Wednesday, March 13, 2013

YUKTES VIJAY PEGUAM LIWAT ANWAR DEDAHKAN KISAH BENAR !



Selama ini kita tahu bahawa para peguam Melayu/Islam Anwar Ibrahim melarikan diri daripada membela beliau. Sebab itu semasa Liwat II, hampir tidak ada langsung peguam Melayu/Islam yang mahu mewakili Anwar Ibrahim.
Mungkin mereka tahu sesuatu yang menyebabkan mereka malas nak mewakili Anwar.
Takpe…itu kisah lama.
Kali ini, seorang peguam India pula yang nyata sudah bosan dan jemu serta marah yang teramat dengan perangai Anwar, tampil membuat pelbagai pendedahan.
Yuktes Vijay adalah peguam yang terbabit secara langsung dalam Liwat II bagi pihak Anwar Ibrahim.
Yuktes berkerja dengan salah seorang peguam Anwar dan beliau melakukan semua kerja-kerja penyelidikan dan mencari bahan untuk mempertahankan Anwar.
Beliau telah menghantar email ke sebuah portal berita menceritakan rasa bosannya melihat sikap bermuka-muka Anwar dalam isu Liwat II.
Beliau antaranya sangat kecewa kerana Anwar Ibrahim dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sanggup merendahkan diri ke tahap yang begitu hina apabila mempergunakan bapa Saiful untuk faedah mereka.
Yuktes memberitahu, ketika perbicaraan, Anwar sebenarnya gentar untuk memberikan pengakuan dan bersoal-jawab di kandang saksi. Anwar bimbang dengan soalan-soalan yang mungkin ditanya barisan pendakwaraya.
Dalam email berkenaan, Yuktes turut melontarkan beberapa persoalan yang menghantui dirinya dan mahukan para penyokong Pakatan Rakyat bertanya sendiri kepada Anwar untuk mendapatkan jawapan.
Antaranya:
-Mengapa Anwar secara spesifik dan secara peribadi meminta Ketua Kakitangannya, Ibrahim Yaakob menghantar Saiful ke apartment (di mana liwat didakwa berlaku) membawa dokumen sedangkan ada kakitangan yang lain untuk berbuat demikian.
-Bagaimana Saiful tahu kod untuk masuk ke apartmen itu adalah Mokhtar, yakni nama Ketua Keselamatan dan adik ipar Anwar?
-Bukti video yang dihantar ke Makmal Ghandi di New Delhi mengesahkan kehadiran Saiful di apartmen berkenaan, jadi bagaimana kehadiran Saiful di sana boleh dipersoalkan?
-Mengapa Saiful diberikan layanan istimewa seperti bilik sendiri, keistimewaan untuk mengikuti Anwar dalam lawatan ke luar negara walaupun Saiful adalah kakitangan baru?
-Pembantu khas Anwar kini, Najwan Halimi pernah menghantar email kepada Anwar memaklumkan kesetiaan dan sayangnya kepada Barisan Nasional (BN), kenapa Anwar tidak pedulikan hal berkenaan?.
Menyedari Anwar tidak mampu bertahan soalan-soalan bertalu daripada pihak pendakwaraya, pasukan peguambela memutuskan untuk Anwar agar tidak memberikan sebarang keterangan atas alasan beliau tidak diberikan perbicaraan yang adil.
Anwar berjaya dalam menipu (conning, deceiving and cheating) masyarakat dengan membawa watak yang menyerupai Mandela (Nelson Mandela). Beliau bukan Mandela, tetapi penipu yang hebat, katanya.
Peguam berkenaan juga mempersoalkan siapa yang membayar satu jumlah yang sangat besar kepada dua pakar luar negara iaitu Dr Brian Macdonald dan Dr David Wells yang bercakap bagi pihak Anwar semasa perbicaraan.
Yuktes kata beliau tahu identiti seseorang bergelar Datuk yang membayar untuk semua perbelanjaan berkenaan yang bukan sedikit jumlahnya dan Anwar tidak mengeluarkan satu sen pun duit beliau. Yuran guaman juga dibayar oleh Datuk berkenaan katanya. Beliau walaupun mengetahui siapa Datuk yang menampung semua perbelanjaan Anwar, pada peringkat ini memilih untuk merahsiakannya.
“Masalahnya ialah jika PKR boleh melontar soalan seperti siapa membiyai perbelanjaan perkahwinan anak perempuan Perdana Menteri, mengapa tidak persoalan dari mana jumlah wang yang besar untuk membayar pakar-pakar berkenaan datang? Jika seorang bekas banduan yang sekadar Ketua Pembangkang boleh menggunakan Datuk untuk membayar yuram guamannya, apa salahnya kalau ada Datuk yang hendak bayar perbelanjaan perkahwinan anak perempuan Perdana Menteri,” soalnya secara analogi.
Mengenai Saiful
Berkaitan dengan mangsa liwat, Saiful pula, Yuktes tidak tahu banyak mengenai anak muda berkenaan.
“Satu benda yang boleh saya katakan ialah beliau dinafikan keadilan akibat Pengawai Penyiasat, Jude Perreira, mengabaikan protokol yang diberitahu Jabatan Kimia kepada beliau dan kemudian memutuskan untuk buat kerja ikut gaya sendiri.
“Memang ada DNA Anwar dalam budur Saiful. Satu-satunya perkara yang menghalang Hakim daripada mensabitkan Anwar adalah rantaian bukti berkenaan terputus (akibat sikap bodoh pengawai penyiasat),” katanya.
Peguam berkenaan berulang kali menegaskan bahawa air mani Anwar ada dalam bubur Saiful namun disebabkan rantaian bukti yang terputus serta persoalan mengenai intergriti sampel yang diperoleh, bukti kukuh berkenaan terpaksa diketepikan.
Peguam berkenaan bagaimanapun berjanji akan menulis lebih lanjut dan lebih menyeluruh mengenai isu penolakan bukti yang kukuh berkenaan dalam email yang akan datang.
APA YANG MENARIK….PEGUAM ITU MAHUKAN ANWAR MENYAMANNYA ATAS PENDEDAHAN BERHUBUNG LIWAT II…DIA BERKATA DIA TIDAK SABAR UNTUK BERTEMU ANWAR DI MAHKAMAH BERHUBUNG ISU INI.
AIDC

20 comments:

Pekong Pondan said...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Tentu ANU WAR sekarang tengah pening dan huru hara cari peguam ni untuk sogok berjuta-juta untuk buat U-turn lagi...tau lah duit haram dari Yahudi kan banyak...guna je lah..kalau habis boleh minta lagi...yang penting dia nampak bersih dan suci seperti Nik Aziz nampak...

Anonymous said...

Siapa-siapa nak jadi jutawan segera macam bapa Saiful tu boleh lah keluarkan apa-apa saja bukti penyelewengan ANU WAR ...dia tentu bayar untuk buat U-turn...duit dia banyak beb...berbilion2 ...tapi duit haram Yahudi lah ..Anugerah Tuhan lah katakan...jadi mesti nampak bersih dan suci dimata rakyat..

ymd said...

apa punca bapa saiful xcaya saiful... cuba crita skit...rakyat nak tahu

Anonymous said...

Disebabkan kami masih lagi
mempercayai & meyakini pada
AnuGAY Al-Juburi wal-Masihi nih...

Allah telah membutakan akal & hati
kami terhadap apa yang benar
dan tetap berpegang kepada kebatilan.

Demikianlah seadanya...

Anonymous said...

Disebabkan kami masih lagi
mempercayai & meyakini pada
AnuGAY Al-Juburi wal-Masihi nih...

Allah telah membutakan akal & hati
kami terhadap apa yang benar
dan tetap berpegang kepada kebatilan.

Demikianlah seadanya...

Anonymous said...

Disebabkan kami masih lagi
mempercayai & meyakini pada
AnuGAY Al-Juburi wal-Masihi nih...

Allah telah membutakan akal & hati
kami terhadap apa yang benar
dan tetap berpegang kepada kebatilan.

Demikianlah seadanya...

Anonymous said...

YANG MUDAH BEGINI PUN BAHLOL BAHLOL PKR DAN PAS TAK FAHAM.
TAPI KARPAL SINGH MUNGKIN FAHAM, TAPI BUAT BUAT TAK FAHAM...............SIMPAN JADI SENJATA WEIIIIII.....TIBA MASA BOLIH PAKAI....BARU TERLOPONG SEMUA.

Servant of God said...

Jeng jeng jeng!

Haaa... camne pencacai PR?

Anonymous said...

Nnt kera2, babi2 dan anjeng2 serta lembu2 pakatan akan mnyalak mengatakn peguam ini dah di beli oleh UMNO...

Dah pelbagai kemungkaran ANUwar terbongkar namun penganot tegar ANUwar esp dari pakatan ttp menutup pintu hati melihat kebenaran...

Apa nak tunggu smp ANUwar menyontot anak bini depan mata baru nak sedar ke??????????? n ajis , ady boroi. harun din ,????????????????

Anonymous said...

Aku sokong majlis syura Pas .. anwar tak layak jadi P.. Aku pun ada saksi yang nempak sendiri kelakuan tak senonoh anwar. Sekarang kat Indon.. dah jadi warga Indon pun.. tak terlibat politik langsung.. ddulu simpati pada Anwar..bilalihat sendiri dia tak pcaya sampai mati

Jijan Mali.... said...

So...Nuar Berahi Al-Juburi Wal-Liwati Al-Bureti dan pencacai2 PR sekelian terutamanya yang dari P'Gay'R, tunggu apa lagi? Samanlah Yuktes Vijay ni!!! Ada berani ka....

celana biru said...

MUHAMMAD AZLAN BIN LAZIM harus baca dan fahamkan betul-betul hujah yang diketengahkan oleh bekas peguam ANWAR BIN IBRAHIM iaitu YUKTES VIJAY.
Sebelum kau "diarak" ke sana ke mari oleh PKR, bersedialah dari sekarang untuk kau berhadapan dengan orang ramai samada yang menyokong atau anti PAKATAN.
Kami rasa kau tak yakin apa yang akan kau bentangkan. Segala kata-kata yang akan kau muntahkan adalah terlalu jijik untuk kami terima kerana semuanya akan menggambarkan kerakusan kau mendapat keuntungan dari kesengsaraan SAIFUL.
Lupakah kau bahawa kau adalah insan yang berada di sisi SAIFUL ketika dia melafazkan SUMPAH LAKNAT. Kini kau menzalimi anak kau sendiri.
Bertaubatlah sebelum tibanya hari di mana kau akan "diarak".

Anonymous said...

BLEH PERCAYA KE PEGUAM NI

ADALAH BENDA YANG DIA TAK DAPAT DARI ANUAR TU......

Anonymous said...

assalam,itulah kesedaran dalam hati & diri,allah bukakn hati kepada insan yang yg inginkan kebenaran..kepada golongan yang terlalu taksub kepada anwar,renung2 kanlh..cubalah muhasabah diri dan cubalah bertanya pada diri sendiri..betulkah aku..jalan yang aku pilih ini..semoga allah tunjukkan kebenaran kepada mereka2 yg terlalu taksub kepada anwar ibrahim (DSAI)

Anonymous said...


YUKTES SEORANG peguam, BOLIH mereka cakap supaya kesalahan menjadi kebenaran dan sebaliknya.

HATI manusia walaupon islam atau bukan islam tetap ada niat yang suci dan kekotoran yang tidak sanggup menjadi beban kehidupan selama-lama sebelum menemui ajalnya.

2 hal kenyataan ikhlas yukes dan kenyataan penapian azlan lazim, wajar kita sebagai orang luar dari kontek keluarga bersama-sama menilainya.

Anonymous said...

Apa2 pn rentak politik kuan brencah panas...

Anonymous said...

Peguam ni pun bangang. Kenapa masa pilihanraya baru nak keluar cerita. Kenapa dulu tidak. Berapa bayarannya.

Anonymous said...

pekat juga air mani anuar ek...

Anonymous said...

Yuktes the psychotic schzophrenic , a failed lawyer is somehow trying to make ends meet by offering his ass to UMNO. A lot of money has been invested by Rahim Thamby Chik and the official asshole of Malaysia Saiful in Yuktes's account which makes this psycho bold enough to make an appearance in the national scene. However all the investment by UMNO seems to have failed , as this grand asshole Yuktes has only attracted Pariah Indians like Nalakaruppan and a pseudo Malay Chandra Muzaffar as his stauch supporters. In the above photo you can see that Yuktes is on the verge of breakdown as probably he is only talking to a wall with no audience or to some 'people' out of imagination due to his schizophrenic qualities. He has simply put another moron like himself beside him so as to show there is some quorum. Being a former Tg Rambutan patient, he is being tried in the outside world by the hospital, but unfortunately Yuktes has failed and has even acted more aggressively due to the pressure exerted by his paymaster and is on the point of breakdown. If this happens, he will kill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!