IKLAN BERBAYAR

Sunday, March 31, 2013

AKU SUKA KENYATAAN INI..


ini dinamakan konpiden skala luar biasa.

fakta dan keputusan berdasarkan kepada agakan dan fantasia politik.

realiti kelemahan diri sendiri tidak dijadikan bahan kajian.

realiti kelemahan pas tidak dijadikan pengakuan yang jujur.
konpiden terlebih ini pernah berlaku di zaman BN.

kini over konpiden ini dilakukan oleh pas.

secara terbaliknya, aku suka kenyataan yang bakal memakan diri nih..

mohon pas keluarkan lagi statistik detail yang syok sendiri..
dengan ini mudahlah anda terleka...

32 comments:

Langsi said...

Aku pun heran dgn fakta ape yg digunakan oleh Dr Hatta ni... tapi sanggop ke GAP nak terima faktanya?

Atas dasar ape plak UMNgOk Be-eNd yang akan menang 2/3 majoriti bak kata Ahmad Maslan tu...? Yakin memang tapi tak yakin nak bubar Parlimen... masih perlukan masa utk meRASUAH rakyat dgn pelbagai bantuan.

Nyawa dah hujung halkom baru sedor nak berkongsi habua dgn rakyat. kenape selama 54 tahun sebelom ni takde pun diberi bantuan mencurah2 spt skrg?

Hanya kerana takut dgn kekuatan PR, maka rakyat disogok dgn bantuan semata utk meraih dan mengumpan undi?

Ayuh Rakyat... dgn kuatnya PR, kita dapat banyak bantuan mencurah2. Mari kita perkuatkan lagi sokongan kpd PR utk sumbangan yg lebih banyak. Malah kalo sehingga UMNgOk Be-eNd kalah pun lebih baik sebab kita dijanjikan kerajaan berkebajikan tanpa RASUAH yg dah membusuk hingga usus yg dibawa dek pemimpin UMNgOk Be-eNd!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

patut la
keratan Harakah

belantuk said...

kalu 9 negeri baik..ckp.dpt putrajaya saja..

nak ckp dpt putrajaya segan...

ckp.la merapu2 dpt rampas negeri lebihvdr biasa...

negeri malaysia ada 40 ke keh keh keh..

TOKGURU86 said...

PAS ni pundek jer.. Cakap berdegar-degar, tapi hampeh...

BN menang 2/3 lebih besar PRU13. Tolak pemimpin LGBT.

Anonymous said...

Wang haram untuk biaya kempen telah pun memasuki Malaysia melalui Singapore. Budak-budak dari Felda Air Tawar di gunakan untuk mengangkut dari kapal yang belabuh dan dimuatkan ke dalam van kemudian diseludup ke Malaysia melalui tambak Johor. Mereka di bayar sebanyak 10 ribu seorang sebagai upah kerja dan tutup mulut. BNM perlu siasat melalui money changer seluruh negara. Berita ini telah pun tersebar luas di Johor Bahru.....

Anonymous said...

Tinggi nya angan2 puak2 yg tak sedar diri..menang PRU 12 bukan sebab pembangkang kuat tapi undi protes org2 UMNO jer..

Anonymous said...

Jangan terlalu ego...

Anonymous said...

Tinggi nya angan2..cakap angkuhh

Anonymous said...

Satu harapan palsu oleh sorang dokter yg bengap!!
Statement syok sendiri!! kekekeke!!

Zack said...

Kenyataan overconfident lbh kurg same cm pak lah bubar prlimen utk pru12 dulu..yg bezanya dulu bn, skrg pas..huhu

Anonymous said...

Haprak Daily memang mengarut..

Anonymous said...

Saya kata orang Melayu akan rugi sekiranya pilih Pakatan. Anwar dgn liberalism, plurisma dan LGBT nya, dgn janji2 yg tidak ditepati nya. DAP sokong kalimah Allah untuk semua. Azmin dgn anti raja nya. Tiada raja Melayu, Melayu hilang kuasa di segi agama dan bangsa. Bak kata Hang Tuah "Tidak Melayu hilang di Dunia". Kuat Melayu melalui kuatnya UMNO. DAP kata UMNO rasis tetapi dia boleh pula.

celana biru said...

Ini dia satu lagi pakar yang dapat diketengahkan oleh PR.
Lawan tetap lawan.
Yang baiknya ... jangan layan!

Anonymous said...

umno: tak cakap tak buat
pas:cakap berdekah alih-alih tak buat gak..siap endorse dlm buku jingay lagi.
dlm mcm level penipu..aka 'munafik'

Anonymous said...

siapa PM?
anwar ibrahim
siapa DPM
TBA
siapa menteri
jijah
karpal
kit siang
nurul nuha
nurul huda

Anonymous said...

penganot pas kena beli ubat sakit jiwa bebanyak.

ini untuk bekalan lepas PRU13 nanti bila BN dapat balik 2/3 majoriti dan paling sadis bila rakyat malaysia bakal menyaksikan majlis mengusung nik ajis turun dari kerusi MB kelantan !

gen2felda

Jijan Mali.... said...

kahkahkah...biaq pi lah Luncai-luncai PR ni tenggelam dengan Labu-labu nya...kahkahkah....

Anonymous said...

Ni ibarat kata mimpi disiang hari. Atau mimpikan panas terik di kutub selatan. Wake up. Pkr face the reality. No place for assholer. .. like. AI

Langsi said...

Wei BERUK GAP... mana komen aku? Jgn jadi mcm PAPAGOMO...bile dah kene saman tak ngaku blog sendiri! Tak berteloq mcm TokNajisNazak jugak!

Anonymous said...

Langsi.... aku rasa hang yang beruk.

Anonymous said...

ko nak komen kuar buat la blog sendiri..macam2 ko bole tulis...kecik2 tak nak mampus..

Anonymous said...

Langsi said:

Aku minta mahap banyak2 pada UMNgok Be-eNd kerana selalu menyakitkan hati ...JANGAN bagi 1 undi pun pada PR !!!

Anonymous said...

Nyawa dah hujung halkom baru sedor nak berkongsi habua dgn rakyat. kenape selama 54 tahun sebelom ni takde pun diberi bantuan mencurah2 spt skrg?
___________________________________
org bodo bile menulis mcm i la jadi nye...ko ingat nk bangun kn negara senag je mcm ko bercakap...ape selama nie kerajaan wat mcm2 kemudahan utk rakyat tu free ke...sume tu gune duit...skrg hasil negara bertambah dapat la rakyat habuan mencurah2...xkn la tahun 57 kerajaan nk bg brim kalo pendapatan pn sikit...sekolah xde hospital xde...tu sume kene bangun kn negara dl...bodo nye la komen ko nie..

Anonymous said...

ABU - ALLAH BERSAMA UMNO

Anonymous said...

biaq pi la apa depa nak cakap dah nak habis riwayat mereka rakyat akan buat keputusan yang terbaik...tak kan memperjudikan nasib dan masa depan negara

Anonymous said...

biaq pi la apa depa nak cakap dah nak habis riwayat mereka rakyat akan buat keputusan yang terbaik...tak kan memperjudikan nasib dan masa depan negara

Anonymous said...

biaq pi la apa depa nak cakap dah nak habis riwayat mereka rakyat akan buat keputusan yang terbaik...tak kan memperjudikan nasib dan masa depan negara

Anonymous said...

Komen nkor dah masuk harakah sebab dlm categori berita sial... wa ka ka...

Anonymous said...

luncai PAS yg terjun ke-dasar laut tanpa labu-labunya...akhirnya terus lemas tenggelam tidak lagi timbul.

tukang telek said...

Selama ini kau tak nampak ke habuan yang kerajaan UMNO taburkan kepada rakyat sejak 56 tahun. Janganlah jadi manusia yang tak bersukur kerana kesenangan dan kemukmuran rakyat Malaysia adalah Rahmat yang Allah Taalah kurniakan.
Buka lah minda pergi lah melawat negara negara seperti Indonesia, Thailand, Filipina yang terdekat. Malaysia adalah negara yang terbaik yang dipimpin oleh orang melayu UMNO aku berbangga. Engkau tidak berbangga dan bersukur kerana kau keturunan pendatang asing. Mana ada di Asia malah dunia yang mengenakan caj khidmat kesihataan serta ubat ubatan hanya RM1 sahaja.
Anda harus bersukur dan berterima kasih.

Anonymous said...

kerajaan tak cukup masa nak atur kerja, tidak macam pembangkang goyang telor kehulu hilir buat fitnah dan hasut penyokong bodoh yg tambah bodoh lepas bengong tak ada kerja nak buat, balik-balik melancap buat syuk sendiri....

bukit selumpit said...

Langsi lah satu2nya manusia yg paling bodoh Dan jahil yg pernah says jumps.didepan Mata sendiri pun nak dinafikan.bangun Dari tidur pun dah dapat merasa apa yg kerajaan telah bust.kao inilah satu2nya paling bodoh.koa Cuba nafikan yg Ada do Mata sendiri.