Saturday, March 30, 2013

ANWAR GAGAL SABOTAJ LIMA 2013 ! PERSAMAAN TAKTIKAL SERANGAN POLITIK ANWAR PADA 1998 DAN 2013.



anwar berharapkan agar huru hara bikinan beliau di lahad datu bukan sahaja boleh menggagalkan PRU 13, malah dia juga berharap agar pelabor tak datang melabor pada LIMA 2013 yang sedang berlangsung.

sayang plan anwar gagal dan terus gagal.
pengganas kiram tajaan anwar dah ramai yang kojol.
yang kena tahan beratus orang.
baik yang tua, wanita jenglot, bomoh tangkal dan pelbagai lagi.

semalam ketua polis sabah keluarkan kenyataan berkemungkinan saki baki bagidol kiram yang bersenjata tinggal 10 ekor sahaja.

sebenarnya nak memahami politik chaos anwar ini mudah.

dia akan menggunakan segala bentuk serangan lalu dilakukan
serentak pada setiap sudut yang logik untuk menggangu keadaan.

taktikal game ini dah jadi ketahuan public, takde lagi kerahsiaan.

cubaan anwar wujudkan huru hara di kala media dan pelabor luar ( berada dalam malaysia )  bukan berlaku dalam kes lahad datu sahaja.

pada 1998 tercetus reformasi ganas tajaan anwar.

ianya berlegar dalam tempoh lapan hari iaitu pada 2 september 1998 hinggalah pada 10 september 1998.

dalam tempoh lapan hari itu, anwar menyerang kerajaan dari pelbagai sudut.

klimak serangan anwar pada reformasi 1998 adalah menghasut para pendemo masjid negara ( yang berlaku petang 10 september) berarak dan MENGHURU HARAKAN SUKAN KOMANWEL yang sedang berlangsung di bukit jalil...

hari ini stail itu diulang semula oleh anwar untuk menarik perhatian media luar.

lahad datu digunakan oleh anwar sebagai platform serangan .
lahad datu bukan sahaja mahu bikin kacau proses awal PRU 13.
malah ianya juga bermotif untuk menggagalkan LIMA 2013.

tujuan anwar mahu sabotaj LIMA 2013 adalah bermotif untuk menimbulkan kebimbangan dikalangan pelabor akan keadaan negara yang cuba dinampakkan oleh anwar kepada media luar sebagai 'tidak stabil' ,'huru hara', 'membimbangkan' dan sebagainya.

sayang perkara ini tidak menjadi.

LIMA 2013 terus mendapat pelaboran luar jangka besarnya walaupun cubaan anwar untuk mewujudkan krisis ketidakyakinan ..

hehehe... setakat ini perjanjian LIMA 2013 telah menarik pelaboran sebanyak RM4.2 Billion ..

manakala pelaboran anwar pada LIMA ala kiram semakin menampakkan kerugian apabila banyak berok berok tentera gerila anwar mati katak...

tahniah rakyat kepada najib dan menteri pertahanan...( tak lupa pada tun m )

8 comments:

Anonymous said...

Cobaan demi cobaan dah dilakukan oleh AnuGay dan puak-puak sesatnya namun Allah sentiasa memelihara negara Malaysia tercinta. Tugas kita sekarang ialah memastikan puak2 terkutuk ini lenyap dari politik negara buat selama-lamanya!!
Malaysia akan lebih aman tanpa pembangkang yg bengong!

Anonymous said...

xkan nak aproved dulu. kes nak tapis2 ler tu

Anonymous said...

tolong jgn lps mangkuk hayun ni. kalau dia blh arah serang negara sendiri dia juga blh buat apa saja utk hancurkan negara....

Anonymous said...

pompuan Jenglot kiram menghantui anwar kini...sehingga terkeluar video anwar menerkam mat jambu dan bukannya kak jijah ..

anwaR !! ingat..kamu boleh merancang,
Tapi jangan lupa ALLAH MAHA PERANCANG!

Berimanlah dengan Qada dan Qadar Allah..Jika Allah menyayangi sesuatu negara itu, Allah akan beri negara itu seorang pemimpin yg.baik..

DAN KAMU BUKAN ORANG YG.TERPILIH..!!

gen2felda

Anonymous said...

Mari kita kuburkan Anwar di PRU ke 13

Kuburkan Kuburkan.

Mari kita kuburkan Pakatan Rakyat Pembangkang di PRU ke 13.

Kuburkan Kuburkan.

Biarkan pemimpin Pakatan Rakyat terjun dengan labu labunya.

Biarkan Biarkan.

Anonymous said...

Bila PKR nak bagi sumbangan kat balu lanun kiram ni? Eh PAS tanak buat tabung balu lanun kiram ke?

bong dom said...

sila bertukar laman web saya
http://joezuax.blogspot.com/
Terima kasih untuk jenis anda

Anonymous said...

panggil judge dredd je...execute on the spot