Sunday, April 21, 2013

MEMANG COOL LAH TUN M..


11 comments:

Anonymous said...

salam bro,dulu puak2 pas dok canang satu malaysia,bgtau Tun ini firaun kerana nk jd PM sampai mati tapi sekarang ALLAH byr cash dan tunjukkan siapa yg benar2 firaun.Sudah tua nk mampos pun masih tak nak lepaskan jawatan...alahai..naik jijik aku lihat kau wahai firaunik aziz!!!

Anonymous said...

Sempoi.

Anonymous said...

Walau apa orang kata yang tak baik tentang TDM, aku tetap mengagumi beliau. Jasa beliau membangunkan negara dan memajukan bangsa melayu tak terbalas oleh kita. Jasa beliau yang paling besar ialah 'rakyat malaysia berbangga menjadi rakyat malaysia'. Beliau tiada galang gantinya.

Anonymous said...

Tun Mahathir dan Tun Siti Hasmah super cool.

Dato Wan Ibrahim dan Datin pun hadir juga. Cool man cool.

Anonymous said...

KEPADA PENGANOT PAS..

BERIKAN PENDIRIAN ANDA BERKENAAN CADANGAN FUCKATOON NAK HAPUSKAN BR1M DAN SEMUA PRODUK SATU MALAYSIA TERMASUK KLINIK 1 MALAYSIA, KEDAI RAKYAT DLL ?

gen2felda

Anonymous said...

tun M memilih untuk duduk ditembok, maklumlah orang ramai ketika penamaan calon.Apa yang dilakukan oleh Tun M boleh diterima akal dan lambang negarawan ulong. Apa yang memualkan ada penyokong pembangkang dari parti yang berdolak dalik dalam perjuangan islam solat atas jalan semasa penamaan calon. Mcmlah takde masjid.Itulah taraf islam mereka.

Anonymous said...

Memang aku respect My Idola nie...

Anonymous said...

Salam Bro,aku pun tak tahu apa nak kata tentang kedua-dua Tun ini.Jadi kepada seluruh Warga Malaysia,lihatlah dan fikirkanlah mengenai Negarawan kita ini.Semoga kedua-dua Tun ini akan bertambah sihat dan sentiasa dilindungi Allah !

Anonymous said...

Slogan Anjing PR......TERIMA KASIH PAKATAN, KERANA ANDA KUAT BRIM KAMI DAPAT.....KUAT APA.. KUAT KENCING. CONTOH PENCACAI2 YG TAK KENAL ERTI SYUKUR, BERTERIMA KASIH, INGAT TUAN2 ANJING PUN KALAU KITA SLALU BERIMAKAN TETAP AKAN GIGIT JARI KITA..

Anonymous said...

Semuga Tun suami isteri di beri kesihatan dan kesejateraan dipanjangkan umur kagum dengan kehumblelan Tun....

Anonymous said...

memang salute TDM..kalau nik aziz nie..aku rasa dah diorg dah buat poster untuk PRU 13 nie..hahaha..