Thursday, March 21, 2013

VIDEO AKSI ANWAR NAK MELIWAT SUDAH KELUAR !

39 comments:

Anonymous said...

Mampos abang nuar ni...

Minta Papa Gomo kuar sikit-sikit sampai hari mengundi biar abang nuar tak sempat nak jawab tuduhan tu...

Bloger pro-umno kena bijak main teknik ni...

Anonymous said...

ada sapa2 boleh bubuh sarikata. tak clear la apa depa sembang. potong stim betui

Anonymous said...

babi la si anwar ni!!! babinya anwar ni mmg tak sudah sudah!!!

Anonymous said...

kena cari lojik sikit...senang pulok ambil vedio nii... atau perangkap yg memang sengaja dipasang... pening jugot mikir nie..

Anonymous said...

bohong
bohong
bohong
bulih jadi jugot
bohong
bohong
senang pulok ambit vedio
bohong
bohong
tuu memang gambar dia
pening
pening
ampunya diri lagi pening
..?//"./'lok///;ko*76...

Anonymous said...

bohong
bohong
bohong
bulih jadi jugot
bohong
bohong
senang pulok ambit vedio
bohong
bohong
tuu memang gambar dia
pening
pening
ampunya diri lagi pening
..?//"./'lok///;ko*76...

Anonymous said...

MAMPUS KALI INI WAHAI ANWAR

Anonymous said...

Huhuhu! x puas la tengok kejap sangat.. baru ja nak stim dah habis.. huhu.. jangan la permainkan perasaan penonton.. huhu! please upload lagi..huhuhu!!

Anonymous said...

u tayang i tarik saman .. kah kah kah

Anonymous said...

KENAPA TAK BOLEH NAK DEDAHKAN PERIBADI PEMIMPIN PEMBANGKANG??? SEDANGKAN MEREKA PEMBANGKANG PUN SERING MENYERANG PERIBADI PEMIMPIN KERAJAAN??

Anonymous said...

habisss... habisss... nak spin apa lg.

Anonymous said...

hoooo patut la... anwar tarik break... nak saman gomo

payah nak tolak lg ooo

Anonymous said...

Bagaimana pun, keputusan majoriti Mahkamah Persekutuan membuat penemuan bahawa:
"Testimoni Dr. Mohd Fadzil dan Tun Haniff dan kelakuan orang yang merayu (Anwar) mengesahkan penglibatan Anwar dalam aktiviti homoseks.

Majoriti hakim juga berpendapat "Kami mendapati terdapat eviden untuk mengesahkan bahawa orang yang merayu (Anwar) sememangnya terlibat dalam kegiatan homoseksual dan kami lebih cenderung untuk mempercayai bahawa insiden di Tivolli Villa seperti yang dituduh sememangnya telah berlaku"

Sehingga kini, kenyataan ini kekal dan tidak pernah dicabar oleh Anwar dan barisan peguamnya. Mengapa?

Anonymous said...

Kaum Nabi Lut Allah swt perintah ketua malaikat sendiri hancurkan mereka. Fikir2 kanlah....

Anonymous said...

AnuGay dah kena laknat! tunggu masa je lagi!

Pekong Pondan said...

The homo is totally wacko.

No wonder...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

selalu sangat pertikai kata kenapa video hitam putih? nah amek kau. video kaler siap ada episod lagi. tak lalu laa aku bayangkan episod panas gay tua ni. uwekkkk

Nico Bellic said...

pergh. ada dialog ngan warna sekali !!
Rock ooo Rimba Bara Download
Download Gangster Celop best Quality
Konflik Sempadan Rusia-China [gambar]
Tentera Elit Rusia
Rompakan terbesar dalam sejarah
Penjara paling kotor di Perancis

Anonymous said...

hahahahaaaa..... hebat pelakon porno ni. dari cinadoll jambu guy bini org jijah.

Anonymous said...

penyambung lidah syaitan ... suara dengan gerak bibir haram x sama... yang ni lembu umno pun boleh percaya... sama2 jadi babi lah jawabnya

Anonymous said...

penyambung lidah syaitan ... suara dengan gerak bibir haram x sama... yang ni lembu umno pun boleh percaya... sama2 jadi babi lah jawabnya

Anonymous said...

Gomo..dedahkan semuanya biar rakyat menghukum anuar

Anonymous said...

ce layan video LGBT ni pulak....ada kenal org dlm video ni...

Anonymous said...

Apalah Papagomo... setidaknya tunjuklah sampai adegan cium ketiak....potong stim betul laaaa..yeeeeehaaaa

Anonymous said...

dulu kata muka tiru, perut bukan perut bang Nuar, habis ni suara sapa, takkan suara ikan jaws lak...peningnya akuuuuu

Anonymous said...

tak sabo nak tunggu spin dari Suara Keadilan jebor and Haramkah bodoh bahlul... hahahaha

Anonymous said...

Papa Nurul

Anonymous said...

Suspen gila.u dr mana utusan?tv3?u ulang I saman.

Anonymous said...

Anon 4:58 PM... cocok earphone la.. apa la.. hehehe

Ark Pacak said...

Janji ALLAH SWT akan dimakbulkan.... Doa orang teranaiya, dianaiya, diliwat&, besi juga berguna utk peliwat rakyat. Anwar Ibrahim perlu bertaubat, kata Kapal Sink kafir harbi

tobeng said...

Bagi aku secara rasionalnya,penilaian perlu dibuat setelah keseluruhan video ditayangkan(kalau ada sambungan).

Setakat tunjuk anuwar berborak dengan sorang lelaki dengan audio yg kurang memuaskan belum cukup kuat lagi.Aku bukan sokong anuwar,dah tentulah tidak.

Tapi aku tak mahu ada unsur2 penipuan semata2 untuk menjatuhkan lawan.Ini perangai pakatan yg jangan sesekali ditiru.Aku tak mahu video ini akan menjadi backfire pada geng pro kerajaan/bn.

Gap ko tolong pastikan papagomo betul2 ada sumber yg tulen baru siarkan.Kalau gomo berani menipu habislah segala video eskay,pengakuan dalam youtube semua orang akan kata tipu.

Anonymous said...

Kah kah jom nyanyi nakk
( Versi asal )
Tanya sama pokok,
Apa pasal goyang,
Nanti Jawab Pokok,
Memang Anwar Yang Goncang,

Tanya sama Nuar,
Apa pasal Goncang,
Nanti Jawab Nuar,
Bang Non Dah Tak Tahan,

Corus

Bergoyang i follow i follow
Bergoncang i follow i follow

( Bab corus tu nyanyi ramai sama tok nik jijah,nurul,lim guan eng adi awng n the gang sambil nari cha-cha...Versi sitcom Salleh Yacob lagu tema I follow..i follow)

Anonymous said...

Kah kah jom nyanyi nakk
( Versi asal )
Tanya sama pokok,
Apa pasal goyang,
Nanti Jawab Pokok,
Memang Anwar Yang Goncang,

Tanya sama Nuar,
Apa pasal Goncang,
Nanti Jawab Nuar,
Bang Non Dah Tak Tahan,

Corus

Bergoyang i follow i follow
Bergoncang i follow i follow

( Bab corus tu nyanyi ramai sama tok nik jijah,nurul,lim guan eng adi awng n the gang sambil nari cha-cha...Versi sitcom Salleh Yacob lagu tema I follow..i follow)

Anonymous said...

Video bukan sekadar besi..

http://www.youtube.com/watch? v=qFaw1lefOII&feature=youtube_gdat a_player

Anonymous said...

Bang Gomo udah le tu dah kembang tekak aku dengar Bang Non cakap I dan U..kalau tayang semua selera makan tertutup terus nak muntahh aku wekk..apa ape pun tok guru gak yang cuci dosa bang non ahaks2..
Anwar bagi biasiswa RM300.00 aje ni le bahana bila PTPTN dimansuhkan......bang non oohh bang non...
Tak pe tok guru kan ada...cuci dosa...

Anonymous said...

Cincin RM 24 juta x ada Bukti pn orh pecaya.. lawak la mangkok ayun ni ...ke..ke.

Anonymous said...

Bagi yg x dengar..dia kata dari Segambut,
Apa dibuat kat Segambut..anwar kata dr rumah dia..betullah rmh dia kat Segambut..he3

Anonymous said...

Dead meat!!!!! Mati kerasla ko Nuar......!!!!! Gua dh tobat hal2 mcm ni......cepat2la tobat bro......masih sempat lagi......

abang auw auw said...

Ahhh ini semua tipu muslihat papagomo.Aku mati tak caya ....itu bukan anuar .......ehehmuka macam sama....tapi aku masih tak caya.....suara sama lak tu.....aku masih tak caya........mana da anuar ...kote tak bengkok pun....hehehehhe