Sunday, April 7, 2013

PRU 13 BAHAN KEMPEN PT 25 : BUKTI YANG PAS NI KUAT KENCING !


di atas adalah print screen kenyataan hj hadi mat lebong yang menyatakan dalam al quran takde negara islam.

maknanya tertipu lah seluruh ahli pas dengan kelentongan luar tabie presidennya sendiri yang puluhan tahun ajak ahli sokong pas kerana tujuan mahu menubuhkan negara islam.

bila pas campur anwar dan dap, tiba-tiba hadi mat lebong kata dalam quran takde disebut negara islam.

perkara basic sebegini kalau sukar di fahami oleh penyokong pas, maka rakyat malaysia takleh ank buat apa lah..

dah ketentuan illahi tahap IQ politik penyokong pas takat buku lali nak buat macamana.

10 comments:

Kump. Pemuda, Puteri UMNO BERSARA Dari UMNO said...


Lihat BUKTI jelas kenapa kami BERSARA awal dari UMNO...

BUKTI 1
BUKTI 2
BUKTI 3
BUKTI 4

Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah....
http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

Anonymous said...

Spin Hadi spin jangan tak spin


Anuwar bayar berapa???

Jijan Mali.... said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

The Star hari ini:


PETALING JAYA: PKR vice-president Tian Chua Chang was allegedly denied entry into Sabah on Sunday.

When he landed at Kota Kinabalu at 11.05am, Sabah immigration held him back.

Reports claim he was told that the state government has issued a denial of entry order for him.

He has since left Sabah.

Anonymous said...

padannnnnnnnnn mukaaaaaaaaaaa..

Anonymous said...

tula ..pilih lagi...

Anonymous said...




nak undi :

a. parti yg sudah terbukti 'track record' memajukan Malaysia

atau..

b. parti yang bersetuju utk tidak bersetuju

..Allah kasi aku akal, aku syukur, sebab tu aku dah tau yg mana aku nak undi


celana biru said...

Di hari pengundian nanti, bergembiralah orang-orang Islam seMelaysia kerana dapat mengetepikan calon-calon Pas seperti Nik Aziz, Abdul hadi, mat sabu dan yang sewaktu dengannya.
Dengan tiadanya orang-orang ini akan tiadalah lagi fatwa-fatwa songsang, amanat hadi, dengki kesumat dan kafir-mengkafir.
Di masa itu orang Melayu akan bersatu semula dan menolak bekerjasama dengan Dap/Pkr.
Aman dan sejahteralah Malaysia hendaknya. AMIN !

Anonymous said...

Betul sbb bila anuar hd pm diorg akan dapat lg besar habuan...almaklum dana asing yg sponsor

Anonymous said...

puak pkr selalu menggit tangan org yg menyuapkan mereka...mcm anjing. tak mengenang budi langsung