Thursday, February 14, 2013

ALLAH SWT SEDANG MENGUJI BANGSA MELAYU !

9 comments:

Ahmad Albab said...

Sanggup ke Lim Guan Eng tukar nama jadi nama melayu? Nama Lim Guan Eng jadi Mat Sabu.. Sanggup ke Lim Guan Eng berkongsi isterinya dengan Mat Sabu? Jika ya Lim Guan Eng manusia paling bodoh dalam dunia ni.. Jika jawapannya tidak jangan sesekali bangkitkan isu ini lagi.. Sesungguhnya Allah adalah tuhan sekelian alam dan umat Islam tidak sesekali membenarkan penggunaan nama Allah sebagaimana dia sendiri tidak rela menggunakan nama orang melayu.. Umat Islam tidak sesekali tidak benarkan nama tuhan dikongsi guna sebagaimana dia tidak rela isterinya dikongsi dengan Mat Sabu.. Kami orang Islam berpegang kepada Allah yang satu, alQuran yang satu dan kiblat yang satu.. Kami bukan beragama PAS yang tidak sedikit pun terkandung dalam mana-mana ayat alQuran yang mana penganutnya menggunakan Tuhan kami, agama kami, alQuran kami untuk kepentingan mereka.. Mereka hanyalah segelintir manusia yang kelaparan harta-harta dunia, pangkat-pangkat dunia sehinggakan sanggup berkongsi nama tuhan kami, mengkafirkan kami dan menggunakan ayat-ayat alQuran serta hadis untuk mengambil hak kami sebagai umat Islam yang sepatutnya bersatu padu dan saling sayang-menyayangi.. Sesungguhnya Allah maha penyayang dan mengasihani... Tunjukkan mereka jalan yang benar dan jika hati pemimpin mereka masih keras ya Allah, tunjukkan kebesaranMu ketika mereka mati agar menjadi pedoman dan pengajaranMu kepada mereka agar tidak lagi dalam kesesatan dalam menjaga agamaMu..

Kamarul said...

saudi takde kapir? ye ke takde? pasti takde?

Anonymous said...

N.AJIS DAN PAS PUAK KULTUS TERKEJI DI MUKA BUMI INI!!!

Anonymous said...

vavi

Anonymous said...

vavi

Anonymous said...

Menang kalah pun uji ! BODOH fikiran ! Fikiran tak ada otak !

Anonymous said...

kepala hotak ko la kamarul....bab kecik tersalah cakap (tersasul) pun nak di jadikan isu ker????
isu besar yg di sebut tu ngapa ko x komen???

Anonymous said...

Cakap lebih sahaja bila menag undi kata Allah tolong bila kalah undi kata Syaitan kacau. Allah dengan Syaitan tak kacau urusan manusia yang orang politik sahaja memperalatkannya untuk dapat kuasa !

Anonymous said...

Sudalah orang orang pakatan kalau orang umno cakap semua salah kau korang cakap semua betul dasar ada otak tapi letak dekat lutut fuhhh.sembang agama berdekah dekah memfitnah mengutuk korang lah jugak kedepan. ...korang lantik anwar ibrahim penasihat ekonomi selangor...tapi selangor macam tu jugak memang patut bayar seringgit