IKLAN BERBAYAR

Friday, March 29, 2013

PAS KATA NABI SAW PUN ADA VIDEO SEKS...KEPALA BAPAK KAU LAH PAS !


apa perlu kaitkan nabi saw dengan pimpinan pakatan yang rosak akhlak macam anwar aljubs ?

kenapa pas tak arah anwar sumpah laknat untuk nafikan video itu bukan dia ?

apa susah sangat...

pas dah mati akal dek perangai seks menggila anwar sampai terpaksa HERET NAMA NABI SAW untuk dijadika contoh nabi saw pun ada video seks !

video seks atau skandal seks pemimpin politik ni satu dunia pernah bergegar..

apa kita lupa pada monica lewinski, 10 orang pemimpin parti turki, pemimpin indonesia dll..

mereka hancur dan ditumbangkan dek kerana skandal seks..

aku takde pulak dengar pihak yang terlibat MENGUNGKIT untuk samakan skandal seks mereka lalu mengheret nama nabi saw...

KEPALA BAPAK KAU LAH KAIRULFAHMI !

LU SEMAKIN TERDESAK SAMPAI TERPAKSA HERET NAMA RASULULLAH SAW..

apa lepas ni kes bilik mat sabu 121 lu pun nak heretkan dengan nama nabi jugak ke ?!

kepala bapak lu !
lu bangsat punya manusia !


76 comments:

Anonymous said...

agaknya mamat ni tak boleh terima kenyataan kot berikutan para pemimpin pihaknya byk terjebak dgn skendal seks harammm tahap taik... (aku tak bleh belah la teringat muke p#&^#$&^%k ahli mejelis mpsp)

utk menampakkan pihaknya kunun tersgt innocent dan pihak seturu kunun sehabis mafia, tu yg sedap je nak membandingkan dengan Rasullallah...

ooo.. tidak.. pas pkr... anda sgtlah secocok

Anonymous said...

pas bodoh..

woi pas..ko fikir korang dah setaraf dgn Nabi saw ke?

perasan alim..siap kata bantuan syaitan pun terima. nah..tu dia dap dan pkr adalah syaitan besar yg korang ikut..korang pun dah jd syaitan bodoh skrg. kah kah kah

Anonymous said...

KHAIRUL BABI MANUSIA BANGSAT TAK SIUMAN MAK BAPAK DIA TAK AJAR SEBAB ITU JADI MACAM TU

Anonymous said...

bangsat Pas memang macam tu
bila dah takleh jawab mula dia kaitkan dengan Nabi.supaya orang yg kurang ilmu tak kritik mereka.seolah perjuangan dia sama macam Nabi.perjuangan apa kalau songlap duit derma semua.pembohong je lebih

Anonymous said...

Apa lu tak cerita kalau nabi ada mesti umno fitnah dia main dengan jantan. Nak main politik tu biarlah berpada2. Fitnah terhadap anwar takkan keluar kalau dia taunjaga diri. Pas sebagai parti bertunjangkan agama wajib menjaga pergaulan dengan parti2 lain agar tidak mencemarkan perjuangan parti. Macam makan ada halal haramnya begitu juga pergaulan tinggalkan kalau anda was2 dgn perangai rakan anda anda tidak dipalitkan dgn kotorannya.

Anonymous said...

semoga Allah melaknat KAIRULFAHMI semasa hidup dan matinya dan lidahnya dan hatinya gagal melafaz kalimah syahadat disaat kematiannya ... amin ya Allah ...

Anonymous said...

anwar ni banyak kaitan dgn video porno dan liwat jadi mungkin ini kesah benar yg perlu disiasat oleh PKR/PAS/DAP bukan dok nafi je. org yg nak jadi PM/pemimpin mesti bersih maa!

KontolMu said...

Itu..lah bahananya kalau berkawan dengan syaitan. Kepala otak, perangai lebih syaitan dari syaitan.
Kerana politik sanggup menghina nama Nabi Muhamad s.a.w. Semakin hari semakin meluat aku dengan PAS (Parti Ajaran Sesat).
Orang Barat akan letak jawatan bila dikaitkan masalah moral walaupun tidak mengaku perbuatannya. Di sini jangankan nak mengaku, apatah lagi untuk berundur malah semakin galak melakukan perbuatan zina.
Lihat Anuar Ibrahim, Mat Sabu, Adun Selising yang dikatakan balun isteri orang? langsung tak bermoral. Layakkah mereka ini diangkat sebagai pemimpin?

Anonymous said...

lain yg dia maksudkan... bodoh lagi tolol kau ni...
terbukti dah tak ada orang cerdik dalam unmo

Anonymous said...

KHAIRUL PUNYAI OTAK JAHANAM.
PEMIKIRAN YANG JAHANAM.
HATI PUN DAH JAHANAM.

Anonymous said...

Umporno mmg keparat puak2 umno ni,gila sex terlampau bloger2 umno ni penulis2 dan pengarah filem sex utk geli2 kan ahli umno yg kemaruk sex.lihat la rakyat msia yg melayu umno memalukan melayu d mata bangsa lain.

Anonymous said...

Bertaubatlah cepat-cepat....sementara masih bernyawa lagi.

Politik macam ni terlalu kotor dan jijik.

Orang Islam WAJIB tolak politik bernajis macam ni.

Anonymous said...

Ini contoh terbaik manusia munafik. Kadang2 manusia munafik ni pandai tapi munafik. Tapi ni contoh terbaik manusia yang munafik dan sekali gus, bodoh tahap teramat bodoh sampai dah tak boleh tolong!

serialp0d

Anonymous said...

KALAU JUNJUNGAN KITA MASIH HIDUP, ALJUB BUKAN DISULA OLEH DAGING HIDUP TAPI DISULA BULUH RUNCING ..
TERMASUKLAH MAMAT NI SEBAB BERSUBAHAT

Anonymous said...

Haramjadah punye anak didik hamPAS

Anonymous said...

Khairul ni babi sial tak ada otak mak bapak tak ajar agaknya..

Anonymous said...

Memang celako,celako,celako manusia jenis ini yang tidak tahu membezakan pekara buruk dengan yang baik. Dia sanggup menggunakan nama Nabi Muhammad S.A.W untuk mengambarkan perilaku manusia biasa dengan Nabi.Apa kah jenis manusia ini nak dijadikan pemimpin Islam di Malaysia? Saya mencadangkan dia diambil tindakan undang2 olih UMNO dengan menyaman dan mengheretnya ke mahamah dengan secepat mungkin.Sungguh memalukan orang Islam dengan manusia jenis ini.

Anonymous said...

dia sudah bertuhankan politik dan jubor papa homo...haram jadah

Anonymous said...

POLITIK POLITIK JUGA ... TP KLU DAH HERET NAMA KEKASIH AWAL DAN AKHIR NI... AKU RASA DAH TAHAP MELAMPAU... KLU BUKAN ISLAM HINA AKU LEH TERIMA LAGI... NI ORG ISLAM PUN DAH TAK RETI HORMAT AKU RASA CARI NAHAS LA....

Anonymous said...

Jangan terkeliru ..ingatlaah PAS itu bukan islam....Penganut PAS adalah penganut agama baru..ber " nabi " kan nik Ajis dan bertuhankan Allah Plural...Belum tentu seorang berlatar belakang agama seorang yang bijak..Makhluk ini salah seorang contohnyer.... Saudara2ku kita WAJIBB menolak PR dalam PRU ini demi menjaga akidah...

Anonymous said...

Perbuatan menjadikan Rasulullah SAW sebagai kiasan dalam perkara buruk adalah dosa yang amat besar yang boleh menghancurkan seluruh amalan seseorang itu, bahkan boleh membawa kepada kekufuran dan nifaq.

Apabila kemuliaan Rasulullah SAW tidak di hati, maka perkara ini dianggap remeh.

usin said...

@fahmipkg......fahmi pekong dh tunjuk bangang kt publik.

Anonymous said...

TERUK BETUL PAS..NABI MUHAMMAD PUN DI BUAT MAIN2..APA KAITANNYA NGAN NABI MUHAMMAD?MANA ADA MANUSIA YG BOLEH DISAMAKAN NGAN NABI..DH LA FITNAH UMNO..

Anonymous said...

CIbai punyer manusia..ko nk kaitkn anuwar yg dh sememang rosak dgn baginda nabi kenapa? sian MATSOM kn? dpt anak yg BEBAL mcm ko..

Anonymous said...

Oleh kerana perasaan ujub, ego dan riak menyebabkan azazil dimurkai oleh ALLAH tak payahlah kita cerita sapa azazil ni yg pasti dia lebih hebat dari segi ibadah berbanding tok guru politik hangpa. Semoga ALLAH melingkupkan parti hangpa pada PRU13 ni Insyallah. Apa yg keluar dari mulut hangpa macam bau bangkai berpolitik sampai jadi gila.

Anonymous said...

Memang bodoh kuasa 3 khairulfahmi ni... Kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup, tak de siapa nak sokong Pas. N.ajis dah lama kena pancung. Anu wa Al Juburi dah lama kena sula.

Anonymous said...

Bagaimana seorang begini dari Pas sanggup kata 'kalau' dan mengisahkan dan sangkaan junjungan Nabi Muhammad yg mulia di kaitkan sama dgn video Lucah ni. Bertaubat Dan beristigfar lah byak2. Yg suka berkalau Hanya hasutan ibis dlm hati. Tanya lah Uztaz Uztaz Pas tu. betul dak..?

Anonymous said...

Bagaimana seorang begini dari Pas sanggup kata 'kalau' dan mengisahkan dan sangkaan junjungan Nabi Muhammad yg mulia di kaitkan sama dgn video Lucah ni. Bertaubat Dan beristigfar lah byak2. Yg suka berkalau Hanya hasutan ibis dlm hati. Tanya lah Uztaz Uztaz Pas tu. betul dak..?

Anonymous said...

Bagaimana seorang begini dari Pas sanggup kata 'kalau' dan mengisahkan dan sangkaan junjungan Nabi Muhammad yg mulia di kaitkan sama dgn video Lucah ni. Bertaubat Dan beristigfar lah byak2. Yg suka berkalau Hanya hasutan ibis dlm hati. Tanya lah Uztaz Uztaz Pas tu. betul dak..?

Servant of God said...

PAS memang parti anjeng dan syaitan. Ada sesapa nak sangkal ke?

Anonymous said...

MEMANG BABI SIAL.LAKNATULLAH NGKO.MUKA BABI MUKA PANTAT

Anonymous said...

Puak PAS ni dah tak ada otak yg boleh berfungsi dgn betul lagi. Hati mereka sudah menjadi hitam. Apa saja boleh asalkan memberi kepuasan kpd mereka, soal dosa pahala tolak ke tepi. Agama Allah dan para Nabi pun mereka perlekehkan.'MATLAMAT MENHALALKAN CARA' menjadi pegangan dan amalan mereka. Kesian.....

To Live Again said...

Mmg sial mamat ni??Kalau yer pon nk menyindir atau nk baut kiasan x pyh la smpai guna nama Nabi s.a.w..

Kalau Baginda hdp smpai sekarang pon Baginda adalah maksum yg dipelihara oleh Allah.Takkan ada saper2 pon blh mengaibkan baginda.

Pemimpin korang yg sibuk kuar mcm2 video,smpai Nabi pon korang heret utk cover segala dosa jijik korang.

Haram jadah betul pencacai PAS ni.Dgn DAP telur kecut dgn umno snggup mati plak!

Anonymous said...

kalau berani buat lah sumpah laknat.. bukan setakat cakap demi Allah saje.. berani kerana benar, takut kerana salah... kalau berani buat sumpah laknat, mesti dapat banyak undi..

Anonymous said...

Betul2 malukan saya sebagai cina muslim. Macam mana boleh heret nama Nabi SAW ke dalam politik kotor awak ini.
Saya paling benci org Islam mengotorkan agama suci kita ini.
Bodoh u. Shame on you! Macam babi DAPig

Chong Abdullah

Anonymous said...

Insan jenis apa ini hingga Nabi pun dikaitkan dgn video sek.

Anonymous said...

hello khairullfahmi..ko & ahli-ahli ko suroh pemimpin agong ko tu g sumpah lakhnat dlm rumah allah utk brsihkan diri..andai kata pemimpin agong ko tu bersih sangat...jng libatkan Nabi Muhammad SAW.....

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Terperanjat dan sedih bila nama Nabi Muhammad S.A.W disebut sebegitu cara....sedih bila yg berkata adalah org Islam yg berpentingkan politik dari segala2nya....harap ALLAH S.W.T bukakanlah hati org2 yg dah tak dpt bezakan yg baik dan yg buruk.

Anonymous said...

Tolong sebarkan ini. Bagus ni: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eiSZV3YmkNg

Anonymous said...

manusia seBangsat bangsat yg ada di muka bumi abad ini.BERTAUBAT lah..

Anonymous said...

siapa budak khairulfahmi matsom ni? sapa2 tau bole bg detail sket...sangat kurang ajar..bnyk contoh lain kenapa nabi kita yang mulia tu nak dikaitkan sekali...panas mendidih dah ni...puak PR jahanam ni kalau kutuk najib aku bole cool sbb tau tu semua cerita sahaja...tp ni dah sentuh pasal nabi saw...tolong sapa2 yg tau pasai budak fahmi ni bg info sket..tak boleh nak menaip bnyk2 tangan aku dh mengigil ni..bangsat betul

cucu cicit datuk maharajalela

Hisham said...

memang bangsat punya si khairulfahmi ni, punyalah nak menghentam UMNO sampai sanggup lakukan fitnah yang jijik. pertama ko fitnah UMNO kedua secara tak langsung ko fitnah Nabi SAW seolah2 baginda SAW 'kaki seks'. woi! takde benda lain ke ko nak komen bangsat dahlah pakatan haram bangsat jual kalimah Allah ini Nabi SAW pun ko nak jaja. Jangan nanti Putrajaya tak sampai tapi pi neraka pulak. Memang sial si bangsat ni!!!!!

Muhamad Adib Iqbal said...

ni la org Pas. smpai nabi pun nk libatkan. SESAT
Penderaan Iklan Terhadap Minda Pengguna
8 Lelaki Yang Bertukar Jantina
Penjenayah Gembira Ditangkap Polis

Anonymous said...

Bloody stupid and bloody hell punya orang. Kenapa dikaitkan dgn Junjungan Besar kita? Dia pasti ke UMNO yg uploadkan video tu atau org dalaman PAS atau PKR atau pun DAP sendiri.

Jgn sikit2 nak tuduh UMNO.Suruhlah Anwar tu bersumpah laknat secara life telecast yg dia tak melanggan pelacur tu dan bukan dia bersama gay tu baru le orang akan nilai semula. Jgn asyik menggelak dan menyalahkan org lain.

SHUKRI SAMAD said...

ASTAGHAFIRULLAHILAZIM... Sampai kesitu "Otak Taik" pemimpin PAS ni.Punyalah bahalol bin tolol bin biul. Cubalah kamu semua berfikir (gunakan akal yang dianugerahkan Allah- hanya haiwan sahaja yg tak ada akal). Hampir kesemua video berkenaan didedahkan oleh "sahabat karib" Anuuuuar. Saiful Bahri diambil bekerja oleh Anuar, Azlan bapak Saiful (anaknya yang digaji oleh Anuar)Dato' Eskay "kawan karib anuar. Dr Sidek Baba juga karib anuar.... Yang tidak tompang sekaki adalah Tan Sri Rahim Tamby Chik (atas jemputan Dato' Eskkay-kawan karib anuar). Sudahlah PAS, SIAPA NAK MENGAKU BERAK CAIR BUSUK TENGAH JALAN? Kalau duit / emas ke jatuh tengah jalan ramai akan mngaku "dia" punya...kan????- Ingat, didunia kita terlepas, tetapi diakhirat JAWAPLAH SENDIRI. Kan begitu ustas? Orang dedahkan kata fitnah, bila puak ko rang dedah "hanya peringatan" (Tazkirah).

Anonymous said...

ASTAGHAFIRULLAHILAZIM... Sampai kesitu "Otak Taik" pemimpin PAS ni.Punyalah bahalol bin tolol bin biul. Cubalah kamu semua berfikir (gunakan akal yang dianugerahkan Allah- hanya haiwan sahaja yg tak ada akal). Hampir kesemua video berkenaan didedahkan oleh "sahabat karib" Anuuuuar. Saiful Bahri diambil bekerja oleh Anuar, Azlan bapak Saiful (anaknya yang digaji oleh Anuar)Dato' Eskay "kawan karib anuar. Dr Sidek Baba juga karib anuar.... Yang tidak tompang sekaki adalah Tan Sri Rahim Tamby Chik (atas jemputan Dato' Eskkay-kawan karib anuar). Sudahlah PAS, SIAPA NAK MENGAKU BERAK CAIR BUSUK TENGAH JALAN? Kalau duit / emas ke jatuh tengah jalan ramai akan mngaku "dia" punya...kan????- Ingat, didunia kita terlepas, tetapi diakhirat JAWAPLAH SENDIRI. Kan begitu ustas? Orang dedahkan kata fitnah, bila puak ko rang dedah "hanya peringatan" (Tazkirah).

SHUKRI SAMAD said...

ASTAGHAFIRULLAHILAZIM... Sampai kesitu "Otak Taik" pemimpin PAS ni.Punyalah bahalol bin tolol bin biul. Cubalah kamu semua berfikir (gunakan akal yang dianugerahkan Allah- hanya haiwan sahaja yg tak ada akal). Hampir kesemua video berkenaan didedahkan oleh "sahabat karib" Anuuuuar. Saiful Bahri diambil bekerja oleh Anuar, Azlan bapak Saiful (anaknya yang digaji oleh Anuar)Dato' Eskay "kawan karib anuar. Dr Sidek Baba juga karib anuar.... Yang tidak tompang sekaki adalah Tan Sri Rahim Tamby Chik (atas jemputan Dato' Eskkay-kawan karib anuar). Sudahlah PAS, SIAPA NAK MENGAKU BERAK CAIR BUSUK TENGAH JALAN? Kalau duit / emas ke jatuh tengah jalan ramai akan mngaku "dia" punya...kan????- Ingat, didunia kita terlepas, tetapi diakhirat JAWAPLAH SENDIRI. Kan begitu ustas? Orang dedahkan kata fitnah, bila puak ko rang dedah "hanya peringatan" (Tazkirah).

Anonymous said...

ASTAGHAFIRULLAHILAZIM... Sampai kesitu "Otak Taik" pemimpin PAS ni.Punyalah bahalol bin tolol bin biul. Cubalah kamu semua berfikir (gunakan akal yang dianugerahkan Allah- hanya haiwan sahaja yg tak ada akal). Hampir kesemua video berkenaan didedahkan oleh "sahabat karib" Anuuuuar. Saiful Bahri diambil bekerja oleh Anuar, Azlan bapak Saiful (anaknya yang digaji oleh Anuar)Dato' Eskay "kawan karib anuar. Dr Sidek Baba juga karib anuar.... Yang tidak tompang sekaki adalah Tan Sri Rahim Tamby Chik (atas jemputan Dato' Eskkay-kawan karib anuar). Sudahlah PAS, SIAPA NAK MENGAKU BERAK CAIR BUSUK TENGAH JALAN? Kalau duit / emas ke jatuh tengah jalan ramai akan mngaku "dia" punya...kan????- Ingat, didunia kita terlepas, tetapi diakhirat JAWAPLAH SENDIRI. Kan begitu ustas? Orang dedahkan kata fitnah, bila puak ko rang dedah "hanya peringatan" (Tazkirah).

Anonymous said...

ASTAGHAFIRULLAHILAZIM... Sampai kesitu "Otak Taik" pemimpin PAS ni.Punyalah bahalol bin tolol bin biul. Cubalah kamu semua berfikir (gunakan akal yang dianugerahkan Allah- hanya haiwan sahaja yg tak ada akal). Hampir kesemua video berkenaan didedahkan oleh "sahabat karib" Anuuuuar. Saiful Bahri diambil bekerja oleh Anuar, Azlan bapak Saiful (anaknya yang digaji oleh Anuar)Dato' Eskay "kawan karib anuar. Dr Sidek Baba juga karib anuar.... Yang tidak tompang sekaki adalah Tan Sri Rahim Tamby Chik (atas jemputan Dato' Eskkay-kawan karib anuar). Sudahlah PAS, SIAPA NAK MENGAKU BERAK CAIR BUSUK TENGAH JALAN? Kalau duit / emas ke jatuh tengah jalan ramai akan mngaku "dia" punya...kan????- Ingat, didunia kita terlepas, tetapi diakhirat JAWAPLAH SENDIRI. Kan begitu ustas? Orang dedahkan kata fitnah, bila puak ko rang dedah "hanya peringatan" (Tazkirah).

Godisuno said...

Assalamualaikum,
kadang2 terfikir penyokong2 pembangkang ni umpama robot yang tak tahu berfikir. Semua perkara yang terkena pada batang hidung mereka akan dikata fitnah dan hasil kejahatan UMNO.

Mereka patut berfikir dengan terbuka dan sembahyang istikharah semoga Allah tunjukkan kebenaran.

Kenapa PAS tidak mengajak pengikut2 nya membuat sembahyang hajat memohon semoga Allah tunjukkan kebenaran dalam kemelut politik Malaysia?

Godisuno said...

Saya menyarankan supaya pemimpin2 PAS mengajak pengikutnya mengadakan solat hajat memohon ALLAH tunjukkan kebenaran tentang segala kemelut politik Malaysia. Allah Maha Mengetahui akan segalanya bukan Anwar, bukan Hadi, dan pastinya bukan Kit Siang.

celana biru said...

Taraf pemikiran khairulfahmi dengan orang yang mengatakan Nabi Muhammad masa kecilnya adalah sama dengan budak-bugak/mat-mat kampung.
Adoh, dungunya! Lama sangat bergaul dengan orang-orang bersarban-berjubah tu!
Berubahlah. Banyak gunakan akal yang tuhan anugerahkan.

Anonymous said...

Kapla butoh pada semua penganut agamaPAS.Lu tada ilmu mau cakap pasal nabi.Duduk diam2 bangsat lu pi bagi ceramah sex sama itu anuWer nlagi bagus.Kalu lu nasib ada baik jubo lu dia mau juga.

Anonymous said...

Banyaknya munafik dlm PKR dan PAS skrg ni. Ingat, Rasulullah tak pernah membuat sesuatu dosa besar yg ditegah. Kenapa nak bandingkan seorang munafik, penzina dgn Rasulullah saw? Dia ni patut dibelasah diseksa depan khalayak ramai kerana mempersenda junjungan besar kita.

Anonymous said...

Bilamana nama Allah sanggup
dijualbeli,tukarganti & mcm2 lagi,
apa ada pada nama Nabi Muhammad,
insan mulia yang disanjungi.

Allah dah kumpulkan mereka nih dalam satu longgokan:
PAS,DAP,PGayR & pengganas Sulu.

Tidakkah nih mencukupi sebagai
sempadan yang harus dihindari?

Atau sememangnya kita semua
hendakkan azab turun dari Ilahi?

Anonymous said...

Astagfirullah betul2 satu pemikiran yg sesat.

Anonymous said...

Macam kenal je budak ni.... ni budak Hulu Langat. Rumah maknya tepi sekolah SKLK. Memang tak betul budak ni.

Anonymous said...

binatang haram jadah punya manusia..yang dok sangkut dengan Nabi Muhammad(S.A.W)pasai apa..Lancau Lu..Moga Tuhan timpa bencana yang amat dasyat kat mangkok bangang ni..

Anonymous said...

Pecacai PasPisPus ni patut BERTAUBAT!!!!

Undi parti PasPisPus HARAM!!

Anonymous said...

Inilah binatang jadian....yg menghina Nabi Muhamnad SAW semulia2 manusia dgn kiasan terkutuk. Pergi jahannam lah kau. Semoga kau tidak mendapat syafaat Nabi Muhammad SAW.

Anonymous said...

Kita cari lelaki sial ni....kita bunuh dia. Darah dia halal utk ditumpahkan. Jenis makhluk rosak akhlak dan jahil

Anonymous said...

Jom ramai2 cari si khairolfahmi ni sampai dapat!!!!!

Anonymous said...

Bodoh...siapa bodoh......lu org la bodoh......jangan kaitkan Nabi dgn video seks paham.......sial punya komen......awak sanggup kata "kalau tok ki aku hidup........" sambung sendirila sial.....!!!!

Anonymous said...

Very good reply....."Baginda maksum dan tiada sesiapun dapat mengaibkan baginda". Ini termasuk berok PAS seko ni. So, apa tunggu lagi,mari kita ramai2 bantu BN menang......supaya kekasih Allah terpelihara dari fitnah yang dahsyat ini.!!!!

Anonymous said...

tak perlu lah nak marah2 dgn cai2 Pas ni..kan dah sedia maklum mereka2 ini pengganot agama Pas..mereka itu jahil hukum2 Islam..moga diberi petunjuk

Anonymous said...

Kalo saidina abu bakar masih hidup mmg terpisah kepala dr badan mamat ni.

Anonymous said...

Anonymous said...
lain yg dia maksudkan... bodoh lagi tolol kau ni...
terbukti dah tak ada orang cerdik dalam unmo

March 29, 2013 at 7:26 AM ...

Cuba ko terangkan sikit apa dia maksudkan? kalau ye pon nak buat oerbandingan..takkan nak quote nama Nabi Muhammad S.A.W...agak2 la.....
hancur lebur sesat larat cacamarba la partai ajaran seks..semoga korang berkubur terus masa GE13..



Anonymous said...

Kalau khairolfahmi ni ada kat pakistan..dah lama dia kena siat2. SIAL KAU NI. Sampaikan kait nama Rasulullah saw.

Anonymous said...

Khairol..kau mampos nanti di akhirat...Rasullulah saw takkan pandang kat kau.

Tok WAN said...

Kenapa Khairufahmi BABI keturunan KHINZIR talibarut Parti Ajaran Sesat, Anjing peliharaan Parti Kelentong Rakyat ni tidak jadikan Mak Bapak dia sebagai Contoh Video Seks...?? Mungkin Mak Bapak dia yang ada video seks... Kenapa begitu hina dan jijik sekali perangai kau sehingga sanggup jadikan Junjungan Agung Rasullulah S.A.W sebagai contoh sehingga menganggap Baginda mempunyai moral yang sama rendah seperti Syaitan @ Dajal Anwar Ibrahim Aljuburi itu.. Hoi Khairulfahmi, baik kau naik ke puncak KLCC dan terjun ke bawah terus mati dan masuk neraka.

Tok WAN said...

Agaknya manusia sial ni bontotnya dah pernah kena sondol sama Maha Firaun Penyondol Cina Doll Aljuburi Anwar Bin Ibrahim sehingga tergamak menyamakan Rasullullah S.A.W dengan Syaitan Bertopengkan muka Anwar Ibrahim tu... Orang PAS mesti bangga punya dengar komen manusia munafik ni dan kalau dia mati dibunuh oleh Hamba Allah S.W.T yang sayangkan Baginda Rasullullah S.A.W pun dia akan anggap Syahid Dunia dan Akhirat... Dasar Parti Ajaran Sesat....!!!!

Anonymous said...

ni pakai otak lah fikir......tak kan otak tu letak kat kepala lutuk.....hang politik sudahlah....jangan nama nabi hang dok main....nama ja islam tapi hati mcm kafirrrr

Anonymous said...

Budak ni asal Kuala Perdik, Hulu Langat. Memalukan org kampung, duduk kampung tak campur masyarakat. Jangan kau balik kampung lagi..... aku dan org kampung tak terima kau..... memalukan.

Anonymous said...

aku klu jumpa bedebah ni penerajang penyepak tibai cukup2. kurang ajaq punya org,setiausaha haramjadahhh. bodo nk mampuihh.lahanatt musibatt setiausaha haramjadah ni. klu samakan mat sabun dgn anwarism xapala..

Anonymous said...

Bodoh punye org..jahanam pas!!

Anonymous said...

Celaka kharulfahmi...apa masalah mamat ni kaitkan nama nabi dgn politik pulak...dalam islam tidak boleh mengata mcm tu..kerana nabi adalah rasul..subahanallah apa nak jadi dengan manusia skrg ni...sebarang kata2 nak di ucapkan mesti di teliti dahulu...agar tak terpesong pada jalanya...bertaubat la sebelum terlambat..Allah akan tanya balik apa yang dia ucapkan..