Friday, February 8, 2013

CAMPURTANGAN MELAMPAU ! STRAITS TIMES SINGAPURA IKRAR MENANGKAN DAP !



Singapore Straits Times sneers at BN’s nationwide road shows but boosts DAP’s catchy campaign for first time voters. 

  Carolyn Hong from SST Malaysia Bureau Chief continues infusing two infectious articles.   
  1. She began furnishing her article with ridicules and praises on PM Najib  for bragging his achievements at road shows. Then she rattled her insincere thoughts that PM Najib sent letters in Selangor to appeal for their votes.   
  1. This mentally disturbed ill-feeling woman conspired with the opposition barking political analyst from Singapore Ooi Kee Beng, the deputy director of Singapore Institute of Southeast Asian Studies. He claimed that it is the strong allies that strengthen Umno from erosion.  
  1. Then she jumped to an irrelevant instance spreading her lies to SST readers about the wasteful spending of D S Rosmah Mansor.   
  1. She dug in a murky shit senselessly about 2006 murder of Mongolian national Altatunya Shaariibun, whom she alleged that PM Najib has denied knowing about it.  
Carolyn Hong is a woman full of evil thoughts. She can pose herself like hospitable host, serve a guest whom she hates with a cup of coffee creamer and sneakily drips a few drops of poisonous liquid into the coffee cup for her guest.  

  1. In the second article entitled “DAP ‘change mobiles’ to rev up buzz in final lap”, she lashed again at Umno women’s chief Shahrizat Jalil. She reiterated her way of scattering the past incident by Umno women’s chief family alleging an involvement in the ‘cows and condos’ scandal.  
  1. Her motive for writing the above incident is to recall and to expose repeatedly to pro-opposition voters, but treacherously she hides all the scandals, the corruptions, the criminalities of DAP party leadership.   
  1. She is delighted by the irrational political analyst P.Sivamurugan from University Sains Malaysia, also the master mind for pro-opposition who relishes brainwashing readers on the importance of war of perception between two political rivals.   
She will flash herself nude on high strung down-trodden, she will groan painfully owing to mentally and emotionally disturbed however, should she expose the murky garbage of the DAP in the SST which finally leads to the impending loss of Opposition in the upcoming election.
H.S.

15 comments:

ANAK BUKIT JELUTONG said...

Orang gila usah dilayan.
Nanti penyakitnya berjangkit kepada kita.

Anonymous said...

HARAMAJADAH PUNYA CAROLYN, IDIOTIC MORON !

Anonymous said...

ST sing-a-pork tuh bukanke ANJING paPIGS ??? daPIGS d Mesia nih bukanke cambahan dari paPIGS ???

Tak heranlah kalau ST sing-a-pork ANJING paPIGS menyalak sokong daPIGS.
Dia dah dibayar untuk tuh.

Jika kite lupa sejarah, kite dilaknat untuk ulang sejarah...
(those who forget history, are doomed to repeat it) lihatlah kaum Aad,Thamud dan banyak lagi yg disebut dalam AQ.

Anonymous said...

insyallah.....Allah akan lindungi dan jaga negeri bumi jawi ini dari di kuasai para kafir harbi...selagi kita menjaga perintah Allah...

Anonymous said...

ingat wahai org melayu dan umat islam semua, kalau tak mahu negara ini jd mcm singapork, jgn beri undi anda pd pakatan haram walau pun satu undi. bn pembela anda semua termasuk org bukan islam. ini adalah jihad tuan2. pastikan bn pilihan anda.

Anonymous said...

Percayalah. Majoriti Melayu Malaysia menyumpah beliau. Jangan ambil enteng ma... Hidup tak senang ma...

Anonymous said...

Rotten stank dead Carolyn and DAP will dry and rot in hell and go back to where they belong>>>Dark Ages....Amin.

Anonymous said...

BIAS BIAS BIAS

Anonymous said...

Lambat laun rakyat singapura akan tuntut ISA di hapuskan, Undang2 pencegahan Jenayah di Hapuskan, Peliwat di benarkan menjadi menteri..Ada masa ketika pilihanraya di sana kita balas balik..kerajaan meka tau saman org aja, mcm pak jubur, Rakyat dia kutuk malaysia okey ajak...

Anonymous said...

lee kuan yew dah 80 th lebih,dia terdesak nak jd pm malaysia,so dia &Y balaci2 nya berhabis2an utk mng pru13

Anonymous said...

biasanya pelanduk yg lupakan jerat.. kalau malaun malaun tue masuk negara ini kita ajarkan dia cara memandu yg betul.. berhati2 di jalanraya..

Anonymous said...


REME AHMAD...what say you

Unknown said...

1. Mengapa wartawan busuk hati Carolyn Hong selalu mempaparkan kegiatan DAP dengan hiasan parti logo dan slogan “Ubah” ?

Kerana:

• Hendak mengingatkan penyokong Cina di Singapura supaya jangan lupa mengundi parti Dalang Api Perkauman atau Dogs And Pigs.
• Hendak mendorong pengundi generasi muda 40 tahun ke-bawah menggunakan teknologi yang mereka boleh download dari internet secara percuma dan menggunakan cyberspace serta Facebook dan mengumpat tentang parti Umno.
• Mengeluarkan video Ubah Rocket Style Gangnam Style cara Dogs And Pigs.
• Menghasut pengundi generasi muda membencikan Umno dengan cara menempelak kelemahan Shahrizat Jalil tentang issue “Lembu” dan “Kondo”
• Menggulingkan kerajaan BN pada PRU ke 13 akan datang.

2. Wartawan betina Hati Kaudu ini sengaja bertemu bual dengan Saifuddin Abdullah, jawatankuasa Majlis Setiausaha Agong Umno dan ahli parlimen Pahang yang mengakui PM Najib sebagai jenama peribadi. Tetapi Saifuddin tidak sepatutnya mengkritik DS Najib kepada barua DAP melalui ST Singapura.

3. Mendedahkan pandangan yang rendah terhadap PM atau Presiden parti Umno kepada ajen pembangkang adalah satu bayangan ke arah sikap kemusnahan parti sendiri sebelum beliau menunjukkan pendirian yang ketara menjadi pembelut parti Umno pada akhirnya sehingga parti Umno kalah teruk.

4. Pendirian Saifuddin Abdullah terhadap parti Umno mesti di awasi sehingga akhir keputusan pilihan raya nanti. Hampir semua penduduk dan penyokong politik terutama Umno sudah tanam persepsi bahwa inisiatif pemimpin dari tempatan, selain dari PM DS Najib memang penting untuk kejayaan parti.
5. Sepatut nya Saifuddin menonjolkan identiti atau promosi generasi-generasi baru Umno yang berdedikasi kepada barua pembangkang, hujahkan keyakinan dengan pendapat beliau memehak kepada partinya sendiri.

6. Dengan cara begitu amat senang pengunyah daging babi dan peminum arak betina ini menambahkan penghinaan nya melalui Straits Times Singapura untuk menguatkan persepsi penyokong pakatan racun mengundi parti mereka.

Seorang wartawan gila babi yang bertalu-talu menuduh DS Najib terlibat dalam pembunuhan warga Mongolia Altatunya Shaaribuu, untuk melaung-laungkan ‘jenama’ Najib, ini patutkah di pandang ringan sahaja? Tindakan harus diambil dengan serious.

Wartawan anak gampang, wartawan busuk hati, wartawan yang sipi-sipi diserang penyakit kanser di dalam sel otak, mesti di hentam sampai bernanah di dalam kepalanya melalui perang jiwa cyber.


Unknown said...

Apakah kesan politik akan datang sekiranya Malaysia jatuh ke tangan Pembangkang ?

Semua scenario akan berubah di Malaysia pada jangka masa panjang.

1. Kadar peratus penduduk kaum majoriti akan berubah.
2. Pemerintahan Pembangkang Malaysia akan memehak banyak lagi kepentingan kepada kaum bukan Melayu.
3. Perubahan pemerintahan mudah dimanipulasi dan dipengaruhi oleh parti pemerintah Singapura (PAP)
4. Pemindahan hartanah dan kekayaan dari satu kaum kepada kaum yang lain akan berlaku.
• Kekayaan merangkum : perniagaan, perusahaan, banking, pembangunan, maksiat halal, jutawan dan billiawan semakin ketara menjelma dikalangan kaum bukan bumiputera.
• kekayaan pendidikan berunsurkan budaya cina : bahasa Mandarin akan di perluaskan dan di promosikan secara besar-besaran,
• kekayaan ugama musyrikeen akan diperluaskan dengan penambahan kuil dan gereja.

5. Kegondolan hutan belukar dan tanah-tanah di bumi Malaysia akan diperluaskan untuk memuaskan motif-motif kemajuan dan pembangunan pehak pembangkang.

6. Keutamaan bumiputera akan dipijakkan dan dihancurkan oleh pehak tertentu; keistimewaan bahasa Melayu, budaya Melayu dan ugama Islam tidak lagi mahu dipelihara oleh pemerintah pembangkang. Semangat menghidupkan tulisan Jawi akan terkubur.

7. Kesucian sosial terpaksa di perkosakan dengan tanggapan ‘harmoni’ yang berunsurkan persefahaman antara ugama dan budaya kaum majoriti dengan minoriti. Masa’alah sosial terutama moral akan berleluasa akibat perubahan dan penggubalan undang-undang tertentu.

8. Keteguhan parti agung PAS akan tergoncang kedudukan mereka kerana kepentingan memuaskan objektif parti DAP dan PKR. Dengan mudahnya parti PAS enggan jatuh tersungkur, oleh itu, mereka terpaksa mengaggok-anggokkan kepala supaya kekayaan mereka terjamin dan terpelihara.

9. Penambahan penduduk pendatang asing, terutama kaum cina dari Singapura dan Indonesia jutawan dan billiawan akan bermastautin di bumi Malaysia. Begitu juga pendatang asing dari negara jiran yang lain akan menyusul kerana desakan pekerjaan buruh untuk mereka.

Unknown said...

I agree with Tun Teja that Singapore Strait Times - Singapore Press Holdings and Singapore Government seams to be interested of the success for Pakatan Rakyat rather than Barian Nasional.

A Malaysia with a homosexual Prime Minister.