Friday, March 1, 2013

PEMBONGKARAN SUMBER KEWANGAN ALJUBS ! SEBARKAN

3 comments:

Anonymous said...

Kewangan bagi Anwar Ibrahim bukanlah satu masaalah. Sama ada Anwar Ibrahim akan menjadi PM selepas PRU13 kelak tidak akan menjejaskan kewangan beliau. Ketika menjadi TPM dahulu pun Anwar Ibrahim sudah mempunyai kewangan luar biasa. Beliau dilapurkan 'melabur' jutaan ringgit untuk 'merampas' jawatan Timbalan Presiden UMNO sehingga membawa kepada penarikan diri Abdul Ghafar Baba( Tun) yang sedar bahawa beliau tidak mungkin dapat 'menandingi' Anwar Ibrahim. Media juga pernah melapurkan bahawa Anwar Ibrahim 'kehilangan' sejumlah wang yang banyak, bukan setakat ratusan ribu malah dalam jumlah jutaan ringgit dirumahnya. Siasatan menunjukan bahawa wang tersebut sebenarnya 'dicuri' oleh adik angkatnya sendiri yang juga dikenalpasti sebagai pasangan homoseksual Anwar Ibrahim sendiri. Akhirnya Anwar Ibrahim mengarahkan agar siasatan diberhentikan dan kes ditutup.

Hari ini pula Anwar Ibrahim mendapat dana yang bukan sedikit dari banyak sumber2 dari Eropah, Amarika dan Israel. Malah ada lapuran yang mengatakan Anwar Ibrahim mempunyai akaun dibank2 Israel. Jadi 'perjuangan' Anwar Ibrahim hari ini bukan untuk mencari kekayaan tetapi hanya mahu menjadi PM Malaysia semata2. Dia hanya ada satu anak tangga sahaja untuk menjadi PM Malaysia tetapi ternyata Allah SWT tidak mengizinkan Anwar Ibrahim samapai ketahap itu. Insya-Allah Anwar Ibrahim tidak akan menjadi PM Malaysia selepas PRU13 kelak. Malah PRU13 akan melihat Anwar Ibrahim akan terus kempunan untuk menjadi PM Malaysia. Insya-Allah. Wallahualm.

mtk

Anonymous said...

Aku x akan benarkn org yg perjuangkan agenda pluralisme dlm malaysia sbg perdana menteri. Islam x mendapat tempat langsung.

Anonymous said...

kuasa Allah, akhirnya dia x berjaya jd PM. tp dia berjaya menghasut org ramai benci dgn kerajaan. menjadi kebimbangan dia berjaya mempengaruhi org ramai kononnya kjaan subahat dgn SPR menipu dlm pilihanraya. ramai rakyat hilang kepercayaan.ayuh bangun! tentang si petualang bangsa ini