Saturday, April 20, 2013

P108 SHAH ALAM : KATALIS TUMBANGNYA PAKATAN SELANGOR, INSYAALLAH !





14 comments:

malayoo mudah lupa said...

Kasi ranap sama Pekaktan Rakyar...

Anonymous said...

Timbalan presiden kelab katak yang korang ambik jadi calon....orang UMNO dah tak ada ke?

usin said...

assalam gap dan sahabat sehaluan atau tidak sehaluan sekalian. Allah menunjukkan salah satu dpd kuasa kebesarannya dalam tempoh 5 tahun. masih ku ingat sebaik keputusan pru12 diumumkan, zul nordin adalah diantara yb pkr yg paling hebat mengkritik kerajaan persekutuan. bermacam2 kiasan zul nordin tuturkan demi menunjukkan bahawa kerajaan bn adalah kerajaan yg hodoh, kerajaan zalim dan seumpamanya. zul nordin pernah menulis bn sebagai BE END, kiasan bahawa kerajaan bn akan tumbang dlm pru13. (rujuk blog beliau berkaitan post2 yg lalu), dan Allah telah menterbalikkan hati manusia yg tidak punya sekelumit kuasapun selain dgn kehendaknya. siapa sangka dalam pru13 yg akan datang ini zul nordin menjadi calon bn!!! siapa sangka!!!! ALLAHUAKBAR...

hangkedee said...

Parti keluar ramai ramai.Inilah salah seorang orang kuat Parti kongkek kuat rakyat dan parti kelentong rakyat.Sekarang hanya tinggal macai macai moron lagi bahgal masih buta hati menyokong membabi buta bersama Dapig yang anti Melayu Islam.

Anonymous said...

Dulu mama ni sesat. Sekarang ok dah

Anonymous said...

Kelab katak ke apa ke.yang penting niat utk pertahankan orang islam. Lim kit siang pun katak laa jugak kan.. tak perlu ludah ke langit.. selagi pas dgn dap selagi tu lah aku tak hormat langsung. Aku membesar pas dulu..terngia lagi ditelinga... di hukum sehinanya umno kerana kerjasama dgn pas.. dibacanya ayat yang pendek utk yakin aku masa tu..sekarang x ada bezanya.. habis rasa hormat aku pada pas. Nik aziz hanya simbol sekarang.dia ulas apa yang dia dgr saja.. orang yang bagi dia dengar ada tujuan masing2. Kesian tok guru.. jalan pun di pimpin.. di dokong..macamana nak bantu rakyat. Bila menang orqng bawah dia yang bantu..tapi bantu mengampu.. iklas cakap.. sudah2 laa tu..

annonymous said...

Tapi kuasa yang paling kita tak boleh lawan adalah kuasa nik aziz, lagi power dari kuasa tuhan!!!

Anonymous said...

Ini la kehebatan BN

cheman07 said...

Salam.. Waktu dulu, blog Zul4kulim selalu saya baca.. Tapi kebanyakannya posting berkisar tentang BE END dan jugak cerita berunsur fitnah & tipu yg nyata... Sebab tak tahan dgn cerita yg budak kecik pun tau tipu (tapi diperbesarkan), saya pernah tahap berdoa kat blog dia mintak agar dibuka pintu hati dan berjuang hanya atas kebenaran.. Alhamdullillah... Saya rasa mcm doa saya dimakbulkan...

cheman07 said...

Pejuang vs penggadai

Anonymous said...

Kita terima dia atas dasar persaudaraan Islam untuk mengukuhkan ummah, bukan mcm ko bangsat yg menerima kafir harbi hanya untuk melampiaskan nafsu serakah Anwar Ibrahim menjadi PM.

Anonymous said...

salam gap..zul nordin akan menang besar di shah alam. insyaAllah.

Anonymous said...


Tahniah YB sebab dicalonkan..rugi PAS sebab tak hargai prinsip perjuangan...setakat jadi jurucakap DAP boleh la...lagipun sapa boleh bagitau apa sumbangan PAS pada umat Islam dan bangsa Melayu...0..yelek...pocik...!

Amuk nih!!!

http://www.youtube.com/watch?v=3L47lAelZ1A&feature=youtube_gdata_player

Anonymous said...

Wa suka lu punya statement..!