Saturday, March 23, 2013

ALJUBS TAK KENAL DATO ESKAY ?

17 comments:

tobeng said...

Penyembah2 aljubs belum dapat hidayah sebab taksub membabi-buta.Kalau kualiti video setaraf HD pun keldai2 ni mesti tak percaya jugak.Esok2 kalau dapat kat harami ni,dah tungggang terbalik negara ni barulah bahlol2 ni nak terngadah.Tapi masa tu dah terlambat..

Anonymous said...

Kihkihkih

Anonymous said...

DAH SAH DAH...MANA2 PENYOKONG PKR & PAS YANG MASIH MENYOKONG PERJUANGAN MANUSIA PUTAR BELIT NI AKAN MASUK NERAKA JAHANAM....

Anonymous said...

Mmg Nuar kat dlmtu bro.....!!!!! Gua cayak lu......Long live BN. Vote BN.!!!!!!

Anonymous said...

Yg membuat Al Jubri (gelaran yg di beri oleh Mat Sabu) masih bertahan smpai skrang adalah org yg terlalu taksub sehingga menjadi buta dan pekak..terimalah kenyataan dan jgn lah sampai memperbodohahkan diri sendiri kerana terlalu gairah berpolitik.
Ya Allah, tuhan semesta alam, jauhilah kami dari menjadi Taksub dan lindungilah kami dari manusia yg kejam dan dari manusia yg bernama ANWAR bin IBRAHIM

kain kapan said...

kami dah meluat2 tenguk sibangsat ni asyik nak menipu rakyat.kalau org muda lain cerita ini dah tua ganyut masih kekalkan perangai seperti shaitan yg direjam.mashaallah.pastikan jgnlah kita bila sembahyang akan diimamkan oleh sibangsat ni.dah tentu kita kena sembahyang lagi sekali kerna tak sah sembahyang kita berimamkan kaki liwat dan ayam.yaallah ya tuhan ku inikah dugaan yg kau berikan kepada negara kami malaysia yg tercinta ini.

Anonymous said...

Saintis hj hadi lg hebat wei....besi yg xbolh dipercayai....teori celah mne skali pun hj hadi tetp xpecya.......amah indon yg lambung budk kcik 2pn dia xpcaye...budk plastik kut....haha...hamPAS....pakar trunggul di mlaysia...

Anonymous said...

Terbaikkk

Pekong Pondan said...

Anwar did screw the babi, just the way he also like shit hole.

Admit Anwar, you have nothing to loose. Every sound Malay know that you screwed Azmins wife Shamsidar. You must have been horny until madness? Shamsidar look like a old camel.

Anwar like to put his tube anywhere...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

ANWAR ALJUBS TAK KENAL DATO ESKAY. ?
BETUL LA TU MANA NAK KENAL. ?

Dia KENAL KALAU NAK PAKAI china doll SAHAJA !

LEPAS TU SORRY, I TAK KENAL SIAPA YOU.

Anonymous said...

takkan ada sorang pun pencacai PR yg berani komen psl ni..kah kah kah

usin said...

10000 guru pondok kelantan dh tak mau sokong pas. so, tok2 guru adalah penerus tugas ulama. oleh itu, jangan sokong pas, nik aziz dan hj hadi kerana kita kena sokong keputusan ulama..jeng jeng jeng

Anonymous said...

semua ni kerja orang paling bodoh.agak2la kalau nak menipu.semua nak cover line.lps pru 13 baru mampos org ini kita masukan penjara sg buluh

Anonymous said...

semua korang ni asal lahir dari hasil benih yg haram.anak gampang semua sbb tu peranagai mcm anak gampang

Anonymous said...

rakyat tak sebodoh mcm awak semua.sekarang BN sedang menhitung hari menuju kehancuran

Anonymous said...

rakyat tak bodoh tapi penyokong anuwar yang bodoh..tgk video anuwar dgn datuk eskey pun x percaya??

Anonymous said...

betol dia tak kenal. dia kenal lubang jubo saja.