Thursday, March 7, 2013

TOP URGENT! HATI HATI DENGAN BERITA GENCATAN SENJATA!

Mohon kerajaan hati hati dengan trick gencatan senjata.
Ingat lagi macamana pengganas tipu dengan mainan angkat bendera putih.
Mohon ATM dll lanyak sampai lumat pengganas ni.
Ops hapus perlu diteruskan

Aku setuju dengan pandangan zahid hamidi
Supaya rakyat JANGAN percaya kata kirammnih

BALUN TEMBAK BUNUH SAMPAI MAMPOS PENGGANAS

Published with Blogger-droid v2.0.10

29 comments:

Anonymous said...

Jangan percaya dengan mereka, nyawa angota kita yg tekorban wajib di bela.PBB tlg selesakan masalah di negara negara timur tengah dahulu lagipun ATM hanya menjalankan latihan peluru hidup di bumi sendiri sahaja.Melainkan TUDM di hantar utk mengebom selatan philipina.

Anonymous said...

Baik menyerah saja dengan baik pada mengecatkan senjata. takut ada muslihat. Mereka Kejam

Anonymous said...

Gencatan senjata ? Bagaimana dgn anggota yg dah mati ? Siapa yg nak tanggung ? Bagaimana dgn kerugian kepada negara ? Siapa yg nak bayar ?
Tangkap dan ganyang semua. Semua yg terbabit termasuk Kiram perlu bertanggungjawab dan diseret ke muka pengadilan. Jangan bagi peluang. Tiada belas kasihan. Tiada kompromi.

Anonymous said...

Sokong Ds Zahid Hamidi...buru..gempur habis-habisan..jgn kasi can....gencatan senjata kepale hotak dier...dah banyak orang2 dia mapuih baru nak gencat2 senjata...persetankan Kiram tuh... carii,gempur, bunuh jer semuanyaa.!!!!

Anonymous said...

Brovooo...! Menteri Pertahanan Barulah ada telur... SHOOT TO KILL NO SURRENDER...! Pengganas Kiram Durjana sudah bunuh 8 anggota polis baru nak gencatan senjata konon...itu pun minta pengikutnya sedia melancarkan tembakan....Pengganas Kiram tu cuma nak bernafas supaya dapa peluang mengatur strategi baru... Kepada PDRM dan ATM jangan bagi ruang pengganas tu...asak terus menerus biar sampai pengganas putus nyawa lari lintang pukang dalam ladang kelapa sawit tu.... Tembak jgn ampun.... Oleh Ex-Vat 69.

tobeng said...

Ini taktik lanun,taktik perang gerila.Gencatan senjata pada pihak yang nak kalah cuma untuk memberi mereka masa mengatur gerak dan menyusun kembali pasukan yang dah berterabur.

Lagipun siapa kiram nak arah Malaysia gencatan senjata?Serah diri atau bunuh diri kemudian barulah boleh gencatan senjata.Pengganas wajib dihukum.Hisham jangan masuk campur serahkan pada PAT.

Anonymous said...

mari kita buat survey..

tanya rakyat malaysia.

aku percaya semua pakat kata sos tiram tu tgh menipu..

Anonymous said...

Kalau kerajaan setuju gencatan senjata ni, maknanya kita iktiraf kesultanan sulu. Ni kena deal dengan tentera sulu & tentera malaysia.

W/bagaimanapun, malaysia dah label mereka ini sebagai pengganas, jadi tiada istilah gencatan senjata. Maka, pihak pengganas ni ada dua pilihan sahaja. Menyerah atau diburu polis. Tiada istilah gencatan senjata dengan pihak polis!

Anonymous said...

Ini cara lama..igt tak zaman nabi dulu?bodo gak pengganas ni..taktik bodo..org dh tau dh..kau dh tipu skali ckup..kalau nk tipu 2-3 kali,tipu puak2 fuckatan bole la sbb diorang tu kepala dh tak betul..kau kencing pn,diorang tadah ngan mulut..

Anonymous said...

lepas ni kiiram akan dakwa penyokongnya/org awam tak bersenjata diseksa dgn kejam oleh pihak keselamatan.

puak pr pun memainkan balik sentimen pembunuhan sesama islam dilakukan oleh puak keselamatan, isu ni plak dihangatkan oleh ulama dr pas dgn sejarah dan hadis2 mereka.

DAP apa lg akan pasang lilin dn mengechop pihak keselamatan mmg kejam dari dulu lg pada org awam, Bar Council pun bertempik geger riuh dgn hak asasi.

Mari kita tengok sandiwara sebenar puok2 nih.

Mcm ada telenovela jer antara kiram, musuari dn pr nanti kita saksikan, tunggu dlm rancangan politik babi pembangkang.

selamat menonton

Anonymous said...

lepas ni kiiram akan dakwa penyokongnya/org awam tak bersenjata diseksa dgn kejam oleh pihak keselamatan.

puak pr pun memainkan balik sentimen pembunuhan sesama islam dilakukan oleh puak keselamatan, isu ni plak dihangatkan oleh ulama dr pas dgn sejarah dan hadis2 mereka.

DAP apa lg akan pasang lilin dn mengechop pihak keselamatan mmg kejam dari dulu lg pada org awam, Bar Council pun bertempik geger riuh dgn hak asasi.

Mari kita tengok sandiwara sebenar puok2 nih.

Mcm ada telenovela jer antara kiram, musuari dn pr nanti kita saksikan, tunggu dlm rancangan politik babi pembangkang.

selamat menonton

Anonymous said...

setujuuuuu sangat sangat.....jangan la percaya apa yg dikatakan....entah2 ini hanya sandiwara....PDRM and ATM pls dont ceasefire.....kalau ikut cakap diaorang nampak sangat kita ni mudah diperbodoh dan diperdayakan orang...fikir2kan la....I LOVE MALAYSIA...

Anonymous said...

TOLONG JGN IKUT CAKAP SAMDOL yang mengaku "SULTAN"..DIA ORG ISLAM YG IKUT CAKAP SETAN. JUST GET OUT FROM OUR COUNTRY. GET OUT! KAMU YANG MULAKAN KEMUDIAN KAMU KATA KAMI ZALIM GET OUT..GET OUT...GET OUT..!@#$

Anonymous said...

JANGAN PERCAYA YANG SI HARAM JADAH KIRAM NI CALL PBB..TAK ADA HITAM PUTIH..KALAU DH MUNAFIK TU MUNAFIK JUGAK..PENIPU..TEMBAK SAMPAI MAMPOS JE SMUA PENGGANAS NI..NI SMUA TAKTIK NK MENGENDURKAN SEMANGAT PASUKAN KESELAMATAN MALAYSIA..SEKARANG SEMANGAT KITA TGH TINGGI,DIORANG CUBA NK "COOL DOWN" SEMANGAT KITA..JGN PERCAYA GENJATAN BABI NI..

jijan said...

GAP - soldadu dan polis kita ni dah masak dengan cakap-cakap bapak lanun tu. Gencatan senjata kepala hangguk dia. Kita sedang berdepan dengan pengganas. KAsi taram semua, shoot first, asked question later.

Lepas ni kita kena kejar pengkhianat dalaman pulak. Charge dia orang bawah akta rebellion to the king. Kita gahtung depa semua kat tote depa sampai putus. Biaq dia orang mampus dalam keadaan yang paling tersiksa.

zainalsamsudin said...

tak payah gencatan senjata....ini bukan perang....ini kejadian jenayah , dalam memburu penjenayah mana ade gencatan senjata..hancurkan aje penjenayah haram jadah....buru mereka semcamn kita buru kominis suatu ketika dahulu.......

Anonymous said...

Bro GAP , minta sama PM Kita, beri peluang untuk kami sama-sama berjihad menentang lanun-lanun tuh !Jangan lupa tembak sekali kepala lanun kat Malaysia ya !

Pekong Pondan said...

Behind all this you will find

THE NATIONAL HOMOSEXUAL
SCUMBAG

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR

Anonymous said...

hapus sekali film2 @ cerita tv asal filipina @ indosial...

Anonymous said...

Eh Jangan...Orang nak gencatan senjata tu, tak baik buat gitu, Biar dia serah diri dulu...Kemudian baru TEMBAK, Mayat campak je ke laut * Ini bukan Amaran tau...

Anonymous said...

GAP !! Gencatan senjata hanya boleh dilaksana bila kampung halaman dan habitat lanun kiram di padang jarak padang tekukur kan !!

Once you wake up the giant, don't expect you will get hospitality treatment !!

BERAMBUS KIRAM !!
BERAMBUS MAT JUBO !!!
BUBAR PAS !!!

gen2felda

Anonymous said...

KEPADA ATM DAN PDRM !!!

PASTIKAN TIADA ANGGOTA KITA DIJADIKAN TEBUSAN DAN BERJAYA DIBAWA LARI KE PHILIPINA !

INI TEKNIK MEREKA MELEMAHKAN KITA DIMANA KELUARGA ANGGOTA YG.DIJADIKAN TEBUSAN DAN PASUKAN KESELAMATAN TEBABIT AKAN MENYALAHKAN KERAJAAN JIKA TEBUSAN DIBUNUH !!

gen2felda

Anonymous said...

Org suh blik bru ni xnk.cilaka punya kiram.

Anonymous said...

Tapi kalu bendera hijau tgh2 dia ada bulan putih kite bole caye ker?

Anonymous said...

tak perlu layan kehendak mereka ini bukan perang.kepada polis dan atm jumpa tembak dan bunuh siapa yg jemput kau datang sekarang kau terima lah tak balik pun mati balik pun mati dari itu siap sedia kamu semua untuk mati yang sangat hina.kepada dalang percerobohan lahat datu anda tunggu sehingga selesai baru kerajaan bertindak keatas kamu kerena berkerja sama dengan pencerobohan dan membantu perceroboh membunuh pasukan keselamatan kepada rakyat sabah jangan benar dalang ini pijak bumi sabah kalau masuk juga pandai pandai lah rakyat sabah nak buat macam mana.

Anonymous said...

X yah ada gencatan senjata lah.Tangkap dan bunuh saja.Kalau ampun,nanti depa mai balik

Anonymous said...

TOLONG JANGAN LUPA.., MEREKA TELAH MENGIBARKAN BENDERA PUTIH LEPAS ITU MEREKA MELEPASKAN TEMBAKAN DAN MEMBUNUH PASUKAN KESELAMATAN KITA DENGAN KEJAM. HAPUSKAN KESEMUA MEREKA. MEREKA INI PENGGANAS.

Anonymous said...

Bukan itu saja dikabarkan ada perwira kita yg disembelih, dirodok dan mcm mcm lagii....hina sungguh mrk ni