Wednesday, March 6, 2013

DI SAAT NEGARA SEDANG BERTARUNG MENENTANG PENGGANAS..


pakatan sibuk nak tentukan dikalangan mereka siapa bakal calon MB johor ? ada hati nak menang ?

politik korang dah nak mampos ada hati nak jadi MB ?
harkkkk pttuiiihhh !

15 comments:

Anonymous said...

UMPAMA MAYAT YG.SEDANG DIKAPANKAN TAPI SEMPAT INZAL !!

KAHHH...KAHHH...KAHHHHH GILA BABUNN OOiiiiii !!!

gen2felda

Anonymous said...

Aku orang Johor. Aku bersumpah tak akan mengundi PR sebab tiada apa yang dia buat kat Johor selain nak porak peranda dan buat kacau kat negeri aku. Lagi satu yang tiga ekor ceramah tu pun aku tak kenal. Seluruh keluarga aku adalah hardcore BN. Mampus kau PR.

Anonymous said...

Salam Bro,Kami di Johor dah tahu dan faham kelibat setiap pemimpin PAS ni.Rasa-rasanya tak payahlah nak berangan nak jadi MB Johor.Bukan tak boleh tapi tak layak pun.

Anonymous said...

Penghasut2 SIALAN..

semut merah said...

Biarkan dia macam siluncai dengan labu-labunya.

Anonymous said...

Berebut2 nak jadi MB...muka2 tak malu...

Anonymous said...

Salah_huddin!!

Nama saja dah SALAH puak pembangkang SIAL ni memang SALAH selalu!!

BANGSAT LU!!!

Anonymous said...

Salam, sbb tu aku tknak hantar anak ke PASTI PAS, konon ngajar Isle.. tp PASTI lah pusat kejahatan PAS utk sebarkan kesesatan.. pusat ceramah2 sesat mereka.

Anonymous said...

Aku akan bungkuskan puak-puak PR ni bersama bangkai-bangkai sulu itu di PRU 13 ni..

Anonymous said...

Aku akan bungkuskan puak-puak PR ni bersama bangkai-bangkai sulu itu di PRU 13 ni..

Anonymous said...

Belum ape2 lagi dah ngidam nak jd MB....giler kuase betui la juak2 nihhhh....!!!!!

Anonymous said...

Jgn gngu negeri johor..kami aman bsama BN. ..Bangkit warga johor semua nyah kn PR dri bumi darul takzim..

Anonymous said...

mazlan aliman kalau bertanding kat kelantan pun belum tentu menang...macamana dia nak jawab isu ladang rakyat yg.banyak menzalimi rakyat berbanding segala kemewahan yg.Felda beri pada peneroka?

Ingat...Johor negeri kedua mempunyai jumlah Felda yg.terbanyak..Felda adlah kubu kuat Umno...Mazlan ultraman boleh berambuss !!!

gen2felda

Pekong Pondan said...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...


Salahudin ayob orang buangan dari kampong kukup, pontian, johor.

utk pru 13 nak jadi hero dijohor lepas orang kelantan halau (serupa bola lisut).

dipontian (P164/n54) dah terpampang muka anuar aljuburit love jesus dipasang merata tempat. mana munkin punasihat putar alam (bakal PM) BERTANDING dipontian, ini tanda pr pontian serupa sampah tak ada calun yang layak nak bertanding pru 13. atau anuar gila ni nak masuk banyak tempat, tak lama lepas tu mampos tengah jalan jer..


wak rejo