Thursday, April 4, 2013

PRU 13 BAHAN KEMPEN PT 6 : STRAITS TIMES SINGAPURA SAH PERJUANGKAN HARAMJADAH KIT SIANG !



Singapore Straits Times promotes DAP racial provocateur leader Lim Kit Siang.



Lester Kong support Lim Kit Siang’s provocations to woo Indians voters.




  1. The toothless old dying dinosaur definitely is inappropriate to be compared as a DAP supremo by Lester Kong. He has done nothing good for development of Malaysia except the ring leader inciting racial riots in May 1969.  
  2. Since his first elected MP for Kota Melaka from 1969 to 1974, he confessed himself as democratic socialist, the hidden word of ‘communism’ that is opposite to parliamentary democracy. He cannot evade from Malaysian history as a racial provocateur. 
  3. Born in Batu Pahat in 1941 and probably destined to be a traitor to the government throughout his youth. Detained twice in 1969 under ISA for 18 months and arrested again 1987 for 17 months during “Operation Lalang”. In 1979, he was convicted of five charges under Official Secrets Act for exposing an inappropriate arms deal between the government and a Swiss company. Also the national destroyer of peace and stability for inciting with persistent lies and falsehood to those ignorant Bersih supporters from 2007 to the present. 



  1. Lim Kit Siang continually using racial provocations in his political rally to invite voters from the Indians. The vicious, evil old dinosaur cunningly announced Opposition’s 14-point plan, hoping to fish out voters. This would be the catchy point for silly journalist like Lester Kong to highlight attention to Singaporean readers. When PR leader Anwar Ibrahim was compelled to reword their manifesto, with an objective to accommodate all communities, that clearly shows that their ‘wordy and hanging in the air’ manifesto is sloppily written just to fantasize, chase dreams despite the realities of lives. Anwar Ibrahim is also responsible for inciting racial riots among Hindraf, he should be charged for such offensive activity. Someone from the authority should trace his involvement in Hindraf from the beginning; record important details. Is it a national duty for anyone to defend the nation for such particular criminal.



We must fight against falsehood and fabricated accusations by PR in their unjustified report against BN. 
H.S.


9 comments:

APS said...

cina kontraktor aku ari ni tak kerja...celaka..

sorang gemuk tu depa kata org kuat DAP..babi la..lama lagi nak undi...

chek
korang chek kwsn korang..

aku ingat lg zaman anwar kena buang dulu dap meeting tiap2 mlm..

depa dah tak takut org melayu dah..GAP ..temasik dah jd cinak punya..bangkit org melayu..takkan kita nak jd melayu singpura..melukuk ditepi gantang..hari2 dok jilat pemimpin2 PAP

PHAKATON= phakadap+ phakapas+phaghadai...

Malaysian Cybertrooper said...

Ada tak sesiapa merasa pelik kenapa Suratkhabar Singapura TERLALU membacking si Tua Kutuk Tak Sadar Diri Lim Kit Siang ni??

Dari pengamatan saya backing yang ditunjukkan kepada Tua Keparat ni agak melebihi daripada sebuah suratkhabar biasa yang membawa berita dari negara luar. Ianya seolah-olah mempunyai satu agenda tersembunyi.

Jika difikir secara logik, peratus tertinggi pembaca akhbar ini adalah warga Singapura, jadi kenapa harus berita negara jiran di gembar-gemburkan? Agak pelik bukan?

http://mycybertrooper.net.ms/

Anonymous said...

Semua kaki KLongkek Rakyat.

PKR (Parti Kongkek Rakyat)

PR (Parti Ranjang)

Lester Kong(Kek)

Apa kan daya sebab ramai jugak Rakyat "Malay"sia yg rela di Kongkek

Wahkahkahkahkahkah....

Anonymous said...

TERNAMPAK MUKA LIM KIT SIANG, TERINGAT 13 MAY 1969................TAK TAHU KENAPA.
MUNGKIN PASAL AKU KAT PJ KOT PADA MASA TU !

Anonymous said...

Lim Kit Cheebai is a bloody rasis Tokong just like King Koyok son Lim Guan Lanchow. Both are cunning nah buay Chow Chee Bate fox but actually are goondus. Hati manyiak busok punya olang.

Jijan Mali.... said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun penyokong kaum sesat LGBT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

jauhkan gay tua,apek tua 69,orang tuaa selalu sakit dari putrajaya selamanya.

Anonymous said...

apek tua mati nanti dia kata nak tanam kat singapork .

Tun Teja said...

1. Channel News Asia sungguh menyirapkan darah kerana sentiasa melaporkan berita palsu terhadap kerajaan BN. Semua repot dari CNA menyebut kerajaan sekarang ini mengamalkan korupsi dan kronisma. Berita semalam penganalisa yang diundang untuk memberi ulasan terhadap kerajaan BN semua memberi persepsi buruk terhadap kepemimpinan Najib. Mulut Melissa Goh yang pedas menyebut korapsi dan kronisma, bersama penganalisa politik yang lain. Jangan kasi muka dengan pemberita dari Singapura CNA.
Ini semua adalah hasutan Anwar Aljuburi yang menuduh kerajaan korapsi dan kronisma, seperti mengata dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih.

2. Tentang rasuah dan korupsi PKR lebih dahsyat. Menyogok bapa Saiful, Lazim, pengganas Sulu, itu bukan rasuah dan korapsi PKR ? Banyak lagi rasuah yang diamalkan oleh Pakatan Racun, tetapi mereka menutup pekong mereka dan mendedahkan pekong orang lain. Kita mesti dedahkan korapsi dan kronisma Pakatan Racun ke tahap maksima supaya semua penganalisa politik dapat sakit mental.

Anwar dan semua pemimpin PKR adalah hipokrit, parti DAPigs, PAShit dan Parti Kencingkan Rakyat pun beramalkan kronisma.