Monday, March 4, 2013

CARI BANGSAT NI SAMPAI DAPAT !



24 comments:

Anak Lenggong said...

Sial bangsat punya cina...kalau ini soal kematian pun dikata satu konspirasi..tangkap dia bawak ke lahad datu letakkan ditengah kampong tempat kejadian tu..celaka punya cina...

Bila kejadian cam ni mana pemimpin PAS, PKR dan DAP tak suara pun malah didalam waktu rakyat bergabung sedih dengan kehilangan nyawa pasukan keselamatan demi menjaga keamanan yang rakyat dan mereka kecapi mereka masih lagi dok menyalak didalam ceramah tepi longkang disamping membuat fitnah terhadap perjuangan perwira negara dan menuduh kerajaan tidak bertindak...mana perginya samseng berbaju merah PAS...tak nak pergi berjihat ke.. ni asyik dok tunjuk kepada sesama sebangsa sahaja...bila berdepan dengan melayu PKR dan cina DAP..kote terus kecut..

Anonymous said...

aku dah lama tahu cina yg kat msia ni semua mcm bangsat aje......cuma org melayu yg bodoh aje yg x tahu bagi duit sikit dgn bagi pempuan gelap.mata lah semua org melayu tu lps tu startlah sembah si bangsat ni...

parti tupperware said...

Mmg tak patut. Kalaupun rasa ada permainan politik, tunjukkanlah rasa simpati kepada para mereka yg terkorban dan yg sedang berjuang. Mereka tidak memilih parti. Kalu parti pakatan sekalipun yg perintah, tugas2 pertahanan negara masih mereka pikul sama spt yg tlh diikrarkan. Para pasukn keselamatan tgh cuba selamatkn rakyat sabah, rakyat msia. Depa tak tanya u parti apa dulu baru nk selamatkn... Cisss...

Anonymous said...

kepada adik apabila besar nanti cari lah org yg bernama Anuar ibrahim yg menjadi dalang percerobohan lahad datu yang mana bapa adik terkorban dalam serang hendap olih puak penceroboh yg didalang olih Anuar ibrahim sekira masa itu bapak penganas ni mampos adik cari lah waris waris nya untuk menutut bela atas kematian ayahanda adik jangan lupa darah di bayar dengan darah.

Anonymous said...

Pemimpin pr ni bangang2 rupanya...patutlah yg cerdik byk yg kluar ramai2 tinggal yg gila kuasa, mulut celupar dan macam2 gila lg. Harap lepas pru 13 ni berkuburlah pr....aminnn

Anonymous said...

Tian Chua ni patut kena ajar aje..

Sebenarnya spesis orang2 macam ni cuba hantar kat barisan hadapan sure lari terkincit dalam seluar. Kalau negara ni jadi apa2 mesti lari dulu ke negara lain-

Tian Chua #%%%@@@!!... Ko tido kenyang, makan sedap, main sedap kat rumah, ko tak layak hina wira negara kita.

Kotye nak jadi ahli politik pun, lu jangan bangsat sangat weh.. Lu takde semangat patriotik. Lu tak layak jadi warganegara Malaysia.Macam mana nak jadi pemimpin? Lu memang sial sangat weh.Mulut kalah loji kumbahan.


Anonymous said...

Sepatutnya bila perkara macam ni, lupakanlah seketika politik. Negara tak aman nanti, politik pun tak guna weh... negara hancur. Lu nak kencing berak pun tak senang.

Anonymous said...

Sesiapa yang dapat bangsat ni:

1. Hantar kat Lahad Datu-Semporna.
2. Bagi senapang.
3. Suruh semua askar- polis berundur.. bagi dia lawan sorang2
4. Kalau bangsat ni mati, abaikan aje- anggap macam anjing mati kena gelek kat jalan, biar sampai busuk reput.

Anonymous said...

ahli pkr ygx stuju dgn tian ni tinggalkn sj parti ni..mcm saya..mulai hari ni saya keluardr pkr

malayoo mudah lupa said...

Bagi dia tekanan psikologi, sesiapa yg ada nbr mobile dia tlg sebarkan dkt sosial media lps tu jomm kita beramai2 hamtar SMS kutuk dia mesti dia akan gila VAVI bila setiap saat SMS masuk dan mengecam dia

Anonymous said...

Kes lembu rafizi pak sanggup anwar, kes lahad datu tian chua pank sanggup anwar... Kes altantuya ... bala jadi pak sanggup setelah zulkifli nordin tak sanggup...... Kerana ada prinsip dan iman kuat.

Anonymous said...

kerana kemaruk nak jadi PM, Anak ni hilang ayah buat selama lamanya...JAHANAM ko NUAR!!!!!

Anonymous said...

Santau sampai mampus je....

Anonymous said...

Salah sorg balaci komunis celaka PKR dan Ketua Penzina malaysia ANWAR aljuburi.... mohon Allah turunkan bala terhadap mereka berdua...

Anonymous said...

Salah sorg balaci komunis celaka PKR dan Ketua Penzina malaysia ANWAR aljuburi.... mohon Allah turunkan bala terhadap mereka berdua...

Anonymous said...

AKU KALO MALAYSIA NI TARAK UNDANG2....BLEH ABIS GAKS C KEDING NIE AKU..PHUUITHHH!!!

Anonymous said...

Sepatutnya dari awal semasa kenyataan Tian Chua berbaukan perkauman politik dikeluarkan di akhbar, pehak Immigresyen atau pehak KDN atau pehak polis mesti menahan paspot Tian Chua supaya menyekat beliau lari ke luar negara. Tangkap Tian Chua pada masa itu dan masukkan ke lokap, kerana si samseng anti-Umno ini bebas menuduh di akhbar. Lagi pun ISA sudah tiada , sebab itu beliau bermaharaja lela.

Tun Teja said...

Tian Chua lari ke Singapura.
1. Aku jangka tentu penyokong Pakatan Racun di Singapura yang memberi perlindungan Tian Chua setibanya ke Singapura.
Nama-nama mereka :

Ooi Kee Beng
Oh Ei Sun
James Chin
Khoo Kay Peng

2. Ooi Kee Beng dan Oh Ei Sun adalah penduduk Malaysia. Oh Ei Sun rakyat Sabah. Mereka bekerja di Singapura, sebagai pensyarah di salah satu university di Singapura. Mereka sentiasa menghentam Umno melalui akhbar Straits Times Singapura, Carolyn Hong, Lester Kong, Teo Cheng Wee, Yong Yen Nie yang selalu memetik idea dari sekumpulan Melayu bangsat anti-Umno seperti Shaharuddin Baharuddin, Wan Saiful Wan Jan, Ibrahim Suffian, termasuk wartawan Melissa Goh dari Channel News Asia. Ada lagi satu ekor pensyarah mamak dari university di Malaysia, yang berkongsi pendapat dengan Carolyn bo Hong. Aku akan ikut dari sekarang pendapat penghasut anti-Umno mamak ini.

3. Khoo Kay Peng adalah penghasut perkauman besar. Beliau pernah melalui kenyataan di akhbar yang menuduh orang Melayu yang ramai mempraktiskan homoseksual. Kenyataan sial yang dikatakan tersirat akibat contoh perbuatan pemimpin Melayu PKR yang sialan.

4. Manakala James Chin pernah mengatakan didalam syarahan di fakulti pendidikan yang 'Malaysia memerlukan rusuhan besar-besaran untuk membuat reformasi'. Apakah tujuan manusia binatang ini berucap demikian? Walaupun sudah lama di ucapkan, aku masih ingat lagi.

5. James Chin pernah memuji Tun Abdullah Badawi adalah perdana menteri yang paling baik sekali di Malaysia. Apakah tujuan manusia ini berkata sedemikian ?
Sebabnya kerana kelemahan pemerintahan Tun Abdullah Badawi pada tahun sebelum 2008 menyebabkan dalang-dalang anti patriotic Negara semakin gembira dapat memenuhi matlamat perkauman mereka dan bermaharaja lela.

Anonymous said...

Tangkap Nurul Izzah dahulu kerana kedua-dua bangsat ini bekerjasama rapat dalam PKR. Masukkan betina ini ke lokap, torcher dia sampai dia keluarkan rahsia di mana Tian Chua berada.

Anonymous said...

dah lama anti tian chua,cuma melayu yg x sedar sokong/undi dia...komunis moden

Anonymous said...


pas yang jadi babi-babi tunggangan dap sikitpon tak komen. babi-babi ini semua bisu pekak dan buta, kalu aku jumpa tian cua mata dia aku cungkil dengan benet terlebih dulu sebab dia perlu dibutakan.

anjing tian cua selalu menyalak mengikut bapaknya anuar aljuburit yang sentiasa menyalahkan kerajaan dalam semua perkara.

wira tulin.

Anonymous said...

kumpulkan kasut buruk untuk sambut bangsat itu balik dari singapork.

Anonymous said...

Pemimpin PKR takde kaliber... Yng kaliber dah tinggalkan parti ... Pengikut PAS pula jenis yang taksub.... Sokong buta tuli. Tian chua ingat najib nak berdrama macam boss dia... Penyokong PR dari kalangan muda mudi yang tak baca sejarah... Cepat percaya fitnah pembangkang.

Anonymous said...

DENGAR CITER TIAN CHUA NAK P BUAT CERAMAH KAT SENTUL...APA LAGI...MEH LA STANBY TELUR BUSUK...BALING SAMA DIA....AHHAHHAHHAH...