Friday, March 29, 2013

KHAS UNTUK PENGUNDI..


Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim ini sangat terkenal dengan keupayaan untuk menukar "imej" dan "wajah" dalam banyak situasi. Apabila berhadapan dengan kumpulan Melayu, dia akan kata,"saya Melayu, Islam, takkan saya nak hancurkan Melayu."

Namun bila berjumpa dengan orang Cina dia kata lain pula,"Pakatan berjanji akan mengembalikan hak rakyat termasuk Cina, India, Melayu bila kita tawan Putrajaya." Hilang dah perjuangan Melayu Islam yang dia kata dekat orang Melayu.

Suatu ketika dahulu semasa mengetuai ABIM (Angkatan Belia Islam Malaysia) dia begitu bersungguh-sungguh memperjuangkan Islam, tapi sokong Lina Joy murtad. Paling yang tidak dapat dilupakan adalah ketika ditemubual akhbar Wall Street Journal mengenai mengiktiraf kedaulatan Israel sekiranya PR memerintah Malaysia.

Anwar dengan jelas mengatakan: "Some refuse to recognize the state of Israel,” he said, “but I think our policy should be clear – protect the security [of Israel] but you must be as firm in protecting the legitimate interests of the Palestinians.” (Dipetik WSJ)

("Sesetengah orang enggan mengiktiraf Israel,"katanya, "tetapi saya rasa polisi kita perlu jelas - melindungi keselamatan (Israel) tapi kamu mesti tegas dalam melindungi kepentingan rakyat Palestin.")

Namun bila ditanya Anwar kata dia tidak kata mempertahankan Israel, dasar talam dua muka. Pernah dulu dipaparkan muka Anwar kena tumbuk semasa di Penjara Sungai Buloh dengan lebam-lebam satu muka, dia kata kena suntikan HIV dan sebagainya, tapi sekarang sihat walafiat, siap boleh bejoget atas pentas ceramah.

Semakin hampir dengan PRU13, semakin galak Anwar bersandiwara dan bermuka-muka dengan orang ramai, semata-mata demi undi dan Putrajaya.

Ramai orang bertanya siapa Anwar Ibrahim yang sebenarnya? Apakah dia seorang pejuang Islam atau sememangnya seorang yang munafik? Atau apakah dia sememangnya seorang patriot yang cinta hanya pada negara yang sanggup mati memperjuangkan hak bangsanya?

Atau apakah dia sebenarnya seorang pengkhianat yang sanggup memperjudikan masa depan negara dan bangsa serta agama sehingga sanggup menjadi tali barut kuasa asing, semata-mata untuk merebut tempat di Putrajaya?

Pada hakikatnya, makhluk bernama Anwar ini sebenarnya memakai banyak topeng yang beraneka warna untuk disesuaikan dengan golongan masyarakat yang ingin mengenalinya dari dekat. Disebabkan terlalu banyak topeng yang digunakan maka akhirnya dengan kuasa Allah SWT, kini dia sendiri secara sedar atau tidak telah melondehkan semua tembelang yang dilakukannya itu.

7 comments:

PUTRA MERDEKA said...

setuju..

Unknown said...

The three little pigs:
Guan Eng on the homo...
The homo on PAS-beroh...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang (PAS beroh)

Unknown said...

Benar apa yang dikatakan oleh Papa Gomo iaitu antara 13 perkara yang akan berlaku ialah UMNO dan BN diharamkan (perkara no. 12).
Nampaknya Papa Gomo ni memang rapat dengan pucuk pimpinan negara.
Kita pun ada dengar macam tu. Jadi calon BN kenalah guna logo Bebas seperti kunci, payung dan lain-lain kecuali apa juga jenis dacing.
Khabarnya puncanya UMNO dan Utusan terlibat dalam mencetak akhbar haram (tanpa permit) Warta Parlimen Permatang Pauh pada pilihanraya kecil Permatang Pauh Ogos 2008.
Dalam buletin tu pulak ada macam-macam artikel fitnah pasal DSAI termasuk SAH ANWAR KAKI LIWAT!
Khabarnya lagi pihak PR ada banyak dokumen seperti surat menyurat UMNO-Utusan, inbois, log percetakan dan sebagainya berkaitan buletin itu.
Tetapi PM dah arahkan ROS, KDN dan Suruhanjaya Sekuriti (BSKL) jangan ambil tindakan terhadap UMNO, BN mahupun Utusan.
Tambahan pula dah nak dekat PRU13 pulak...
Apa lagi kejutan selepas ini?

Anonymous said...

Orang yg selalu menipu akan terlupa apa yg dibohonginya.. tapi orang yg kena tipu akan sentiasa ingat akan orang yg pernah menipunya..
Si Bapak Gay ini dah terlalu banyak penipu orang sampaikan dia lupa yg dia dah berkali-kali menipu orang yg sama!
Pada PRU13 nanti orang2 yg pernah ditipunya akan menghumbankan si laknat ini dan para pengikutnya ke lobang najis..

Anonymous said...

Betol tu kita campak si Papa Homo aka aka Homoseksual Man aka Anwar Aljubs ka lobang N.ajis aka Tua Kutuk tak sadar diri!!

Anonymous said...

Dia kononnya anugerah tuhan yg boleh bertukar rupa dan wajah, sekejap dia jadi taik sekejap dia jadi babi reput.

Anonymous said...

SAH!!!!


PAS KELDAI TUNGGANGAN