Monday, April 8, 2013

ALLAHUAKBAR : TOP URGENT ! SELURUH BANGA MELAYU JOHOR WAJIB IKUT ABANG INI !



62 comments:

Anonymous said...

hahaha...terkujat mamat tu semua...
woi...belah la woi...dtg tak dijemput,halau kompom kn halau dah tu!



tontojr

ANWAR EJEN ISRAEL said...

teringat aku kes abang lan sorang sorang gertak segerombolan lembu pakatan sampai sekor pun tak berani angkat muka.

betul jangkaan aku. Makin kurang ajar pee r makin ramai org macam abang lan.
carik nahas la korang...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

teringat aku kes abang lan sorang sorang gertak segerombolan lembu pakatan sampai sekor pun tak berani angkat muka.

betul jangkaan aku. Makin kurang ajar pee r makin ramai org macam abang lan.
carik nahas la korang...

Anonymous said...

tak reti bahasa punya siul

asaklate said...

salam semua..

kadang2, mcm nie je nak ajar puak2 x reti berfikir, x reti bahasa ni.

belaja tinggi2, otak paras lutut !

tabik abg baju kuning !!!

Jijan Mali.... said...

BAgi peyepak saja kat budak-budak tu. Niat mandi wajib tah tahu ke tidak lagi dah pandai2 nak nasihat abang tu. Mujor lah kena tengking saja. Masok kampong orang pi lah jumpa ketua kampong dulu mintak kebenaran. Jangan lah pikiaq kampong tu mak-bapak ko orang yang punya.

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

tolak org2 PR yg bodoh lagi membodohkan yg lain.... datang tak diundang, pegi dihalau.. padan mukaaaa.... caya la org jhr.

Anonymous said...

SAYASOKONG 1000% ...BAGI PENAMPAR AJE BANG...KASI AJAR BUDAK2 PR BERHINGUS NI...TENDANG TERAJANG SEMUA KELUAR...DATANG TEMPAT ORANG NAK BUAT KURANG HAJAR...

Anonymous said...

SAYA SOKONG 1000% ...BAGI PENAMPAR AJE BANG...KASI AJAR BUDAK2 PR BERHINGUS NI...TENDANG TERAJANG SEMUA KELUAR...DATANG TEMPAT ORANG NAK BUAT KURANG HAJAR...

Anonymous said...

Baik arh Mat Mat Johor ni!!

Jgn kasi muka Bro !! Rembat Melayu2 PAS PKR ni!!

Anak Haram betol dorang tu!!!

Anonymous said...

ANAK JOHOR TULEN. !
NAK TENGOK PARANG TERBANG.......MACAM DULU DULU. ...........SEJARAH JOHOR.
THE TIME HAS NOT COME.

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Tabik orang Johor.. You are the man..

Anonymous said...

GUA SALUTE SEMANGAT ORANG JOHOR...

Otak geliga said...

mmg OTAI brader ni....hahahaha

terkedu dibuatnya puak2 yg tersengih2 nak tabur fitnah kat tpt org.....dah la masuk kg x minta kebenaran, main redah je....mmg padan la pakai baju TOLAK, dgn kau2 sekali kena TOLAK

nasib baik takda yg tercirit....org Johor/mana2 tp x marah kalau ko ikut pemimpin yg betul, mengamalkan cara berpolitik yg betul, menjadi pembangkang yg berkaliber, tetapi korang punya mentaliti, perjuangan & pemimpin korang MAJORITInya dah SONGSANG.....mana aada org WARAS nak benarkan korang songsangkan org lain yg WARAS

nasihat aku BLAH dr Johor la....baik korang pi JILAT KIT SIANG tu sampai habis daki kat badan dia....ni blaja dah habis belum?....hahahaha....belajar x abis ada hati nak bg nasihat pada pembayar cukai yg tanggung korang.....mmg patutpun kena halau....hahahahaha

TAKZIAH utk yg dihalau & TAHNIAH utk yg menghalau...puak2 ni cara baik tak jalan, kasar juga yg depa minta.....dpt selepuk kat muka, trus jd mcm ayam berak kapur.....MONYOK manjang...tu mesti ada yg ngumpat lepas balik kena halau.....hahahahaha

Anonymous said...

Kahkahkah...padan muka. Kecut...

PT said...

slm tuan, mohon pautkan blog http://perigitimur.blogspot.com/ di blog GERAKAN ANTI PKR ..blog tuan sdh pn dipautkan di blog PT..tq

Anonymous said...

DARAH JOHOR JANGAN DI CABAR !!!

kubur besar penyokong kaum luth dan penjual kalimah Allah dah siap!

gen2felda,kluang,johor

ali said...

aku mmg menolak PR dan aku setuju dan selari dgn intention brader ni. cuma cara dia aku rasa x berapa wajar...kalau brader ni menolak dgn cara berhemah..cool..explain memolek dan kalau dapat patahkan hujah mereka dgn fakta yg kita ada...itu lg nmpk cantik. Untung2 kita dapat menarik pengundi atas pagar sekali dgn bebudak tuh sekali

Anonymous said...

syabas johorean

Anonymous said...

gua tabik spring la sama lu bro...

Anonymous said...

ahahah..gua bangga jadi anak johor..itu makan dia..kalo or tk suka ape lagi mau tunggu..dari nak mengasut org ikut jalan dia..brother ni ajo dia jalan kuo dulu..

Anonymous said...

Terbaek!...Bodoh punya pencacai melayu PR yg x sedar diri..

Anak Johor said...

bangga siot dengan ketegasan brader baju kuning tu..
Barua DAP masuk tempat orang dah la datang tak bagi salam.. pastu siap gelak2 kurang ajar lg..harap je pakai kopiah.. buat malu islam je..ini bukan budaya orang johor& islam.
Kan dah kena sergah,termasuk telor korang dalam kerandut!

Xpas said...

"Dan hamba hamba ArRahman (Allah swt), adalah mrk yg berjalan di atas muka bumi dlm keadaan merendah diri (bersopan) dan bila disapa (dgn kata kata yg tidak baik) oleh org org yg jahil (buruk adabnya) mrk mengucapkan kata kata yg baik." Al Furqan 63.
Seorg jiran saya bila diziarah oleh jiran lain utk kempen pembangkang pd PRU 12, menolak dgn kata kata yg baik dan ringkas, "saya pengundi BN syeikh", lbh kurang begitulah utk tidak menimbulkan suasana tidak baik sesama jiran.

Anonymous said...

Salam, saya rasa elok dihalau puak PR ni dengan psikologi dulu. Jika awal2 tengking atau halau kasar macam itu.. seolah2 mereka telah menang moral.. dan akan sebarkan UMNO samseng atau UMNO kaki pukul.

Saya pernah berada bersam mereka.. jika mereka kasar baru kita kasar.. bila mereka slow dan pakai hujah-hujah kita hujah.. smpai mereka yang hilang sabar.

Kena cerdik untuk hadapai macai2 PR, apapun tahniah kepada brother tadi..

Anonymous said...

emmm..kalau tak keberatan, boleh story tak sikit nape brader tu marah2 kat group budak2 tu ye? nak gak tau hujung pangkal...:)

Anonymous said...

Tu laa nak masuk tempat orang ikut suka kau aje...kan dah kena halau...kau ingat orang Johor suka sangat dengan perangai korang...nasib korang tak kena teranjang...

Anonymous said...

Kesian.... inilah jadinya apabila terlampau taksub dan percaya dengan anugerah tuhan palsu a.k.a pembohong besar akhir zaman yg suka menghasut org lain demi untk kepenting dirinya sendiri.

Anonymous said...

KEBOLEHPERCAYAAN... Seandainya Pakatan Pembangkang... Menang Dengan MAJORITI TIPIS... 112...!!! Daripada 222 KERUSI PARLIMEN...!!!
ADAKAH... Pakatan Pembangkang... AKAN PATRIOTIK DAN MEMERINTAH DENGAN MAJORITI TIPIS TERSEBUT...???
ADAKAH PAKATAN PEMBANGKANG BOLEH DIPERCAYAI... TIDAK AKAN MEMBENTANG KARPET MERAH MENGALU ALUKAN KEMASUKKAN SEMULA JIRAN DISEBERANG TAMBAK YANG MENGUASAI 81 DRPD 87 KERUSI...!!!
JIKA DICAMPUR... KERUSI PARLIMEN MALAYSIA 222 + SEBERANG TAMBAK 87 = 309 KERUSI KESELURUHAN...
JIKA PAKATAN PEMBANGKANG DGN 112 + 81 = 193 / 309...!!!
DAN ITU ADALAH MAJORITI YANG KUAT DAN GAGAH... UTK MENEBUK NEBUK MENGUBAH PERLEMBAGAAN NEGARA...???!!! BOLEHKAH DIBERIKAN KEBOLEHPERCAYAAN KEPADA PAKATAN PEMBANGKANG MEMEGANG STRUKTUR SISTEM KENEGARAAN INI...!!!
DEMOKRASI ADALAH PERTANDINGAN KEPADA ANGKA...!!! SIAPA BANYAK... DIALAH YG MENANG...!!! TIADA ISTILAH NAIB JUARA...!!!

Anonymous said...

Kita orang cakap baik-baik je Bang!! Kepala otak kau le bodoh. Nama je terpelajar tapi BIADAP dan tergelak-gelak. Dah le masuk tempat orang tak beri salam.
Nasib baik Abang tu tahan sabar...kalau aku dah pasti lima jari hinggap kat muka budak-budak biadap macam tu.

Anonymous said...

menyirap darah aku tengok budak beringus ni...nak buat hal kat tempat orang...jangan kasi ruang pada diorang menyebarkan dakyah sesat mereka...

Anonymous said...

berambus je la.....halau je puak2 melaun tu....padan muka

DR Ticus said...

Syabas warga Johor,fuckatan is dead!

heyticus.blogspot.com

Anonymous said...

Anon 11.53......kdg2 kita perlu jadi KURANG HAJAR mcm bro tu...kr puak2 ni klu ckp berhemah pun x jln punye sbb tengok gaya pun kita tahu.....mrk akan guna agama utk menghalalkan cara.... Saya asal Johor tapi duduk di Phg....tapi jiwa Jawa Johor yg tahu bersykur & berterimakasih agar sayangkan negara tetap saya tanamkan di jiwa anak2....

Anak JohorJugak said...

SYABAS ANAK JATI JOHOR.
PUAK LIM KIT SIAL PUN WAJAR DI AJAR BEGINI......TUNGGU DIA MASUK KAMPUNG KITA.
KURANG AJAR PUNYA BUDAK MELAYU YANG BODOH LAGI TONGONG.
DIA BELUM TAHU PUKULAN BUDAK JOHOR .

Anonymous said...

Hahaha... orang cakap baik2 siap boleh gelak2 pulak. Sekali kena sergah, senyap terus. Hahaha... wa tabik sama lu brader!

Anonymous said...

caya laa bro....bro penang tabik spring kat lu....

tobeng said...

Budak2 tak abis belajar lagi tak payahlah sibuk nak tunjuk terer berpolitik kat tempat orang.

Ingat orang2 kampung bodoh2 ke,tak ikut perkembangan.Zaman maklumat hujung jari ni,semua orang boleh baca internet 24/7 dimana2 di Malaysia ni.Korang fokus pada belajar sudahlah,kalau nak main politik kat kampus korang cukup.Jangan nak tunjuk pandai nak ajar orang dewasa dan lebih dulu makan garam dan dah faham benar sepak terajang politik.

Kalau aku pun aku halau aje budak2 berhingus nak tunjuk pandai ni.Bukan apa buang masa aje nak berhujah2 bagai.Jenis taksub anak2 ikan anuwar ni mana maunya dengar cakap orang,abang anu dia aje yg betul.

Kalau diorang datang nak gotong royong ke,projek anak angkat ke,nak bersihkan kubur ke baru kita boleh terima.

Zaeydee said...

Aku tabik giler abang baju kuning tuh..inilah semangat yang perlu ada kepada semua anak2 muda kita yang mementingkan keamanan, kesejahteraan dan perpaduan..aku tak kisah tentang pihak pembangkang nih...tapi bior le pembangkang yang berkaliber... berintegriti..ayuh kita kuburkan PR pada PRU kali ini...

Anonymous said...

Masih ramai anak anak muda kita belum sedar yang mereka sebenarnya sedang diperalatkan...perlu lakukan sesuatu sebelum terlambat!

Anonymous said...

Apa punca situasi tu ekk? budak2 tu nak pasang poster kat umah org ke? atau edar risalah pembangkang? atau tgh promote suruh undi Lim Kit Siang Malam???? .....nak tau..nak tau...... :)

Anonymous said...

Bravo !

Saya org kedah...saya belajar sesuatu dari insiden ini. Bila puak Fuckatan ni dah terlebih khayal, tengking itu lebih diwajibkan. Syabas anak Johor...antara kubu UMNO terkuat. Jgn sia2kan undi kita...kelak menangis sendiri. Jgn bersekongkol dgn puak yg mempermainkan agama, menjual kalimah Allah dsb. Syabas Bro semua!

Anonymous said...

tinggikan suara tu psikologi je..bila ckp elok2 digelak2 pulak..so kenala jerit2 sikit..baru masuk kepala yg bengap tu

Anonymous said...

terbaik org johor..ambo sokong..jgn bg muka kt hanjing2 PR yg otak mcm selipar jepun..kalau tk cukup tgn HALLO..ambo turun johor

Anonymous said...

Kami orang Johor tolak calon MAMAK! Cukup2 lah MAMAK ni buat hal kat Penang. Kami orang Johor tak rela Johor jatuh ke tangan GENG MAMAK!

Anonymous said...

Terbaikkkkk Johoreann

Anonymous said...

muka nampak baik2 tapi sayang taksub kat pemimpin...

Anonymous said...

bila tngk budak2 gay Pee R mmg rasa mcm nk terajang kat pala ja.. butuh ar spender pun mak dok beli lg ada hati nk ngajar org len plak.. wei p la hisap pemimpin Pee R korang puas..

Anonymous said...

lawak-lawak.. terkedu depa.. br tau anak johor camne.. klau sumer negeri camni.. baru la melayu x kan hilang didunia..

Anonymous said...

Nak tau apa cerita sebenar

Anonymous said...

Kurang hajar..budak sekarang tak takut, tak hormat org tua.

Klau aku pun hangin. Dah ckp baik2 pastu gelak kat orang.Mana tak hangin. Brader ni pun manusia jugak


Mcm cikgu skolah la, suruh anak murid jgn hisap rokok digelakkannya cikgu tu.Apa rasa...?

Anonymous said...

Pukimak...datang tempat orang nak kempen konon... bodoh punya orang.. Aku tabik abang ni..rasa nak jumpa untuk ucap tahniah.. orang Johor orang yang bebudi bahasa, mula mula berhemah tapi....... orang kurang ajar dengan kita... kita lagi double kurang ajar.. Tahniah Brader

Anak Muar

Anonymous said...

Pukimak...datang tempat orang nak kempen konon... bodoh punya orang.. Aku tabik abang ni..rasa nak jumpa untuk ucap tahniah.. orang Johor orang yang bebudi bahasa, mula mula berhemah tapi....... orang kurang ajar dengan kita... kita lagi double kurang ajar.. Tahniah Brader

Anak Muar

Anonymous said...

ORANG JOHOR BANYAK YANG AKU TEMUI DAN BERPENGALAMAN MERANTAU KEBANYAKANNYA SANGAT BAIK DAN SEDIA MEMBANTU SERTA SENTIAA MEMBERI PERTOLONGAN YANG MEMERLUKAN. AKU DARI UTARA KAGUM DENGAN SEMANGAT YANG DITUNJUKKAN SEBALIKNYA JANGAN DIPERMAIN2 MEREKA KERANA KALAU TAK KENA CARA PADAH JAWABNYA. SYABAS ORANG JOHOR MACAMTU TU LAYAN PADA ORANG YANG YANG MELINGKUPKAN MELAYU.INGAT JOHOR ADALAH KUBU KUAT UMNO. TERUSKAN USAHA ANDA YANG CEMERLANG.

Anonymous said...

Kalau aku, aku akan cakap,, cepat gerakk aku sontot macam anwar kang.... cirit tak pasal pasal...

Anonymous said...

org johor majoritinya berlagak dan solo... itu tak dinafikan sbb diaorg rasa diaorg dtg dari negeri "yg lebih baik" dari negeri org... ramai kwn2 aku dari johor mcm tu.. tp diaorg ok.. far better dari Kelantan yg dtg tempat aku bina puak lepas tu tunjuk KERAS KEPALA!

Anonymous said...

Aku berharap agar semua orang Melayu Johor mcm brother tu tak kira di mana bumi di pijak....jangan biarkan Pakatan Rakyat menghancurkan bumi kita!

Ley Chelsea said...

Johor Terbaek!!

ninja said...

SYABAS U ALL...

Anonymous said...

CONGRATS BRO....HIDUP JOHOR. DONT MESS WITH THE BEST! THATS THE WAY TO DEAL WITH GATE CRASHERS.

Anonymous said...

cayaaa la beebbb....wa pon org johor tp skrg duduk kat kelompo....jgn beri muka ke bdak2 pas ni....ni seme geng2 letak pala kat lututt...

org kelate pon nak buangg pas....yg ko terhegeh2 nak bwk pas ke johor apahal....