IKLAN BERBAYAR

Monday, April 29, 2013

FOTO ZULNORDIN SAKAT KALID GEREJA !


terbaiklah zul...

dari mula jumpa sampai abis asik dok nyakat je si gila kalid gereja ni..aku tinggal di shah alam.

jelas kedapatan mood jentera pas untuk up kalid gereja tak seperti 2008.

lebih menarik di kawasan shah alam ,taman eng ann, berkeley, bukit kuda KURANG LANGSUNG nampak foto kalid gereja dinaikkan !

6 comments:

Anonymous said...

ZULNORDIN KATA KHALID ADA EKOR...HUHUHU LAWAK

Anonymous said...

ZN kata agak2 bontot ni dah kena ke belum?

Anonymous said...

Lid salib tak pakai ker harii ni.

Anonymous said...

Undi BN jgn UNDI DAP...parti racist...mampos kita kena rebus.

Anonymous said...

zn kata..'tengok tu sorok tangan..sombong nye salam pun tak nak'

Anonymous said...

nampak gaya lepas PRU13...Wak khalid jadi tukang sapu di gereja.