Friday, February 15, 2013

DOA K.O BN ! DR FADZILAH KAMSAH BERSUARA .

18 comments:

Anonymous said...

YES! YES! YES! We are ready!
NO! NO! NO to biaDAP!

Anonymous said...

YES! YES! YES! We are ready!
NO! NO! NO to biaDAP!

Amsa Mohd said...

Kalimah Allah Bukan untuk di jual beli


Dalam meraih undi daripada bukan Islam, ada golongan manusia yang sanggup memperjudikan Kalimah Allah untuk menagih simpati undi dari bukan Islam untuk memungkinkan mereka menyambung tampuk pemerintahan samada di DUN atau Parlimen agar kerajaan yang memerintah dapat ditumbangkan apabila PRU 13 yang akan kita sama-sama lalui dalam masa yang terdekat ini.
(“Abdul Hadi Awang,” 2013) Hadi setuju bukan Islam guna kalimah Allah. (Malaysia, 2013). Kenyataan ini disokong oleh (“Nik Abdul Aziz Nik Mat,” 2013) Nik Aziz dimana beliau setuju orang bukan Islam boleh mengunakan Kalimah Allah untuk keagamaan mereka (“Nik Aziz setuju bukan Islam guna kalimah Allah | Free Malaysia Today,” n.d.).
Kenyataan di atas bukan mimpi. Ini adalah kenyataan dan sahih lagi benar. Apakah dan tujuan halatuju parti PAS (“Pan-Malaysian Islamic Party,” 2013) sekarang. Adakah matlamat mereka seperti sebelum era 1970an. Dimanakah dasar prinsip-prinsip PAS sebelum ini dalam memertabatkan agama Islam. Asas perjuangan PAS Fasal 5(1) iaitu :Memperjuangkan wujudnya di dalam negara ini sebuh masyarakat dan pemerintahan yang terlaksana di dalamnya nilai-nilai hidup Islam dan hukum-hukumnya menuju keredhaan Allah. Perlembagaan PAS sejak awal penubuhan mengungkapkan, "memperjuangkan cita-cita Islam di dalam masyarakat dan urusan pemerintahan negara".(Dusun, 2010). Apakah kenyataan di atas masih boleh diguna pakai sekarang?
__________________________________________________________________________

Abdul Hadi Awang. (2013, February 9). In Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved from http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Abdul_Hadi_Awang&oldid=531198433
Dusun, B. (2010, December 31). Buletin “Hairan” OnLine: PAS tidak pernah gadai prinsip - Roslan SMS. Buletin “Hairan” OnLine. Retrieved from http://bulatdusun.blogspot.com/2010/12/pas-tidak-pernah-gadai-prinsip-roslan.html
Malaysia, I. (2013, February 15). IDEALIS MALAYSIA: AL-QURAN JELAS LARANG BUKAN ISLAM GUNA KALIMAH ALLAH TAPI PAS RELA KUFUR DAN SYIRIK BERSYUBAHAT KEKAL DALAM PAKATAN RAKYAT. IDEALIS MALAYSIA. Retrieved from http://idealismalaysia.blogspot.com/2013/02/al-quran-jelas-larang-bukan-islam-guna.html
Nik Abdul Aziz Nik Mat. (2013, February 9). In Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved from http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Nik_Abdul_Aziz_Nik_Mat&oldid=536109603
Nik Aziz setuju bukan Islam guna kalimah Allah | Free Malaysia Today. (n.d.). Retrieved February 15, 2013, from http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/01/08/nik-aziz-setuju-bukan-islam-guna-kalimah-allah/
Pan-Malaysian Islamic Party. (2013, February 12). In Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved from http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Pan-Malaysian_Islamic_Party&oldid=535985287

Amsa Mohd said...

Kalimah Allah Bukan untuk di jual beli
Oleh: Amsa Mohd

Dalam meraih undi daripada bukan Islam, ada golongan manusia yang sanggup memperjudikan Kalimah Allah untuk menagih simpati undi dari bukan Islam untuk memungkinkan mereka menyambung tampuk pemerintahan samada di DUN atau Parlimen agar kerajaan yang memerintah dapat ditumbangkan apabila PRU 13 yang akan kita sama-sama lalui dalam masa yang terdekat ini.
(“Abdul Hadi Awang,” 2013) Hadi setuju bukan Islam guna kalimah Allah. (Malaysia, 2013). Kenyataan ini disokong oleh (“Nik Abdul Aziz Nik Mat,” 2013) Nik Aziz dimana beliau setuju orang bukan Islam boleh mengunakan Kalimah Allah untuk keagamaan mereka (“Nik Aziz setuju bukan Islam guna kalimah Allah | Free Malaysia Today,” n.d.).
Kenyataan di atas bukan mimpi. Ini adalah kenyataan dan sahih lagi benar. Apakah dan tujuan halatuju parti PAS (“Pan-Malaysian Islamic Party,” 2013) sekarang. Adakah matlamat mereka seperti sebelum era 1970an. Dimanakah dasar prinsip-prinsip PAS sebelum ini dalam memertabatkan agama Islam. Asas perjuangan PAS Fasal 5(1) iaitu :Memperjuangkan wujudnya di dalam negara ini sebuh masyarakat dan pemerintahan yang terlaksana di dalamnya nilai-nilai hidup Islam dan hukum-hukumnya menuju keredhaan Allah. Perlembagaan PAS sejak awal penubuhan mengungkapkan, "memperjuangkan cita-cita Islam di dalam masyarakat dan urusan pemerintahan negara".(Dusun, 2010). Apakah kenyataan di atas masih boleh diguna pakai sekarang?
__________________________________________________________________________

Abdul Hadi Awang. (2013, February 9). In Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved from http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Abdul_Hadi_Awang&oldid=531198433
Dusun, B. (2010, December 31). Buletin “Hairan” OnLine: PAS tidak pernah gadai prinsip - Roslan SMS. Buletin “Hairan” OnLine. Retrieved from http://bulatdusun.blogspot.com/2010/12/pas-tidak-pernah-gadai-prinsip-roslan.html
Malaysia, I. (2013, February 15). IDEALIS MALAYSIA: AL-QURAN JELAS LARANG BUKAN ISLAM GUNA KALIMAH ALLAH TAPI PAS RELA KUFUR DAN SYIRIK BERSYUBAHAT KEKAL DALAM PAKATAN RAKYAT. IDEALIS MALAYSIA. Retrieved from http://idealismalaysia.blogspot.com/2013/02/al-quran-jelas-larang-bukan-islam-guna.html
Nik Abdul Aziz Nik Mat. (2013, February 9). In Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved from http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Nik_Abdul_Aziz_Nik_Mat&oldid=536109603
Nik Aziz setuju bukan Islam guna kalimah Allah | Free Malaysia Today. (n.d.). Retrieved February 15, 2013, from http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/01/08/nik-aziz-setuju-bukan-islam-guna-kalimah-allah/
Pan-Malaysian Islamic Party. (2013, February 12). In Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved from http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Pan-Malaysian_Islamic_Party&oldid=535985287

Anonymous said...

Ramai org dlm PAS tau kesesatan skrg bnyk dipelupuri olh situa nyanyuk tu tp x berani nk brsuara hnya krn gelaran ularmak yg dipegang. Ust Nasa, Dr Hasan dll tau,tp memileh utk mnyalahkn parasit dlman. Sepatutnya tugas pensyumulan parasit ditunjangi ulama ttp bila kapla parasit pun berjanggut, tiada siapa lg yg boleh diharap melainkan terjun bersama labu2nya. Nk harapkan HjHadi umpama mgharapkan lalang brdiri tegak bila ditiup angin...tengokkan sj kesudahan parti khawarij sesat ini. Mcm ler brkwn dgn DAP & PKR mmbolehkan PAS menegakkan negara taliban yg diimpikan

Anonymous said...

aku rasa mamat ni letak hidden cam
tak betul la cara nh
kesian kt fadzilah kamsah walopun ini adalah dari hati die
nmpk org yg interview nh xminta kebenaran nk rakam
silap2 fadzilah kamsah oleh jd marah
seolah2 exploit die
rugi umno last2 bro

Anonymous said...

aku rasa mamat ni letak hidden cam
tak betul la cara nh
kesian kt fadzilah kamsah walopun ini adalah dari hati die
nmpk org yg interview nh xminta kebenaran nk rakam
silap2 fadzilah kamsah oleh jd marah
seolah2 exploit die
rugi umno last2

Anonymous said...

Aku amat tersentuh komen dr.fadzilah org baling bunga kita baling taik...wahai rakyat malaysia sedar lah dimana kita dizalimi aku hanya seorang despetch hanya gaji rendah tapi aku tahu hidup susah tapi aku tak merempat aku cukup makan aku cukup bagi anak susu aku boleh pergi mana mana saja dengan aman.pergi masjid tak perlu takut..uh..ayat yang paling aku tak suka dari pakatan perhimpunan kebangkitan rakyat aduh tolong lah kami majeroti hidup aman dan bahagia...cuma kami nak kerajaan bantu lebih lagi apa yang ada sekarang..Dr fadzilah tq komen yg bernas

Anonymous said...

Allahuakhbar!!!!! Well said!!!!!! May Allah bless you and family.

Anonymous said...

Salam wbt to all muslim frens

Aku tgk youtube clip pasal ustaz PAS doakan sesama Islam KO, suspens gak sbb ustaz ni popular ttg bab baca jampi or doa pada air dan buah kismis utk anak anak kita, kot kot dia tersasul or terbabas baca doa KO / TKO pada air atau kisms yg kemudian kita beli dan bg anak anak makan.

So, moral of the story is MENDOAKAN KEBAIKAN DAN KEMASAHLAHATAN BERSAMA UMAT ISLAM YG MANA BERSAUDARA.

JAUHI KEFANATIKAN, KETAKSUBAN MEMBABI BUTA SERTA KETOLOLON SESETENGAH PEMIMPIN PARTI PAS YG DI CUCUK HIDUNG DEK KEBANGSAYAN PARTI DAPigs.

Anonymous said...

GAP..MOHON SAMPAIKAN AGAR PM DSN TUKAR ANTONASI UCAPANNYA.JGN MCM TU NNT ORG MENYAMPAH. CUBA SERIOUS SIKIT.KITA SEMUA SAYANG DSN

Anonymous said...

Dari komen2 teruk Fadzilah kena belasah..

SMI said...

Dato' Dr Fadzilah Kamsah bekas pelajar MCKK yg memberi manfaat kpd orang ramai dgn panduan motivasi2 yg beliau sampaikan. Amat berbeza dgn bekas pelajar MCKK yg lg sorang tu, asyik dok gila nak jd PM, mcm2 bende terkutuk, terhina, terlarang, terbalik dan mcm2 ter lg la yg dia buat. Jom kita bg dia pencen dr dunia politik tanahair kita bersama2 dgn Pok Nik yg dok gheti2 nak bersara lg tu PRU-13 ni.

Buat Dr Fadzilah, semoga anda dirahmati Allah sekeluarga.

Anonymous said...

pakar motivasi kepala taik kucing haramjadah, puiii.

Anonymous said...

Apa nk dikisahkan dgn doa penganut PAS ni. Dh lebih 50thn berdoa, sampai skrg tuhan x makbul kan jugak. Xtau ler samada PAS doa xbetul atau tuhan x heran dgn mereka ni. N ajis pun dh nk mati berdoa tp masih kempunan kuasa gk. Mati jaga ler org tua tu. Wp dia doa pelbagai nnti kita bg bunga kt N ajis ni bila smpai waktu nya

Anonymous said...

Kesian nye Dato fazilah kamsah. Sebab video ni abes aib famili dia bloger pakatan pembangkang buat. Abes perihal ank2 DFK dorang bongkar.. Dia cuma menyatakan pendapat dia. Dorng ni xde keje lain nk mEmalu n mengaibkan org.

Anonymous said...

Ala..fadzilah buat duit dgn mulut jer..caj mahal2..semuanya kerna duit utk pulusnya...

Anonymous said...

Jangan sampai dato' dibeli oleh UMNO sempena PRU13 nanti.