Friday, February 1, 2013

TUHAN PUN POK NIK PECAT ??


dalam seminggu ada dua pemecatan.

harap korang paham, aku ni suka berkias.
pemecatan yang dilakukan oleh pok nik.

pemecatan pertama apabila pok nik aka BAPA PECAT NEGARA memecat nasarudin mat isa gara-gara nasarudin ikut najib pergi gaza.

pemecatan ke dua berlaku semalam dan ini adalah terbaru.

pok nik telah mengambil alih tugas tuhan apabila dia mengatakan MENTERI ITU AKAN MASUK NERAKA.

akan ke neraka.
mungkin masuk neraka.
adalah satu perkataan yang membawa maksud berlainan.

mungkin masuk neraka membawa maksud tak pasti... 50-50.

tapi bila pok nik kata ORANG ITU AKAN MASUK neraka maknanya tugas menentukan keluar masuknya neraka seseorang itu telah diambil alih oleh pok nik.

tugas tuhan pok nik ambik. umat islam nak tanya, bila pok nik pecat tuhan nih ?

38 comments:

azizan abdul razak said...

nik abd aziz ni sentiasa berhukum dengan apa yang dia nampak, berhukum dengan logik akai dia dalam segala hal. golongan macam tu adalah golongan mu'tazilah.

Tukang Komen said...

Yg telan duit tabung memali masuk mana erk? Yg kelepet duit kohilal go where bro? Yg panjat bini orang gimana lak?Yg kata tuhan samseng,mencarut dan nama tuhan boleh agama kafir pakai agak2 masa depannya kt sana ok ke?

Pas parti plural liberal selamat ke?

Anonymous said...

Tua Kutuk Sial nak Mampos!!!

Si N.ajis Tua Kutuk Sial ni lah yg akan masok Neraka!!

Ti dia akan masok Neraka bersendirian tak campor dgn yg lain sebab dia ni Ahli Neraka bahaya!!

Ahli Neraka Hard Core!!

Xpas said...

.........dan khawarij.

Xpas said...

.........dan khawarij.

Anakbukitgantang said...

Nik Aziz dah SESAT kerana mujassimah iaitu menjisimkan Allah

Orang yg sesat tak dibenarkan berfatwa menghukum orang lain, tak boleh jadi imam dan yg penting tak boleh jadi pemimpin memimpin umat Islam yg lain

Anonymous said...

PAS KAFIRKAN UMNO..UMNO ISLAMKAN PAS! DON'T WORRY BE HAPPY.

Anonymous said...

bila kerajaan pusat beri wang ehsan...pas ngaku tu duit minyak....,

dek kerana negeri takder minyak..
negeri paling mundur...bantuan ehsan diberi..mereka@pas konon berhak menguruskannya....



Anonymous said...

Nyanyuk daaahhhh...

Anonymous said...

bilo nak boronti jadi mb ni...kalu madey dolu...sibukkk

Anonymous said...




nik aziz...kau lupa ker kau tu laknatullah?


Anonymous said...

Nik aziz sendiri belum tentu masuk syurga...

-Syurga dan neraka adalah urusan Allah.bukan urusan manusia terutama n. ajis

Anonymous said...

Nama pun 'Pork Nick'.

Anonymous said...

pok nik oooiiiii, jgnlah nok mengharpkan ore lain nok bagi pitih pada mu, mu kena cari sendiri. ore tak bagi mu raso kecewo, mu hino dio, mintok masuk nerako, doa pecoh perut. ambo nasihat kat mu, mu carilah pitih sendiri. mintok dermo ko denge ore pas atau gali minyok bawoh koto baru ko. kalau tak boleh jugok mu berentilah jd mb

ANTI ALJUBURI said...

Orang tua ni dah buang tebiat dah. Tapi GAP, aku heran ramai langau hijau yang percaya dgn samdol ni

Anonymous said...

WAH WAH WAH HEBAT POK NIK! POWER GILERR. Diam2 berisi, tup-tup dah lantik diri sendiri jadi ahli panel pemilihan ke syorga. Fuh musti penat Malik, malaikat penjaga neraka mencatit setiap nama yg disebut Pok Nik.

Aku yg saje gurau ni pon terasa macam ada unsur syirik je bila sentuh bab kuasa Pok Nik dlm isu syurga neraka ni... Macam menduakan NYA pulak.. Slumber Matyeh je org tue nyanyuk ni sebut... Bab ah LiPAS jgn cerita la tokong kt Penang pon dia sembah. Jegil bijik mate je Majlis Syoru yg hebat (la sangat) pon surrender.



Pengundi Segambut (hensem).

Kutukan Dewata said...

nik aziz ulamak.takkan tak pernah baca kisah dua orang bani israel yang berbeza perwatakan nya.

seorang kaki maksiat.seorang lagi kaki ibadat.

orang yang kuat beribadat telah mencela si kaki maksiat.

"Allah tak akan diampunkan dosa kau
kau akan masuk neraka.

di hadapan allah si kaki ibadat ini dilemparkan ke neraka kerana sesuka hati menghukum orang.sedangkan itu semua adalah hak allah.
sedangkan sikaki maksiat tadi dimasukkan ke syurga atas rahmat Allah!

kisah yang dicerita oleh rasulullah tadi adalah untuk menjadi pengajaran dan peringatan kepada manusia kerana rasulullah tahu akan berlaku lagi peristiwa yang serupa,dan berlaku di depan mata kita sekarang bahawa sudah ada orang yang mengambil alih tugas Allah!!!!

nik aziz tamak.tidak cukup dia memegang kunci syurga sekarang dia nak pegang pula kunci neraka.

apa yang kita bimbang takut dia tersalah guna kunci dan terguna kunci neraka dan dia terjatuh ke dalam neraka!!!!!!

Anonymous said...

Hal royalti masuk nerako. hal Kalimah Allah tak masuk nerako? bodo punyo ore.

Anonymous said...

Hok tanyo ngan Pok Nik ni...mampukah beliau menjamin dirinya. Sendiri mampu mengucap di akhir kalam hidupnya.
Sekiranya tak mampu boh lah tentukan orang lain masyuk surga atau neraka.

Macam syurga mak bapak tok nenek dia punya.

Anonymous said...

Apa yg sy perhatikan semua dakwaan PAS akan balik kpd mereka.

Dahulu tuduh UMNO bekerjasama dgn kafir, skrg mereka bekerjasama pula dgn kafir.

Dahulu tuduh perlembagaan yg ada sbg perlembagaan penjajah, skrg telah bersetuju dgn rakan sepakatan utk mempertahankan perlembagaan itu.

Dahulu tuduh UMNO tidak mahu laksana hudud, skrg Presiden PAS sendiri kata yg hudud itu 0.001% dlm islam.

Dahulu tuduh UMNO punca org murtad, skrg rakan pakatan sendiri yg berkata org melayu juga boleh bebas memilih agama.

Dahulu tuduh UMNO tidak mahu menegak negara islam, skrg mereka pula kata negara islam tiada dlm Al-Quran.

Dan terbaru tuduh menteri masuk neraka. Setelah bermacam tududhan yg balik kpd diri sendiri, masih mahu menuduh org UMNO lagikah wahai PAS? Adakah mahu tuhan membalikkan ayat masuk neraka itu kpd diri sendiri?

Anonymous said...

Asalamualaikum....ya Allah Kau lindungilah aku dr perasaan takbur riak khianat hasad dengki bakhil...amin amin amin...takder kew sanak sedara saudara mara yg menasihati nik ajis...sian dia...

Anonymous said...

PAS tu Isle...Isle tu PAS......Anwar Aljub, N.ajis & sewaktu dengannya wajib bertaubat..Harun Din ulamak politik...takebeer 3x.

Anonymous said...

Tak bagi royalti minyak masuk neraka tapi berkawan dengan setan masuk sorga...

Jijan Mali.... said...

Apalah nak jadi dgn Father Pork Nik'U-Turn'Aziz ni. Udah-udahlah tu kumpul dosa janji kat ore masuk syurga, ni tamboh lagi janji kat ore tu masok neraka pulok. Apa nak jadi ni?

Tak dak ke ore PAS-piss-puss yang boleh nasihatkan ore tua ni. Elok2 gelaran TGNA dah jadi 'Pork' Nik Ajis. Kena 40 ore cakap lagu tu, takut jadi 'pork' sungguh...ohhhh kacau. Macam mana nak mandi jenazah nanti....

Anonymous said...

setuju... ada kisah ni dalam buku terbitan telaga biru ustaz zahazan - 101 kisah & pengajaran daripada AlQuran dan hadis.

Anonymous said...

Puak dia anggap dia wali.. Knp hArun din pn ikt tak cerdik sama

Anonymous said...

memang kesian kat nik aziz ni. langsung tak jaga mulut sejak akhir2 ni. wahai ulamak pas tlglah nasihatkan nik aziz ni sebelum terlambat. kesian dia.....

Anonymous said...

SURGA dan NERAKA tak wujud ! Manusia kena tipu oleh pencipta agama ! KAH KAH KAH

Megat Alam Gempita said...

Inilah sepsis ulamak akhir zaman yang dijanjikan akan menghuni neraka.

Anonymous said...

Orang tua nik jis ni dah gila talak sebab kalau berkias suka sebut .. macam org kahwin, kalau cerai bla, bla

Anonymous said...

AJIS, MU TUH MASUK NERAKA JUGOK, MAINKAN HUKUM ALLAH, NGOK, AKU ROYAK MU MASUK NERAKA SEBAB NYE MU SEKONGKOL DGN KAFIR LAKNAT, NAYAKE ORANG ISLAM LAIN.

Anonymous said...

aNON 716 PM KO KAFIR LATNAT PEGI MAIN JAUH2 ATAU PEGI MAIN DGN ANUAR ALJUBURRI JAUH2

Anonymous said...

Demi JAMINAN masok syurga .... aku nak join PAS.... tak sembahyang tak apa, tabur fitnah lepas tu pangkah PAS masa undi...... dapat masuk syurga ..... jom ..... siapa nak ikut!

Anonymous said...

Ada juga 33 ekoq LEMBU-LEMBU AMNO buat komen kat sini..kah3x

Anonymous said...



lembu UMNO buat komen...1 org 1 komen

keldai PAS
tenuk PKR
hanjeng DAP

buat komen...1 org 30 komen

penah dngr bunyi loceng gereja?

cuba ketok kepala samdol2 PR

sama tak bunyi mcm loceng gereja?

kosong!!


-KunciPadlock-



Anonymous said...

ANON 1031 TERMASUK KO LAH KHINZIR PR, HA HA HA, BODO PUNYE PAK TURUT...ADA KOTE BAGI KAT LIM HA HA HA, BODO PUNYE ORANG X200

Anonymous said...

Sikit jam lg ramai la LEMBU-LEMBU AMNO masuk padang ragut nak buat komen bodoh mereka tu..KAH3x

Anonymous said...

Ya.. itu dia.. sekor babi ternakan DAP dah mai dah..