said...

Kasi menang besar dulu beb, pastu kita kepak tangan Singapork, pastu sekor2 babi tu akan kecundang....

Anonymous said...

Tun Teja, rujuk kepada komen anda pada 15 Jan 2013 4:39pm dan 5:03pm.

Syabas!!! Saya setuju dan sokong saranan anda 200%.

Semuga Allah memenangkan UMNO dan BN di PRU13.

Anak Jati Melayu Singapura

Anonymous said...

Apalah mereka nak masuk campur urusan kita pulak..

Anonymous said...

SMS yang sampai kepada kami, mengatakan pemimpin PKR yang memberi kaunseling kepada isteri orang dalam sebuah bilik hotel di Kuantan pada jam 3:00 pagi, Badrol Amin Baharom, telah melafazkan cerai terhadap isteri keduanya yang dikenali sebagai INA pada 13 Januari 2013 jam 9:00 pagi di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Kajang.

Isteri kedua Badrol Amin Baharom itu lebih dikenali sebagai Inafiona dan dikatakan enggan menemani Badrol Amin ketika pemimpin PKR yang gemar berlagak sebagai ustaz dan orang alim-alim itu disiasat JAIP kerana berkhalwat dengan isteri orang.
Pada Februari 2012, Badrol Amin telah menggemparkan negara apabila mendakwa dia telah diperangkap oleh UMNO sehingga tertangkap khalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel mewah di Kuantan. Menurutnya lagi, tangkapan tersebut turut membabitkan suami kepada wanita yang berada di dalam bilik hotel bersama-samanya pada jam 3:00 pagi.

Dalam insiden terbabit, Badrol Amin mendakwa dia telah ditampar dan diterajang, meskipun tiada sebarang kesan lebam atau kecederaan padanya.

Menurut SMS itu lagi, adalah difahamkan, Badrol Amin terpaksa menceraikan Inafiona bagi membolehkan dia menikah dengan Zati Iwani, isteri orang yang ditangkap khalwat dengannya di Kuantan Februari 2012.
?????????????????
CELOP2 BUANG, CELOP2 BUANG

Anonymous said...

Anonymous said...
Apa pasal Rosmah diam saja Deepak hantam sama dia?.Bloger nafi tak guna,rakyat sekarang dah cerdik mereka mahu tuan badan pertahankan diri mereka sendiri.Penyokong BN patut desak Rosmah buat sesuatu,jangan buat dek je macam tak kesah.Yang merana nanti Umno dan BN.Umno mampus orang Melayu pun mampus,gara-gara seorang 'isteri'.Habis satu cerita ,satu cerita lagi timbul nanti.P.raya Umno bungkus.Orang Pakatan makin sedap melalak bila tengok Rosmah membisu,jadi mereka makin beranai,buat apa saja cerita yg dia orang mahu.

January 15, 2013 at 6:18 PM
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
OI CACAI PR ,SAMSIDAR TU SENYAP TAKPE KE? YANG KORANG HIMPUN ""1J " TU APAHAL

abd hamid abdullah said...

datuk najib dah pun bersumpah. dlm masjid diguar perahu permatang pauh. anwar pula tetap berdalih dalih . biarlah allah azzawajala yg menghukup org yg bermain dgn fitnah. mahathit , najib , anwar hj hadi atau mat sabu nanti tidak akan terlepas dgn hakim maha adil diakhirat nanti. ingat lah bila kita berdosa sesama manusia tanpa memohon ampun allah pun tidak akan mengampunkanya,

Jijan Mali said...

Apa Kementerian Luar dan Embassy kita kat Singapork dok buat ni??? Surat khabar sana dok pelantak pemimpin gomen kita takkan mereka buat 'derk' saja??? Hello, Hello.....anybody there at the Malaysian Embassy??? KAlau tak geti kerja, balik lah Malaysia....jangan lah dok perhabis boras aja.

Anonymous said...

ROSMAH SENYAP...PERTIKAI..

TU HAAA..SHAMSIDAR SENYAP..

AZMIN SENYAAP...

NUAR LAAAAGI SENYAAAAAP...

TAK PERTIKAI PULAK?

MUNAFEEQ PUNYA PENCACAI PR!

Anonymous said...

DULU GAP KE SAPA

PENAH KUAR

NIK AZIZ SOLAT TAK IKUT ARAH BAYANG2 (ARAH YNG MUNGKIN KIBLAT)

CUKBA TENGOK NI KIBLAT PAS BERSEPAHH LEBIH 90 DARJAH OOOOO

KELAKARRR


http://www.youtube.com/watch?v=98MO7N1d4Y8

Anonymous said...

Puak Pakatan Racun haram dah takda modal.

Hati makin berpenyakit, jiwa makin kacau, otak makin sewel, perangai makin teruk, akhlak makin buruk, makin hari makin ke kandang la korang.

Anonymous said...

PEREMPUAN INI CAROLYN HONG ADALAH PEREMPUAN SIMPANAN LGE. DAH TKDE DUIT MINTAK DUIT KAT ANWAR.

Anonymous said...

Kalau di Singapura, sesiapa sahaja menabur FITNAH pasti kena saman oleh Lee Kuan Yew dan anak nya, duit jue duit berjuta juta S$.... tapi di Malaysia, macam orang bodoh sahaja pemimpin kita walaupun kena fitnah membunuh??? Cuba pikir betoi betoi, adakah Najib tergamak melibat diri dalam pembunuhan ini??? Tak menang kita di mahkamah, putus bekalan air ke Singapura, ajar mereka supaya jgn kurang ajar dan biadap terhadap pemimpin kita... inilah peranan orang umno dan pekasa... jangan nak jilat buntut cina singapore ini!!!

Anonymous said...



Singapore mmg jahat

Anonymous said...

Journalists Singapore yg muatkan cerita ketinggalan zaman ni memang tak guna sama macam penyokong Pakatan Racun Haram kat Malaysia ni.
Tempat korang selayaknya adalah di Kandang!

komandomelayu said...

singapore adalah israel yg menunggu masa dan peluang yang akan terbuka apabila dap atau pkr berjaya merobohkan tonggak kuasa islam dan melayu dengan politik dikuasai oleh cina dap sebagai ejen mereka!!!

Anonymous said...

Mintalah pula Rosmah bersumpah,dengar citer Anwar akan bersumpah menjelang pilihanraya nanti.

komandomelayu said...

1036

kenapa? otak kau dah habis modal?

kau lah pegi jumpa rosmah! bongok!!
tak tentu pasal nak suruh org bersumpah?

guna kepala hotak kau la jangan main percaya je siharamjadah pakar kongkek rakyat kau tu!

Anonymous said...

Penyokong Pakatan Racun Haram di Malaysia yang menjaja penipuan ni memang tak guna sama dgn journalist Singapore yg memuatkannya dalam akhbar mereka.
Kandang lah tempat selayaknya korang tinggal.

Anonymous said...

anon 10:47,

Kau org le yg kena guna kepala hotak,kan ke Rosmah tu dulu cukup rapat dgn Deepak ,sama lah macam Nalla rapat dgn Nuar.Kalau kau org rasa citer Nalla betul,aku pulak rasa citer Deepak betul,serikan?.Tapi,citer Nallatu pun aku percaya juga.tang ni aku lebih sikit dari kamu,lebih rasional,tak taksub pada sesiap membabi buta.

komandomelayu said...

1121

apa yg penting sangat deepak ni dengan rosmah sampai yg merbahaya kepada agama dan negara?
dah dia nak kawan ke tak mau kawan ke ada ke mnyusahkan maknenek kau?

sapa kau memandai nak membenarkan cerita yg kau takat kutip dari harakah tu saja bukan kau ada sekali sama deepak ke aku kapak kelapa kau nak?

Tunjuk apa yg kau lebih rasional dan bila yg aku taksub membabi buta?

Anonymous said...

Aljuburi tidak akan berani bersumpah laknat..kalau dia berani juga..sah rentung dipanah kilat...
Tu bukan 'dengar citer' tu..tu cuma fitnah terbaru pr.
Hari tu kata samsidar n wan azizah nak buat pgakuan..tak ada langsung..

Anonymous said...

Kalau ada citer buruk pasal Nuar penyokong Nuar kata itu fitnah,dan kau org kata mereka taksub dan anggap Nuar maksum.Kau org pulak bila ada citer buruk pasal Rosmah,kau org pulak kata fitnah,tak sama ke taksubnya?

Anonymous said...

Siapa kata al Jubori tak berani bersumpah,persiapan sudah di buat,tunggu masa yg sesui je.Dosa lebih teruk dari bersumpah tu pun dia buat ,inikan pula bersumpah.Janji menang pilihanraya.Bila menang dan dah jadi PM,ramai puak Umno pun akan melompat bersatu dgn al Jubori tu.Kau org yg melalak kat sini terlopong,kau org beria-ria sangat menegakan org Umno,mereka buat keja pun tidak,sapa-sapa menang mereka ikut je nanti,entah entah kak ros pun melompat tinggalkan pak jib,kah,kah,kah....bukan boleh aci.al Jubori dah plan semua,dia faham benor perangai Melayu Umno ni,suka sokong yg menang je.Lagi pun kau org tau ke masih ramai lagi pemimpin Umno dan ahli Umno yg tak boleh gunakan akal yg masih tak percaya al jubori tu kaki pungkor,aku dah jumpa ramai macam tu.Sebab tu kita kena bijak,kita misti mahu pemimpin yg bukan saja baik tapi misti nampak pun baik,supaya senang tak terlalak kita nak mempertahankan mereka.

komandomelayu said...

kadang kadang kena guna akal yg sihat dan hati yg bersih kena tengok kepada bukti atau sumber yg boleh percaya atau tidak!

aku dulu pun pernah sokong anwar tapi Allah telah buka hati dan tunjuk siapa cakap benar dan siapa yg cakap bohong jadi timbanglah sendiri dengan bukan satu kes dan saksi tetapi berlambak lambak bukti!!

itu hak kau kalau kau nak sokong sangat dia !
tak de sapa paksa kau pun suruh jangan sokong tapi kalu niat kau memang nak suruh umat dan bangsa berpecah belah semata mata dendam dengki baik kau mengaji Al Quran khatam bg habis dulu!

Anonymous said...

Siapa kata aku sokong Nuar?.Aku sokong org baik dan nampak pun baik je.Orang baik tapi nampak tak baik pun aku tak mahu apa tah lagi org jahat dan nampak pun jahat,macam Nuar.

Anonymous said...

This idiot Carolyn zhong Chee Bai should cover stories about her country government that is full of Sex Maniac and Corrupted Officials.

Anonymous said...

boikot singapork...

komandomelayu said...

halo sedara, tu la pasal kita kena timbang guna akal bukan main tafsir takat pandangan nampak baik atau nampak tak baik!itu dah buruk sangka namanya!

Anonymous said...

Aku kenal sangat gayanya org yg kau pertahankan tu,gayanya kurang bagus.Jadi daripada mempetahankannya baik aku buat dek je,supaya jangan dekat dengan subahat.

Anonymous said...

kerajaan ni tidur..ape pun die xbuat..dah himpun ramai2 baru nak bergerak..rakyat dah bising baru nak buat

nampak ke tak nampak nak jatuh tu? jgnla confident sgt

Anonymous said...

Aku kesian tengok Najib buat kerja,dia buat bersungguh-sungguh,anak Tun Razak lah katakan,tapi akhirnya jadi sia-sia kerana org lain.Satu kali ,aku jumpa beberapa org rakan dari utara,aku kempen sakan supaya mereka sokong BN,masa aku cakap mereka angguk setuju apa yg aku cakap tapi last-last mereka sudahkan dgn kata-kata ' pak jib ok tapi masalahnya kak ros yg buat kita org agak keberatan nak undi BN'.Pada masa yg lain pulak ,aku berjumpa dgn kawan-kawan lama yg jadi pegawai di Putrajaya,tak sempat aku nak kempen pun mereka buka cerita pasal mereka tak berkenan dgn org tu.... habis niat aku nak kempen.

komandomelayu said...

apa kata kau je pegi tidor rehatkan otak tu!

Pak Dee said...

listen ! listen ! listen !

hahaha....geng ko org la nih...

Tukang Komen said...

THE SHIT OF ALL SHITS! THAT'S SINGAPORE'S NEWS PAPER IS ALL ABOUT. TO DIVERT THEIR OWN PROBLEM FROM THEIR OWN RAKYAT THEY FORCUS ON MALAYSIA.

THEY SPEAK OF SOUR GRAPES SIMPLY BECAUSE THEY ARE ROTTEN APPLES.

Anonymous said...

CAROLINE OINK , YOU ARE NOT RELEVENT IN MALAYSIA, GO STUFF YOURSELF IN SOMEONE ELSE'S BUSH, FOR U ARE VERY KEEN OF SPREADING LIES AS WELL AS SPREADING LEGS, OF WHICH MOST MEN YOU OFFERED REJECTED INSTANTLY DUE TO YOUR UNDER TERRIBLE STINCT...UUURRRGG

Anonymous said...

CAROLINE OINK, EVEN MALE WILD BOAR, REJECT YOUR CUNT SINCE U NEVER WASH YOUR FEMININE UNTIL THE ODOUR TRAVELS ALONG THE TAMBAK JOHOR RIGHT TO PANINSULAR, FOR WEEKS THE ODOUR NEVER FADE TILL DAPIGS LEADERS AS TEMWORK JOINTLY LICK CLEAN AND INHERIT YOUR WISDOM AS RETARDED CORRUPT HOOKER..DISGUSTINGLY TRUE YOUR CUNT LOOK ALIKE U

Anonymous said...

ANON 527 thats why the whole office in s pore stint like the office in Komtar penang....ha ha ha stinky human beings they are, not to mention their food as well..ha h ah

Anonymous said...

NUJ, bloghouse, pwm atau mana-mana badan kewartawanan boleh adakan satu forum membincang ttg kedudukan kerajaan barisan nasional Menjelang pru13. Ajak si carolyn hong ni, kadir jasin, rocky jadi pembincang. Kalau minah tu ada etika kewartawanan, dia akan terima undangan. Dalam forum tu... Bantsi cukup-cukup...

Anonymous said...

Bantsi beb jgn tak bantsi...hahahaha

komandomelayu said...

pakdee otak basi

Listen listen listen!

perangai mcm tu ke yg korang nak lantik jd wakil rakyat?

kenapa perlu nak menjerit sampai tak beradab kalau pun staf jpn ada tersilap!
segala benda nak di politik kan oleh kau?

kalau aku ada kat situ latipah koyak ni memang aku lempang sampai mampos!!

MEMANG TAK LAYAK LANGSUNG PEGUAM MCM TU HIDUP KAT TANAH MELAYU NI DAHLAH KURANG AJAR PASTU PENYOKONG KUAT LGBT PULAK TU!

PAK DEE,OTAK KAU LETAK KAT PUKI DIA?

Anonymous said...

jangan tak ambil kesah anon anon, sebut fasal kedutaan contoh kedutaan malaysia di singapura, bagaimana mereka nak ambil tindakan ke atas NST, jika ada pegawai di situ tak ada kerja lain , kutuk PM dan isteri serta menyokong pembangkang? mengharap BN jatuh? kerana bencikan rosmah? kerja jadi wakil kerajaan tapi tak menyokong kerajaan

komandomelayu said...

827

itu persepsi kau saja.
bukan semua penjawat awam bodoh dan semua sokong pembangkang!

kalau ada pun cuma yg tak berapa pandai berfikir cuma suka baca harakah dan dengar cerita atas cerita je!!

Anonymous said...

Salam bro, jangan bagi cover sangat dengan NST S'pore tu. Dah semakin popilar pulak deme.

Anonymous said...

altantuya tu bukan bodoh, kalau betul dia dengan najib, bakpe dia nak pegi attack razak baginda tu, dapat duit pun sekeciput rm/us? 30ribu - duit tak dpt, nyawa melayang.

kalau dia dpt najib dah lama dia pegang tengkok najib maaa!

janganlahlah pulak tak dapat najib korang kerjakan kak mah - dok buat fitnah pun asyik terkantoi!

Anonymous said...




jan 15..anon 6.18

ds jijah senyap dpt maklumat tepat anuwar main jubur jantan...knapa ya??? ds jijah tengok video anuwar zina dgn china doll....senyap...knapa ya??? mna jam tu ya...?? knapa ketua PKR ni senyap...knapa ya...????

takbirrrrr

Anonymous said...

komandomelayu,

Apa kata kau desak kak ros berubah 360 darjah macam Pok Nik dan Hj.Hadi.Desak dia minta maaf jika ada tingkah lakunya terdahulu yg keterlaluan di mata rakyat.Ubah gaya ,ubah cara,senyum biar nampak ikhlas,rambut sarang tebuan tu kecilkan sikit dan kalau boleh terus pakai tudung.Baju tu jangan banyak sangat kilau kemilaunya,lebihkan berkawan dgn org yg alim dan sopan,banyakana melawat kampung,nu org Pekan pun tok,tek,tok tek pasal dia...kalau dia yg jadi calun Pekan sure kalah.Kalau masih ada kawan dia jenis macam Depak tu ,tendang cepat-cepat.

Persepsi tak persepsi lah,kita perlukan undi,satu dua pun undi juga.Undi mereka mungkin tak banyak,tapi saudara mereka di kampung tentu ikut cakap mereka.Macam aku,dulu 2008 satu kampung ikut cakap aku walau pun aku bukana pegawai tinggi kerajaan,tergolek BN dikampung aku.Sekarang ni mujur juga aku dah tukar arah,tapi masih terkilang dgn kak ros ni lah.

Pak Dee said...

Anon 9:30

Najib ada Big Momma...

Anonymous said...

Itu sebab Mahathir tak berapa 'suka' dgn S'pura. Pada saya beliau anggap S'pura adalah kawan dan musuh.
Datuk Najib!, nanti selepas menang PRU13, teruskan pembinaan jambatan bengkok di tambak johor, biar putih mata Lee Kuan Yew..

komandomelayu said...

954

kau jangan percaya lah dengan cerita kedai kopi kalau sendiri belum penah berjumpa dengan ds rosmah lagi pun agama tak ajar kita biadap dengan makhluk yg belum tentu pun salah di sisi Allah mahupun disisi manusia!

Anonymous said...

komando melyu,

Jadilah benar-benar komando kepada bangsa Melayu,bukan kepada mereka yg telah menjejaskan kepentingan Melayu akibat tingkah laku mereka yg kurang di senangi.Apakah meminta seseorang itu berkelakuan baik di kira biadab?.Kita tak perlu berjumpa Obama,tapi kita boleh juga tahu pribadi Obama melalui berbagai cara,membaca,melihat dan mendengar.Sekarang zaman informasi dan teknologi,saya bukan sama dgn H.Hadi yg tak percaya pada rakaman video.

komandomelayu said...

apahal kau nak suruh aku pulak cakap kat rosmah?

kau pergi la jumpa dia kat rumah dia kat jalan duta,kl!

rasa lebih baik kau jaga anak bini,mak ayah, ahli keluarga dan telor kau sendiri dulu daripada nak menyebok asik tak puas hati dengan bini orang lain!

Anonymous said...

Hei Carolyn Hong bastard,
You are such a low class journalist from Singapore Straits Times.
You are paid to slander against PM Najib by PKR leader Anwar Aljuburi,
You are paid to worship Pakatan Racun, I know you have been taking instruction from your boss to defame BN, especially Umno, because you work together with DAPigs and PAP,
Your PAP old leader Lee Ikan Yu and his dead wife too hateful with Umno,
Because Umno is the genuine political party that work together with MCA and MIC and Umno belong to politicians who strife for the bright future of Malays economically.
But you Carolyn Hong, you are a monstrous race chauvinism because you hate to see Malays progress in Malaysia.

Anonymous said...

Nanti habis PRU 13 , sure BN akan menang besar...Kita akan serang minda org singapura untuk jatuhkan PAP....

Ingat kau Carolyn !!!!!

PAP akan tumbang in next election. Pastikan election mereka juga bersih...Nanti kita ajak org singapura buat BERSIH jugak!!!!