IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 27, 2013

BILA ABANG JEM PERLI REALITI ANWAR.






11 comments:

Anonymous said...

MANIFESTO TONGGONG

Pekong Pondan said...

Homosexual Prime Minister

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Saya janji saya akantabur janji kalau tak cukup saya akan tabur mani skali!!

Hehehe....

-Anwar Bangsat-

Anonymous said...

BalikKKkkKk !! hahahahahahahahaaha

Anonymous said...

tabur janji ni mcm tabur jagung dgn dedak,yg termakan tu ayam,kambing,lembu,b..i ye tak DS?

Anonymous said...

aku heran mengapa pencacai2 pakatan dok makihamun nabil dan salih padahal apa yang depa kata tu betul. bukannya depa saja2 nak fitnah orang pun. yang pencacai2 pakatan pedih hati dan pedih telinga apehal?

nampak sangat para pencacai pakatan memang bangang dan amat menyokong seorang penipu. dah tau kena kencing banyak kali masih tak sedar2 lagi. bangang tahap gaban betol!

Anonymous said...

eh? betul la apa salleh dan nabil kata tu. depa bukannya tipu pun. sebagai rakyat Malaysia tidak berparti, aku tak marah pun. sebab memang depa kata tu betul. so yang penyokong2 PR panas hati panas telinga apehal? terasa ke? so kalau nak marah, bukan marah kat salleh dan nabil. marah dan kutuk la mamat2 yang berjanji tapi tak tunaikan tu. itu pun tak reti nak fikir ke?

Anonymous said...

memang janji longkang..piiirahhhh

Anonymous said...

Terbaik la abg jemmm

Anonymous said...

i folllowwwww....

Anonymous said...

Manifesto pkr. Semua peliwat dibenarkan dikecualikan dari dakwaan khalwat..