Saturday, March 23, 2013

TAHNIAH PASUKAN KESELAMATAN : JENERAL PENGGANAS KIRAM DITAHAN !




wajah Jeneral Perang Dan Menteri Pertahanan Sulu yang dikenali sebagai Datuk Amir Baha@Datuk Bahang.

Jeneral itu ditahan di satu kawasan paya bersama isterinya pukul 1.30 pagi, Sabtu lalu.

34 comments:

Anonymous said...

pastikan General Bahalul kiramatul tiramitsu ni mendedahkan segala rahsia dan motif mereka ke Sabah.

Semoga RAKYAT MALAYSIA akan mengetahui siapa yg.sponsor mereka tak kira yahudi atau petualang negara...

gen2felda

Nico Bellic said...

ini ke menteri pertahanan? macam bangla sesat je
Filem Hollywood yang kini berusia 20 Tahun!!!
Rock ooo Rimba Bara Download
Download Gangster Celop best Quality

Anonymous said...

Bawa kepengadilan secepat mungkin dan pastikan hukuman mati kepada pengganas dan penjenayah ini.

SHUKRI SAMAD said...

SYABAS KEPADA PASUKAN KESELAMTAN MALAYSIA YG BERJAYA MENAWAN SALAH SEORANG KETUA (JENERAL PENGGANAS KIRAM)DALAM OPERASI DAULAUT DI LAHAD DATU. SEMOGA SAKI BAKI PENGGANAS DIHAPUSKAN, HIDUP ATAU MATI UNTUK MENJAMIN KESELAMATAN SDR2 KITA RAKYAT MALAYSIA DI SABAH....ALLAHUAKBAR X 3,ALHAMDULILLAH.

TO THE PEOPLE OF PHILIPINE, PARTICULARLY TO THE TERRORIST. WE A RE NOT AT WAR AGAINST THE GOVT. OR THE PEOPLE OF PHILIPINE, OUR SECURITY FORCES ARE MERELY PROTECTING OUR SOVEREINITY AND LIFE OF INNOCENT MALAYSIAN. TO THE DAUGHTER OF KIRAM, WE HAD CRREATED HISTORY. SABAH IS PART OF MALAYSIA "LEGALLY". THEREFORE ANY ACT TO LIBERATE SABAH IS "ILLEGAL"

Anonymous said...

Pihak berkuasa perlu terus menerus menjejaki dan memberkas talibarut-talibarut yang bekerjasama dengan kiram .... Kalau talibarut ni nyata orang tempatan, WAJIB DIADILI DAN DIHUKUM SEBERAT BERATNYA.

Anonymous said...

Aku ingat Jeneral Murtad+LGBT dengan Jeneral Komunis+Syiah pon patut kena sumbat skali bro.

Anonymous said...

TAHNIAH ATM PDRM....KESIAN NUAR BERTAMBAH KECEWALAH DIA.........

Anonymous said...

kena tangkap kat kawasan paya?

cis, dah macam anjing dah jeneral sulu nih menyorok ketakutan!

tembak sampai mampus lagi bagus anjing kiram nih!

Anonymous said...

Muka laknat ni kalau aku polis dalam gambar, dah lama aku belasah hidup-hidup, lepas tu aku tunjuk video kejam tentera sulu haramjadah tu. Mesti ada cara nak belasah dia tanpa ada kesan. Polis atau tentera mesti tahu punya. Geram aku.

Anonymous said...

Habis ler kau...
Innalillah wa inna illaihi rajiuuuuunnn...

Tun Teja said...

Mampos kau, Datuk Amir Baha@Datuk Bahang:

1. Torcher dia sampai keluarkan semua rahsia siapa dalang pencerobohan, berapa dapat bayaran, dan sebut nama-nama pendalang sehingga nama-nama seperti:

Anwar Ibrahim
Nur Misuari
Tian Chua
Jeffrey Kittingan
Sivarasa dan lain-lain nama didedahkan keluar dari bibirnya.
Jangan lupa nama-na organisasi seperti SUARAM keluar dari mulutnya.

2. Mesti buat recod cakapan beliau, catitan dari rekod cakapan dan organisasi yang bayar upahan dengan senjata dan bom-bom serta senjata tajam. Bukti yang amat penting untuk pemberitahua seantero dunia.

3. Lepas itu baru tembak sampai mati. Orang seperti ini tak guna diteruskan generasi mereka akan datang. Pengganas musyrik , berselimutkan ugama Islam sahaja.

Kita mesti hapuskan DNA keturunan mereka, termasuk nama-nama kepala dalang Anwar Ibrahim serta pendokong penghianat Negara Malaysia.



Anonymous said...

Macam unit amal pas yang jaga traffic jer. Cam sial...

Nico Bellic said...

menteri pertahanan? kah kah kah!!
Filem Hollywood yang kini berusia 20 Tahun!!!
Usia tidak menghalang wanita ini terus melacur

Ajika said...

Kenapa tangkap hidup2 ,tembak saja dalam hutan.
Ini nak jaga dia nak bagi makan nak mandikan ,ini masaalah kerajaan kita lembut sangat .sebab itu orang luar pijak kepala kita.

joe42 said...

Dah kena tangkap, berteraburlah dan kebingunganlah anak buah dia yg masih lagi diLahad Datu. Perjuangan yang sia2.

Anonymous said...

BAIK KAU TARIK BALIK POS YANG NI...KAU DAH BACA TAK SAPER DATUK AMIR NI...HATI2 SIKIT KAWAN..NANTI LUDAH JATUH KE MUKA

Anonymous said...

Harap anggota yang buat soal siasat ni pakat jentek teloq dia sorang sekali

Anonymous said...

Ralat,

Mamat ni Datu & bukannya Datuk, terima kasih

Anonymous said...

BERITA TERKINI..
GAP EXCIDENT MOTOR DI SEMPADAN LAHAT DATO -Semporna..

mujor ATM KERETA KEBAL membawanya ke hospital Batu Pahat Datu

Harap bersabar para peminat GAP..

Saya Kapal Sink melapor ditempat kejadian Lahat Sg Besi

psss.. MIM ada video xpas ka xpkr ..dia tungu kat istana, kata istana nak lantik Anuar jd PM.. perkkk

Anonymous said...

SAH!!!!!


PAS KELDAI TUNGGANGAN

Charts Donlie said...

Assalamualaikum.

Mohon pautkan link kami http://cartakebenaran.blogspot.com/

Terima kasih tuan.

Anonymous said...

ini ka nak jadi komander, tak layak langsung cuma perasaan saja hebat, jual ikan boleh la

KK Mali said...

Laaaa...awat tak taram je lanun haran bejadah ni dalam paya tu. Bukan orang tau pun. Dah bawak keluar ni kan susah. Nak bagi mentekedarah lagi lah, nak bagi pakai baju lah, nak bagi duduk dalam lock-up lah, nak kena bagi lawyerlah....susah lah tu.

TApi apa pun aku ucapkan tahniah kat pasukan keselamatan kita. Alang2 dah bawak masuk kedalam, perah dia untuk informasi macam askar US buat dalam penjara Abu Gharaib kat Baghdad dulu. US tak leh komplain kalau kita buat lagu tu sebab depa buat lagi terok kat kem guatinamo bay depa kat Cuba tu.

Anonymous said...

jeneral sewel kepala taik.

Anonymous said...

sekarang rahsia dalang yang taja penganas akan terbuka pihak polis sudah tahu siapa dalang sebenar dalam kes lahad datu rakyat malaysia dan sabah bersabar saja biar polis buat tugas mereka pihak polis akan bongkarkan satu persatu lepas semua selesai lepas tu baru tindakan akan diambil keatas dalang tsb dan hukuman yg keras keatas dalang ini.bersabar ya itu semua ada dalam pihak polis,polis malaysia ada lah yg terbaik di dunia dari segi siasatan.

Anonymous said...

Siapakah dan dimanakah dato Amir kahar bin Mustapha....kenapa dia tak ada berkata apa apa dan kemana beliau hilangkan diri ......Beliau adalah keturunan bajau suluk......walaupun bapanya lahir disabah .

Anonymous said...

bila tertangkap kepala WAJIB TAHU SIAPA DALANG DAN DARI MANA DANA PERANG..LUTUT ANWAR SEMAKIN KETARRRRR

Anonymous said...

sekurang kurangnya anggota kita masih pastikan dia hidup.. tak macam dia orang yang masih menyiksa mayat perwira kita .. congkil mata, toreh perut... boleh tak bagi dia rasa sikit azab tu...

Anonymous said...

KENAPA TAK TEMBAK MAMPOS JE..SENANG SKIT..NI DH SUSAH SBB ADA PLAK BARUA COUNCIL YG NK BELA PENGGANAS..NAMPAK SGT BARUA COUNCIL NI TERLIBAT DLM PENCEROBOHAN LAHAD DATU..RAKYAT DH SGT MARAH NGAN BARUA COUNCIL NI..TUNGGU MASA JE NK LETUPKAN SEKOR2 ANJING PAKATAN NI..

Anonymous said...

siasat siapa dalang dalam Negara..Yg Luar tu kita da tahu.. Gantung hingga Mati.. Lepas tu kencingkan kubur dia tu

Anonymous said...

Cikgu"S"said;
Dalam paya? Apa dia buat dalam paya tu? Begitu hina general sulu ni.Rakyat Malaysia kerja cari siput pun tak duduk dalam paya.Dia orang cari siput dalam paya kejap aje,lepas tu duduk dalam rumah tenguk Tv.Relex dengan anak bini.Itu nekmatnya rakyat Mlaysia.
Kamu seorang generel tentera duduk dalam paya bersama bini pulak tu.Apa arahan yang boleh kamu buat dari dalam paya tu? Generel taik kucing!

celana biru said...

Inilah dia wajah panglima sulu didikan Kiram. Saya salute pada kau! Bertahan hingga ke detik terakhir "kerana bangsa dan negara".
Bukan seperti panglima-panglima bersara Malaysia?
Waktu mereka bertugas semuanya bagus. Layanan bagus. Gaji... bagus.
Dah bersara ni pulak macam-macam yang keluar dari mulut basi mereka.
SUNGGUH MEMALUKAN.
SEDARLAH KAWAN!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

Hantar pada Anwar biar Anwar tutuh pungkor je....

Anonymous said...

Jeneral Siput mestilah tinggal dalam paya....Makanan nya siput gondang sambal lintah jer mana ada idea nak lawan Pasukan Keselamatan Malaysia. Kalau awal-awal dia tahu betapa hebat ATM dan PDRM dengan Komando pasti Jeneral siput tidak berani mendarat di Lahad Datu..Ini pasti silap info tentang pasukan Keselamatan Kita, ingat ada RELA jer....