Thursday, February 7, 2013

ZUL NORDIN PECAH RAHSIA ROSMAH MANSOR !

5 comments:

warisan tmk said...

Lawyer Zulkifli Nordin memang hebat....wajar dikekalkan sebagai Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru....wajar dicalunkan atas tiket BN bagi mempertahankan kerusi.

Aku juga berpandangan bahawa PRU 13 ini, BN perlu peruntukkan 5-10% kerusi-kerusi Parlimen dan DUN untuk aktivis NGO-NGO dan bloggers BN-friendly, sekiranya mereka bukan dari kepimpinan bahagian-bahagian UMNO.

Antara mereka yang wajar diberi ruang selain dari Zulkifli Nordin ialah Ustaz Nasha, Dr Hassan Ali, sudah pasti Ibrahim Ali dan beberapa pemimpin kanan Perkasa, pemimpin-pemimpin NGO di Selangor yang begitu effective memberikan tekanan kepada Kerajaan Pakatan Selangor, dan beberapa orang blogger pro-BN termasuk pengendali GERAKAN ANTI PKR.

Anonymous said...

Gaya dia cerita nampak bersungguh2 dan tak teragak-agak.Dah la paguam Anwar, confirm la dia sokong Anwar time tu,tapi dah kerana dia ni jujur Anwar tak bleh wat apa2.Puak pembangkang ni tak abis2 nak bagi fitnah.Baik muhasabah diri...Kekal Kerajaan!!!

Anonymous said...

Pembangkang tak abih2 nak tuduh Rosmah. Apa dosa dia buat kat diorang pun tak tau. Sesetengah orang (puak pembangkang), macam mana betul pun isu yang Umno bincang pun, di kepala hotak diorang ingat semuanya palsu.....Sapa-sapa yang PR tu, pikir2 2 kali dan byk muhasabah diri!!!!

Anonymous said...

KALAU KIT BETUL BETUL AMALKAN ISLAM, PADASIAPA KITA PATUT BERPIHAK........ANWAR IBRAHIM ATAU ZULKIFLI NORDIN .
JUJUR LAH PADA DIRI SENDIRI.
YANG BENAR ITU PAHIT, DAN ELAKKAN DARI BERSUBAHAT..

Anonymous said...

Banyak dah membuktikan yang anwar ni kuat memfitnah. Macamanalah orang pas terutamanya masih boleh menyebelahi dia. Bukan setakat fitnah, menghuruharakan negara, memburukkan negara, kaki maksiat, pemimpin beginikah yang kita hendak untuk Malaysia?