Thursday, February 14, 2013

HAPRAKDAILY DAN MAT SABU KENA SAMAN DENGAN TIMB PENGERUSI SPR!




14 comments:

usin said...

tempoh permohonan maaf akan berakhir esok mat. jgn degil sgt, kalau perlu mohon maaf, mohon maaf jelah. ko jgn perasan lepas pru13 ni pakatan haram ko akan menang dan kes saman wan ahmad ni ko arahkan tutup fail. kena saman nanti, masak ko mat. ko tu jawatan je besar kt dap, ehh..pas. tp tak cerdik mana. baik mintak maaf sekarang mat....

Anonymous said...

chines new year orang dapat angpow...mat sabu dapat saman...apa punya majal la ko mat sabu....

Anonymous said...

AKU CADANG SAMAN JE hARAKah ni 15 bilion..Biar kasi dia bangkrap..Tak guna teruskan kasi dia hidup untuk meneruskan agenda khawarij sialan ...

gen2felda
CERAMAH UMUM DATO DR.HASAN ALI
TMN.SRI LAMBAK (T6),KLUANG,JOHOR
15/2/2013 JUMAAT 9.00 MALAM.

SEMUA DIJEMPUT HADIR.

Anonymous said...

Saman aje mat sabun ni....

Biar mat sabun bertanding dlm PRU 13...kalau dia menang pun, dan kemudian didapati bersalah dan didenda melebihi RM3000, dia akan hilang kelayakan sebagai MP.

So, pilihanraya kecil akan diadakan utk pilih MP baru

Bodoh punya mat sabun!!!
Mulut longkang!! Penfitnah!!!
Neraka jahanam utk org yg membuat fitnah keatas org lain.

Anonymous said...

Mad Sabu mmg mngalami kecelaruan minda....pajero dgn waja pon dia xkenal....komunis dgn pasukan keselamatan negara pon dia konpius....apatah lagi pengerusi SPR....

Yang Abg Sabu**t kenal cume ye hok bawah tuhhh aje...smp sekarang xbasoh muke, bulu lekat kat rengkong...

adessssssssssssssss.......

Anonymous said...

Pakatan tak mahu kalah dalam PRU13, sebab itu mereka menrendah-rendahkan kewibawaan SPR. Macam-macam tuntutan mereka kalau kalah tentu mereka akan hasut rakyat yang simpati untuk berontak. Itu stail Anwar Ibrahim, PAS pula memang busuk hati kat UMNO lebih-lebih lagi siTua kutuk tu Nicky Ajis dan Hadi mana boleh UMNO memerintah. Mereka dah trade-mark UMNO tu bukan ISLAM - malah KAPIR. DAP tu cium mulut dengan PAS. Kalimah ALLAH pun sanggup PAS jaja untuk dapatkan UNDI bukan Islam. PKR pula, masaalah MORAL ANWAR boleh simpan bawah KARPET. Bukti jelas pun, puak PAS yang kata Video tu besi dan kaca. Dulu tahun sebelum 1998 bukan main templak kat ANWAR dalam Parlimen lebih-lebih lagi Mat Sabu Khalwat, sekarang dah jadi GENG pulak satu team - masalah MORAL, Karpal Singh tu dalam Hansard Parlimen dah rekod mendakwa ANWAR terlibat dalam SEKS sumbang mahram, jantan, perempuan pun boleh ON. Sekarang ni Tennis Partner pun dah buka Pekong Anwar tu. PAS masih macam tu juga, macam tak ada apa-apa berlaku.
Hakikatnya PAS sudah jauh menyimpang dari matlamat ASAL, sekarang di kelilingi oleh Parasit-Parasit dan Ulamak Bisu kata Dato Hassan Ali. Pas besengkokol dengan KAFIR yang mahu guna Kalimah ALLAH nak merendahkan agama ISLAM justeru tu ingin melihat Malaysia ni hancur macam negara Arab Spring. Lepas tu DAP boleh team dengan Singapore (PAP) naungan YAHUDI. Lepas ni bolehlah juak-jauk PAS tu puas hati dan bebulan madu dengan DAP dan PKR. Masa tu kuasa Melayu bagai di hujung Tanduk. Minta belas kasihan dengan DAP. Anwar pula boleh enjoy dengan bininya dan familynya, kes dia boleh ditolak tepi. Masa tu berebut-rebutlah siapa nak jadi PM untuk negara Malaysia. Bala akan menimpa pada semua Rakyat Malaysia yang mencintai Negara mereka sendiri......................PRU 13 penentu - Keselastarian bangsa Melayu....

mohd saleh said...

Yang penting fitnah dahulu. Ahli semua percaya kerana harakah yang kata. Kalau salah senang aje minta maaf tetapi harakah tak bagi tahu. Maka akan jadi betullah apa yang difitnahkan. Pemimpin yang beginikah nak dibagi kepercayaan untuk memimpin Malaysia?

Anonymous said...

Saudara GAP,

Kita tunggu Spin Master akan membuat spin.

Thanks

Jimmy Hillhead

Anonymous said...

Saman je..org mcm kalau tak di ajor akan jadi kebal,lagi byk fitnah akan ditabur...pok cai pulak copy paste jaja tapi rasa bersalah fitnah ke fakta.

Anonymous said...

Padan muko set munafik PIS. Cinta dunia bertopeng agama. Pengikut bodoh macam lembu. Nik Aziz kata tahi itu wangi maka berduyun-duyun lah penyokong mereka melumurkan tahi di badan mereka kunun nok wongi macam kata Nik Ajis. Kena tipu idup2 semua tapi paling hebat kena tipu ialah penyokong yang kena kencing oleh Husam.....

Anonymous said...

Nanti Mat Syabu kata dia buat kenyataan tu semasa otak dia tengah wenggg kesan kepalanya terhantuk ke divider 2 tahun lepas... jadi hakim akan lepaskan tanpa sebarang kos. Agak2 sape la jadi peguambela Mat Syabu ni eh... mari kita teka.. cer teka.. cer teka...

Aku teka: Mat Banggali OKU..

KITA TENGOK SAPE YANG KENA.... hehe

assaad said...

Satu tindakan SPR yang betul. Kenapa mahu berdiam diri bila selalu difitnah. Rakyat akan terfikir itu benar kerana isu itu tidak ditentang atau didiamkan begitu sahaja.

Rentak Politik Malaysia mengharapkan begitu. Setiap yang tak betul, perkara yang dispin, tuduhan yang melulu, menfitnah harus ditangani. Jangan didiamkan dan tergantung-gantung sahaja. Rakyat akan menjadi lebih keliru, yang penyokong PR cakap begini dan penyokong UMNO/BN cakap begitu.

Bersihkanlah yang kotor dan jijik, supaya Malaysia menjadi contoh. Walaupun sebelum kemerdekaan kerajaan British kata Malaysia tak boleh Merdeka kerana sebatang jarum pun tak boleh buat. Sekarang masa membuktikan banyak produk yang berjenama Malaysia. Malaysia boleh, itu kekata keramat untuk Malaysia membangun dan keluar dari kepompong kehidupan.

Berfikirlah keluar dari kotak pemikiran, jangan seperti katak di bawah tempurong. Tun Mahatir berjaya dengan tambatan nilai wangnya di masa kemelesatan. Tetapi DS Anuar merosakkan negara. Dengan memburuk-burukkan Malaysia di luar negara. Apakah jenama manusia ini yang harus diikut. Fikir-fikirlah.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

spr & kerajaan pun satu hal,pendapat/desakan minoriti/puak2 taik dilayan,tapi adakah mereka hargai?tak ada!

anti bohmau said...

GAP,

izin...

anon 9:10 AM,

semua tuntutan minoriti nak kena layan! APA HAL PLAK DGN MAJORITI RAKYAT MCM KAMI NIH????

WASSAP MAN??