IKLAN BERBAYAR

Tuesday, February 19, 2013

BANJIR KAW-KAW DI PUCHONG..RAKYAT TUNGGU KALID SALAHKAN UMNO ! HEHE



Kenyataan Media GAPS

Banjir IOI Puchong bukti kelemahan pentabiran Khalid Ibrahim

Banjir yang melanda IOI puchong pada petang ini adalah sudah dijangkakan. Banjir yang sama pernah menyerang Klang beberapa kali dalam tahun lalu. Banjir yang sama juga pernah melanda Kajang tahun lalu.

Semua orang tahu, punca banjir-banjir kilat adalah kerana saliran longkang, parit dan sungai tidak diselengara dengan baik oleh pentadbiran Dap, Pkr dan Pas.

Walaupun kerajaan pusat memberikan bantuan sebanyak lebih dari RM350 juta setahun dari peruntukan MARRIS kepada kerajaan Selangor setiap tahun, namun kerana kelekaan Menteri Besar bermain politik setiap hari menjadi nya lena dalam buaian politiking yang tak berkesudahan. Peruntukan yang sepatutnya dibelanjakan untuk baiki jalan, selenggara parit, longkang dan sungai dibazirkan kepada projek MES yang menguntungkan kroni politik Pkr, Dap dan Pas sahaja. 

Air hak rakyat seperti yang dilaungkan setiap hari oleh MB, adalah air banjir juga milik rakyat ? Mohon MB memberikan jawapan yang pasti.


Yang benar

Hamidzun Khairuddin
Presiden
GAPS

18 Feb 2013
Shah Alam

17 comments:

Anonymous said...

banjir ni sebab hiway baru ldp nih. sape punya cadanga buat jalan camtuh. dah lah menambahkan jem, skrg hujan lebat sikit dah banjir kilat pulak.

Anonymous said...

Khalid Ibrahim terjun dalam bidang politik kerana kecewa dan gagal dalam bidang koprat. Ketika memilih PKR sebagai 'wadah' melepaskan kekecewaannya, Khalid Ibrahim adalah seorang jutawan yang dilahirkan oleh Kerajaan BN melalui polisinya. Khalid Ibrahim tidak bersyukur dengan apa yang ada padanya. Malah lebih memalukan apabila dia tanpa 'bersalah' menggigit tangan 'orang' yang pernah menyuapkan nasi kemulutnya.

Khalid Ibrahim tidak sedar bahawa beliau bukanya 'orang cerdik' dalam politik. Sejak awal menjadi MB Selangor, Khalid sudah memperlihatkan bahawa beliau langsung tidak ada kredibiliti sebagai MB sebuah negeri maju seperti Selangor. Dari kenyataan2 yang keluar dari mulutnya sehinggalah kepada tindak tanduk 'kurang cerdik' Khalid membuktikan bahawa dia sebenarnya hanya sekadar patung yang digerakan oleh Anwar Ibrahim dan DAP.

Rata2 rakyat Selangor menilai Khalid Ibrahim sebagai MB Selangor yang paling gagal dan Insya-Allah Khalid Ibrahim akan kecundang teruk dalam PRU13 kelak sama ada di DUN atau Parlimen yang ditandinginya. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Tak perlu sembang banyak, Pemimpin BN juga leka dan dibuai mimpi indah. Cuba lihat jalanraya utama diseluruh Malaysia? Contoh perjalanan dari Terengganu ke Kuantan dan seterusnya ke Johor Bahru melalui Muazam. Keadaan jalanraya yang berlopak-lopak dan merbahayakan penunggang motosikal khasnya. PM suka tabur duit untuk rakyat tapi kenudahan asas seperti jalanraya terabai.
Politik PR atau BN sama saja SAMPAH.

Megat Alam Gempita said...

Ni air percuma untuk rakyat Selangor...semuanya akan memenuhi empangan-empangan...kata MB Khalid Gaygap la.

Tapi bagi Teman ler...banjir ni nak cuci dosa-dosa lendir puak fuckatan.

Anonymous said...

Oooo...air percuma diSelangor.. Huu..betol2 PR tunaikan janji mereka. Tiada yang tertinggal dlm agihan air percuma ini ye?

Anonymous said...

abg khalid...org selangor bukan mintak air banjir...org selangor nak air bersih yg keluar dr paip rumah.apa pasal yg ko bg air banjir plak?..ko suka sangat ke main air?...adoiii...payah la dpt MB bebal cam ni.

Anonymous said...

tu la air free yg do janjikan khalid tu....nnt pru-13 undi la pr lg ye rakyat selangor....leh dpt lg byk air free....

Anonymous said...

Wadah perjuangan Melayu kosong baik PKR,baik PAS mahupun UMNO ibarat Menang Sorak Kampung Tergadai selagi tidak bersatu. Yang untung hanya Pemimpin semua Parti. Rakyat je yang jadi mangsa. Paling mendapat LABA ialah bangsa PENDATANG terutama Cina. Melayu semua ada faham!!!

Anonymous said...

Khalid ni pun tngh brgelumang dgn hutang RM66 juta dgn Bank Islam akibat pembelian saham Guthrie-mana nk pikir psl lain ditambah pulak dgn main politik PKR yg menjahanamkan. Lg lama perintah Sgor lg jahanam. Pelik knp la mahkamah tidak mempercepatkan kes ini. Justice delayed is justice denied. Aku pinjam skit jer, lmbt byr bank dh kejar dh. Conspiracy peringkat tertinggi? Knp lambat sangat?

Anonymous said...

Memang salah BN menyebabkan jalanraya naik banjir kat Malaysia ni...satu hari tak banjir kat jalanraya, memang tak sah punye. Tengok je dalam paper (jangan tengok Utusan dan Berita hairan), semua jalanraya dinaiki air tiap-tiap hari. Tapi kalau banjir dah naik sampai shopping kompleks tu bukan salah BN dah... itu namanya BALA untuk fuckatan... tak paham2 lagi??? Puchong tu sape la ADUN dia eh??? Kerja dok jaga bontot Nuar je kot...

Anonymous said...

elok la tu banjir, kat seberang jalan ioi tu penuh bar2 jual arak open mcm kedai mamak... siap promosi lagi... dulu mana ada mende ni semua kat puchong, tu belum cite pasal umah urut lagi...

Anonymous said...

dari dpt air lombong..nih khalid bagi air hujannnnnnn!!!!

Anonymous said...

Si bodoh yg tak tau nk berbincang. Knp nkau tak citer hal banjir dlm jamban nkau. Hai si bodoh..org bcg ttg pucong..ioi.. Knp kd camtu..jawapan ini yg diperlukan la bodoh.

Anonymous said...

korang lawan keja tuhan.

Anonymous said...

Aku rasa ada betulnya reka bentuk jalan yang baru itu ada menimbulkan masalah .......jadi macam sungai jalan tu .......dengan terbinanya tembok pemisah jalan kedaan menjadi lebih teruk ditambah pula dengan pembinaan projek LRT kat sebelah IOI mal .

Anonymous said...

Elok banjir tengelam semua ..sebab sah meka tu penyokong dappp..sokong pkrrrr..sokong passss. BN jgn lah buat meyibuk..meka x akan sokong BN..Otak meka da ada Tatto dap, pkr dan pas..Fahammm jgn buang duit dan tenaga..

KontolMu said...

Politik Melayu memang sampah.