Thursday, March 28, 2013

PRU13 : PKR RANCANG RUSUHAN DI 10 BUAH PARLIMEN.


LAGI DETAIL KLIK SINI

15 comments:

kuang3 said...

aku resa lah ANUAWAR AKAN BERTANDING KAT P.PAUH JUGAKKK

TRIK DIA BAWA TUMPUAN KAT LUAR...SO BILA DIA BALIK SELAMAT LA..


jgn terperangkap kawan..

Anonymous said...

wahai fuckatoon musibat petualang negara..kau harus ingat, kau boleh merancang..

TAPI ALLAH MAHA PERANCANG !!

siapalah engkau berbanding perancangan Allah.

gen2felda

mahadzira said...

tq admin for the info..panas ini macam..mahu perang jer...melayu dengan melayu jadi mangsa nanti..harap polis berkecuali. tq

Anonymous said...

Takat bukti macam ni tak jalanlah. Kalau rasa bukti tu cukup kuat pergilah buat repot polis.

Anonymous said...

Tunggu apa lg barua 0iii report polis la

komandomelayu said...

tak payah buat repot!!
baik pukul je semua barua yg muncul buat kacau kat semua tempat tu!!

Anonymous said...

untuk Anon 10.38 & 11.48 kalau tak jadi takpa Alhamdulilah kalau jadi kita tengok la sapa yg nak lunyai kali ni.

Anonymous said...

Saya saranakan rakyat Malaysia buat solat hajat supaya Allah melindungi kita semua dari musuh2 & pengkhianat negara dan semoga negara kita tidak jatuh ketangan mereka... Kekalkan keamanan , keharmonian dan yang utama sekali agama kita ISLAM...

Muhamad Adib Iqbal said...

say no to PGayR
Penderaan Iklan Terhadap Minda Pengguna
8 Lelaki Yang Bertukar Jantina
Penjenayah Gembira Ditangkap Polis

akubekaspkr said...

PKR hanya bersandar kepada ahli2 PAS saja, sedang ahli ahli PAS pun sudah tak percaya dengan si Anwar, masakan nak buat rusuhan, buat jamuan pun belum tentu habis lauknya..bukan selamanya boleh memperbodohkan ahli2 PAS

Anonymous said...

gile BABI btol PKR nie..
SIAL lah..kowg ank beranak bek berambos r dr malaysia!! CIBAI!!

Anonymous said...

Jangan bagi muka pada Pakatan Haram ni.. tangkap dan sumbat ke penjara! Hukum seberat-berat hukuman!
Kami rakyat nakkan keamanan masa mengundi nanti!

Anonymous said...

Pakatan Haram dah semakin takut kalah jadi nak buat kacau bilau.. rakyat tak merestuinya! ayuh kita ajar makhluk laknat ini pada PRU13 nanti!

Anonymous said...

Tanda2 Pakatan Haprak semakin hilang kepercayaan kpd diri sendiri. Dah meramalkan masa depan yg gelap so kena le buat kacau utk menutup malu kalau kalah nanti!
Ini semua idea si peliwat tegar tu!

Anonymous said...

Tak payah report polis pun, ni semua dah ada dipengetahuan PDRM. Yang penting kita kena sedar bahawa campur tangan asing bukan dtg utk membantu negara tapi utk menghancurkan negara ini. Tali barut utama Aljubori perlu dinyah terlebih dulu. Aljubori laksana nanah kpd negara ini. Malaysia tidak perlukan manusia seperti Aljubori