Wednesday, March 6, 2013

LAHAD DATU : SINGAPURA MULA CUCUK JARUM !



Singapore Straits Times supports Anwar who blames the federal government.

Idiotic reporter !!

Revealing the dishonest report from SST.

You failed to report true information about Anwar’s conspiracy with and his ally. Anwar pretended to answer to show his credibility. Hypocrite homosexual!

Teo Cheng Wee, you had better resign from your job now. You cannot reflect wise judgement from your low intelligence.

Singapore Straits Times has shown disrespect to our brothers who were killed in the ambush by Sulu intruders.

We condemn the SST staffs responsible for correspondent news.

We condemn homosexuals!!
Homosexuals are liars by nature.
Homosexuals have trespassed all the borderlines of dignity. 
H.S. 

26 comments:

Pekong Pondan said...

Whatever a journalist ask a homosexual he answer what is in his dirty mind. Never mind it's true or not. If this psycopatíc homo cannot get what he want, he can say anything. Never listen to a homosexual, just observe his actions and arrest him.

And he still did it in Saifuls rectum...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

one of their liwat man , ping sucker alias bastard tiak cuak ran away to spork , understood what ever statements came after
you see , when peliliwati went to manila , you can see what was happened in makati , flAG N PIC OF NAJIB ,BURNED , THIS FUCKES SAMILAR TO PINGS N DOGS ALONG ROAD SIDES

celana biru said...

TCW...you call yourself a jurnalist?
Shame on you.
Learn more about Anwar Ibrahim. His agenda and false political twist.
He is in a desperate situation and would grab any thing afloat to just save his dear political life.

Anonymous said...

INILAH MASALAHNYA BILA ADA MENTERI KDN YG LEMBUT...

Anonymous said...

samoga PR menang dlm pru nanti.

Anonymous said...

Dollah Badasswi once said about Malaysia,"First World Infrastructure, Third World mentality". Now, the same can be said about Singapore's Straits Times reporters,their hatred for Malaysia surpassed journalistic ethics and level-headedness. No wonder..singapore is such a small republic and everything controlled by their govt. They don't have the freedom to think and the only outlet for them to let steam is neighbor bashing. And if you look at their population, a very huge majority consists of economic animal whose only aim in life is to make as much money as possible to feed their inflated ego to make-up for the flat nose, slant eyes and pork-loving appetite.

My suggestion is to let it be in their small slum disguise as top class abode. Let them go bonkers and you know, majority of them are slowly going to need therapist and psychiatrists.....

usin said...

totally idiot reporter

Anonymous said...

Mohon pantau juga malaysiakini.. sekarang mereka perlahan-lahan merendah-rendahkan keupayaan tentera kita dan menimbulkan rasa syak wasangka..

Anonymous said...

Tanya Sama Anwar, Macamana Dia Tahu Sabah Nak Hilang,
Nanti Jawab Anwar, U Ulang I Saman U.!!!!!,

Tun Teja said...

1. Beberapa hari yang lalu Anwar Aljuburi telah di temu ramah oleh wartawan dari Straits Times Singapura menanyakan adakah benar beliau telah menemui Nur Misuari. Aljuburi menjawab dia ‘ada’ menemui Nur Misuari tetapi itu tak ada kena mengena dengan perkara Sultan Sulu dan pengganas. Mengaku dan menafi sebaliknya.

• Bolehkah dipercayai kenyataan homoseksual ini? Dia ingat pembaca bodoh?

• Mengapakah beliau menemui Nur Misuari, seorang pemimpin pembangkang dan pemimpin pengganas MNLF ? Tentu ada udang disebalik batu.

• Adakah perbincangan untuk berpiknik di pantai kepulauan Solo dan berpeleseran dengan Nur Misuari sesame main bontot? Mungkin tetapi kenapa di pantai kepulauan Solo ?

• Atau adakah untuk membincangkan bagaimana hendak mencetuskan kacau bilau di Sabah kerana pilihan raya akan tiba ? Ini jawabnya, tiada lain yang menasabah.

Anonymous said...

This blog sounds stupid to me

Tun Teja said...

1. Inilah yang aku nanti-nantikan alasan kata-kata Anwar boleh dijadikan bukti bahwa Aljburilah yang merancang semua pencerobohan ini. Disebalik menyembunyikan rancangan khianat, beliau memang tahu mengfokuskan dimana kelemahan sempadan pantai Sabah yang boleh di buat perancangan untuk menumbangkan kekuatan pemerintahan BN. Peribadi dan sikap pembangkang ini memang mudah untuk menyelesaikan ‘rentak mencari belah’.

2. Lagi satu faktor :”Kenapa kerajaan pusat terlalu berkompromi dalam menyelesaikan situasi ini dari permulaan?” kata Aljuburi.

Aljuburi memang tahu dan sudah menyerap dalam akalnya. Dia gunakan cara saikoloji. Cara persepsinya, dia meramalkan kerajaan pusat tidak mungkin mahu mengambil tindakan yang drastik dan mengganas, menyerang membabi buta seperti yang dikatakan ketua tentera di TV3.

Kesimpulannya, senanglah Aljuburi memberikan kenyataan melancarkan panah kepada kerajaan BN, kerana ini Pakatan Racun akan dapat hadiah markah merit dan menaikkan penambahan minat pembangkang mengundi pada PRU akan datang.

Tetapi pemerhati dan pembaca tidak akan mengantuk jika mereka berfikir dalam-dalam.

Anonymous said...

Bro.. kat spore da tak ramai yg baca Shit Times.. Kita kat sini da lama boycott Shit Times.. Yg baca pon cuma brape kerat je.. Jualan Spore Shit Times da merosot mendadak...

Anonymous said...

Teo Chew Cheng son of a bitch!!!

Anonymous said...

Tun Teja, I love your cat's photo. Cute.

I say that the Singaporean are frogs under the coconut shell.

Siput

Anonymous said...

BABI tu igt semua rakyat malaysia nie bodoh sgt ke sampai tak boleh berfikir dan menilai mcm PAS yg bodoh sampai sgup bebaring ats jalan tu ke? Siapa dikalangan kita sgup dn berani jumpa dgn pengganas.. tak ade sesiapa pun yg sgup.. kecuali org yg ade niat nak bikin keganasan je yg sgup jumpa pengganas.. Kalau BABI jumpa pak imam aku tak pelik.. Mgkin sb nak baca doa selamat utk arwah nenek BABI.. Tapi ini yg musykilnya BABI jumpa pengganas.. Utk apa jumpa pengganas kalau bukan nak suruh bikin ganas? BABI jumpa pengganas tup tup.. Sabah kena ceroboh dgn pengganas..

Anonymous said...

Tanya dgn NST Spura tu, camne MAS SELAMAT blh lepas dari Penjara Singapura?

Anonymous said...

sy cuma nak tahu apakah tiada maklumat perisikan ttg pencerobohan di sabah oleh puak suluk & apa yg siput BABI rencanakan dgn misuari,sekadar bertanya

Anonymous said...

Ada hikmah disebalik musibah yg melanda..tembak aja kalau ada pencerobohan ruang udara Johor..baru ada akai!

Anonymous said...

negara SUPERPOWER yg memiliki sistem radar tercanggih pun kena ceroboh dgn pengganas.. Jd Aku tak pelik lah bila sabah pun diceroboh.. Jd lepas nie harap kerajaan mengetatkan di kesemua sempadan negara..kejadian Ini pun ada hikmahnya juga.. Satu peringatan dari Allah bhwa ada musuh dlm dn luar yg sentiasa mengintai peluang.. Allah berfirman dlm alquran firman
Allah SWT: “Dan
sediakanlah untuk
menentang mereka
(musuh yang menceroboh) segala
jenis kekuatan yang
dapat kamu sediakan
dan dari pasukan-
pasukan berkuda
yang lengkap sedia, untuk menggerunkan
dengan persediaan
itu musuh Allah dan
musuh kamu serta
musuh-musuh yang
lain dari mereka yang kamu tidak
mengetahuinya,
sedang Allah
mengetahuinya.” (
Surah al-Anfal, ayat
60)

Anonymous said...

tapi bila kerajaan nak menaiktaraf aset ATM, pembangkang lah first2 sekali menyalak kata membazir.. Patutlah.. Ada udang di sebalik mee rupanya..

Anonymous said...

Pro bn tu memang jahill Dan buta

Anonymous said...

Anon
March 6, 2013 at 10:31 PM,

KAU MEMANG BANGSAT !!!

Anonymous said...

All the people on this blog are real scums

Anonymous said...

Bangsat pun Ada yang pandai yang korang ni macam lembu yang megikut bunyi loceng BN tanpa memikir.

Anonymous said...

Bangsat pun Ada yang pandai yang korang ni macam lembu yang megikut bunyi loceng BN tanpa memikir.