IKLAN BERBAYAR

Monday, April 29, 2013

ALLAHUAKBAR ! RAKYAT JOHOR HALAU KIT SIANG ..BAPAK RASIS LARI MENCICIT !

25 comments:

Tun Teja said...

Padan muka Lim Kit Sial DAP.

Tun Teja said...

1. Semalam 28/04/2013 Ahad, Anita Gabriel Goblok lagi memuja anak puaka Aljuburi dalam akhbar Straits Times Singapura. Kata betina goblok ini anak puaka Aljuburi adalah seorang puteri, berbanding dengan Raja Nong Chik Zainal Abidin. Anak perempuan Aljuburi sendiri memuji dirinya sebagai ‘puteri’ kerana kulit dia terlalu allergic, mendapat kudis apabila berjalan dekat tangki septic yang bocor dalam kempen di kawasan nya.

2. Macam mana hendak jadi pemimpin yang berkaliber dan berkarismatik jika tidak tak ada kualiti pemimpin politik?
Anak puaka pemimpin PKR ini kata dia kena buli. Padan muka dia !!!

3. Posternya dikotori, mereka hentam dia batu dan telur busuk. Sekali lagi anak puaka ini berbohong kepada wartawan Goblok. “Saya kena gunakan wang gaji saya dan suami membina klinik percuma di sini.” Pembohong !!!

4. Kata betina Goblok ini anak puaka pemimpin PKR ada bakat berceramah sebagai pemimpin politik yang diturunkan dari bapanya. Malahan Raja Nong Cik mengharapkan penceramah BN yang lain atau berada disidang dailog.

PKR – Parti Kelentongkan Rakyat !!!
Anita Gabriel Goblok wartawan buta dan sakit mental !!!

Anonymous said...

Allahuakbar!!!!

hebat memang hebat!!!menggelupur kau kit siang...jangan cari pasal dgn org melayu!!!!

hidup melayu!!!!!

SPIRULINA said...

BARU MEREKA ADA AKAL..BERANI MAMPUS NAK MENIPU RAKYAT JOHOR PULAK..KAT PENANG DAH HABIS PENIAGA KECIL MELAYU DIHAPUSKAN..SEMOGA RAKYAT JOHOR BERI SOKONGAN PENUH PADA BN DAN TOLAK PR YANG TAK BERPAKAT NI..HIDUP BN.

tobeng said...

Majoriti Melayu gelang patah memang tolak komunis bapak 13mei ni,tapi cina?Perlu diingat cina adalah majoriti di sini.

Setakat mana ghani boleh tarik undi cina,itu yg akan menjadi penentu kemenangan bn di gp.

Anonymous said...

Biasa lah ini berlaku. Sama juga jika Wakil Bn pegi tempat Dap pun jerit juga. Tapi yg lebih penting tak nampak gaya Gelang Patah ni dpt bertahan! Puncanya melayu tak racist macam cina dap! Habis lah. Cina dah lupa sejarah 13 Mei!

Anonymous said...

Biasa lah ini berlaku. Sama juga jika Wakil Bn pegi tempat Dap pun jerit juga. Tapi yg lebih penting tak nampak gaya Gelang Patah ni dpt bertahan! Puncanya melayu tak racist macam cina dap! Habis lah. Cina dah lupa sejarah 13 Mei!

Anonymous said...

Biasa lah ini berlaku. Sama juga jika Wakil Bn pegi tempat Dap pun jerit juga. Tapi yg lebih penting tak nampak gaya Gelang Patah ni dpt bertahan! Puncanya melayu tak racist macam cina dap! Habis lah. Cina dah lupa sejarah 13 Mei!

Anonymous said...

Bangsat Kit Siang tu nasib baik hanya kena halau je. Kalau dia datang tempat aku kat Tebrau dah lama kena penampor sorang brader bekas askor. Brader ni gila sikit sbb anti abis degan Kit Siang, silap-silap dengan anjing-anjing melayu yang ikut dia sekali kena terajang dan ludah. Dasar komunis datang tempat orang nak buat kacau aje. Johor tak perlukan bangsat komunis macam Kit Siang. johor dah maju.

Anonymous said...

Rugi la tuan punya kedai hilang customer kalau nak halau pun masa mengundilah masa tu pangkahlah BN.

Anonymous said...

Kekekekekeke.. syoknye.. kalau aku ada kat situ dah tentu aku hambat dia dgn penyapu.. Kit Shial boleh belah.. beramboshhh!!

UNDI PKR HARAM!
UNDI PAS PUN HARAM!
UNDI DAP LAGI LE HARAM!!
UNDI BN.. YG NI HALAL!!

Anonymous said...

Aku mmg sokong dia org halau pengacau sial tu. Kerja tak de lain mengacau tempat org.

Anti-Rasis said...

Syabas Rakyat Johor. Halau Cina rasis ni balik naik tongsam ke cina. Kat Ipoh Timur pun rasis tua ni dah kena reject. Harapkan rakyat Gelang Patah tendang mangkuk berhayun ni keluaq terus dari Johor.

aku said...

salm GAP,

betul ke Parlimen JB dalam bahaya..

tq

Anonymous said...

respect sama johorian kasi halau sama racist father

Anonymous said...

Org Johor, tlg jadi kan Gelang Patah kubur LKS, melayu Malaysia berharap sgt....jgn hampakan kami.

Anonymous said...

Fuyoo...ramai gila org halau kit siang...blh kira lg tu ngan jari...hehe...ni je ke org yg halau dia...!!!

Anonymous said...

macam samseng....

Anonymous said...

Yg penting kena halau..PADAN MUKA!!

Anonymous said...

cayalah melayu jhr..salute!

Anonymous said...

yg rasis sebanarnya bukan dia,tapi yg ramai ni yg sudah brain washed by BN media/ dan penipu utusan yg suka fitnah. itulah masaalah terbesar m'sia

Melayu Perak said...

utusan malaysia sudah lama beroperasi sejak tahun 1800 lagi....

berita dia tak berbeza begitulah dahulu...begitulah sekarang....

yang harakah dan suara keldaian baru tahun 1990 saje.....

berita lain tak ada....sports..???ekonomi...???berita luar negara...???

yang ada hanya fitnah sini fitnah sana....semua nak cari keburukkan kerajaan....

Anonymous said...

Everybody enϳoys a bargaіn; thаt's why supercuts coupons are so fantastic. There are plenty of great places to discover supercuts coupons for kids today, the internet, flyers as well as the World wide web. The tips and strategies on the best way to maximize your savings using coupons for supercuts.

Anonymous said...

Have you had the experience of looking for a car only to end up feeling frustrated and
overwhelmed by the process? It may be just be the case
that you need some solid advice beforehand. The information included here can simplify the entire process of purchasing
a car.

My page; cars

Anonymous said...

Сlipріng wingstop printable cοuponѕ might арρear like an old-fashiοned сonсept,
but ѕаvіng cash should by no means go out
of style.Coupons nonetheless ѕave on eveгу little thing
fгom groceriеs to clotheѕ.
Маking use of wingstoρ prіntable coupons will help you save
a far better νalue. The below writе-up includеѕ ѕome outѕtаnding tiρs thаt will
aіd you get probably the mοst out of οne's coupon use.

my homepage: extremecouponingonline.net