Monday, March 11, 2013

TOP URGENT : TANGKAP TIAN CHUA DAN JADIKAN DIA UMPAN UNTUK TARIK PENGGANAS KELUAR DARI TEMPAT PERSEMBUNYIAN..


carilah pengganas ni sampai dapat..
dapat bunuh terus..

melihatkan foto kekejaman pengganas sulu tajaan anwar yang menyeksa pensyahid kita, aku cakap tak perlu  kita bagi muka...

kerajaan islam sulu kepala bapak kau !
perangai syaiton zalim macam serbia bunuh bosnia ...!

aku dok harap siapa dapat kutip tian chua ni..
hantar dia kat kampung tanduo..

jadikan tian chua sebagai umpan untuk pengganas sulu keluar dari tempat persembunyian..

pakaikan tian chua baju askar 
tapi jangan bagi baju kalis peluru..

bagi jugak tian chua M16
tapi yang takde peluru

letakkan tian chua di lokasi yang disyaki tempat pengganas sulu ni sembunyi.bila dorang nampak tian chua pandai pandai lah dia elak..

kan tian chua kata ini semua lakonan !
tembak lakonan !
mati pun lakonan !

PERCAYALAH RAKYAT AKAN BERI SOKONGAN LUAR BIASA UNTUK SPECIAL KES MACAM TIAN CHUA NI..

RAKYAT NAK TENGOK BERJAYA TAK TIAN CHUA LEPASKAN DIRI !

24 comments:

Anonymous said...

SOKONG TAHAP INFINITI...KALO TIANG CHUAK XCKP DAYA PENARIK BW SEKALI BETINA ANAK MR MANSUH TUH SBB DULU KECOH NAK MELAYU MURTAD , SKRG MENYALAK PERLEKEHKN POLIS...

BARU CUKUP RASA.....

Anonymous said...

Cadangan yg bagus mungkin meka nak jumpa mangkok ni..untuk bayar gaji sebagai pelakun tambahan kepada puak sulu ni..,lawan jgn tak lawan..hero afalah Mr Mansuh

asifadio said...

Best GAP tgk kenyataan tian chua nk mkn PR gl2... lepak ngn sape2 pun, mesti sume dh lari dari PR.. Ditambah ngn nuar kantoi mcm2 pasal insiden lahad daru ni

Anonymous said...

Lu cakap saja mau tangkap ada berani ka... bagi amaran sajalah...ha.ha.ha

Anonymous said...

Lu cakap saja mau tangkap ada berani ka... bagi amaran sajalah...ha.ha.ha

Anonymous said...

Kita sunatkan tian chua dulu !

Anonymous said...

hehehe... tergelak besar bro... bagi M16 tanpa peluru... ni macam kasi anwar masuk hotel tanpa china doll ... hahahahah

Anonymous said...

aku paling setuju..aku dan rakyat Malaysia yg lain nak tenguk samada dia terkencing terberak dalam seluar atau putus nyawa jika dijadikan umpan maklumlah nyawa dihujung senapang dan mortar pengganas...hahaha!!!!!!!!!

Anonymous said...

SETUJU teramat sangat. Lepas siharamjadah ni mamposs buangkan saja mayat ke Laut Sulu macam SEAL Team Amerika buang mayat Osama bin Laden ke laut. Jadi, bolehlah pencacai-pencacai PR belayar ke tempat buangan bagi mengingati silaknat ni yang termampos disebabkan kecuaian pengarah dalam adegan lakonan mengadakan 'Candle Vigil' yang diketuai oleh Si Nizar. Matinya ini TIDAK syahid sebaliknya MATI KATAK!!!!! Phewww...

KK Mali said...

Aku sokongan cadangan GAP. Lepas tu pihak media boleh interview dan buat PC untuk cina apek ni untuk mendapatkan feedback.....itupun kalau apek ni boleh cakap lagilah...kahkahkah

joe42 said...

Tian Chuak oh Tian Chuak terjun dgn labu2nya, biarkan biarkan........

Anonymous said...

Org yg kurang keupayaan menggunakan otak untuk berfikir adalah tidak sesuai sebagai pemimpin atau ketua juga wakil kepada rakyat.

Dyll said...

Idea yg bagus dan tepat...Harap betul2 berlaku... Jgn dia (Tian Chua) ingat semua yg berlaku sandiwara aje...Ini berkaitan dgn nyawa... Tengok dia ada berani tak... Bebal punya otak (otak lembu).

Fencesitter said...

Kepada Tian Chua ... apa yang nak di takot.... kan ini sandiwara saja... jadi... penganas tu pakai peluru kapur ajer.... tak per lah Tian Chua ..... gi ajer

Anonymous said...

Salam, cek kurang bersetuju jika cara demikian yang disarankan..malah mengugut pun dimalaysia ini adalah salah..apa yang terbaik ialah kita pakat p tonton 'ceramah' beliau..perlu diingat jangan lakukannya sekira bilangan kurang dari 50 orang..yang terbaik mesti lebih 100-200 orang..kes akan ditutup dengan sendirinya..faham maksud ceq..lagipun dari segi moral kita dah menang..lihat beliau ini..umur 50 tahun ni..tiada zuriat..dan perlu diingat ramai cina2 diluar sana yang kahwin lewat atau langsung tak kahwin dan tidak mempunyai zuriat..apa maknanya ini semua GAP? Demi Allah cek mempunyai 6 anak lelaki dan cek masih mengharapkan anak perempuan..semoga cek mendapat anak perempuan..faham apa yang cek maksudkan ? sila update dimana ceramah beliau yang terkini ! yang baik datangnya dari ALLAH dan hina lagi keji datangnya dari cek sendiri...Penduduk kampung chepoh..Pengundi pokok sena ..dun derga..

Pekong Pondan said...

Malaysias armed forces are something to be proud of. They can clean up the scumbag infected area. Kerismuddin and Defense Minister Hamidi must also arrest the rebellious homosexual terrorist Anwar Ibrahim and charge him in a military court for conspiracy to overtrow a democratic elected government.

Anonymous said...

Saudara Gap.

Kenapa gambar tu aje? Gambar VIDEO militant SULU , potong tangan dan sembelih Polis kita (aku tak mau cakap nama beliau kerana aku hormat keluarga beliau yang telah banyak berjasa).

KENAPA TAK SIARKAN????

Siarkan biar seluruh rakyat Malaysia betapa sialnya Anwar Ibrahim, Tian Chua,Sivarasa, Jeffri Kitingan dan seluruh pemimpin pakatan.

Anwar Ibrahim dan Tian Chua bukan manusia. Mereka BINATANG.

Siarkan video itu secepat munkin GAP. Biar mampos Anwar Ibrahim dan kuncu2nya dapat sumpahan badi.

Ya Allah kau bukakanlah mata dan fikiran seluruh rakyat Malaysia agar menolak PAKATAN RAKYAT terdiri dari DAP,PAS dan PKR didalam PRU ke 13 ini.

Ya Allah kabulkanlah doa kami rakyat Melayu Islam Malaysia yang cintakan kedamaian.

Anonymous said...


GAPS .. walaupun ayat2 ko nampak kasor tapi aku menyokong setiap patah perkataan ko pasal org sulu, tian chua dan anwaar berahim yang kurang ajor ni.. kasi mampos semua mereka ni..semuanye jenis gila kuasa dan tak reti nak bersyukur.. bila di beri kuasa nilah kreativiti yg mereka buat..mereka ni semua jenis anjing yg tersepi dilepaskan ..kita yg digigit.. bongok pak lah kasi lepas anuwar berahim ni.. ini lah kesan yg kita dapat..

BGP1M said...

Tangkap juga kartunis suara pakatan rakyat yg menghina tentera. Kartunis dilukis muka macam babi sedang tembak org islam di lahad datu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=508380499204442&set=a.296805800361914.64772.100000974907170&type=1&theater

Anonymous said...

Telor tian chua... cepat makan umpan tu.... pengganas sulu ingatkan telor ayam kg.

Anonymous said...

Ambe cadang pasukan keselamatan selesaikan dulu operasi kat sabah.selepas tu mulakan operasi ke 2,cari tian chua celaka pulok.

mohd. natar said...

...Saya sangat bersetuju dengan cadangan tuan itu. Tapi bos dia tak saman kita ke kelak?...

mohd. natar said...

...Saya sangat bersetuju dengan cadangan tuan itu. Tapi bos dia tak saman kita ke kelak?...

mohd. natar said...

...Saya sangat bersetuju dengan cadangan tuan itu. Tapi bos dia tak saman kita ke kelak?...