IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 20, 2013

PRU 13 :4 TAHUN INI JASA AHLI PARLIMEN INDERA MAHKOTA.



inilah jasa ahli parlimen indera mahkota yang memberikan JALAN YANG NAK TERBELAH kepada rakyat di parlimennya.

17 comments:

celana biru said...

celana biru

Dah tak ada peruntukan apa nak buat. Tukar sajalah.

celana biru said...

celana biru

Dah tak ada peruntukan apa nak buat. Tukar sajalah.

Anonymous said...

http://www.malaysiakini.com/news/221847

Anonymous said...

http://www.malaysiakini.com/news/221847

Pengundi Atas Pagar said...

Bukan di Indra Mahkota je jalanraya teruk....banyak lagi tempat di negeri-negeri lsin seperti Johor, Negeri Sembilan, Pahang dan Terengganu. Negeri Kelantan apatah lagi.
Perjalanan dari Kuala Terengganu ke Kuantan melalui Jerangau tahap jalanraya menyedihkan.
Perjalanan dari Simpang Gambang ke Segamat kira boleh tahan tapi perjalanan dari Segamat ke Yong Peng Johor tahap jalanraya amat menyedihkan. Itu yang ditakdbir oleh BN berpuluh tahun.
Jika berlaku kemalangan rumusan dibuat senang je "pemandu cuai atau memandu laju". Itulah modal jawapan bila tanya pada pihak-pihak berkenaan. Pada hakikatnya keadaan jalanraya berlopak-lopak terpaksa ke kiri ke kanan mengelak lubang.
Kepada yang berkenaan terutama PM jangan tau tabur duit je tapi kemudahan asas seperti jalanraya buruk. Apakah pengguna jalanraya tidak membayar cukai?
Kepada pemilik blog ini jangan tak siar luahan yang pahit untuk ditelan oleh BN udah le!!

Anonymous said...

Rakyat akan tetap kata itu jalanraya BN punya tanggung jawab,,,,Jalan tunda teruk. msejak BN perintah..

Anonymous said...

halo kawan,,,,
buat jalan repair jalan bukan tanggungjawab mp...itu kerajaan punya...state atau federal bergantung kpd sapa pemilik jalan..check dulu sebelum komen...nak masuk biar ada kualiti dan bukannya kuantiti...

Anonymous said...

Nama aje Azan, Tapi tak azan pun....

usin said...

itu pasal mp indera mahkota ni nk lari ke trengganu. biar mati di trengganu dpd kena kubur di indera mahkota. fuziah saleh pulak masih berani bertanding di kuantan? aku rasa beliau tak cukup 'CHANTEK' utk bertanding di kuantan.

Otak geliga said...

setakat HAMPIR terbelah...ok lagi

rakyat Kelantan dah lama berJIHAD melalui jalan yg dilanda meteorit.....steady je

inilah peluang org Indera Mahkota nak berJIHAD...insyaAllah PRU-13 undi ttp KEKAL kerana hanya dgn mengundi "mereka", maka JALAN jihad terbuka dgn luasnya

bukankah menjadi keWAJIPan menentang UMNO/BN atau dgn erti kata lain JIHAD?....semoga berbahagia....hehe

Anonymous said...


AnonymousFebruary 20, 2013 at 8:18 PM
Baru dari lynas... Alhamdulillah, sy dmpt ke lynas, kilang kontevesi... Pjlnan ke kilang disambut 'tutp lynas' oleh pakatAn rakyat.... Tp lain di lynas, rata2 ank mlyu happy bkeje di kilang dikatakn 'berridiasi' oleh golongan cina dap laknatullah.. ....... Tahukan kwan2, alat pengesan asap di pjbat2,hotel2,shoping cmplex mmpunyai tahap radiasi berpuluh ganda lg bahaya dar lynas.. Ni realty.... Knp TERLAMPAU ramai Cina membantah.. Ni reality,kerana mereka agen KerAjaan China.. Tahuka china pgluar utama bahan kluaran sperti lynas...???? China menperuntukkan satu dana kpd cina2 terutama DAP untuk menghalang kilang melayu ( membantu ekonomi otang melayu)...cerita ini bkn rekaan.. Ni untuk dkongsi terutama pada orang mlyu dan islam...tertipu mainan dap .. Kilang lynas blh memangkin ekonomi orang mlyu... Kuality produk lynas lebih baik dari kluaran china.. Slma ini, china jer monopoli industri ini... Sebab itula adun pas di hulu langat tetap dgn pndirian yang lynas tidak merbahaya.. Itu pgkuan pkar nuklear ngara wlpn dia ada lah org pas.. Tp dmi politik, munafiq2 pakatan dan kafir dlm dap tetap dgn pndirian supaya adun tersebut 'tutup mulut' ....

Anonymous said...

haloo Bro...
aku jarang dengar ini wakil bercakap dan dlm pkr kadang...kadang...jer nama terkeluar.

Anonymous said...

ngabihkan boreh jo

Anonymous said...

Sokong anon 8:32..
Mmg dah jelas agenda DAp ni bila isu lynas ni di'huru-harakan' semata-mata nak tutup bisnes melayu..mmg betul china adalah pengeluar terbesar produk nadir bumi ini...mmg ada kajian san pembaca lain boleh baca n cari... Isu lynas x der lain cuma kerja cina2 Dap utk cantas bisnes org melayu...mmg dari dulu lg usaha cantas mencantas bisnes org melayu ni diorg dah laksanakan..kita jer yg x sedar2... Wallahualam..

Anonymous said...

Baiki jalanraya tu kerja ahli Parlimen ke kementerian kerjaraya UMNO? Kalau kamu perburkkan diapun dengan secara tidak langsung kamu perburukkan Menteri Kerjaraya juga serbab Pahangpun dalam Malaysia juga kan?

Anonymous said...

Biar dia la nak tanding mana-mana pun kenapa kamu sibuk ek...takut UMNO kalah dengan di orang la tuh....kih..kih...kih...kih.

Anonymous said...

Jamban taik pun BN punya.