Friday, April 5, 2013

PRU 13 BAHAN KEMPEN PT 22 : DAP BERIKRAR MAHU UBAH...


35 comments:

komandomelayu said...

pundek keling ni patut kita tukar jadi cipap!!!

Anonymous said...

Keling tak sedar diri ...

Anonymous said...

Salam bro.. Blog bro telah pun saya pautkan.. Mohon pautkan kembali blog saya Terima kasih, blog tuan
telah dipaut di http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

psikiks melayu said...

Salam bro.. Blog bro telah pun saya pautkan.. Mohon pautkan kembali blog saya Terima kasih, blog tuan
telah dipaut di http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

Anonymous said...

DAP ITU VAVI, SEKARANG PAS PUN VAVI SAMA, PKR MEMANG SELAMANYA VAVI SESAT..

HANCURLAH PAKATAN SIAL INI PADA PRU 13, 2013, AKAN MAMPUS 13 ORANG KETUA PENYAGAK PAKATAN .

Anonymous said...

Ubah jangan tak ubah. Dia bukan nak suruh kita ubah agama pun.

malayoo mudah lupa said...

Sebelum dia tukar jalir gemilang kita patut tukar kan dia warganegara....siapa dia nk tukar jalur gemilang?....apa dia ingat org Melayu ni suma tunggol

Jijan Mali.... said...

Bodoh punya sapi!!!!!

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun penyokong kaum sesat LGBT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

kalu berani tukar la Jalur Gemilang tu.. dulu bawak penyapu besar..kali ni kalu diorang menang..sure bawak Vacum besar plak..

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

CHANGE BUT NO CHANGE

Anonymous said...

Keling Pariah Minoriti Sial!!!

Siapa dia nak tukar Bendera Negara "Malay"sia???

Kalau dia balik Negara india dah lama dia kena tembak!!

Puak Minroriti Subversive semua memang Sial tak sadar diri!!

Kalau tak suka dok Malaysia gi balik India Keling Pariah!!

Anonymous said...

How the fuck is the current flag is more BN than Malaysian? Fucking nigger

Anonymous said...

kepala hotak ko....
ko buat negara ni mcm bapak ko punya ke......ini malaysia melayu punya...klau tak suka boleh BERAMBUSSSS blk india....

Anonymous said...

mano hairan !!

ko nak tukar bendera malaysia?

ko kena jawab dulu mana pergi perwakilan majoriti india berjumlah 700 yg.tak dijemput dalam pemilihan CEC parti dog and pork parti?

kaum india juga tanya apa kau buat untuk kaum india? sekadar jadi anjing cina komunis untuk pungut undi kaum india, baik ko pergi balik sri langka jadi gerela tamil kat sana !!

gen2felda

Anonymous said...

Go back to India then .....

Anonymous said...

Removed his citizenship. Send him back to India.

Malaysia Bangkit said...

http://malaysiabangkit.blogspot.com/

mohon pautkan blog MB di blog admin.
blog admin telah di pautkan di blog MB.

:)

Tun Teja said...

Setiap rakyat mesti sayang Malaysia dengan memelihara Jalur Gemilang yang ada sekarang. Manoharan Malayalam tak berhak mencipta bendera baru jalur gemilang yang berunsurkan kehinduan dan kekelingan pariah.

Langsi said...

Bro GAP... itu isu dulu.

Ni link isu dolu-dolu ttg MahaFIRAUN hang! Layarilah...menarik!

http://kopitiam-bang-nan.blogspot.com/2013/04/nazri-dr-m-is-father-of-racismhaha.html

celana biru said...

Come up with a new flag.
Very interesting. It must resemble like the one from benua keeling?
May be.

assaad said...

Berfikirlah sebelum berkata-kata itu. Apa salahnya Jalur Gemilang? Apa bila PR berkuasa nak tukar bendera?

Semuga Allah jauhkan dari PR memerentah Malaysia. Terlalu banyak menabur fitnah, janji tak di tepati. Ia itu 2008 kerana undi protes rakyat. Ini tahun 2013 rakyat sudah sedar dan pandai menilai yang mana intan dan yang mana kaca.

Saat Jais
www,treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

.. bukan jalur gemilang yang di tukar.. elok kerakyatan dia sahaja yang di tukar ... kan demokerasi...

assaad said...

Berfikirlah sebelum berkata-kata itu. Apa salahnya Jalur Gemilang? Apa bila PR berkuasa nak tukar bendera?

Semuga Allah jauhkan dari PR memerentah Malaysia. Terlalu banyak menabur fitnah, janji tak di tepati. Ia itu 2008 kerana undi protes rakyat. Ini tahun 2013 rakyat sudah sedar dan pandai menilai yang mana intan dan yang mana kaca.

Saat Jais
www,treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

pundek punya keling pariah..!!

Anonymous said...

lahh... takder benda lain ke nak buat, bendera eluk2 nak tukar buat aper? jalan, longkag pecah tersumbat, paip air tesumbat taknak pulak tukar? Keling kalu di bagi kuasa macam nilah jadinya..

aku heran pembangkang punya wakil klas longkang..

walaucamna pun, aku akan tetap pertahan jalur gemilang dan negara tercinta, bujur lalu melintang patah.. aku nak tenguk keling ni ada teluk ke tidak!

pak ngah nik ajis said...

Kalau anda nak ubah dan tukar bn kepada pr...aku setuju 100%... depa mesti bagus dr bn....tapi harapan aku dah tentu mustahil...pr lebih teruk dari bn....so aku undi bn jelah....anda nampak perubahan yg sekecil hingga kebesar...??? Jln , perumahan, bantuan kewangan, perkhidmatan , pembentungan, kesihatan , pembelajaran serta tmpt ibadat......,

Apa yg nampak ialah hasil kerja kerajaan yg dianggap korup dan buruk laku iaitu bn.....

Mana hasilan pr....hasilnya duit balak dikedah...xnampak pun digunakan utk kesejahteraan rakyat....masaalah kuin tenggelam...ahkirnya mohon kerajaan bn selesaikn......belum kira projek jln serta perumahan

SO...BIARLAH BN PERENTAH KECUALI NAK TUKAR PARTI ALTERNATIF MESTILAH lebih BAGUS ,,,!!!!!!! DRP YG ADA......

pak ngah nik ajis said...

Kalau anda nak ubah dan tukar bn kepada pr...aku setuju 100%... depa mesti bagus dr bn....tapi harapan aku dah tentu mustahil...pr lebih teruk dari bn....so aku undi bn jelah....anda nampak perubahan yg sekecil hingga kebesar...??? Jln , perumahan, bantuan kewangan, perkhidmatan , pembentungan, kesihatan , pembelajaran serta tmpt ibadat......,

Apa yg nampak ialah hasil kerja kerajaan yg dianggap korup dan buruk laku iaitu bn.....

Mana hasilan pr....hasilnya duit balak dikedah...xnampak pun digunakan utk kesejahteraan rakyat....masaalah kuin tenggelam...ahkirnya mohon kerajaan bn selesaikn......belum kira projek jln serta perumahan

SO...BIARLAH BN PERENTAH KECUALI NAK TUKAR PARTI ALTERNATIF MESTILAH lebih BAGUS ,,,!!!!!!! DRP YG ADA......

Anonymous said...

Melayu datang sini pun merempat. Sedo lah diri tu sikit.

Anonymous said...

Ko pergi balik indon

Anonymous said...

Melayu hidup miskin di negara sendiri.

Anonymous said...

Kalau tak sukakan sangat bendera Malaysia, maka eloklah manoharan ni pergi pindah ke negara lain yang dia sukakan benderanya.Rakyat asing yang tinggal diMalaysia pun hormat Jalur Gemilang!Patut dilucutkan saja kerakyatan Manoharan ni dah berikan pada rakyat asing yang sayangkan Malaysia

komandomelayu said...

habis melayu kat negara mana yg kaya? singapura? dah sendiri malas berusaha nak salahkan negara?

Anonymous said...

dear mr.mano....

it,s a clever move if you are to tell the people of India to change their flag,as for more,you are from the same skin colour,dialect and surely from the same slave ancestors.Ada berani.........? Please don,t mess up your life with stupidity...you'll regret it...that's for sure.to me as a malaysian,there's nothing wrong with jalur gemilang.the problem is you....arrogant mp with lots of hatred in heart.does your faith teach you that.....

Anonymous said...

a real typical pariah from gujarat...make sure after PRU 13 get ready pack your bag and go .. togeter with ur clans,only stupid malays look up on u..betrayal..shame to u and your associates.. no sense of belonging , u stint worst than corps.even testicles of these breed of creatures all being rejected INSTANTLY by dogs, hyenes, biawak etc no principles except jelousy,u idiotic day dreamers