Saturday, March 9, 2013

NUR MISUARI CEMBURU RUPANYA !

39 comments:

Anonymous said...

Kepada tun M : elok lah ko dok diam-diam kat rumah . Perbanyakkan solat sedekah amal dan janganlah ko menambah kan dosa lagi. Dosa yg lepas- lepas pun blum habis di hitong. Ko tu dah la tua kutuk, mati pucuk, telo laboh.

Anonymous said...

Umno terkantoi lagi. Umno terkantoi lagi. Umno terkantoi lagi. Umno terkantoi lagi. Umno terkantoi lagi.

Anonymous said...

Al- fatihah kepada pejuang- pejuang sulu. Seluruh rakyat malaysia akan bersama mu apabila umno tumbang pada pru-13 yang akan datang. Amin

Anonymous said...

AKHIRNYA JUBOR SI SAIPOL DIBERSIHKAN BAPA SENDIRI...BILA NAK BERTAUBAT SAIPOL WEH...BAPAK KO DAH TUA..TAK SANGGUP LAGI NAK MENIPU ORANG RAMAI...KO TU CEPAT2LAH BERTAUBAT..JANGAN JADI SI TUA LAKNATULLAH SANG BODOH SIAL MATHIR A/L MAMAT KUTTY SEKOR TU....SAMPAI SEKARANG KERJANYA FITNAH JE SI BODOH SIAL NIH...

Anonymous said...

Mmg patut pun tentera2 sulu tu mampos. Dh la masuk tempat org, bwk senjata pulak tu..skang, padan dgn muka mampos sumeya..jgn kata sulu bangang ni, kalu sape2 pn yg masuk kg org, pastu belagak, kompem kena tubi punya..inikan tentera sulu baghal ni, dh lama masuk dgn senjata, pastu bunuh polis kita, pastu rosakkn mayat tu..mmg patut mampos tentera sulu tu..kalu bole, si kiram buta sebelah tu kita letakkn bom dlm mulut dia, abis citer! - zamri, Putrajaya

Anonymous said...

al fatihah kepada wira negara yang gugur..atm dan pdrm hapuskan penganas sulu di sabah.

Anonymous said...

elok la tu nik ajis ikut skali ..rasa2 pernah janji turun ikut madey..kalu mungjir janji tu munafikkk tu

Anonymous said...

ayuh ATM dan PDRM hapuskan penganas sulu di sabah..

Anonymous said...

tahap otak babi anon kat atas..bapak ko idup pn atas usaha bn 56 thn perintah malaysia..pe pakatan bntu rakyat malysia..ce jawab..babi.

Anonymous said...

ATM n POLIS ganyang penganas sulu, bagi mereka mampus semua.

Anonymous said...

Hanjing pakatan rakyat detected...masih ramai lg balaci pakatan rakyat rupenye...bodo piang tul korg ni...

Anonymous said...

Takut benor kau sama tun M ye... hanya satu je dosa yang dia buat pada negara ini adalah membiarkan penjubor negara pernah menjadi pemimpin no. 2 negara..

Anonymous said...

Kau tu yg patut duduk diam2. Apa kau rasa kauvxde dosa ke?

Anonymous said...

utk anon anon atas (org yg sama ni), semoga ALLAH mengembalikan cercaan mu itu kepada diri mu sendiri di suatu masa nanti.....

Anonymous said...

Komen gilo 3 ekor diatas...

atas pagar said...

Dh x de modal ke...?? haaakkk...tuuuiiihh!!!!

atas pagar said...

Komen dr sorg pcinta lobang bontot...

Anonymous said...

saiful dah pg hj pg mekah mengadap allah.. anwar ??? berani ke dia?

Anonymous said...

Anon 2.12, mana kau tau Tun M tak beribadah? Kenapa kau takut sangat dengan dia? Dia bukan lagi PM kita pun. Negara kita demokrasi, teguran membina memang dialu-alukan untuk membaiki apa yang terkurang, lagi pin Tun M memang berpengalaman luas mentadbir negara kita. Takkan orang bijak nak bersuara kau nak halang.

Anonymous said...

Umno ni asyik kantoikan nuar brahem je..udah2 le tu..sian kt anon diatas..

Anonymous said...

Takebeer!!!
Takebeer!!!
Takebeer!!!

Tanya sama pungkok, apa pasl goyang
Nanti jawab pungkok, Anu yang hantam

Anonymous said...

Akhirnya jubor nuar brahem dijilat dgn rakusnye oleh bpk si saiful..alangkan seluruh tentera sulu blh dibeli inikan pulak bapak si saiful sorg..kalau dulu brani bersumpah bersama saiful dlm masjid, aku harap bapak saiful ni brani angkat sumpah buktikan konspirasi umno..jgn jd penakut lak mcm bpk syaitonirojim yg dianggap malaikat oleh penjilatnya..

jijan mali said...

Kepada anon2 yang bodoh piang komen pasal kes Saipul, Tun M dan doakan kat lanun2 Sulu babi tu, aku nak cakap apa pun tak guna sebab ko orang, dengan meletakkan otak hangpa di kepala juboq hangpa semua, telah membenarkan diri ko orang tu di SONTOT semahu2nya dek Nuaq 'Gay Tua' Berahi Al-Juburi Wal-Liwat Al-Bureti . You are all a waste cause - dah irrelevant dalam dunia politik Melaya le ni. Aku cuma nak tanya seperkara saja - sedap ke kena sontot dek 'Gay Tua' tu...kahkahkah...

Anonymous said...


SELAMAT BERJUANG WIRA-WIRA NEGARA DI SABAH..

WALAU APA PUN CACIAN UTK MU .. INSYA ALLAH..PAHALA SYAHID ALLAH MEMBALAS UNTUK MU..

ROH ROH ARWAH PAHLAWAN SENYUM MELIHAT MU.. MUJAHID BANGSA BAKAL MELEPAS PERGI..

UNTUK MEREKA YANG MENCACIMU SEMUGA DI BUKA HATI..DIBUKA AKAL.. OLEH YG MAHA KUASA..

ALLAH HUAKHBAR... SERANG MEREKA..

Anonymous said...

utk 4 anak-anak babi yang komen paling awal-awal sekali tu... aku doakan moga doa korang balik kat korang balik... amin ya rabbal alamin

Anonymous said...

Kita Tengok siapa yg tumbang...

Anonymous said...

Suh bapak dia masuk court or pi sumpah dulu..Ckp siapa pun boleh...tuhan epol Dan nuar je yg th..ko god ke

Anonymous said...

Aku cadangkan ko pohon jd rakyat pilipin..amcm ada bran...bebal

Anonymous said...

Mamat 10:38 am,

Celaka atas kamu!!

Anonymous said...

Setuju... Tak puas-puas nak kan kuasa le tu. Atau tak puas-puas nak amik duit hasil negara.

Anonymous said...

Anon 5:26. Bukan susah pun nak jadi warga msia nie, dengan hanya rm50 jer. Klu pompuan plak ngan Sekali kangkang. Padan muka msia kena tawan

Anonymous said...

Zamri: tentera zulu masuk msia pun melalui imigresen dan izin PM ko gak. Klu idak masa kan tidak mereka masih bebas bergerak sehingga sekarang.

Anonymous said...

Dok kat umah pun leh mengadah allah yop oii...

Anonymous said...

Klu tun beridadah bermakna dia org beriman, bila dia beriman maka dia akan ikut ape yg di perintah. Tapi dari bercinta sampai dah nak mati bini dia masih membuka aurat dan tun pula membuat fitnah serta mrngaibkan org lain

Anonymous said...

Itu la orng yg ada ilmu.dimenefaatkan kpd orng lain.bukan ilmu maki hamun...tun msih lg dijemput dimane2 jg forum antrabangsa tuk beri buah fikiran .mnunjukan tun punyai idea yg bgus nk dibandingkan dgn pmimpin tuan....fatwa karut marut....hnya mutu je yg knal manikam.....haha...low classs.

Mohd Kasim Kasim said...

India bangang dgn cino bodoh tu dah kono soney jubor eh kek aljuburi

Mohd Kasim Kasim said...

Apo msaalah ek tk leh komen ni jgn lah penakut ni

Shaari said...

mempertahankan negara dari dajjal bernama Anwar Ibrahim juga boleh menjadi satu ibadah. a

Anonymous said...

anon 2.12 am bapak ko hidop bn kash. makan. ko skola bn bayarkan. kalo aku tau cam nie. ko hidop kat negeri thai.