IKLAN BERBAYAR

Sunday, March 31, 2013

PROSES PEMBANGANGAN POLITIK : DIA YANG MELIWAT, UMNO PULAK DISURUH ISTIGFAR..



LATARBELAKANG pendidikan Anwar sebagai lulusan am dalam Pengajian Melayu bukan satu rahsia, ini semua orang tahu.  Walaupun tidak mendapat kepujian, tapi pengetahuan yang diperolehinya semasa belajar dulu rupanya banyak membantu Anwar dalam ‘permainan bahasa’ politik.

Baru-baru ini, Anwar meminta UMNO supaya beristighafar banyak-banyak berikutan penyebaran video lucahnya yang dikaitkan dengan parti tersebut.

Macam mana tu?  Dia yang buat hal, lain orang pulak yang kena istighafar? Tak pelik ke?

Sementara dakwaan UMNO terlibat dalam penyebaran video lucah tersebut masih tidak terbukti sampai sekarang, tindakan Anwar yang lebih memberi keutamaan untuk menyalahkan UMNO lanjutan dari penyebaran video tersebut dari menjawab persoalan sama ada dia terbabit atau tidak, telah mencetus tanda tanya ramai orang.

Ada banyak video yang kita cerita ni, yang cium ketiak itu satu hal, video borak-borak manja dengan jantan yang sedang tersebar sekarang, bila Anwar nak istigfar?

Penulis suka nak tengok, sampai bila Anwar boleh bertahan dengan pendedahan demi pendedahan berkaitan salah laku seksnya ni.

Anwar mungkin lupa, tahun 1998 dulu, tidak macam sekarang.  Waktu itu melopong mulut semua orang, antara percaya dengan tidak bila dia dipecat kerana salah laku seks.

Video yang ada pun adalah video pengakuan seorang jantan kepada bekas Imam Masjid Negara, Taib Azzamudin mengenai dakwaan dia diliwat Anwar.  Video cakap-cakap manja dengan jantan dan cium-cium ketiak ini semua mana ada?

Rakyat perlu ingat, semua ini tidak terjadi dengan sendiri.  Maksud penulis, kalau Anwar tidak ada sejarah terlibat dengan hubungan luar tabie ini dan tiba-tiba keluar video cium ketiak dan dia berbual manja dengan jantan, itu suspicious juga.

Masalahnya sekarang, dah banyak yang dicakapkan tentang Anwar dan hubungan luar tabienya, 10 Mahkamah mengesahkan penglibatannya dalam hubungan seksual (termasuk Mahkamah Persekutuan yang membebaskannya pada 2004), dan sekarang video ini keluar, apa maksud?

Takkan susah nak fikir, maksudnya dia memang terlibatlah.

Macai pembangkang jangan percaya bila video menuduh pemimpin BN rasuah saja, tapi video Anwar menggatal dengan jantan, taknak percaya pulak.

Rasa-rasa penulislah, Anwar yang perlu istighfar banyak-banyak.

MYKMU

22 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim ni BOLEH LEPAS walau APA PUN MAKSIAT dan KETIDAK SENONOHAN yang dia dan keluarga dia lakukan.

Penyokong dia buta dan taksub. Kalau Anwar berak TAHI dia pun dia orang kata wangi.

Apa nak buat PAS buat sokong dia...habislah...walaupun ada manusia terlibat dengan Anwar sendiri mengaku pada bekas Pak Imam besar Masjid Negara.

I rest my case...

Anonymous said...

Memanglah KITA SEMUA kena Istigfar tiap waktu TETAPI bukan kerana Anwar Ibrahim apa tah lagi parti mengarut PKR dia tu..

Anwar Ibrahim GOT AWAY with everything...imagine HOW dump his followers are..

Anonymous said...

Sudah2 lah tu Anu War ... ko dah kantoi ..akui je lah ko tu ada sejenis penyakit...iaitu suka meliwat dan harus diberi anugerah Bapa Peliwat Negera @ Bapa Gay Malaysia .. Tabiat ko yang selalu menafikan segala kesalahan sendiri dan menuduh orang lain adalah tabiat seorang munafik..Ko layak juga diberi anugerah Bapa Dajjal Negara...

Anonymous said...

ini celaka mana ada ugama....bercakap dengan melayu dialah islam, bercakap dengan kristian dialah sekristiannya, bercakap dengan hindu dialah berhindunya, bercakap dengan cina dialah buddhanya...OOooops lupa dia juga guru kepada nik Aziz dan hadi awing bukan sebaliknya.

Anonymous said...

aya, ini macam punya olang pun ada.....

Anonymous said...

Sama2 lah kita beristighfar dan menjauhi melakukan maksiat saperti yg di lakukan oleh Pemimpin Anak beranak ini dan Pemimpin2 Pembangkang Pakatan Ranjang yang lain.

Anonymous said...

Dari muda sampai tua,,,hidup nya penuh dgn kepura puraan..orang MUDAH percaya kerana anuwar sangat pandai berkata kata !!

Anonymous said...

Kenapa tak di saman RM 100 juta jer si Papa Homo aka Anwar Aljuburi ni kerana memfitnah??

Pemikiran Bongok!! Dia yang buat bermcm2 Maksiat dia suroh orang lain pulak beristighfar.

Ini lah tabiat Syaitan Iblis!!

Anonymous said...

dia yg beraksi..orang lain pulak yg disuruh ngerang nyer? atau dia yg menutuh...orang lain pulak yg terpancut?....heheheheh...

Anonymous said...

Bila suruh orang lain istigfar, dgn sendirinya diri dia bersih dan dah bersih kononya. Sibodoh mana yg nak kamu kelirukan ini. Bersumpah tak berani, tanya sikit I saman u. Kepada akbar2 global dia kecut sebab orang2 itu tak sebanggang orang Melayu. Anuar pakar autar mamak.

Anonymous said...

Bila suruh orang lain istigfar, dgn sendirinya diri dia bersih dan dah bersih kononya. Sibodoh mana yg nak kamu kelirukan ini. Bersumpah tak berani, tanya sikit I saman u. Kepada akbar2 global dia kecut sebab orang2 itu tak sebanggang orang Melayu. Anuar pakar autar mamak.

Anonymous said...

Bila suruh orang lain istigfar, dgn sendirinya diri dia bersih dan dah bersih kononya. Sibodoh mana yg nak kamu kelirukan ini. Bersumpah tak berani, tanya sikit I saman u. Kepada akbar2 global dia kecut sebab orang2 itu tak sebanggang orang Melayu. Anuar pakar autar mamak.

Jijan Mali.... said...

Woii Nuar Berahi, kamu tu lah yang patuk istighfar banyak2. Habis lubang juboq jantan ko taram, lubang p*k* betina, china doll jangan cakap lah sampai berapa banyak anak haram yang berbintikan Anwar Ibrahim??? Hari ko kick the bucket tu adalah hari yang paling bertuah bagi bumi Melaya yang tercinta ni sebab bapak munafik melaya dah GOL.....hahahahahaha...

Anonymous said...

Wahai Bapak Segala Gay!
Bertaubatlah sebelum terlambat.. kau tu yg patut beristigfar! Ingatlah dosa meliwat ramai jantan, membohongi jutaan rakyat, mengkhianati negara agama dan bangsa amat teruk balasannya di sana nanti.
Sudah-sudah le kejar kuasa di dunia.. insaf lah yg hari kau dah lama berlalu pergi dek kedajalan perangai iblis kau tu!
Tinggalkanlah Malaysia yg sejahtera dan harmoni ini pada org2 yg layak memimpinnya.. yg mempunyai moral yg bersih!
BERAMBUSLAH KAU WAHAI PELIWAT NEGARA! KAMI TAK PERLU MAKHLUK MCM KAU DI DUNIA INI HATTA DI GALAKSI INI!!!

Anonymous said...

perasan baik dowwwhhhhh.....wek!

Pekong Pondan said...

If the scumbag never get punished, then look like it is a political game. Anwars homo and babi fucking is all his personal perverd behaviour.

...and he still...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Saya BERSUMPAH
dan akan terus BERSUMPAH
bilabila masa tetap BERSUMPAH
seperti SUMPAH SESUMPAH yang BERSUMPAH....


Itulah SUMPAH saya

poyo said...

istigfarlah umno bnyk...saham bumi 52 billion mana pegi...bg anak bini makan ker...

Anonymous said...

BapakGay tak tau malu.. muka mcm haram!
Tau buat tapi tak mau taubat!

Anonymous said...

ingatan kepada mahasiswa-mahasiswa...jangan anda bercakap... u esok kerja..kerjakan i..bahaya..nanti kena terkam??

Anonymous said...

jangan asyik nak menyalahkan org lain..muhasabah diri...bertaubatlah..kerana Allah akan membalas segala perbuatan jahat dan haram kita.. klu tak di dunia di akhirat...insaflah?? anggaplah anda dipenjara sebelum ini dan pendedahan2 video-video moral itu sebagai musibah supaya anda bertaubat...

Anonymous said...


Memang lucu..Video seks Vijendran dan Chua Soi Lek tak ada sape kata Palsu..bila Video Seks Anwar boleh kata PALSU pulak..sebenarnya itulah yang dikatakan Anugerah tuhan oleh Wan Azizah..Tuhan dah pilih dari kaum India Vijendran,dari Kaum Cina Chua Soi Lek..SALAHKAH TUHAN MEMILIH ANWAR sebagai pelakun Video seks Pemimpin Melayu..? dah Tuhan susun sebegitu..sama saperti mereka yang mati didalam tahanan..dari kaum India Kugan, DARI KAUM cINA Teoh Beng Hock..yang Melayu nya SI penolong pengarah Kastam..satu dalam tahanan Polis, 2 dalam tahanan SPRM..Video seks Vijendran dirumah, Soi lek dan Anwar dihotel..kedua dua senario..kenapa tak disusun cina, India, Melayu, atau pun Melayu, India dan Cina. Kugan dan Vijendran masih bujang, Soil Lek dan Anwar sudah beristeri..ITULAH KEBESARAN dan KETENTUAN ALLAH SWT..dia susun dan pilih India, Cina dan Melayu..APA UMNO HEBAT SANGAT KA KALAU bOLEH SUSUN MACAM TU..Ini lah kerja Allah swt..QADA' dan QADAR..