Thursday, March 21, 2013

POK NIK MASUK SEPITAL..GAP SEDEY :(


pok nik masuk sepital semalam pasal sakit perut..
hehe huhu teringat doa pecah perut !

gap rindukan fatwa terbaru pok nik.
mana pergi fatwa terbaru pok nik..

gap sedey..
banyak bahan makin kurang bila pok nik enggak bicara..

GAP KETAGIHKAN FATWA BARU POK NIK..
cepatlah pok nik sembuh..

ayuh nyanyikan lagi rimau malaya versi pok nik..

moga dengan lagu rimau malaya versi pok nik ini akan memberikan semangat untuk pok nik bertarung menentang pengganas yang meracau dalam perut pok nik..

(bunyi wisel dan dram yang banyak )
selamanya
selamanya
selamanya pok nik sahaja
selamanya
selamanya
selamanya pok nik sahaja

eh eh eh eh eh yaaa
oooo oooo
eh eh eh eh eh yaaa
aaaaa aaaaaa

25 comments:

Anonymous said...

Kurang sikit fatwa songsang.

Anonymous said...

mu celako GAP

celako celako celako

mu mainkan ambo

ambo supoh mu pecoh perot

celako celako celako

Anonymous said...

dh smpi mase utk berundur...jgn bazir kn wang rakyat utk bayar gaji n rawatan perubatan tok guru...byk lg yg bole ganti tok guru jd mb...yakin la pada anak buah...

Anonymous said...

lagi sikit!..lagi sikit! gap

kenak sipi!

tak lama lagi la tuhh

jumpa bala di taman syurga

menari nari macam pilem bollywood

wakakakakakakakaka...

Anonymous said...

POLITIK TOKNIK, SEMUA YG KERAJAAN BUAT TAK BETUL. BG BRIM DIKATAKAN MCM BERI RUMPUT/DEDAK PADA LEMBU. JADI, KALAU BUAT HOSPITAL NAK RAWAT SIAPA? TAKKANNAKRAWAT LEMBU KOT PASAL TOKONIK PUN GI HOSPITAL

Hussein best said...

DOA PECAH PERUT. !
UMAT ISLAM DIAJAR UNTUK DOA KEBAIKAN DIANTARA SATU SAMA LAIN.
KALU DOA PECAH PERUT TU DOA KAWAN SYATAN NOR RAJIIM.
HAMBO DOA AGAR TUAN GURU PULIH SEHAT...........AMIIIIIIN.
TERINGAT AMALAN AMALAM SEWAKTU MENGERJAKAN HAJI DAHULU....WALLAHUALAM .

Anonymous said...

Doa pecah perut Nik Aziz dah makan tuan dia sendiri....muahaaaaaa

Anonymous said...

ni mesti konspirasi trbaru umno kot? pok nik tak penah sakit perut sampei masuk spital sblm ni..hahaha cai2 harus bertobat

Anonymous said...

Wahai lidah & hatiku...doakanlah semoga beliau cepat sembuh!! Ehh...pok nik baca suratkhabar apa eeekkk?

joe42 said...

Aku pun sedey.

Anonymous said...

Semuga cepat sembuh, kalau kojol takut PAS dapat undi simpati.

Anonymous said...

"UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA SELAMAT". WAKAKAKAKAKA

malayoo mudah lupa said...

Nasehat aku pada. atuk ni baek tkyah bertanding lagi dlm PRU13 ni ,takot nanti kalo dia kalah di kawasan dia lalu terkejut dan teruss... .... ....

Anonymous said...

NIK AZIZ AKAN TERIMA PERTOLONGAN DARI SYAITAN........SERU LAHHHHHH.
DOA PECAH PERUT DI MAKBUL KAN, TETAPI TERBALIK. !
NAJIB SIHAT WAL AFIAT.

Anonymous said...

N.Ajis umpama penyeri dlm politik M'sia.. x berseri kalau dia x ada! Hidop N.Ajis.. keluarkan lagi fatwa2 yg sensasi..huhuhu!

Anonymous said...

Nasib baik orang ua ni hidup lagi,mati kalu UMNO juga ada salah..kih..kih..kih..

Anonymous said...

mati lagi bagus. akan aman umat manusia dari fatwa songsang

Anonymous said...

Poknik sblum tukar alamat.mano lebuh raya rakyat.payoh ambo nk kelik ngundi ni.nk tra lalu lebuh raya baru,yg poknik gi pecoh tanoh!celako punyo poknik.

Pekong Pondan said...

That PAS Beroh look dead. So sad he have no time to Taubah. All his sins stretch a long list all the way to Singapork.

Anonymous said...

tiap yang hidup akan merasai mati,
bezanya, ada yang mati syahid,
ada yang mati katak, mati kero,
malah mungkin ada yang akan mati kempunan sebab tak sempat mengundi dlm pru13 nanti.
pok nik amat beruntung kerna bidadari syurga ciptaan nya sedang melambai2 menanti ketibaan nya.

Sesungguhnya Allah maha berkuasa lagi maha mengetahui segalanya..

Anonymous said...

Pork Nik mati jaga. ...hasrat tak kesampaian.
PS: Jgn bagi Anwar ziarah N Ajis tanpa Wan Azizah. Ditakuti jugak akan dibontoti situa ini

Anonymous said...

BANYAK DOSA DENGAN TUN MAHATHIR........SEMPAT MINTA MAAF.
BE A GOOD MUSLIM.

Anonymous said...


orang tua nyanyuk, mana dia ada fikir entah bila-bila akan mati. dia terus hayal nak jadi mursidul sampah puterajaya.....kat rumah dia tak ada cermink er????

dah dah lah, rumah kata pegi kubur kata mari pork nik najis.

Anonymous said...

Dulu sokong PAS. ....sekarang terang2 sokong UMNO.
PAS jual kalimah.....UMNO bela kalimah......Takbiiiiiiir
.!!!"

Anonymous said...

Saya setuju PAS dh nyanyuk......Kit Siang nak bertanding atas tiket PAS....Hadi duduk sebrlsh tsk kata apspun....