Wednesday, February 6, 2013

ZURAIDAH AMPANG TAK SEMPAT CUCI BERAK GARA-GARA FOTO INI.


LAGI FOTO KLIK SINI

24 comments:

Anonymous said...

kalau tak dikerah semua jabatan mana nak dtg.saya pernah terlibat katanya di bagi duit makan rm 100 rumanya cuma rm 40 itu pun 3 bln baru dpt.jgn nak kelentongla.semua yg turun dipaksa dtg...kalau suka rela habuk pun xde.PM mana tau benda ni...yg tau ada prg dtg je.kene kencing hidup2 PM ni

Anonymous said...

Ramai tak semestinya sokong, cuba kurangkan bawak rombongan dgn bas kalau ada program BN, tgk berapa ramai yang sanggup bersusah payah datang? Ad bran? Just my 2 sens.

Jijan Mali.... said...

Ha,ha,ha.....terbaiklah GAP. MAcammana nak cuci, dok cirit memanjang, kahkahkah.....

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

dalam bab angkut mengangkut/rombongan ni aku rasa puak pas lagi terer ... dari dulu lagi Berjuang untuk agama/negara islamlah katakan tapi skrg ni tak taulah pulak kerana negara islam dah hilang (kena jerkah dek kapal sing)yg ada cuma negara kebajikan..tak apalah..apa boleh buat takkan nak keluar pas pulak malulah orang kg semua dah tahu.

Anonymous said...

Mat lampir menghitung hari...no way you can retain your hot seat...

Anonymous said...

bg gula2 BR1M sapa tak mau datang beb. tp ingat yg dtg belum tentu akan sokong BN. kesian tgk rakyat malaysia miskin dipermainkan dengan gula2 mcm ni.tgk betapa susahnya diorang ni. disebabkan rm500 terpaksa dtg kena dgr ceramah dulu.mcm org minta sedekah.rm 500 tu bersamaan dgn rm41 sebulan.cukup ker nak cover balik dengan kenaikan harga barang sekarang ni???

bukit selumpit said...

Puak pr mana nak terima hakikat sebenar.bagi mereka semua kerajaan bust tak ikhlas Dan bohong belaka.tunggulah rakyat bust pilihan.jangan kalah nanti kata kerajaan tipu pula.

MELAYUJATI said...

Aku juga pergi tapi dengan sukarela tiada siapa pun bayar makan pun tarak, tapi demi sokongan kepada PM aku rela berkorban susah payah demi menunjukkan Kerajaan sekarang memang disukai oleh rakyat.

MELAYUJATI said...

Aku juga pergi tapi dengan sukarela tiada siapa pun bayar makan pun tarak, tapi demi sokongan kepada PM aku rela berkorban susah payah demi menunjukkan Kerajaan sekarang memang disukai oleh rakyat.

Anonymous said...

Ko ni same ngan cerita musang ngan anggur masam... Sian ko dah ketinggalan jauh, cuba ko.guna otak ko untk brfikir diluar kotak

KontolMu said...

BN - Tak apa paksa datang yang penting pulus masak.
PAS - Paksa dan terpaksa datang kononnnnya jihat tapi jahat. Duit habis derma kononnnnnnya tapi Tembolok Pemimpin yang disumbat. Pengikut tolol dapat dosa hasil derma tapi yang didengar fitnah.......semata-mata hahaha

Anonymous said...

Ramai bek jgn pakai otak mu yg berkarat tu, org org muda yg berakal ramai DAH tinggalkan PAS & PKR. PARTI SETAN

hangkedee said...

Pas parti dayus jual agama.kalau berani minta banyak kerusi untik PRU 13 nanti. Kalau boleh wa sokong lu....

Anonymous said...

Halo anon 5:48am
lu mangkuk jamban... Datang pi bersih tak dapat duit ke. Pundek lu. Cakap macam cipan.

Anonymous said...

Eleh...aku memang rasa terpaksa sgt bila kena dtg function yg kerajaan buat.. tp dlm hati aku tetap sokong kerajaam uMNO BN.... Ko apa tau..

anti bohmau said...

anon 5.48am, 8.34am.,

jgn bergundah gulana!

meh tengok video ni bgmn org2 pasir putih menyambut pemimpin negara:

http://ambopakohbn.blogspot.com/2013/02/video-eksklusif-himpunan-rakyat-1.html

Anonymous said...

Aku dtg DARI kelantan Dlm HKR Di KL Bulan Lepas Dapat 700.MEREKA bodoh INGAT Aku penyokong PR sebenarnya Aku Dan 3 org kawan Aku Nk jln2 KL.PAS memang sangat bodoh.Tak tau baca Siapa penyokong MEREKA SEBENAR.asalkan kopiah putih janggut sejemput Maka KAUM dialah...KAH KAH KAH bodoh bodoh bodoh ORANG PAS TERNYATA AMATTT BODOH..KAH KAH KAH

Anonymous said...

HKR AKU JUGA DTG DARI KEDAH DAPAT 500.BALACI MAT SABU SENDIRI BAGI DUIT..SEBENARNYA AKU DGN KAWAN AKU PEGI STADIUM KEJAP JE, AKU HABISKAN MASA KAT HOSPITAL ZIARAH ANAK SAUDARA..MEREKA INGAT AKU MASIH PENYOKONG PAS...HIHI, MINTA AMPUN KERANA JUAL AGAMA DAN KALIMAH ALLAH DEMI PUTRAJAYA..MEH KELUAQ PAS RAMAI2...KAT JERLUN SENDIRI RAMAI KETUA RANTING PAS BERIKRAR SOKONG MUKHRIZ..SOKONG PAS BRMAKNA PENGKIANAT BANGSA DAN AGAMA.

Anonymous said...

Anon 4.31PM

Kesian tengok rakyat selangor,kedah,penang n kelantan janji pru12 berterabur wakaka bintang bulan tapi taik bintang pun tak nampak.mereka yang datang ada prinsip ambikl brim sokong bn.bukan macam ahlol pakatan ambik duit kutok bn. besar beza tu.inshallah sudah nampak kelantan,kedah,selangor dan penang akan dirampas bn..inshaallah.

Anonymous said...

kalau bn bagi brim dikata gula-gula..gula kan lebih baik dari kunyit.

Anonymous said...

wei himpunan shamsidar di stadium semua dibayar tanggung beres bas datang dari seluruh malaysia tp yang datang hanya 45000 orang.kalaulah bn bawa dari seluruh pelusuh malaysia berjuta-juta lah jumlahnya.satu-satu perasmian cuma dengan hebahan saja penduduk tempatan hadir berpuluh ribu.itulah yang dikatakan silent majoriti.

Anonymous said...

belum kalah pun pr dok kata spr tipu.tambah dah kalah..

Anonymous said...

WALAUPON RM.500 tak besar bagi orang banyak duit, yg perlu duit lebih ramai dan mereka sangat bersyukur.

MANUSIA yang tak reti syukur, RM. 500 dikata GULA-GULA DAN RASUAH. yang aku perhati penyangak ini lah yang gila babi berebut-rebut dimeja bayaran BRIM.2.

OTAK sempit hasil pemikiranya bersifat buruk. Dato sri Najib adalah PM MALAYSIA, bila jadi pemimpin negara ramai yang semak hatinya melihat beliau berada ditangga no. 1 negara.

PEMBANGKANG sewel nak ganti ANUAR ALJUBURIT manusia songsang jadi PM, gila lah kau semua, belum tentu dia tu layak jadi calun dalam PRU 13, tau tak??????????

MENTALITI pembangkang serupa ANAK KATAK yang hidup bawah tempurung dan gua gelap, tak percaya negara ini ada pemerintah dan semua perkara bukan suka-suka main hentam ikut hati depan belakang kasi tarooo.

Anonymous said...

baru ni sy balik kg d kedah. Pd mlmnya ada ajk buat mensyurat parti d umah mak sy.. Terkejut bla tgk list perayu undi.. Pd 2008 ada 79 org ditakrifkan hitam tapi dec, 2012 cuma ada 8 org sja yg ditakrifkan hitam.. Itu hanya dlm 1 cwgan. Dan harap seluruh rakyak malaysia bangkit undi BN